Sivu 21 / 29 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11171819202122232425 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 562

Aihe: Uusien jäsenien käyttörajoitukset

  1. #401
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    ulinat sikseen. jos ei pinna kestä yksinkertaisia sääntöjä niin sitten se ei kestä.
    ja kun se ei kestä, konstaapelit puuttuvat tilanteeseen. ja sitten ei ole taas kenelläkään kivaa.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #402
    Banned

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    3
    Hyvin on lapsille sähkötupakka kaupaksi käynyt, kun estää aikuisten välisen kaupankäynnin
    Itsekin kuulun siihen porukkaan jolla ei ole aiheesta yhtään mitään keskusteltavaa, vaan tein tunnukset pelkästään käytetyn smok guardian 2 piipun toivossa.. mutta hyvää kevättä nyt kuitenkin kaikille.

     
     
  3. #403
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Naamakirjan puolella taitaa ymmärtääkseni olla myös kirpputoritoimintaa. Eikä tarvitse keskustella mistään

     
     
  4. #404
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Noilla rajotuksilla sitä kauppaa alaikäisille yritetään juuri estää...

    Kyllä täällä on yleinen keskustelualue minne voi käydä aiheen vierestä kirjoittelemassa.

    Ja onhan tuolla naamakirjan puolellakin noita kirppiksiä, jos 5 viestiä asialliselle foorumille tuntuu ylitsepääsemättömältä... :/

     
     
  5. #405
    Omasta mielestä säännöt uusille jäsenille ovat hyviä ja itseä ainakaan haittaa, olen foorumille rekisteröitynyt aidosti kiinnostuneena aiheesta ja jutustelemaan kanssa höyryäjien kanssa

     
     
  6. #406
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Kyllähän sen ymmärtää että kaikkia ei vaan kiinnosta jauhaa paskaa foorumilla jos haluaisi vaan ostaa laitteen ja käpertyä takaisin luolaansa, mutta ei kai nyt viiden viestin kirjoittaminen voi niin ylivoimaista olla

     
     
  7. #407
    Banned

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    3
    No vastaillaan.

    Eihän se varmaan mitään haittaakaan jos on tottunut jauhamaan suomi24 ja mopomiitti foorumeilla, mutta ei palvele mun tarpeita.
    Foorumia voi pyörittää myös niin ettei kaikki käyttäjät kärsi jos joku terrorisoi (olen nähnyt että niin voi tehdä.)

    Käsittääkseni tässä ohjeen perässä on jätetty tilaa keskustella liittyen alkuperäiseen aiheeseen, jos ei olisi niin uskoisin että topic olisi lukittu.

    Mutta sitä riemulla odotan että tulee aika jolloin seisoskellaan kylän kirpputorin tuulikaapissa pari viikkoa, ainakin nyt melkein joka toinen päivä koska jonnet es-päissään sekoili siellä

     
     
  8. #408
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waltsu Näytä viesti
    Niin mahottoman huono päivä ettei jaksa asiaa paisutella
    Kyllä nyt luulisi sen verran vaikka saada juttua auki esim kirpputorista yleisesti? Noh, asiahan ei minulle kuulu eli toivottavasti löydät piippusi


    COPEDIT
    Viimeksi muokannut luuponen; 10.03.15 kello 18:57.

     
     
  9. #409
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    ei helvetti, summonoitte sitten siivoojan paikalle.

    OFFTOPIKKI sikseen plase. Waltsu miettii nyt hetken että jatketaanko vielä vai ei?
    Tervetuloa toki foorumille.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #410
    Banned

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    3
    Imeppä luuponen sitä pamppuas.. Ihan ensin täällä on ohjeet että kun kirjaudut niin pääset kauppapalstalle, mutta etpäs pääsekkään kun olet 2 viikkoa jäähyllä hyvän käytöksen vuoksi sekä pakotettu kirjoittamaan 5 viestiä. Mutta et saa kirjoittaa siinä tarkoituksessa että keräät 5 viestiä täyteen (eikös tämä ollut juuri tarkoitus?), siitä tulee rangaistus. No jos kirjoitankin että haluaisin ostaa piipun, sitähän minä.. ainiin en pääse kauppapalstalle -> palaa lähtöruutuun.. Tämän varsin toimivan järjestelmän ihmeellisyyttä selvitellessä kertyy kyllä mukavasti viestejä ja järjestelmään uskova ylläpito nähtävästi niitä poistaa lähes samaan tahtiin. Yhtälö ratkaistu.. Jos kestät vittuilua sitkeästi, voit saada viikossa muutaman viestin läpi joita ei poisteta ja todellakin, parin viikon päästä on hyvät mahdollisuudet että olet kerännyt 5 viestiä.

     
     
  11. #411
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waltsu Näytä viesti
    Imeppä luuponen sitä pamppuas..
    Auts. Voisinpa veikata että nyt ainakin sulta jää kauppapaikka näkemättä

     
     
  12. #412
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Saattaa olla waltsun kohtalo nyt sinetöity... Ei meinaan kannata kokeilla luuposen kanssa tuota peliä...

     
     
  13. #413
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waltsu Näytä viesti
    Imeppä luuponen sitä pamppuas.. Ihan ensin täällä on ohjeet että kun kirjaudut niin pääset kauppapalstalle, mutta etpäs pääsekkään kun olet 2 viikkoa jäähyllä hyvän käytöksen vuoksi sekä pakotettu kirjoittamaan 5 viestiä. Mutta et saa kirjoittaa siinä tarkoituksessa että keräät 5 viestiä täyteen (eikös tämä ollut juuri tarkoitus?), siitä tulee rangaistus. No jos kirjoitankin että haluaisin ostaa piipun, sitähän minä.. ainiin en pääse kauppapalstalle -> palaa lähtöruutuun.. Tämän varsin toimivan järjestelmän ihmeellisyyttä selvitellessä kertyy kyllä mukavasti viestejä ja järjestelmään uskova ylläpito nähtävästi niitä poistaa lähes samaan tahtiin. Yhtälö ratkaistu.. Jos kestät vittuilua sitkeästi, voit saada viikossa muutaman viestin läpi joita ei poisteta ja todellakin, parin viikon päästä on hyvät mahdollisuudet että olet kerännyt 5 viestiä.
    Vaikee käydä jossain paskanjauhanta ketjussa jauhaa se viis viestiä? Tai putkaa sydäntä oikein kunnolla ärsytysketjuun? Tartto alkaa vittuilee asiasta mikä ei niin hirveen monelle tuota vaikeuksia..

     
     
  14. #414
    Kyllä nyt taas huomaa ettei taida oikeasti ikää olla... Jos vähänkin olisi ikää nii jaksais odotella (jos ei jaksais niin hakee täysi-ikäisenä kaupausta) ja jos olisi ikää niin jäisi tuollainen typerä modeille mussutus poies.

     
     
  15. #415
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    jätetään viestit toki näkyviin jälkipolville. hyvänä esimerkkinä että : "ei näin, ei todellakaan näin"

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #416
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Minun mielestä systeemi on ihan hyvä ja toimiva näin. Taisin päivässä saada ne 5 viestiä täyteen, kyllä täällä löytyy varmasti ketjuja jokaisella joihin viitsii jotain kommenttia heittää. Sitten odottelinkin sen kaksi viikkoa että pääsen kirppikselle, josta mitään en ole edes ostanut/myynyt. Jos viisi viestiä tuntuu mahdottomalta voi suosiolla vaihtaa foorumia.

     
     
  17. #417
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    OT miks mulla näkyy modejen muokkaamissa viesteissä tapatalkilla esim omassa edellisessä viestissä moden merkintä COPEDIT? oonko saamassa moden oikeudet

     
     
  18. #418
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    OT miks mulla näkyy modejen muokkaamissa viesteissä tapatalkilla esim omassa edellisessä viestissä moden merkintä COPEDIT? oonko saamassa moden oikeudet
    Meikä vähän siivos sun viestiä (poistin quoten) ja merkkasin sen näin.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  19. #419
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    1
    No perhana, mä kun ihmettelinkin jo että miksi en pääse tuijottelemaan kaikkia osioita
    Kiitos tästä ketjusta ja sen tuomasta selvennyksestä =)

     
     
  20. #420

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •