Sivu 6 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 404

Aihe: ToscanaMall kokemuksia

  1. #101
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Prkl, tuli tilatessa meili "you've got a present", muttei tullessa ollu mitää lahjusta :-\
    Sama juttu.
    Laitteet: EBOX ONE


     
     
  2. #102

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Huomaathan, että hinta on pakkauskoosta riippuvainen, ihan normihinnat tuolla on. Ja nesteen maku riippuu myös välineistöstä. Eli varovaisen toiveikkaana liikkeelle
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  3. #103

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Joo ei tarkoitus ollu viisastella vaikka oma postaus näin jälkikäteen kyllä siltä näytti. Jos tilailet, niin kiinnostaa tietää, onko esim Amaretto aidon makuista.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  4. #104

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66
    Kuinka kauan tilaukset kestää? tuleeko perille? Lukasin noita alkupuolen tekstejä ja ennen joulua ollut ainakin jotain ongelmia "ymmärettävää". Mites nykypäivänä tulee tilaukset? Onko laatu millainen? Ainakin hinnat näyttävät olla kohdillaan mitä ehdin selata!!
    http://www.e-savuke.com/forum/index....48844#msg48844
    Ja tuohon lisäten sen verran, että aina on ollut paketeissa se mikä on pitänyt ja yleensä jotain extraa mukana...

     
     
  5. #105

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Hintoihin ylläripylläri vaikuttaa maan tullilainsäädännöt/verotus. Olisi meilläkin paljon halvempaa, jos ei tarvitsisi maksaa hirveitä tulliveroja ja siihen päälle 20%+ alv.

    Itsellä ei minkään puljun toimitusajat olleet ongelmallisia.. Osaan pitää varastoa, enkä kokoajan käytä niitä 'viimeisiä nesteitä'.

    Eikä toscana mitenkään erityisen halpa ole Premium range tuotteissaan. 30ml Halkoa parikymppiä melkein.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  6. #106
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66
    Miksi en tilaa tästä paikasta:
    täysin kehitysmaa, etäisyys, näiden ihmisten huono työmoraali ja eettisyys, italialaistyyliseksi kyhätty sivu jolla hämätään ostajaa, miksi nämä voisivat myydä laatua halvempaan hintaan?, toimitusten pituus ja laatu...kun lukasin tekstejä !! siinä vain hieman eräitä!!

    Mun puolesta saa olla tämä paikka!!
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  7. #107

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Mulla ei oo ollu mitään ongelmia tän paikan suhteen. Taaskin tuli paketti ennätysajassa

     
     
  8. #108

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Suurempaa vittuilua ei ole aikaisemmin esiintynyt, toivotaan ettei esiinny vastaisuudessakaan. Sitä varten on ihman omat foorumit.

     
     
  9. #109

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Taisin jo aiemmin mainita,ei kannata vaivaantua,10 pulloa kaapin perällä,oksettavan makuisia kaikki....

     
     
  10. #110
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66
    Kalmakin oppinut oikein liittämään kuvan viestin oheen...siitä se alkaa pikkupoika!! Tiedä minne sä vielä pääset tuolla luovuudellasi

    No esim: miksi yleensäkin tilata nestettä jostain täysin kehitysmaasta? Olen itse käynyt kyseisessä maassa työn ohella 3krt ja tiedän mikä paikka se on! Täysin takapajula ja mikä alhainen hygieniataso "siis sitä hygieniatasoa juuri tarkoitan näitten nesteitten takia"!! Onko se todellakin niin mielettömän halpa paikka että se myy todellakin jotain laatunesteitä halvalla "siihen ei kykene kukaan esim euroopassa"? Miksi odotella pakettia ja tarkastella lähetysaikatauluja koska kyseessä on maa missä mikään ei toimi.

    Missä tämän hyöty on jos niin ajattelee järkevästi?? Euroopasta kun maksaa putelista hieman enemmän "ei paljon" niin saa takuulla laatunesteitä ja maukkaita. Joku hemmetin ideahan siinä pitää olla ja järkevä tarkoitus että tilaa nesteitä näin kaukaa ja kyseisestä maasta ja odotella jotain pakettia. No jokainenhan saa tehdä rahoillaan mitä huvittaa mutta miksi odottaa muutamaa euroa halvempia nesteitä ja kipata ne sitten viemäriin ensi kokeilun jälkeen. Jos tuo myy laatua niin se myös on sen hintaista!! Halvalla ei kukaan myy laatutavaraa.... se on selvä!!

    Eihän kukaan halua mitään karsean makuisia nesteitä sen takia höyrytellä että ne on halpoja...eihän?...jos näin on niin kannattaa ne tilata suoraan lähempää euroopasta!!

    Hygieniataso on hemmetin tärkeä asia kun näitten nesteitten kanssa leikitään!!
    Miten se muuttaa asiaa jos ostaa saman valmiin pullon "kehitysmaasta" tai sivistyneestä euroopasta? sama se sisältö on ja itsellä ei ainakaan ole tapana nuolla pulloja.

     
     
  11. #111
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66
    Miksi en tilaa tästä paikasta:
    täysin kehitysmaa, huono hygienisyys kauttaltaan, etäisyys, näiden ihmisten huono työmoraali ja eettisyys, italialaistyyliseksi kyhätty sivu jolla hämätään ostajaa, miksi nämä voisivat myydä laatua halvempaan hintaan "se on mahdottomuus"?, toimitusten pituus ja laatu...kun lukasin tekstejä !! siinä vain hieman eräitä!!

    Itse tunnen Romanian koska olen siellä ollut siellä muutaman kerran!! Ei saanut kovinkaan hyvää kuvaa kyseisestä maasta.

    Mun puolesta saa olla tämä paikka!!
    Ööö, minäkin olen ollut Romaniassa pariin otteeseen (1+1 kuukausi). Olin työjohtajana n. 65:lle paikallisellille työntekijöille isoissa projekteissa.
    Olin täysin otettu työn, työnlaadun ja ahkeruuden suhteen. Normaalit työpäivät olivat 07.00-21.00 ihan mukisematta, loistavalla työtahdilla ja laadulla. Sunnuntait ovat vapaita.
    Samoin olin otettu töiden jälkeen paikallisten kanssa syödessä ja juodessa. Loistavaa porukkaa. Haluan takaisin Romaniaan.
    Valitettavasti me Suomalaiset mielestäni voisimme ottaa oppia työmoraalin suhteen Romanialaisista ja monista Eurooppalaisista muutoinkin.

    Onkohan pathfinder pyörinyt Romanian Romaanien kanssa tai on muutoin herkkähipiäinen, vähän muaalimaa nähny ihminen ???

     
     
  12. #112
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Suunnilleen viikossa on täältä tilaukset tullut ja tuskin niihin Halon sinetöityihin pulloihin mikään ebola on päässyt. (Käsittääkseni ihan laatu neste joka irtoaa Romaniasta ihan kohtuu hintaan) Taitaa pathfinderilla olla huumorintaju tiukassa tänään...

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  13. #113
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    ToscanaMall kokemuksia

    Mitä helkkaria tuolla on tekemistä nettikauppojen kanssa?!
    KGO & Twist

     
     
  14. #114

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Kyllä minäkin ihan allekirjoitan. En TODELLAKAAN osta paikallisen leipomon leipiä sieltä leipomon myymälästä, vaan käyn hakemassa ne viereisestä S-marketista, koska siellä ne maksaa noin 3€ enemmän. Onhan kumminkin s-market tunnettu ketju, jossa ei todellakaan pyöritellä niitä leipiä perskankkujen välissä, niinkuin todennäköisesti tässä leipomossa. Oon käyny siellä sisälläkin kerran. Siellä oli pölyistä ja se myyjämummeli oli IHAN JAUHOINEN, ja veloitti kahvistakin vain 50snt.. Huh huh, oli kyllä niin halpaa eli varmasti oli tosi huonoa. Taidankin tästä mennä suoraan gr******ken sivuilla ostelemaan 60€ 510 settejä, koska u know, hinta takaa laadun.

     
     
  15. #115

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Eilen oli tullut paikalliseen K-Kauppaan n. viikossa paketti. Hainpa tänään pois. Perfumer´s Apprenticen Sweeteneriä, jota ei tahdo saada mistään, kun on joka paikassa loppu, Velvet Cloudin O-VG:tä, PA:n suklaita useampikin puteli. Oli aikaisemmassa toimituksessa pikku kämmi ja tästä unohdin alennuskoodin. Hyvin korjattu oli lähetys. Kolme pulloa sukua oli ylimääräistä. Näin se pitää hommat paikata, vakkeivat aina omia mokia olisikaan. Niin, pk:t sieltä olivat vitosen. Muuten kyllä nousi lähetyksen hinta, kun rupesin sekoittelemaan tässä työpöydällä ja saipa näppiskin osansa nikotiinista. Tätä kirjoitan nyt uudella näppäimistöllä :

     
     
  16. #116
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Kahdesti olen nyt Toscana Mall:ta tilannu, lähinnä tietysti Halon nesteitä kun on 2smok:ilta ollut lopussa, ja täytyypi sanoa että nopsaan ovat paketit Romaniasta tulleet ja seurantakoodin avulla jäljitettävissä. Hyvää palvelua ja väliaikatiedot läheteään tekstiviestillä tilauksen etenemisestä
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  17. #117

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    D vittu lähti niin täysillä äänee et huh huh!
    Mut joo, aika naurettavan kuulostaa paskaa kyllä, en oikein ymmärrä miten tämän dissaajan mielestä tilauspaikka vaikuttaa siihen mitä esim. valmiiksi jenkeistä tuodun lasipullon sisällä on. Ja eihän noi hinnat nyt mitään niin överialhaisia ole, aika perushintatasoselta toi mun mielestä vaikuttaa.
    Kirjotusasu ja lauseet muutenkin vaikuttaa sinänsä niin naurettavalta, etten kyllä itte ainakaan ota kuuleviin korviini.
    Itellä tilaus tehty 5. päivä, postitettu 6. päivä. Nyt odotellaan, ja ei, ei ole kiire mihinkään.

    E: lisäätärkeitäsanoja

     
     
  18. #118

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    No joo, posti toi tänään paketin toscanasta. Kaikki oli mitä pitikin, yks pullo haloa, dct tankki ja 3 kartoa. Innoissani kartoja ja tankkia täyttämään todetakseni että jokaikinen näistä kolmesta kartosta on paskana. Täytin kortsutyylillä ensin ja sitten tankkiin, höyryä ei tule juuri lainkaan ja pelkkä palanut sähkön/metallin maku, hyi vittu. Alkaa ragettamaan ihan tosissaan, tässä vajaa viikon jo kituuttanu puoliks kuolleella viimisellä kartolla ja nyt kun niitä tuli lisää niin jokanen on paskana, voiko tää olla edes mahdollista... D:
    katotaan lähettävätkö uudet tilalle.

     
     
  19. #119
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    Vs: ToscanaMall kokemuksia

    No tuliko hyvä mieli?

    Missä säästö on? Mikä säästö!

    Mulla tullut lähetykset velholta 4-5 päivässä. Aina on nopeat toimitukset ja kamat priimaa niinkuin LF:n toimitukset.

    Nämä Peleonit ja Toscanat on aika epämääräisiä. Käys peleonin sivulla niin huomaat ettei siellä ole mikään toiminut!! Rahat kyllä kelpaa.

    Voihan noita likasten kalsarien pesuvettä tilata lähempääkin ja nopeammalla toimituksella

     
     
  20. #120

    Re: ToscanaMall kokemuksia

    Peleonin sivut kyllä hiukan epämääräiset, mutta koskaan ei ole puuttunut mitään tilauksista, ja toimitusajat ovat olleet kohtuulliset

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •