Sivu 155 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55105145151152153154155156157158159165205255 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,081 - 3,100 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

  1. #3081
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #3082
    Siinä oli joku nainen, nyt meen kyllä uneksiin.
    Pikkironkeloija


     
     
  3. #3083
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Vielä olis yks bossivideo ja sit random pelivideoo kaapattuna kun testasin Shadowplayta, mutta ne säästellään myöhemmäksi.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #3084
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342


    Nättiä.

     
     
  5. #3085
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Tuli ihan mieleen tämä keskustelu kun jotkut kyseisestä pelistä horis
    uploadfromtaptalk1398855229218.jpg

     
     
  6. #3086
    Onko kukaan saanut stalker lost alphaa toimimaan 32 bittisessä xp:ssä?

     
     
  7. #3087
    Jahas, tuli tämmönenki ketju vastaan. Johan pelit kiinnostaa, allekirjotuksessa on kanavan ja fb-sivun osotetta ja vaikka mitä. Livestream-hommia tullu tehtyä jo jonkun aikaa, että ei muuta ku twitch-kanava hollille :P

     
     
  8. #3088
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Melkein 28 vuotta olen pelejä pelannut. Niin monta eri peliä on mahtunut tuohon aikaan, jonka järkkymättömänä valtiaana on Fallout saaga pitänyt sijaa. Vihdoin ja viimein, tuli pelisarja joka alkuun vavisutti ja lopulta kaatoi tuon valtaistuimen; Souls -trilogia.



    Dark Souls II oli viimeinen niitti arkkuun, todellinen testamentti pelihistorian yhtenä haastavimmista ja hienoimmista eepoksista. En voi kuin sanoa, että valmistaudu itkemään.

















































    Valmistaudu kuolemaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #3089
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Lyhyt versio: jos verkkopeleissä turpiinsaaminen aiheuttaa ahdistusta, unohda ne ja vaihda pasianssiin. Tai taskubiljardiin.

    Pitkä: nappasin AN2:sen NWA:lta, lensin NEA:n lähelle ja autoland päälle. Kone kikkailee hetken ja töräyttää tonttiin koska Arma2. Vähän ennen nurmikkotikkailua näin leirin jonka piti olla "näkymätön", se sininen mystery machine-paku näkyy todella kauas, samoin V3S ja ne teltat. Henki lähti kun kone törmäsi puihin joten siis juoksemaan takaisin. Omat kamat talteen raadolta ja odottamaan. Ammun kaksi jannua, tuhoan teltat + ajoneuvot ja lähden menemään. Nyt sitten hauska: heti alkoi hakkeriksi syyttäminen. Eivätkä tainneet pitää kun sanoin syyksi "because I could".

    Verkkopelit ei vaan sovi joillekin.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  10. #3090
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Dark Souls 2 vihdoin läpi. Aivan käsittämättömän eeppinen teos, nyt on kyllä vähän tyhjä olo...
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #3091
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Dark Souls 2 vihdoin läpi. Aivan käsittämättömän eeppinen teos, nyt on kyllä vähän tyhjä olo...
    👍 nyt sitten vaan uutta kierrosta.

     
     
  12. #3092
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Totta munassa, uus kiekka jo alkoi
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #3093
    Tässä toi ng on oikeesti pelaamisen arvoinen koska bossit tiputtaa eri tavaroita kun ekalla kiekalla ja uusia vihuja ilmestyy yllättävistä paikoista muutaman kerran😊
    Vaikeustaso hyppää reilusti ylöspäin. Oman hahmon tekemä vahinko puolittuu ja vihujen terä viiltää 50% tehokkaammin😳
    Haastetta siis todellakin löytyy.
    Täytyy ottaa vähän sanoja takaisin. Kyllä tämä on sarjan kovin peli ehdottomasti.

     
     
  14. #3094
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Kyllä mulle kävi selväksi jo ennen puoliväliä että tää on sarjan paras. Tunnelmaa yllinkyllin ja paranneltu DS1 systeemi, ai että. Aloittelen ehtoolla NG+ ja respekkaan varmaan faithiin, STR buildi oli kyllä ainakin perus NG pirun kova (Mastodon Greatsword + Mastodon Halberd +10 = ftw!).
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #3095
    Nyt pitää tunnustaa, että multa on tuo Souls sarja kokonaan pelaamatta vielä.
    Demon's Soulsia en edes pysty pelaamaan (mulla on PC ja Xbone, tuo vissiin on vaan PS3:lle), mutta Dark Soulseja olen ajatellut testata.

    Kuinka vaikeita nuo oikeasti ovat? Eli pitääkö olla jotkut über reaktiot tms. että niitä voi pelata vai riittääkö ns. tavallisen pelaajan taidot?
    Pelejä on tullut pelattua 80-luvun puolesta välistä asti, joten toki vaikeita pelejä on ennenkin väännetty, mutta silti en ole näihin vielä lähtenyt, kun on arveluttanut miten hermot kestää

    Onko noissa Darkeissa juonellisesti jotain sellaista, jonka missaa, jos ei ole Demonsia pelannut?

     
     
  16. #3096
    Ainakin vihujen isku grafiikkat pitää oppia

     
     
  17. #3097
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTM1977 Näytä viesti
    Nyt pitää tunnustaa, että multa on tuo Souls sarja kokonaan pelaamatta vielä.
    Demon's Soulsia en edes pysty pelaamaan (mulla on PC ja Xbone, tuo vissiin on vaan PS3:lle), mutta Dark Soulseja olen ajatellut testata.

    Kuinka vaikeita nuo oikeasti ovat? Eli pitääkö olla jotkut über reaktiot tms. että niitä voi pelata vai riittääkö ns. tavallisen pelaajan taidot?
    Pelejä on tullut pelattua 80-luvun puolesta välistä asti, joten toki vaikeita pelejä on ennenkin väännetty, mutta silti en ole näihin vielä lähtenyt, kun on arveluttanut miten hermot kestää

    Onko noissa Darkeissa juonellisesti jotain sellaista, jonka missaa, jos ei ole Demonsia pelannut?
    Peruspelaaja kyllä pärjää Soulseissa, mutta kyllä nuo oikeasti on vaikeita. Joillekin enempi, joillekin vähempi, mutta ei tuo pelisarja turhaan ole saanut mainettansa. Demon's Souls on erillinen peli sinänsä, että vaikka Darkit viittaa siihen (samoja mörköjä, samoja "vitsejä"), ne on kuitenkin täysin omansa pelit. Dark Soulsin juoni on muutenkin sellainen että se on "piilossa", eli suurimmat juonikoukut on itse pelaajan selvitettävä tavaroiden kuvauksista ja ympäristöstä. Jotkut NPC hahmot kertovat pieniä vinkkejä, ohjeita yms, mutta ehkä paras puoli koko Souls sarjassa on se, että pelaajaa ei pidetä kädestä missää vaiheessa. Demon's Souls ei siis ole välttämätön pelattava jos ei pleikkaa omista, joten aloittaisin Dark Souls 1:stä ja siirtyisin sitten pikimmiten DkS2.

    e. Niin ja vaikka ei olisikaan pelannut DkS niin DkS2 sisään pääsee helposti, koska jatko-osa ei ole täysin suora kronologinen jatkumo, vaan taitaa pelimaailmassa tapahtumien välillä olla jotain 1000-3000 vuotta väliä
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #3098
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Peruspelaaja kyllä pärjää Soulseissa, mutta kyllä nuo oikeasti on vaikeita. Joillekin enempi, joillekin vähempi, mutta ei tuo pelisarja turhaan ole saanut mainettansa. Demon's Souls on erillinen peli sinänsä, että vaikka Darkit viittaa siihen (samoja mörköjä, samoja "vitsejä"), ne on kuitenkin täysin omansa pelit. Dark Soulsin juoni on muutenkin sellainen että se on "piilossa", eli suurimmat juonikoukut on itse pelaajan selvitettävä tavaroiden kuvauksista ja ympäristöstä. Jotkut NPC hahmot kertovat pieniä vinkkejä, ohjeita yms, mutta ehkä paras puoli koko Souls sarjassa on se, että pelaajaa ei pidetä kädestä missää vaiheessa. Demon's Souls ei siis ole välttämätön pelattava jos ei pleikkaa omista, joten aloittaisin Dark Souls 1:stä ja siirtyisin sitten pikimmiten DkS2.

    e. Niin ja vaikka ei olisikaan pelannut DkS niin DkS2 sisään pääsee helposti, koska jatko-osa ei ole täysin suora kronologinen jatkumo, vaan taitaa pelimaailmassa tapahtumien välillä olla jotain 1000-3000 vuotta väliä
    Ok, kyllähän nuo Darkit varmaan pitäisi ottaa pelattavaksi sitten.
    Vaikka tarinat ei sinänsä liittyisikään, niin kyllä mä silti sitten tuosta DKS:stä aloitan. Mulla on tapana aina koittaa pelata pelisarjasta kaikki osat, jos vaan mahdollista.

    Mulla on monissa peleissä yleensä enemmänkin sellainen "varovainen" pelityyli kuin "hack & slash / run & gun", joten luetun perusteella tuo voisi olla mulle sopiva tyyliltään. RPG:ssä myös aina yritän etsiä ja lukea kaiken mahdollisen loren, joten tuokin täsmää.

    edit:
    Ja nyt Steam lataileepi tällaista:
    prepare to die.JPG

    Pitää katsoa milloin tuota pystyy aloittamaan, tällä hetkellä parikin peliä kierroksessa, joten ei ihan heti viitsi tuota aloitella. Oletan, että tuota kannattaa pelata niin, että ei pelaa mitään muuta siinä sivussa...

    edit2: XBOX360 ohjain mulla onkin PC:n kytketty, se on vissiin aika välttämätön tämän pelin kanssa.
    Viimeksi muokannut MTM1977; 02.05.14 kello 16:36.

     
     
  19. #3099
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Kyllä, ite käytän langatonta XBox360 for Windows ohjainta, ja kyllä se aika hemmetin tärkeä tässä pelissä on. Dark Souls kyllä kannattaa sinänsä aloittaa ykkösestä sillä se alun juonikuvio kerrotaan introssa, tai lähinnä se mihin se peli perustuu. Itse pelasin tuon DkS2 melko pitkälti kilven takaa, joten varovaisuudella pääsee pelin hyvin läpi ja on itseasiassa täysin tarkoituksenmukaistakin. Se run'n'gun tulee sitten kun olet pari kertaa pelin päässyt läpi

    Ei muuta kuin onnea matkaan, repullinen varapäreitä ja muista; valmistaudu itkemään.

    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  20. #3100
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kyllähän näissä pärjää, mutta ei näitä pelata kyllä juosten kusten niinku suurinta osaa toimintaropeista. Varovasti hyvä tulee, ja kun luulet että homma alkaa olla räpylässä niin eka pomo kyykyttää sut sen 8 kertaa ennenkö tulee hyvä.

    Moonlight Butterfly ftw, ihan hirvee pomo! Ja vasta meni kopallinen ihmisyyksiä kun yritin piestä Bell Gargoylet! Fukke.

    Edit.

    Tosiaan, nyt kun enemmän pelannu tuota DkS:sää niin Demon's Souls on kyllä aivan erilainen. Tarinoilla ei oo mitään tekemistä toistensa kanssa ja vaikka ne aluksi päällisin puolin vaikuttaa samanlaisilta niin ei ne ole. Ei sinne päinkään, yksityiskohdissa on eroja ihan kaikessa. Ja oon tullu siihen lopputulokseen että Demon's Souls on jopa haastavampi ku Dark Souls.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •