Sivu 7 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 404

Aihe: ToscanaMall kokemuksia

  1. #121
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Mikä näissä 2:ssa kaupassa nyt niin epämääräistä on ?
    Molemmista oon tilaillu ja aina on tavarat tullu perille.
    Toimitusaika ei mulle ole niin tärkee, koska tavaroita ja litkuja pitää aina olla varastossa.
    Pitäähän joka äijällä oma varasto olla.


    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  2. #122

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Olipa tuossa välillä ihan uusi, mutta kokenut kirjoittaja ?,

     
     
  3. #123
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Mix littanaksi tallottuja cartoja pitää tilata romaniasta asti? Voisihan joku suomalainenkin liike niitä myydä..esim nopeammin

    Onko romanialaisissa likaisissa kalsareissa jokin tietty aromi joka liukenee pesunesteeseen ja höyryttäessä tulee kunnon kurkkutuntuma?

    jermeli?...kannattaisi kait pitää isompaa varastoa
    :

     
     
  4. #124
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Hei haloo!! Onko romanialaisilla ystävillämme esim myydä cartoja 5kpl tuohon hintaan:http://www.finnvape.com/category/23/Cartot

    No toivotaan että nuokin saavat pian varastot täyteen kiinalaisten juhlimisen jälkeen!! Järki käteen joka hommassa...se on Peleonillakin sama homma jos alat laskemaan lopullisia kustannuksia ja vertaat niitä suomesta tai englannista ostettuihin niin ei ole paljon eroa ja tilaukset tulee niinkuin pitää. Kumma homma että ihmiset luulee että joku myy niille laatutavaraa halvemmalla.

    Ps se ...mikä se on se "rima" jätkä mikä tekee näitä videoita ja mainostaa jager bombia ja testailee näitä vehkeitä ...kannattaisi senkin harrastella esim naisia mitä höyryttelemältä ehtii ja menisi rahat oikeaan osoitteeseen "tai hankkisi kunnon harrastuksen esim kuntosali tai kalastus ja lopettais noi volttejen säätelyt". Sen "kehuttu" jenkki freedom smoken.. jager bomb velholla on ihan paskan makusta!! Täyttä kuraa!!

    No mä jätän nyt tän sivun ja siirryn muualle!! Koittakaa tilailla järkeä käyttäen!!

    Jakselkaa höökailla!!

    No mua nyt voi sit haukkua jälkeenpäin vanhat selkäänpuukottajat

    Tuttua hommaa teille

     
     
  5. #125

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Varastoa en ole kerinnyt vielä juurikaan tilaamaan, seuraavaks kyllä hankinnassa.
    Ja mitä kartojen tilaamiseen tuleen, jokseenkin uskon että lähestulkoon samaa tavaraa lähettelevät, tilaa mistä tilaa.
    Ja toscanalta tilasin siksi, koska haluan Halon nesteitä (turha kitistä jos ei omaan makuun ole ).
    Veikkaanpa että noissa preslotatuissa kartoissa on vaan liian pieni reikä mistä johtuu se, että ne ei saa nestettä sisäänsä tuolta tankista. Tartteepa isontaa.

     
     
  6. #126
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Tervetuloa vaan kali! Mulle toscanasta ja peleltä on kaikki tilaukset tullu just niinku pitää ja kaikki ehjänä ja päivääkään nopeammin ei ole tullut wiziltä tai LF:ltä! Sillä ei todellakaan ole mitään väliä mistä maasta ne tilaa, tuurista on kiinni miten paketteja runnotaan postissa. Ja aika huonosti näyttää olevan noilla sun hehkuttamilla sivuilla esim. Haloa tarjolla Mä ainakin suosittelen Toscanaa, hyvin on hommansa hoitanu tähän mennessä!

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  7. #127

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Joo, kyllä oon itse palveluun kyllä ihan tyytyväinen, on vastaillut aktiivisesti sähköposteihin yms ja tilaus tuli lähetyksestä neljässä päivässä.

     
     
  8. #128

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Täytyy kans sanoo että oon ollu tyytyväinen toscanan touhuihin. Aina tullu mitä pitääkin ja ehjänä.

     
     
  9. #129
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jermeli Näytä viesti
    Veikkaanpa että noissa preslotatuissa kartoissa on vaan liian pieni reikä mistä johtuu se, että ne ei saa nestettä sisäänsä tuolta tankista. Tartteepa isontaa.
    Phil Busardon sanoin: "THE HOLE IS TOO SMALL"

     
     
  10. #130
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    NO NYT LÄHTI LAPASESTA!

     
     
  11. #131
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kali Näytä viesti
    BLABLA
    Varsin viksu kommentti! Voisit varmaan perustella tämän jotenkin?

     
     
  12. #132
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Joko nyt on päästy niin pitkälle, että foorumilla sikiää trolleja.. Ja vielä niin, että ryhtyvät suoriin loukkauksiin

     
     
  13. #133
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Se vaarahan siinä on kun tätäkin foorumia hehkutetaan ympäriinsä, joka on hyvä kuitenkin. Mutta se lisää aina sitä vaaraa että kaikki pipipäät tulee pätemään ja heittämään silkkaa bullshittiä näin hyvälle foorumille, se on melko ikävää.

     
     
  14. #134
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    ToscanaMall kokemuksia

    No tuohon on nyt se selkeä ratkaisu, että postaillaan omalla nimellä nikin sijasta.
    KGO & Twist

     
     
  15. #135
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kali Näytä viesti
    Hei haloo!!
    Katos, salimies eksyi voorumille. nandroloni.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #136

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Ensimmäinen tilaus kyseisestä puulaakista ja heti jäi huono maku.... enkä tarkota nestettä.
    Kaikki 4 pulloa vuotaneet ja etiketit suttautuneet lukukelvottomiksi.. siinä minigrip pussin pohjalla olis kyllä ollu varmasti mielenkiintoinen miksaus eri makuja ja tehoja.. mutta mielestäni tilasin nesteet erikseen purkeissa... noh eipä siinä, reklamaatiota menoilleen ja rasti ruutuun ei enää koskaan täältä.

     
     
  17. #137
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    ToscanaMall kokemuksia

    Tuolla perusteella ei vielä kannattaisi näinkin hyvää puljua poissulkea, Haloa kun ei oikein ole muualla tarjolla.
    KGO & Twist

     
     
  18. #138
    Höyryttelijä GaryBang's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    53

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Ei mitään ongelmia parin tekemäni Toscana-tilauksen kanssa.
    Suuremmassa mukana yllärilahjana ruskea nahkanen kaulakotelo.
    Kiinalaisia oon odotellu nyt kolmisen viikkoa... :-\
    Muttemmä näitä höyryttelyjä kummiskaan lopettais...

    Wismecit Geek Vapen tankeilla toimii kivasti.

     
     
  19. #139

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Valikoima on kyllä laaja, mutta ei se paljoa naurata kun oma varasto alkaa olekaan kaput, no nou hätä, ehkä pitää antaa toinen tsäänssi, ja tilata hehkutettua haloa...

     
     
  20. #140

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Kyseisen kaupan Perfumers Apprentice kahvinesteet kannattaa ainakin kiertää kaukaa, haju kammottava, maku vielä hirveempi ja kaupan päälle allergia oireita, mitä ei mistään muusta nesteestä ole tullut. Varsinkin coffee extra flavour haisee paketinkin läpi, jopa pussiin suljettuna. Ainoa missä sitä voi säilyttää on lasipurkki kumitiivistekannella.
    Ei antanut vakuuttavaa kuvaa mestasta, roskiin nuo nesteet on pakko heittää kun ei muista ole tullut mitään rektioita ja nuo pistää naaman heti kutiamaan. Tiä viddu mitä paskaa on. Kaipa noi laitteet ja muut nesteet on ihan ok, mutta PA ei todellakaan.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •