Saints Row kolmosta tullu hakattua ja naurettua kippurassa sen sisältämille gta ja wowi vinoiluille..
Wowia tullu aikoinaan pelattua paljonkin, mutta nyt ollu taukoa jo hyvän aikaa ihan ajanpuutteen takia. Tosin pieni himo alkanut taas kytemään..
Ps3:lla tuleekin sit pelailtua skyrimiä, eri move pelejä ja vaikka mitä. Pelejä on vuoden aikana kerenny kertymään ihan hyvä kasa. MW3 olis tarkoitus aloittaa joku päivä, netissä sitä oon jo kokeillu ja vaikuttaa kyl hyvältä.
Xboxilla GTA ja RDR melko lailla joka päivä kun olen kotona. Löydyn Livestä gamertagilla mutetus jos haluat jonkun kaveriksi hakkaamaan noita pelejä. Sotapeleistä yms enemmän keskittymistä vaativista peleistä en ole päässyt innostumaan.
Meillä on täälä aika paljon terraria väkeä. Olisko mahdollista pistää servua johonkin vaikka viikonloppuna? Ja TS3 kelpais myös.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Tarviiko siihen hamaa edes? Eikö jollain olisi servu joka olis 24/7 ja sitten höyrypäille vois jakaa privana osotteet / passut? Olis kiva jos pienellä porukalla voitaisiin aloittaa peli ihan alusta isolla maailmalla ja sitten voisi ensimmäisen session jälkeen hypätä servulle sillon kun lystää.
Vedettiin kaverin kanssa (Hamalla) n.3h sessio (mulla dedikoituna) eikä mitään ongelmia. Hienosti pelitti Win7 vs Mac
No jos joku jostain pieraisee meille servun, joka tuota pyörittää - mikä ettei.
Muuten hama taitaa olla privaporukalle ainut mahdollisuus viikonloppusessioihin.
Kellään omaa boxia nurkassa
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Voishan tuota liittyä myös.
pelattua tulee paljon Killing flooria ja homefronttia myös...
Sym610 @ Steam:esavuke
vuonna -79 syntynyt ja kaikki pelikoneet omistava pelaajaa liittyy joukkoon =)
PC:llä mennään. Omaa sydäntä lähellä ovat lentosimut, joiden parissa on tullut häärättyä kasarin lopulta asti. Tällä hetkellä kovassa käytössä DCS: A-10 ja Cliffs of Dover, joista jälkimmäinen on tosin valitettavasti aika raakile vielä.
Tosin viimeaikoina on mennyt eniten aikaa battlefield kolmosen parissa.