Sivu 7 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678910111757107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

  1. #121
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Pou-miestä kuulutetaan servukoneelle.
    Servu pitää päivittää 1.1.2 buildiin.
    Gief TERRARIA <3
    Done.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #122
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    42

    Vs: Pelaajia forumilla?

    wowia pelattu joskus ja nyt on harkinnassa aloittaa uudelleen... muuten perheellisellä tuntuu tuo aika olevan aika rajallinen pelailuun mites se old rebuplic peli onko hyvä/huono? kattelin vaan jotain trailereita niin näytti ihan hyvältä vaan...
    Sähkötupakin nimi on virheellinen, olisiko parempi nimi elektronihöyrykki

     
     
  3. #123

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Koneelta löytyy:
    -The Godfather 2
    - League of legends
    - L.A Noire
    - Diablo II
    - Warcraftit ( RoC, Frozen Throne )
    - Dead Space
    - Amnesia: Dark Descent
    - BF: Bad Compary II
    - CoD: Black Ops
    - Muutamat emut ( GBA, Snes, PS ) johonka sitten löytyy rommeja laidasta laitaan

    Kaikkia pelejä tulee hakattua satunnaisessa järjestyksessä sillointällöin.. Enemmänkin istuskelen vain koneella ja tsättäilen kavereiden kanssa, olen ulkona yms.

    Sitä kyllä odotellessa kun e-savu tulee luukusta niin L.A Noire voi tuntua hieman paremmalta peliltä kun rikosetsivänä pelailee e-sauhu suussa ( pyydän anteeksi, sauhuistahan ei saanut puhua yleisellä topikilla ^^ )

     
     
  4. #124

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Ajattelin tänne E-savuke foorumille sopivan myös E-republik peli

    Liittykäähän mukaan maailmanlaajuiseen strategia peliin.

    Erepublik on selainpeli, jossa pelaat yhdellä maapallon kansalaisella. Päätät itse mihin maahan haluat mennä asumaan. Työskentelet toisten pelaajien tehtaissa ja saat työstäsi rahaa. Rahalla voit ostaa ruokaa, asunnon, aseita tai vaikka matkalipun toiseen maahan. Rahalla voit myös perustaa oman yrityksen tai oman puolueen.

    Yrityksillä voit tienata suuren omaisuuden ja se auttaa maasi taloutta.

    Puolueeseen liittymällä saat mahdollisuuden vaikuttaa maasi asioihin. Jos puolueesi pääsee kongressiin ja olet puolueesi johtaja, voit pyrkiä maasi seuraavaksi presidentiksi.

    Mitäpä politiikkaa olisi ilman sotia? Eipä ainakaan mitään kovin kiinnostavaa, onhan kyse pelistä. Jokainen kansalainen voi liittyä maansa armeijaan työnsä ohella. Armeijassa kehität sodankäynti taitojasi, jotta pystyt puolustamaan omaa maatasi, tai auttamaan maatasi valtaamaan naapuri valtion. Suomi on lähes vallannut norjan ja tällä hetkellä on aika rauhallista.

    Pelaamiseen voi mennä muutama minuutti päivässä jos käyt vain klikkaamassa itsesi töihin ja treenaat vähän sotataitojasi. Saat kyllä monia tuntejakin pelin parissa kulumaan päivittäin, jos kirjoittelet omaa sanomalehteäsi tai osallistut aktiivisesti politiikkaan.

    Liittykää tämän linkin kautta niin itse saisin hiukkasen peli rahaa http://www.erepublik.com/en/referrer/Jasamy
    Täältä löytyy lisätietoja http://wiki.erepublik.com/index.php/
    Tuolla suomalainen peli foorum http://erepublik.fi/forum/index.php

     
     
  5. #125
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    118

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Nettipokeri on ainoa peli mitä tulee hakattua ja sitä tulee hakattua erittäin paljon. Toinen mikä kiinnostais ois toi Skyrim ku kaveri pelas sitä viikonloppuna ihan uppoutuneena 14 tuntia putkeen ni kelailin että joku tossa vetää puoleensa.
    &quoton't follow leaders, watch your parkin' meters."
    -Bob Dylan-

     
     
  6. #126
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    13

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Boxilla tulee välillä pelailtua Gears 3 ja battlefield 3 : nahkasilma on gt.

     
     
  7. #127
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Piti taas pari tuntia jauhaa S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl:ia kun tuli joskus koko trilogia Steamin alesta hankituksi. Hieno tunnelma on pelissä, tosin jatkuvasti menee hermo itseen kun ei muista tallentaa ja ottaa typerästi nekkuunsa säntäilemällä ympäriinsä

     
     
  8. #128
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Pelaajia forumilla?

    pc pelaamisen suurkuluttaja täällä. steamissa about 140 peliä + jotain muita päälle. pääasiassa online pelaamista, viime aikoina dungeon defenders, cod mw3, bf3, auto pelejä.

    E: jos dungeon defenders pelaajia löytyy kellä olis ok gearia niin olis kiva vedellä nm surveja. kun enää ei yksin pysty tekee yhtään mitään kaikkien nerfien keskellä niin tuo peli vaan lojuu kovalevyllä. ensimmäiset pari viikkoa kun mulla tuo oli ni peli tunteja lähemmäs 200. kannattaa tarkistaa siis

     
     
  9. #129
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Tulihan se sit ostettua.



    Jos löytyy kanssapelaajia ni kertokaa toki O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  10. #130
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Ei yhtään PC FPS mättäjää foorumilla muka ???

    Tribes: Ascendhan on free-to-play, maksamalla vaan saa lisämukavuuksia.
    Beta-avaimen saa tykkäämällä niistä FBssä (tai vaikka multa!). Tulkaas nyt joku pelailee O0

    Hyvän käsityksen pelistä saa täältä: http://youtu.be/2ZXRM4mz2r8 (gameplay 18:00+)
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  11. #131

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Mä pelaan kyllä fps:äkin mut omasta mielestä kaikki ARMA tyyliset on parempia Kohta tulee 3 ulos ja sit pitää pistää tietokone päivitykseen.

     
     
  12. #132
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Crysis 2 tuli viikolla ostetuksi kun sain halvalla. Jumalattoman hieno ainakin, harmi ettei ihan riitä ultra-tason grafiikkaan paukut. Nvidiaa pitäis kai olla. Soldier-taso tuntui turhan helpolta ja Veteran-tasolla tulee pataan koko ajan

    Mass Effect 3 demon latailin myös. Ei vaan ole samaa tunnelmaa jos ohjaa ukkoa selän takaa... pelihahmon silmin on enemmän mukana: ns. kuolemakin oikeasti viiksettää, nyt tuntuu että "jaa, Shepard nakkas taas lusikan nurkkaan, hohhoijaa, respawn...". Tähtääminenkin on jotenkin luonnotonta kun pitää se heikosti näkyvä tähtäyspiste säätää kohdilleen eikä varsinaista tähtäintä.

    Tuskinpa hankin tuota, vaikka on lähes Skyrimin tasolla ennakkohumutuksissa... voikohan muuten pelilehden toimittaja moittia kumpaakaan menettämättä uskottavuuttaan täysin? Vähän niinkuin elokuvakriitikko ei vaan voi arvostella Citizen Kanea ja jatkaa samoissa hommissa.

     
     
  13. #133
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Ei yhtään PC FPS mättäjää foorumilla muka ???

    Tribes: Ascendhan on free-to-play, maksamalla vaan saa lisämukavuuksia.
    Beta-avaimen saa tykkäämällä niistä FBssä (tai vaikka multa!). Tulkaas nyt joku pelailee O0

    Hyvän käsityksen pelistä saa täältä: http://youtu.be/2ZXRM4mz2r8 (gameplay 18:00+)
    kyllähän tota tarvii testata.

     
     
  14. #134
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pasone Näytä viesti
    kyllähän tota tarvii testata.
    Meekkö FBn kautta vai shippaanko keyn?
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  15. #135
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Pelaajia forumilla?

    sain fb:stä jo

     
     
  16. #136
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pasone Näytä viesti
    sain fb:stä jo
    Jos innostut pelistä ni lisää toki kaveriks. Jimihenrik nikillä painelen (niinkun QLssäkin) O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  17. #137
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    164

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Battlefield 3 tulee hakkailtua välillä kun vajaan 1,5 viikkosen tytön hoitamiselta kerkee

    E:PC:llä

     
     
  18. #138

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Kohta on kultasta camoo pyssyihin! Jätin vielä yhden levelin pelattavaa huomiselle. Black Ops prestige 14 siis menossa. Taidan jäädä siihen ja jäädä muutenkin venailemaan seuraavaa Treyarchin tuotosta, joka pitäisi siis tulla tänä vuonna. Kauheeta kuraa se MW3 hyi hyi..

     
     
  19. #139

    Vs: Pelaajia forumilla?

    WWII Online, satunnaista kylläki nykyään

    http://www.battlegroundeurope.com/

     
     
  20. #140
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    36

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Onhan tota kaiken näköstä tullu hakattua vuosien saatossa
    FPS: QTF, TFC, CS, FF... Ropeja: zombiemub, uo, wow, swtor ja miljoonaa korea ropea tullu kokeiltua.. Cyberpunk 2020 ja D&amp 3e paper and penin puolelta myös kokeiltu
    RTS: Dunesta Ruseen jne

    Nykysin tulee pienellä porukalla pelailtua terrariaa ja minecraftia, wottia CB:stä asti sillon tällön tullu hakkailtua.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •