Sivu 151 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51101141147148149150151152153154155161201251 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,001 - 3,020 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

  1. #3001
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Katsellut kans tuota Epicnamebron kanavaa vähäsen ja vaikuttas tosiaan olevan helpoin. Eipä tosin Dark Soulsin 2-3 pelikerran jälkeen enää varsinaista haastetta tarjonnut, Demon's Soulsikin oli aika lepsu, mutta ei se pelikokemusta silti muuta. Ah, tätä odotetaan!
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #3002
    Joo näin on. Ekan kerran jälkeen suurinpiirtein kaikki bossit on ihan lasten leikkiä.
    Tosiaan 2 läpäsyä mulla ja vieläkin ihan fiiliksissä tästä pelistä. On kyllä hyvä.
    Maailma on todella laaja ja pelattavaa on ihan perkeleesti.
    Alkuun taistelu tuntui jotenkin tönköltä ykkösees verrattuna... Se ei ole ihan niin napakka. Se tuntuu aluksi että välillä liikkeissä on viivettä tai jotain, mut nyt se tunne on hävinnyt.
    Onhan tossa omat ongelmansa mutta myös paljon uusia parannuksia.
    Graffat on välillä todella hienoja ja sitten taas jossain maailmassa aika kuraa. Pc:llä tämä on varmasti huikean näkönen.
    Koko eilinen ilta meni muita pelaajia auttaessa bossien kanssa. Tässä tuntuu pvp ja co-op pelaavan hienosti.

     
     
  3. #3003
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Tällä kertaa itekin odotan oikein innolla tota co-oppia ja jonkin verran PVP:tä. Aukeis jo peli saatana!

    Ai niin, PC Master Race:



    Eikä tuossa ole vielä optimointeja käytetty kuten downgrading tai AA-kikkailut.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #3004
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Kaljaa on, kebabbia on, Dark Souls 2 asentuu. Oi onnea. Huominen ja koko viikonloppu vapaata.

     
     
  5. #3005
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    9.0 pätsin jälkeen wotti muuttui ihan pelikelvottomaksi aika monille pelaajille mutta onneksi ne jo sieltä lupaili ehkäpä jo perjantaiksi uutta pätsiä joka korjaa useita virheitä ja mikä jää nähtäväksi.

     
     
  6. #3006
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    9.0 pätsin jälkeen wotti muuttui ihan pelikelvottomaksi aika monille pelaajille mutta onneksi ne jo sieltä lupaili ehkäpä jo perjantaiksi uutta pätsiä joka korjaa useita virheitä ja mikä jää nähtäväksi.
    Kuinnii? Itse en huomannut muuta kuin entistäkin paskempaa joukkuepelaamista. Tuntuis ihan ku joutus yksin pelaamaan kun polakit häröilee. Välillä matsi päättyy 15-1 tappioon, välillä sama toisinpäin. Onneks sentään Marder 38T:llä ja Panzer 1C:llä pääsee lepuuttaan hermojaan. Isomman tierin matsit on ihan täyttä haistapaska touhua.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  7. #3007
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Kuinnii? Itse en huomannut muuta kuin entistäkin paskempaa joukkuepelaamista. Tuntuis ihan ku joutus yksin pelaamaan kun polakit häröilee. Välillä matsi päättyy 15-1 tappioon, välillä sama toisinpäin. Onneks sentään Marder 38T:llä ja Panzer 1C:llä pääsee lepuuttaan hermojaan. Isomman tierin matsit on ihan täyttä haistapaska touhua.
    Ilmeisesti AMD:n prossuilla (varsinkin Bulldozer) on ilmaantunut overflow-kaatumiset (ne kaksi corea, joita WoT käyttää paskan suunnittelunsa ja multi-core-tuen puuttumisensa vuoksi saavat liikaa jyrsittävää ja itse peli kaatuu). Muutenkin tämä uusi hieno grafiikkamoottori aiheuttaa tuota kaatumista (kiitos sen, että peli hoitaa kaiken prosessorilla, jopa grafiikat). Miljoonittain randomeja syitä kaatuiluun. Foorumeja ku selasin, niin tuli vaan päänsärkyä siitä, miten paskasti homma on hoidettu (eihän pelaajat ole tuosta multi-core-tuen puuttumisesta ja GPU-tuen puuttumisesta valittaneet kuin 3 vuotta, eli heti alusta saakka) ja nyt sit haluavat tunkea vielä Havokin mukaan, joka vaatii sen multi-core-tuen jo pelkästään toimiakseen tai sitten vaihtoehtoisesti prosessorin luokkaa Intel Xeon Superüber, jossa jo yhdessä coressa on yhtä paljon laskentatehoa kuin normaalissa i5-prosessorissa. Redditissä jo totesivat, et nyt ilmenneet ongelmat on jotain sellaista, mihin eivät osanneet varautua ja korjauksia on tulossa pian, mutta miten pian ja miten kattavasti onkin sitten kysymysmerkki.

    Osittain koko sotkuun syynä on se, että Venäjällä pelataan paljon joko i7 Extreme prossuilla tai dual-core prossuilla, eli peli voidaan aika hyvin optimoida molempiin ääripäihin, mutta NA ja EU alueella ongelmana taas on se, että täällä kun on nämä välimaaston koneet, niin koko helvetti on irti. Vielä kun päättävät kaikki beta-versiot ajaa ryssien servereillä, niin siellä on enemmän ryssiä ku mitään muita ja oikeen korostuu noi ääripäät laiteraudoissa.

     
     
  8. #3008
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tumppu_90 Näytä viesti
    Vauhtimurot

    Tuolta löytyy ohjeet
    Kiitän!

    Muutama vuosi sitten tuli RBR:ää hakattua paljonkin, nykyään jäänyt vähemmälle. Oli pakko kaivaa vanha asennuslevy ja heittää koneelle. Hyvin pelittää, kun otti automaattisen skaalauksen pois ohjelman asetuksista. Rally School vedetty ja kaikki perfectille, meni helpommin kuin muistinkaan. Itse ralleissa sitten on taas ne omat haasteensa, muutaman vuoden tauon jälkeen tarvitsee hetken opettelun ennen kuin alkaa taas sujumahan.

    RSRBR on vanha tuttavuus, vietävän buginen oli ainakin aikoinaan mutta todella hauska samalla.

    EDIT:

    Jaahas, "30 GB tulee kokoa kansiolle". Taitaa jäädä myöhemmälle tuo asentelu, kunhan saan aikaiseksi hankkia uuden kovalevyn. 320gb alkaa huutaan hoosiannaa jo nyt, ja pitäisi rFactorkin asennella jossain välissä uudelleen.

     
     
  9. #3009
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Juu, kyllä se kova on. Muna vaahdossa hakkaan täällä Dark Souls 2:ta. Aijjumalauta mikä peli.

     
     
  10. #3010
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Juu, kyllä se kova on. Muna vaahdossa hakkaan täällä Dark Souls 2:ta. Aijjumalauta mikä peli.
    Samaten. Itse pääsin alottelee "vähän" myöhemmin kun vedin suoraa Steamin versiolla, mutta ai että... Nautinto on suurta. Mä en kyl oikein ymmärrä miks porukka dissaa tota ettei oo oikein samaa fiilistä kuin DkS1, kun taas mun mielestä tossa on just sopivan tunnelmallinen meno ja graffat on ihan järkyttävän makoisat. Ainoa mikä pisti pikkasen vituttamaan on tuo weapon decay, pakko pitää kahta asetta kokoajan käsillä ettei toinen levii vallan.

    Joka tapauksessa, pikaisella peluulla Forest of the Giantsissa tää peli kyllä lunastaa kovat odotukset. Taistelu on hitusen "lagisempaa" mutta toisaalta vaatii myös paljon tarkempaa ajoitusta ja on vaan tottumiskysymys. Itse kun tykkään noilla hitailla ultra greatswordeilla mätkiä niin ei ole ongelma, päin vastoin
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #3011
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Samaten. Itse pääsin alottelee "vähän" myöhemmin kun vedin suoraa Steamin versiolla, mutta ai että... Nautinto on suurta. Mä en kyl oikein ymmärrä miks porukka dissaa tota ettei oo oikein samaa fiilistä kuin DkS1, kun taas mun mielestä tossa on just sopivan tunnelmallinen meno ja graffat on ihan järkyttävän makoisat. Ainoa mikä pisti pikkasen vituttamaan on tuo weapon decay, pakko pitää kahta asetta kokoajan käsillä ettei toinen levii vallan.

    Joka tapauksessa, pikaisella peluulla Forest of the Giantsissa tää peli kyllä lunastaa kovat odotukset. Taistelu on hitusen "lagisempaa" mutta toisaalta vaatii myös paljon tarkempaa ajoitusta ja on vaan tottumiskysymys. Itse kun tykkään noilla hitailla ultra greatswordeilla mätkiä niin ei ole ongelma, päin vastoin
    Juu todellakin, jotenkin combat on hieman.. tahmeamman(?) oloista mutta tosiaan, koko systeemi antaa paljon vähemmän anteeksi tarkkuuden puolesta, mikä mun mielestä vaan on todellakin hyvä, tuntuu että koko ajan saa olla enemmän varpaillaan combatissa ja muutaman kerran oman hölmöilyn takia pari perus undeadia antoi perseraiskausta aika hyvin. Helvetin hyvää progressiota mun mielestä edellisestä osasta, kaikkea viilaamisen arvoista on viilailtu ja hyvät jutut jätetty ennalleen.. Ainakin tähänastisten kokemusten perusteella. Helppoudesta en sano mitään, ehkä mun taidot on vaan ruosteessa mut kyllä mä hyvin otan turpaan tuossa. Human effigyjä tarvis lisää kyl, kun menin kämmäilemään aika pahasti tossa yhdessä kohdassa ja tuhlasin kaikki. ;___;

    ja ei helvetti nuo grafiikat

     
     
  12. #3012
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Vähän sellainen "tahmea" fiilis tuli itellekin, mutta veikkaan että se johtuu siitä että ajoitukset on erilaiset. Saas nähdä miten tuohon tottuu, mutta kyllä se jo nyt osas katella vihun animaatiot ja etäisyydet että pääsi lätkiin. Minähän raukka kuolin jo ekan kerran tutoriaalissa, tosin siihen että putosin veteen ja Steami iloisena ilmoittaa "achievement earned: This is Dark Souls" Kyllä mä kans aika hyvin tuossa pariin otteeseen olen ottanut takkiin, Heide Knight eritoten oli aika arserape välittömästi.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #3013
    Mäkin luulin alkuun että tämähän on vaikea kun ei ollut estus flaskeja kun 1 ja human effigyjä muutama.
    Heti alusta kun pääsee eteenpäin niin estus flaskeja alkaa löytymään lisää ja noita effugyjä kyllä jaetaan aika roimalla kädellä.
    Heti pelin alussa voi hakea käyttöönsä demons soulssista tutun sormuksen mikä nostaa sun hp 2/3 täydestä kun pelaat hollowina joten noilla effigyilläkään ei juuri ole niin suurta merkitystä.
    Toi aseiden nopeampi hajoaminen on puolestaan mun mielestä vaan parempi uudistus.
    Koko pelissä on pari maailmaa missä aseet eivät kestä koko kenttää läpi.
    Repair powderia kun on mukana niin selviää kentästä kun kentästä aina ja aseethan korjautuu automaattisesti kun lepäät bonfirella. Ainostaaan rikottu ase pitää korjauttaa sepällä.
    Katanat kyllä tuhoutuu turhan helposti.
    Rikkoutuvat sormuksetkin pystyy tässä korjauttamaan mikä on huima helpotus koska jos sieluja alkaa olemaan pankissa suuri määrä ja pelkäät että kohta kuolo korjaa niin heität vaan sormeen sormuksen mikä säästää sun sielut kun kuolet ja sen jälkeen vaan korjautar sormuksen sepällä. Itse en kyllä ole tätä käyttänyt mutta huomasin vaan että myös näin voi tehdä.

     
     
  14. #3014
    Ja vielä kun muistetaan että sormuksia voi käyttää nyt 4 yhtäaikaa niin se vielä auttaa jos haluaa noilla sormuksilla kikkailla

     
     
  15. #3015
    Ajoituksesta toi tahmeuden tunne varmaan joo johtuu.
    Välillä mulla tulee kyllä tilanne että hahmo ei kertakaikkiaan tottele komentoja?
    Sen olen myös huomannut että tässä pitää tehty liike odottaa täysin loppuun ennen kuin voit esim vaihtaa aseen. Ykkösessä aseen vaihto komennon pystyi antamaan hieman aikaisemmin ja se myös toteutui.
    Nämä on nyt näitä juttuja mitä ei edes huomaisi jos ei olisi niin paljon pelannut ykköstä.

     
     
  16. #3016
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Alkaa tulemaan taas näitä perinteisiä *huokaus* "Voi vitun vittu..." Hieman hajoiluttaa kun kuolen yksinkertaisiin mosiin monta kertaa, joko putoan vahingossa jostain tai sitte ahnehdin ja tappavat mut porukalla. Argh!
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #3017
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Onhan tuo nyt vaan oikeasti perkeleen kova peli. Tähän mennessä tosin on vasta Giant ja Pursuer kaatunut, ja jäin sitten farmailee sieluja sekä jeesailee muita pelaajia ton Pursuerin kanssa. Levotonta hilpeyttä aiheuttaa 3 jätkän porukka joista kaksi ampuu ballistalla ja yksi yrittää selvitä hengissä edes hetken aikaa

    Nyt kun tuohon "tahmaisuuteen" taistelussa tottui, niin ei sitä oikeastaan edes huomaa. Nappasin itelle ton halberdin aseeksi ja uppasin pikkasen, mukava pikkutykki kunnes saa Pursuererin miekan taottua. Nyt oli pakko pistää pelit stoppiin ja siivota huusholli kun tytär tulossa, mutta viimeistään sunnuntai-iltana jatkuu mähinät. Kyllä kannatti odottaa tätä
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #3018
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Onhan tuo nyt vaan oikeasti perkeleen kova peli. Tähän mennessä tosin on vasta Giant ja Pursuer kaatunut, ja jäin sitten farmailee sieluja sekä jeesailee muita pelaajia ton Pursuerin kanssa. Levotonta hilpeyttä aiheuttaa 3 jätkän porukka joista kaksi ampuu ballistalla ja yksi yrittää selvitä hengissä edes hetken aikaa

    Nyt kun tuohon "tahmaisuuteen" taistelussa tottui, niin ei sitä oikeastaan edes huomaa. Nappasin itelle ton halberdin aseeksi ja uppasin pikkasen, mukava pikkutykki kunnes saa Pursuererin miekan taottua. Nyt oli pakko pistää pelit stoppiin ja siivota huusholli kun tytär tulossa, mutta viimeistään sunnuntai-iltana jatkuu mähinät. Kyllä kannatti odottaa tätä
    Mä rollasin uuden hahmon, samoilla statseilla kyl mutta tuli tuo alku kustua niin pahasti et ei mitään järkeä, en edes tajunnut ekalla kierroksella hakea flaskia.. Kaljapäissään kannattaa pelata soulseja joo. Last Giant ja Pursuer täälläkin taputeltu. \o/ Läpällä ja päissään juoksentelen white ringi equipattuna ja kivasti hehkun valkoisena :3

    Ja kyllä, on se vaan niin saatanan hyvä. Omalla kohdalla lunastanut kyllä kaikki odotukset.

     
     
  19. #3019
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Mä kans pikkasen kadun tuota että otin ton halberdin aseeksi ja nostin statsit siihen, mutta toisaalta olisin str/dex ottanut enivei, ja upgradesin vaan +3 joten ei mennyt yhtään large shardeja hukkaan. Farmasin likemmäs 40k sieluja tossa Pursuerilla, joten otettiin sekin takas. Helvetin kiva kun ei haittaa vaikka vähän ryssit noitten sielujen kanssa, koska jos jätät summon signin bossin eteen niin about 5sek menee kun sut kutsutaan, koska halberd = pro.

    Pikkasen ois rerolli mielessä kans, että pitäskö se rykästä STR/Faith buildi tulille mut nääh. Mä niin tykkään noista ultra greatswordeista ettei se niin justiinsa
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  20. #3020
    Halbert on tässä vaikeempi käyttää kun ykkösessä. Osuma pitää olla tarkemmin terällä tai muuten menee ohi.
    Sen käyttöä pitää treenata että se alkaa sujua.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •