Sivu 8 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 163

Aihe: Ambassadeur

  1. #141
    saapui tännekkin tämä laite. Sopii aika hyvin kaiffarin kanssa ja nappi vaikuttaa tosi mukavalta. Toivottavasti on vielä taskuystävällinenkin ettei sitten vahingossa tulittele. Pituudesta ois varmaan saanut napsittua melkeen 10 milliä pois mutta sillon hintakin ois varmaan korkeampi ja ei pystyis käyttää muutakuin AW 18490 akkua. On tismalleen saman mittanen kun paps 2.5 mutta papsissa onkin muutaman millin syvempi pohjanappi ja siltikin jää 18490 akulla reipas 5 milliä säätövaraa. Alussa katoin että topcappi on kiinteä mutta ilmeisesti se onkin hybrid liittimen omainen ehkä ainakaan pikaisesti saanut sitä ruuvattua irti, no pitää palata asiaan kun on tarvetta putsailla pintoja.
    https://www.dropbox.com/s/ceq3zfrqt1sllq0/DSCN6230.JPG
    Viimeksi muokannut sir^; 11.03.14 kello 15:45.

     
     
  2. #142
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    6
    Tota putkee oon kelaillu ostella ja just nimenomaan kayfunin kaveriksi kun noista silica vehkeistä olen taas innostunut..
    mimmosia ohmeja kannattaa kayfuniin tehä että höyryt on sen verran hyvät ettei tarvitse vw/vv laitetta siihen antamaan lisä tehoa?btw onko tietoa milloin tulee taas esmokelle kaiffareita saldolle?

     
     
  3. #143
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja levari Näytä viesti
    Tota putkee oon kelaillu ostella ja just nimenomaan kayfunin kaveriksi kun noista silica vehkeistä olen taas innostunut..
    mimmosia ohmeja kannattaa kayfuniin tehä että höyryt on sen verran hyvät ettei tarvitse vw/vv laitetta siihen antamaan lisä tehoa?btw onko tietoa milloin tulee taas esmokelle kaiffareita saldolle?
    omaan makuun se 0.8-1ohm riittää vallan passelisti.

     
     
  4. #144
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    126
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Paronen Näytä viesti
    Hei. Onko kellään muutta ongelmia amban napin kanssa? Itsellä ongelmana että jää herkästy pohjaan..:/ vinkkejä millä pääsis viasta eroon?:/ jousta on koitettu kääntää. Mutta ei vaikuta millään lailla.
    Minulla oli kuukauden käytön jälkeen vähän tuollaista ongelmaa, nappi toimi tahmeammin ja hitaammin palautui tulitusasennosta, varmaan oli mennyt ehkä e-nestettä tai muuta töhnää napin sisään. Napin purkaminen ja osien puhdistus pumpulipuikolla ja isopropanolilla auttoi. Napin sisältä tuli 2 pumpulipuikkoa täyteen likaista töhnää, mutta nyt toimii taas melkein kuin hipaisunappi, ja samalla höyrytkin vähän paranivat ja dropit laskivat.

     
     
  5. #145
    Höyrykonkari Paronen's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    190
    Lainaus Alkuperäinen postaaja qdpb Näytä viesti
    Minulla oli kuukauden käytön jälkeen vähän tuollaista ongelmaa, nappi toimi tahmeammin ja hitaammin palautui tulitusasennosta, varmaan oli mennyt ehkä e-nestettä tai muuta töhnää napin sisään. Napin purkaminen ja osien puhdistus pumpulipuikolla ja isopropanolilla auttoi. Napin sisältä tuli 2 pumpulipuikkoa täyteen likaista töhnää, mutta nyt toimii taas melkein kuin hipaisunappi, ja samalla höyrytkin vähän paranivat ja dropit laskivat.
    Itsellä tuo ei auta yhtään...

     
     
  6. #146
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Juu, täällä myös tämä siirtyi komeroon kun mittasin tolkuttomat dropit ja nappi jumittelee, purkamisesta ja puhdistuksesta huolimatta.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #147
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Mäntsälä
    Viestit
    89
    Tänää tuli hommattuu tämä hyvin tuntuu pelittävän rsst:llä n. 0,8 ohmin kuormalla
    MISTer 18350,18490 & 18650 + pmma takkiputki, The BOLT, Kamry K101 + RSST, Fasttech hybrid, SMOK Telescope,Lava 4.0, 2x LavaTube/Thundervolt, Mini Lava V2(lambo), Poorvari, E-Power 18650(mekaaninen kytkin), SD keyring, EGO VV 900 PT(osina), EGO-TC akku 900mAh PT EX: Peleon 18650 ja 2x EGO-T 650

     
     
  8. #148
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    5
    Itellä kans rsst ja 0.7ohm, napissa eikä muussakaan mitään valittamista reilun kuukauden käytön jälkeen

     
     
  9. #149

     
     
  10. #150
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tobv Näytä viesti
    Kyllä käy, mulla on just noita akkuja käytössä.
    Spoileri!



     
     
  11. #151
    Höyrypää Kuhanz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    843
    Tuli tyty-ydelle ostettua kirppikseltä toi 18500 versio. 510 liitin tietysti versiota sivussa, ja nappi narskahtelee, joskus naksahtaa, palautuu joskus hitaasti ja joskus jää jopa pohjaan.
    Mitenkäspäi tuo jousi kuuluu olla? Ja kuinka tuota napin tahmautta ja naksumista saa vähennettyä?


    Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
    Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
    Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion


     
     
  12. #152
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ota nappi auki ja kokeile kääntää jousi toisinpäi, toimi ainakin mulla

     
     
  13. #153
    Kunnon pesu auttoi itsellä tuohon napin narinaan.
    Kummin päin teillä on se jousi? Itsellä kapea osa painiketta vasten.

     
     
  14. #154
    Höyryttelijä PaKu81's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Naantali
    Viestit
    84
    Saakos tuosta tuon 510 pään purettua jotenkin ilman väkivaltaa? Plussanavan jousi ilmeisesti häipynyt johonkin kun pinni vaeltaa minne halajaa.

     
     
  15. #155
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Salon alue
    Viestit
    44
    kun katsot akkuputkesta sisään niin siellä muovissa näkyy 2 pientä reikää. siihen sitten sopiva työkalu esim teräväkärkiset pinsetit ja pyörität vastapäivään niin saat sen liitinosan irti..
    "Elämä on ihmisen parasta aikaa." -Matti Nykänen-

     
     
  16. #156
    Höyryttelijä PaKu81's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Naantali
    Viestit
    84
    Jahas , kiitokset tästä... näin mä vähän meinasin , että se kierteillä siinä on.

     
     
  17. #157
    Hoi 18350 kokoisen Ambassadeurin omistajat! Onko tuossa mallissa samaa ongelmaa kuin 18500 koossa, eli 510-liitin ei ole keskellä? Saa vastata myös kuvalla 22mm aton kans.

     
     
  18. #158
    Höyrypää FinTab's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    532
    Eipä nyt ole kuvaa laittaa, mutta ei se ihan keskellä ainakaan omassa yksilössä ole.
    Alle puolen millin luokkaa taitaa heitto olla...

     
     
  19. #159
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Sama juttu mulla 18490/500 modissa. Hitusen heittää et olis keskellä, mutta ei haittaa kun tosissaan niin vähän heittoa.

     
     
  20. #160
    Perskele, itellä ei oikein silmä kestäny tuota 18500 kokoisen heittoakaan, eli jää 18350 hankkimatta

     
     
Sivu 8 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •