Sivu 8 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 251

Aihe: eXpromizer - Kun Taifun, Kayfun ja Dream saivat lapsen

  1. #141
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Japa japa

     
     
  2. #142
    Just tuli tänään postissa uusi eriste plussapostiin, ruoesin asentamaan sitä ja tottakai sain keskiruuvin poikki, liian tiukkaan vissiin käänsin.

    Löytyisikö keltään ylimääräistä?
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  3. #143
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mulle lähetti ilmaiseksi uuden. Kysyppä sakuilta.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #144
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mulle lähetti ilmaiseksi uuden. Kysyppä sakuilta.
    Kiitoksia, laitoin kyselyä
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  5. #145
    Pari iltaa taas tapellu tän kanssa kun kerää nestettä tipin juureen ja kurluttaa. Sain sen kuriin sillä että tein coilin viistosti kulmasta kulmaan. Aikasemmin laittanu ihan suoraan. Tuntuis että tossa on suunnitteluvirhe siinä että imuputki tulee liian lähellä vastusta. Sehän menee vähän matkaa kammion sisään toisin kuin kayfunissa. Kai ne pumpulit on nyt vähän kauempana putkesta kun näyttäis toimivan. Tämmöstä tällä kertaa. Toivotaan että toimii jatkossakin samoilla säädöillä ettei tarvii taas arpoa

     
     
  6. #146
    Höyryttelijä Peratus's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    91
    Pari iltaa ollut nyt käytössä tällänen kun käytettynä ostin valmiiksi setupoituna. Hyvin kukkuu ainakin tähän asti, ja istuu mukavasti vasta hommatun Diablo Reaverin nokkaan =) Myyjä oli saanut kerrasta pumpulisetupinkin kohillen, ei silti ole paljoon vertailukohtaa kun cartoja ja protankkia imeny tähän asti =) Mahtava peli!


    Vamo V5 + eVod + Protank II + Spinner 1300 + SMOK SCAR RDA + AGR+ + SMOK Tumbler + Somnium ato + eXpromizer + SMOK Magneto + IGO L + Protank Mini II + Diablo Reaver SS/Brass + Diablo One Red + Fortune 18350

     
     
  7. #147
    Höyryttelijä Peratus's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    91
    No just kun kerkes kehumaan, niin muutman kerran on saanut mehut suuhun, kuten joku jo on maininnutkin. Tarvinnee koittaa fixata setuppia


    Vamo V5 + eVod + Protank II + Spinner 1300 + SMOK SCAR RDA + AGR+ + SMOK Tumbler + Somnium ato + eXpromizer + SMOK Magneto + IGO L + Protank Mini II + Diablo Reaver SS/Brass + Diablo One Red + Fortune 18350

     
     
  8. #148
    Höyrähtänyt belaiz's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Liminka
    Viestit
    24
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Peratus Näytä viesti
    Pari iltaa ollut nyt käytössä tällänen kun käytettynä ostin valmiiksi setupoituna. Hyvin kukkuu ainakin tähän asti, ja istuu mukavasti vasta hommatun Diablo Reaverin nokkaan =) Myyjä oli saanut kerrasta pumpulisetupinkin kohillen, ei silti ole paljoon vertailukohtaa kun cartoja ja protankkia imeny tähän asti =) Mahtava peli!
    Loistavaa että setuppi pelittää kerrasta
    Tyylillä, millä tekasin sulle sen setupin siihen, niin ei voi kyllä epäonnistua tai no, kaikkihan on aina mahdollista hehe
    mutta kiva että kelpaa, se on pääasia

    ja omasta mielestä se on kyllä yks parhaista atoista mitä oon testannut.. ja ennen kaikkea helppokäyttöinen

    Reo Grand - Reomizer v3

     
     
  9. #149
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    perkale tuo kondenssi pitäis saaha estettyä, itel löytyy näitä kaksin kappalein ja kokeiltu kohta kaikkia sadetansseja ja sitä vaan kertyy tonne tipin alle... mitähän tuolle tekis???
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  10. #150
    Näin yhden videon missä äijä poras sitä imuputken aukkoa ylhäältä isommaks. En oo uskaltanu ite kokeilla

     
     
  11. #151
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Onko khaimeralla uudenmallinen hattu? Mulla loppu kondensiot tolla hatulla kun seinään. En tiedä vaikuttaako asiaan, mutta tippi jota käytän on aivan helvetin kireä sovitteinen...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #152
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    Molemmat uudella käpillä, toisessa tipin sovitus löysä ja toisessa tiukka - ei vaikutusta...
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  13. #153
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    Molemmat uudella käpillä, toisessa tipin sovitus löysä ja toisessa tiukka - ei vaikutusta...
    No hitto. Sitten sen on pakko olla setupista kiinni?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #154
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    eli siis öö teen sellaisen setupin et se tuottaa kondenssia liikaa? kertokaas mulle miten tehään setuppi mikä ei tuota kondenssia???

    setupit on 1.2 ja 1.3 - tehoina ~25W
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  15. #155
    Ei taida täältä ketään niin viisasta löytyä. Kaikkea on yritetty, hetken voi toimia mutta sitten se kurlutus taas alkaa. Kohta lentää roskiin koko paska!

     
     
  16. #156
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mulla on nyt 1.1 ohminen setup, jota ajelen mekaanisella. Eli tehoa on maksimissaan alle 25w. Ei tuu kondenssia. Hugon kurlaaminen on outo. Kurlaako siis kondenssit vai ilmarööri? Mulla kurlas koko paska kun oli plussan eristepala murtunut. Oli collectori märkä kokoajan.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #157
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Voihan neste myös vaikuttaa? Mulla on erittäin VG painotteisia noi nesteet. Siinä 70-80vg. Vanhalla topcäpillä oli touhutippa ongelmia, uudella vähemmän.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #158
    Kondenssi ainoastaan. Ikinä ei vuoda nestettä sinne pohjaosaan. Mulla käytössä 50/50 pohja + tiivarit. Hitto ku ei oo pelkkää vg-pohjaa et vois testaa.

     
     
  19. #159
    Höyrykonkari kirjuri's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    291
    Tais Taifun, Kayfun ja Dream saada "ei halutun" lapsen.


     
     
  20. #160
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mä oon ainakin ollu tosi tyytyväinen. Päivittäisessä käytössä kaiffarin kanssa. Hyviä molemmat. Onhan tämä eXpro helppoudestaan huolimatta hieman vaativampi kuin kaiffari. Tosin tankkaus on helpompaa, ja setuppia voi rukata vaikka olis tankki täynnä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •