Sivu 17 / 29 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 713141516171819202127 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 562

Aihe: Uusien jäsenien käyttörajoitukset

  1. #321
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    saanut varmaan viestimääränsä täyteen ja esim. spämminyt käymistuotteen alaisena jotain shaiissea johonkin jolloin spämmit on poistettu.
    muuten tämä ei ole mahdollista. kukaan meillä ei etuile, en edes minä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #322
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    saanut varmaan viestimääränsä täyteen ja esim. spämminyt käymistuotteen alaisena jotain shaiissea johonkin jolloin spämmit on poistettu.
    muuten tämä ei ole mahdollista. kukaan meillä ei etuile, en edes minä.
    Selittää miks mulla näin vähän viestejä vaikka ainaskin 1000 kirjottanu

     
     
  3. #323
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    6
    Eipä tullut tori näkyviin vaikka tuli viestit täyteen ja tunnuksetkin taitaa olla yli 2 viikkoa vanhat. Poistin myös keksit, mutta ei apuja.


    Edit: Tuli nyt näkyviin
    Viimeksi muokannut geme; 02.10.14 kello 17:30.

     
     
  4. #324
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    kyllä pitäs näkyä, olet oikeassa käyttäjäryhmässäkin. kirjaudu ulos kirjaudu sisään.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #325
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    3
    Kaipa meitä on moneksi kun on rajoituksia? Voi olla hyväkin homma vanhempia foorumilaisia kohtaan.

     
     
  6. #326
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    45
    Mulla molemmat ehdot täynnä ja tekis tilipäivänä niin mieli päästä selaamaan kirppis osiota
    On niin malttamaton että aamusta asti vähän väliä kattonu johko näkyis, ei vain näy

     
     
  7. #327
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    45
    Joo tuon teinkin ennenkun kirjoitin, ei näy vieläkään
    Edit: Halleluja, nyt näkyy!
    Viimeksi muokannut piisamirotta; 21.10.14 kello 10:05. Syy: C==(^.^Q)

     
     
  8. #328
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    3
    Viisi viestiä siis vaaditaan ja odottamista. Ymmärrän syyn ja kunnioitan sääntöjä.
    Voisiko joku avustaa ja avata nesteiden puolelle ketjun "DIY nesteet" kun en ainakaan moista huomannut.

     
     
  9. #329
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614

     
     
  10. #330
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    3
    Isot kiitokset Hannu, ilmeisesti en osaa käyttää hakua :-/

     
     
  11. #331
    viestit ja päivät ollu täydet jo vartinverran eikö oikeuksia kuulu..äkkiäny

     
     
  12. #332
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Kirjaudu ulos, poista keksit selaimesta ja kirjaudu uudelleen sisään, niin pitäisi toimia. Päivät saattavat tosin mennä päivämäärän mukaan, eli huomenna viimeistään pitäisi toimia.

    :wq

     
     
  13. #333
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Haamupoliisihan toimii hienosti, Kuten aina.

     
     
  14. #334
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    20
    Hö, ymmärrän säännön tärkeyden kyllä mut juuri rekisteröidyn sen takia että voisin myydä mulle ylimäärästä/tarpeetonta tavaraa täällä pois mitä on siunaantunu 3 vuoden aikana.. Harmi kun jotkut on pilannut tän mahdollisuuden.. Onkohan muita hyviä foorumeita missä voisi myydä tavaraa?

     
     
  15. #335
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kimblex Näytä viesti
    Hö, ymmärrän säännön tärkeyden kyllä mut juuri rekisteröidyn sen takia että voisin myydä mulle ylimäärästä/tarpeetonta tavaraa täällä pois mitä on siunaantunu 3 vuoden aikana.. Harmi kun jotkut on pilannut tän mahdollisuuden.. Onkohan muita hyviä foorumeita missä voisi myydä tavaraa?
    Joo on niitä. Esim. e-savuke.com keskustelupalsta on hyvä, kun vaan osaa kirjoittaa sinne 5 viestiä ja jaksaa odottaa hetken.

     
     
  16. #336
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Onhan niitä muita foorumeita, mutta täällä ovat kaikki hyvät tyypit. Täällä on ne aloittelijat, prot ja kaikkea siltä väliltä. Täällä kannattaa olla, harmittaahan tuo rajoitus uusia foorumilaisia ja ymmärrän sen. Mutta kun olen nähnyt kuinka toisilta foorumeilta porukat kopioi juttuja täältä, on ihan hyvä että sellaiset tyypit eivät näe kirppis osiota heti on mielestäni oikein. Onhan täällä varmasti tyyppejä jotka ovat rekistöröitynyt tänne ja eivät ole aktiivisia, kertovat muille keskustelu palstoille juttuja täältä. Mutta kyllä toi kopiointi kertoo kuinka arvostettu yhteisö täällä on, odottaminen palkitsee. Täällä saat oikeaa neuvoa ja voit auttaa muita. Jos on väärää tietoa, joku guru korjaa.

     
     
  17. #337
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kimblex Näytä viesti
    Hö, ymmärrän säännön tärkeyden kyllä mut juuri rekisteröidyn sen takia että voisin myydä mulle ylimäärästä/tarpeetonta tavaraa täällä pois mitä on siunaantunu 3 vuoden aikana.. Harmi kun jotkut on pilannut tän mahdollisuuden.. Onkohan muita hyviä foorumeita missä voisi myydä tavaraa?
    Tuolla asenteella kannattaa tosiaan siirtyä ihan muualle myymään niitä FT:n paskoja.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  18. #338
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    20
    Voi huoh..

     
     
  19. #339
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    20
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktva Näytä viesti
    Tuolla asenteella kannattaa tosiaan siirtyä ihan muualle myymään niitä FT:n paskoja.
    Tuo kyllä ratkaisi myös teidän asenteen..

     
     
  20. #340
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kimblex Näytä viesti
    Tuo kyllä ratkaisi myös teidän asenteen..
    No ei sulla nyt varmaan oo niin neljän viikon ja viiden viestin kiire mihinkään, jos oot 3 vuotta niitä laitteita jo säilytellyt.

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •