No olisiko tarpeeksi porukkaa omaan steami ryhmään? Ja nimi ehdotuksia kans, aiheeseen liittyen toki. Ei mitään "ubervaperzskillz" tjsp. vaan jotain sivistyneempää. Joku Finvapers tjsp. tai ihan vaikka e-savuke.com? Saako noissa olla tuo .com ees?
No olisiko tarpeeksi porukkaa omaan steami ryhmään? Ja nimi ehdotuksia kans, aiheeseen liittyen toki. Ei mitään "ubervaperzskillz" tjsp. vaan jotain sivistyneempää. Joku Finvapers tjsp. tai ihan vaikka e-savuke.com? Saako noissa olla tuo .com ees?
Onhan näitä, mutta aikaa ei.
Batmud, Guild Wars, Crystal Saga, Continuum, Gunshine, Quake & Ace of Spades.
Skyrim ja Deus Ex kesken...
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
S/S Oxygen
Tällaista ketjua olin itsekin vähän suunnitellut. Itseasiassa mun SE juttu oli retropelit ennen sähkötupakkaan siirtymistä. Tällä hetkellä pelailen lähinnä Steam-pelejä, viimeaikoina aika aktiivisestikin. Juuri nyt eniten tunteja vie Payday: The Heist ja Terraria. Myös L4D 1&2, Dead Island, Borderlands, Just Cause 2 ja Renegade Ops moninpelejä voisi kehitellä foorumilaisten kanssa?!
Tein meille oman ryhmän co-op-/moninpeleistä kiinnostuneille ja miksei muillekin - http://steamcommunity.com/groups/esavuke
Steamnick on siis Turbomies
EDIT: Jaa täällä olikin jo Steam-ryhmän nimestä väännetty. Voihan se olla tietty jotain yleisluontoisempaakin kuin tuo sivuston nimi.
Ryhmään liitytty... Reksi-Erkki on nikki
Borderlands on hieno, kakkososaa odotellessa... L4D2:sta on myös tullut tahkotuksi aika huolella aikanaan, viime kuukausina jäänyt vähemmälle. Nyt mennään privaattiporukalla Borderlandsia, ARMA II:sta, Brinkkiä... aikaisemmin IL-2: Sturmovikin eri versioita on lennelty kovastikin, harmi ettei vakiporukassa löytynyt innokkaita esmes DCS: A-10C :n puikkoihin. Tosin se vaatii kohtalaisen pitkän opettelun. Pitääkin taas pultata lentoroinat pöytään ja päristellä kunnon pyssyllä. Niin ja opetella kaikki taas alusta kun on pari kuukautta taukoa
BF3 oli pettymys olemattoman co-op -pelin takia (2 pelaajaa max? WTF???), mutta ehkä hyvällä tiimillä sais jotain aikaseksi julkisilla palvelimilla. MW3 on ehkä pelattavampi (siis sujuvammat kontrollit, minusta) mutta se on jäänyt ihan pariin kokeiluun nettipelinä. Ei setä pysy mukana. Eikä ole oikein pelikavereitakaan.
L4D2 on vähän rajoittava kun ei salli kuin 4 pelaajaa, mitenkä mahtaa olla Borderlandsin kanssa? Sen pelaaiia on ollut sevverta vähemmän ettei ole ollut tilaisuutta kokeilla. Ainakin samaa hahmoluokkaa saa olla useampi samassa pelissä.
Tästä vois kyllä tulla lauantai-iltojen ilo, privaattiporukan pelit on yleensä perjantaisin... mitenköhän maksa kestää? TS3-palvelinkin löytyy tarvittaessa, muttei ole jatkuvassa julkisessa käytössä - ilta kerrallaan -tyyppisesti uusi salasana esim. Steamin kautta jos puheyhteyttä tarvitaan. IMHO se kyllä antaa kovasti lisämaustetta peleihin.
QuakeLiveä pääasiassa tulee pelailtua. Muista sitten mitä millonkin, Anno 2070:stä viimisimpänä. Steamtilillä ei tosin pahemmin pelejä ole, Terraria ja MotG - Duels of the Planeswalkers + kasa F2Pitä.
Jos toi kiinnostaa niin kannattaa pitää myös Tribes Ascendiä silmällä..
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
PS3 puolella bf3 . Saa pistellä kaveripyyntöä psn:ssä, jos vaan äänenmurros/teiniangstit on jo takana...
PS3:lla MW3 tulee hakattua ja kohta pitäis tuo BF3 tulla testiin...
Ja Xboxilla medal of honoria.. Ja samalla nimellä tunnistaa nuissa ku täälläki
Terraria, Terraria, Terraria =D
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
ET anyone ???
Bombshell on parhautta!
Mukana. Sama nimimerkki, eri housut.
[Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]