Sivu 249 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 149199239245246247248249250251252253 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,961 - 4,980 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

  1. #4961
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Huraa pääsin Osussa pendulumin watercolorin hardilla läpi ja tulokseksi tuli B

    Suhteellisen paska tuossa olen kumminkin, mutta kivaa kun huomaa kehittyvänsä! Pelaako joku muu tätä piirtopöydän kanssa, että kannattaako semmoinen hommata kun tuntuu et hiiren kanssa käsi on jotenkin aina vituillaan.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  2. #4962
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Onkos täällä räiskijöitä pc-puolella? Siirryin ps4:sta pc:lle ja jäänyt tiimipohjaiset räiskinnät vähän taka-alalle, kun peliseura jäi pleikkarille.

    Meillä on ihan kiva porukka, tällä hetkellä bäfä on ykkösenä räiskinnöistä ja muutama r6 siege -pelaajakin löytyy. Sekaan mahtuu, on oma discord-serveri jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Tällä hetkellä peluussa Metro 2033 redux.
    Tää on yks suosikeista. Suosittelen myös kirjan lukemista, mikäli vaan jostain löytyy.
    Itsellä on hakusessa tuo jatko-osa kirja, vaimo sen mulle viimejouluna tilasi lahjaksi mutta en tiiä mihinkä on jäänyt...
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  3. #4963
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Meillä on ihan kiva porukka, tällä hetkellä bäfä on ykkösenä räiskinnöistä ja muutama r6 siege -pelaajakin löytyy. Sekaan mahtuu, on oma discord-serveri jne.
    Olettaen, että ykköstä pelailette? Pitääpä katsella, jos ton keksisi nappailla testiin. Cs:ää tullut taas pari tuntia reenailtua. Rankit tosin on vuosien tauon jälkeen kadonnut, niin silveriltä noustaan

     
     
  4. #4964
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Olettaen, että ykköstä pelailette? Pitääpä katsella, jos ton keksisi nappailla testiin. Cs:ää tullut taas pari tuntia reenailtua. Rankit tosin on vuosien tauon jälkeen kadonnut, niin silveriltä noustaan
    Ykköstä juu.
    CS on kirosana meidän piireissä.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  5. #4965
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Tää on yks suosikeista. Suosittelen myös kirjan lukemista, mikäli vaan jostain löytyy.
    Itsellä on hakusessa tuo jatko-osa kirja, vaimo sen mulle viimejouluna tilasi lahjaksi mutta en tiiä mihinkä on jäänyt...
    Oli tosiaankin hyvä peli, parani vain loppua kohden. Librarianeiden kohtaaminen jäi varsinkin mieleen. Harmittavasti talouden ainoa ohjain sanoi sopimuksensa irti kesken Last lightin, eikä tähän hätään saa uutta hommattua. Eipä tuo niin hyvältä vaikuttanutkaan kuin edeltäjänsä. Jotenkin tavallisemman tuntuinen tekele.

     
     
  6. #4966
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Grim Dawn tuli eilen lisureineen ostettua ja vähän testattua ja vaikuttaisi äkkiseltään koukuttavalta Diablomaiselta naksulta Titans Questin tekijöiltä.
    Ainut ongelma tosin oli tarve kellottaa Afterburnerilla NVidian näyttis, vakiokellotuksella peli tarjoilee mustaa ruutua.
    KGO & Twist

     
     
  7. #4967
    Prison Architect onkin eri lysti peli. Alkuun tuumin, ettei voi kovin kauaa pysyä haastavana tai mielenkiintoisena, mutta idea on ottaa vain max sec vankeja vastaan ja pitää jengit ja muut vivut päällänsä. Sekavankilaa jaksoi pelata johonkin 800 asiakkaaseen asti, mutta tämä maxsec alkaa menemään konstikkaaksi jossain 500 kulmilla. Joka kierroksella oppii uutta.

     
     
  8. #4968
    Pitkä ikäiset oli turtle beachin px4:set, 11 kuukautta kestivät ennen kuin hajosivat. Jostain syystä lopettivat vastaan ottamasta ääntä (tai lähetin lopetti lähettämästä ääntä), eiku huoltoon lopputulos ei voida korjata. Lahjakortin antoivat gigantista eiku miettimään mitkä tilalle. Gigantillakaan tosin ollu mieluisia kuulokkeita tarjoilla kuin kourallinen. Saa nähä onko astron a40 kuulokkeet hyvät pleikan kanssa (miksei olis?).

     
     
  9. #4969
    Itse oon tykänny logitechin g35 -luureista, voisin niitä suositella mutta toi ps taitaa tuottaa ongelmaa.
    Tietenkin TSM -fanina mulla on kaikki kamppeet logitechiä...
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  10. #4970
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Omassa käytössä olleet jo useamman vuoden Creativen luurit ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Toimineet mainiosti niin musiikkia kuunnellesa, elokuvia katsoessa kuin pelaillessa.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  11. #4971
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Astroista ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa! Nykyään puuceella käytössä Creativen Sound Blaster H7. Toimii oikeastaan joka osa-alueella yllättävän hyvin (pelikuulokkeiksi ostin, mutta korvasi myös aiemmat Sonyt musiikintoistossa). Piuha tässä vaan saattaa olla armottoman lyhyt pleikkarilla pelaillessa, sekin on fiksusti vaihdettavaa mallia.

     
     
  12. #4972
    Kuulokkeet on kyllä sen verran henkilökohtainen asia, että toiselle on paha sanoa mikä on hyvä.
    Itse en tykännyt huomattavasti kalliimmista senheisereistä ollenkaan, kun taas loggarit on mun päähän ja mieltymyksiin täydelliset.
    Täytyy kyllä sanoa sekin että sen verran mussa on audiofiilin vikaa etten katselisi budjettimallin luureja. Mä tosin istun luurit päässä 4-18h päivässä ja pelaan ns. tosissan.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  13. #4973
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Kuulokkeet on kyllä sen verran henkilökohtainen asia, että toiselle on paha sanoa mikä on hyvä.
    Täytyy kyllä sanoa sekin että sen verran mussa on audiofiilin vikaa etten katselisi budjettimallin luureja. Mä tosin istun luurit päässä 4-18h päivässä ja pelaan ns. tosissan.
    Näissä täysin samalla asialla. Kuulokkeita ostaessa tuntuu aina, kuin joutuisi ostamaan sikaa säkissä. Monesti ei ole mahdollisuutta päästä testailemaan niitä kuulokemalleja joita etsii, niin täytyy vaan luottaa arvosteluihin. Toki nykyään on se hyvä puoli, että jos heti huomaa ettei kuulokkeet istukaan, niin ne saa aika nopeasti pienellä tappiolla myytyä eteenpäin.
    Ja useasti lähes samoilla spekseillä olevat eri valmistajan luurit ovat todellisuudessa täysin erilaiset laitteet käytössä.

     
     
  14. #4974
    Mä oon niin hankala asiakas että vaadin saada sovittaa luureja ennen ostoa, myös pikainen sounditesti on vähän niinkun pakko saada.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  15. #4975
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Mä oon niin hankala asiakas että vaadin saada sovittaa luureja ennen ostoa, myös pikainen sounditesti on vähän niinkun pakko saada.
    No juurikin noita nykyisiä Sound Blastereita ei ollut missään kivijalassa (ainakaan tarpeeksi lähellä), niin piti vetää aika riskillä. Ja kyllä, jostain oli iskeytynyt päähän idea, että noi on pakko saada! Aina kuulokkeita etsiessä menee ainakin se viikko, ellei parikin, kun kaivelee netistä kaikki mahdolliset tiedot ja käyttäjäkokemukset. Siinä sitten koittaa summailla yhteen täysin tuntemattomien henkilöiden henkilökohtaisia mielipiteitä ja arvioida kuvien perusteella, mitä on tulossa.

     
     
  16. #4976
    BF1 ollut kovassa tykistyksessä ilmestymisestä saakka. Melkolailla erilainen peli kun BF4 mutta omaan makuun parempi. Ehkä tuo sniputtelun määrä vähän risoo.

     
     
  17. #4977
    Lainaus Alkuperäinen postaaja joho Näytä viesti
    Ehkä tuo sniputtelun määrä vähän risoo.
    Ei haittaa tippaakaan Operationsia pelatessa, paitsi jos omasta tiimistä puolet on snipereitä.
    Kohde täyteen savua, Model A10 hunter käteen, nasse päähän ja kaikki kylmäksi.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  18. #4978
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Ei haittaa tippaakaan Operationsia pelatessa, paitsi jos omasta tiimistä puolet on snipereitä.
    Kohde täyteen savua, Model A10 hunter käteen, nasse päähän ja kaikki kylmäksi.
    Ehkä eniten risookin se kun huomaa mukavuudenhaluisena itse makaavansa puolet rundista munat turpeessa jossain puskassa

     
     
  19. #4979
    Juu, pötköttelemällä ei objekteja napata.
    Toivottavasti jossain välissä tulis vähän rajoitusta tuohon kuinka monta samana classin edustajaa voi olla tiimissä, on ollut näitäkin pelejä missä meidän squadissa on ollut support, assault x2, medic x2 (toinen dmr, toinen rautatähtäimillä), kun muu tiimi onkin sitten ollut pelkkää scouttia.
    Valtaa siinä sitten hemmetti.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  20. #4980
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Juu, pötköttelemällä ei objekteja napata.
    Toivottavasti jossain välissä tulis vähän rajoitusta tuohon kuinka monta samana classin edustajaa voi olla tiimissä, on ollut näitäkin pelejä missä meidän squadissa on ollut support, assault x2, medic x2 (toinen dmr, toinen rautatähtäimillä), kun muu tiimi onkin sitten ollut pelkkää scouttia.
    Valtaa siinä sitten hemmetti.
    Olis erittäin hyvä uudistus. Jostain syystä BF1 on tullut myös todella paljon vastaan mediccejä jotka ei jostain syystä halua hoitaa medicin hommia.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •