Sivu 169 / 177 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 69119159165166167168169170171172173 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,361 - 3,380 / 3534

Aihe: VapeTalo.com Paronin pumpulia hyllyssä

  1. #3361
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janijoonas Näytä viesti
    Mulla tosiaan ekat atot hävis postissa , toiseen tilaukseen otin niksaa + tiivareita tämä paketti lähetetty viime ke ja alan pahoin pelkäämään että tämäkään ei saavu perille asti...

    Tästä lähtien maksan ennemin sen posti paketin seurannalla ettei mene leikkimiseksi.

    Edit.. itse tosiaan lähetellyt nettikauppa tilauksia , kirjeitä firmoille yms.. ja koskaan ei ole yksikään kirje hukkunut.
    Jos otit niksaa,niin sait seurantakoodin.
    Voit itse katsoa missä paketti seilaa.

     
     
  2. #3362
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Millos saatte blackia varastoon?
    Nyt löytyy jälleen.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Decapitated Näytä viesti
    Onko kaupalla kiirus, kun sunnuntaina tilattu ei lähtenyt tänään? Vuosia jo tilaukset kuitenkin lähteneet samana tai viim. seuraavana pvänä.
    Viikonloppuna tuli tilauksia jälleen aika reilusti, eikä tänään muutaman tunnin poikki ollut netti auttanut yhtään ruuhkassa. Pahoittelut kaikille viiveestä, huomisen aikana on ruuhka saatu purettua.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janijoonas Näytä viesti
    Mulla tosiaan ekat atot hävis postissa , toiseen tilaukseen otin niksaa + tiivareita tämä paketti lähetetty viime ke ja alan pahoin pelkäämään että tämäkään ei saavu perille asti...

    Tästä lähtien maksan ennemin sen posti paketin seurannalla ettei mene leikkimiseksi.

    Edit.. itse tosiaan lähetellyt nettikauppa tilauksia , kirjeitä firmoille yms.. ja koskaan ei ole yksikään kirje hukkunut.
    Hukkumiset on erittäin harvinaisia, kahden peräkkäisen häviämisen todennäköisyys on tasoa päävoitto lotossa. Kannattaa reklamoida Postille jos vaikka osaisivat selvittää minne lähetykset häviävät (tai ainakin viimeistään siinä vaiheessa kun useampi teidän jakoreitillä laittaa reklamaatiota). Laita myös sähköpostia meille jos ei näy tällä viikolla kumpaakaan lähetystä.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja suffer Näytä viesti
    Jos otit niksaa,niin sait seurantakoodin.
    Voit itse katsoa missä paketti seilaa.
    100mg voi tilata myös kirjetoimituksella.

     
     
  3. #3363
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTalo.com Näytä viesti
    Nyt löytyy jälleen.




    Viikonloppuna tuli tilauksia jälleen aika reilusti, eikä tänään muutaman tunnin poikki ollut netti auttanut yhtään ruuhkassa. Pahoittelut kaikille viiveestä, huomisen aikana on ruuhka saatu purettua.




    Hukkumiset on erittäin harvinaisia, kahden peräkkäisen häviämisen todennäköisyys on tasoa päävoitto lotossa. Kannattaa reklamoida Postille jos vaikka osaisivat selvittää minne lähetykset häviävät (tai ainakin viimeistään siinä vaiheessa kun useampi teidän jakoreitillä laittaa reklamaatiota). Laita myös sähköpostia meille jos ei näy tällä viikolla kumpaakaan lähetystä.




    100mg voi tilata myös kirjetoimituksella.
    Laitoin tänään mailia kun tosiaan en kyllä mitenkään jaksa uskoa että nuo molemmat tilaukset olisivat hukkuneet , alkaa vaan tilanne olla melko tuskanen ja vituttava kun niksat alkaa olla finaalissa

    Pitäs vamaan tehdä se perhanan lotto jo..

     
     
  4. #3364
    Mites tälle kaupalle käy 15.8 eteenpäin?

     
     
  5. #3365
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Mites tälle kaupalle käy 15.8 eteenpäin?
    Ei mitään merkittäviä muutoksia, pullokokoja mahdollisesti muutetaan ja hyvin todennäköisesti 100mg nikotiinin myyminen lopetetaan.

    Muuten jatkuu hommat kuten ennenkin

     
     
  6. #3366
    VapeTrix
    Vieras
    Meinaakos vapetalo siirtyä 2017 puolella suomeen vai loppuuko toiminta? Ja mitä tuohon postin sekoiluun niin valitusta perään ja tarvittaessa vapetalon täytyy perätä postilta missä paketit menee ja jos se skenaario on eträ varastettu kirjeitä eli keltään muulta samalla jakoreitillä ei häviä mitään niin poliisinyhteyttä. Mulla aina toiminu postit vapetalon kanssa välillä on ruuhkaa mutta maltti on valttia sanon vain vinkiksi ku postilla olin töissä niin sen lafkan kanssa kannattaa ampuu kova kovaa vastaan jos ei ala näkymään mitään.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  7. #3367
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTalo.com Näytä viesti
    Ei mitään merkittäviä muutoksia, pullokokoja mahdollisesti muutetaan ja hyvin todennäköisesti 100mg nikotiinin myyminen lopetetaan.

    Muuten jatkuu hommat kuten ennenkin
    Mä oon nyt ihan pihalla tästä uudesta laista

     
     
  8. #3368
    Eii vittu olipa taas yllätys että kun minulle tulee numeroita tilille niin euroopan halvin niksa on loppu hevonkuusen vittu että rupesi ottaa päähän. Eikä varmaan tule ennen 15 päivää lisää vai ?

     
     
  9. #3369
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Eii vittu olipa taas yllätys että kun minulle tulee numeroita tilille niin euroopan halvin niksa on loppu hevonkuusen vittu että rupesi ottaa päähän. Eikä varmaan tule ennen 15 päivää lisää vai ?
    No voi fäk On pitänyt jo muutaman päivän ajan laittaa vika niksatilaus, mutta en vaan laiskuuttani saanut aikaiseksi. Nyt sitten sain ostoslistan valmiiksi ja ostohousut jalkaan ja tietty näin kävi. No sitten vaan Blackit tulemaan...

     
     
  10. #3370
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    44
    Kiitos vapetalolle homman numero #3039 hoidosta. Lähetyksestä puuttunut puteli saapui. Kiitos myös paljon extra mausta, en nyt mitään ylimääräistä olisi tarvinnut mutta kyllä tuon mielelläni käytän .

    Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

     
     
  11. #3371
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    28
    Taas nopeaa toimintaa. Eilen tilasin ja nyt tuli ilmoitus että on smartpostista noudettavissa. Kiitos.

     
     
  12. #3372
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    No voi fäk On pitänyt jo muutaman päivän ajan laittaa vika niksatilaus, mutta en vaan laiskuuttani saanut aikaiseksi. Nyt sitten sain ostoslistan valmiiksi ja ostohousut jalkaan ja tietty näin kävi. No sitten vaan Blackit tulemaan...
    Eikö sulla jo aika iso varasto niksaa rupee oleenki?!

     
     
  13. #3373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Eikö sulla jo aika iso varasto niksaa rupee oleenki?!
    No kun mikään ei riitä Jemmassa 4,15 litraa 100mg/ml-pohjaa ja 3x100ml 72mg/ml-pohjaa. Laskeskelin kulutukseni olevan n.350ml satasta per vuosi, joten kyllä noilla jonkin aikaa pärjää... Tosin jemmassa on vielä tuollaiset 40-50 putelia valmisnesteitä sotkemassa laskuja, mutta näissä on suurimmassa osassa väh. 12mg niksaa, mikä on nykyminälleni aivan liikaa Ostin näitä valmislitkuja oikein urakalla kevättalvella/keväällä valmistautuessani lain ja direktiivin voimaantuloon 20.5.2016 (ja Diabloliquidsin loppuunmyyntialesta hyötyen) ja tuolloin käytin 12-18mg:n nesteitä. Nykyisin tasot ovat jo tuolla 3-6 mg/ml...

    Toki löydän Vapetalolta muutakin hankittavaa ja ainakin 6mg:n 70VG/30PG-pohja on todella kätevää uusien makujen testieriä tehdessä.

     
     
  14. #3374
    Joo pitäis ennen 15 päivää tilailla vielä tota 100mg niksaa et onks tulossa vielä myyntiin?

     
     
  15. #3375
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jekku55 Näytä viesti
    Joo pitäis ennen 15 päivää tilailla vielä tota 100mg niksaa et onks tulossa vielä myyntiin?
    Sama kiinnostais kerkeekö täältä enää tilaamaan vai täytyykö turvautua ulkomailta tilaukseen.

     
     
  16. #3376
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Melkein voin luvata, että ei ole tulossa 100mg niksaa. Tuskin ottaa kauppias riskiä että jää käsiin litroittain niksaa jota ei saa mihinkään myydä euroopan alueella.

     
     
  17. #3377
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    Toisaalta veikkaan että mattimyöhäsiä olisi kiitettävä määrä offtopiccia , nesteitä siis saa tilata 15pv asti vai päästääkö tulli tuon jälkeen tilauksia läpi?

     
     
  18. #3378
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janijoonas Näytä viesti
    Toisaalta veikkaan että mattimyöhäsiä olisi kiitettävä määrä offtopiccia , nesteitä siis saa tilata 15pv asti vai päästääkö tulli tuon jälkeen tilauksia läpi?
    matti myöhänen ostaa sitten täältä niin ei tule paniikki http://www.mixnmatcheliquids.com/fi/...ion-in-vg.html

    typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg

     
     
  19. #3379
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTalo.com Näytä viesti
    Ei mitään merkittäviä muutoksia, pullokokoja mahdollisesti muutetaan ja hyvin todennäköisesti 100mg nikotiinin myyminen lopetetaan.

    Muuten jatkuu hommat kuten ennenkin
    Eli saako esimerkiksi 5 litran VG:tä tilattua vielä tuon jälkeenkin?
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  20. #3380
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    1
    Onko tietoa milloin CV:n tiivisteitä tulossa lisää varastoon?

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •