Sivu 10 / 29 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 562

Aihe: Uusien jäsenien käyttörajoitukset

  1. #181
    Höyrähtänyt kapselinorsu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    7
    Ihmettelinkin että mihkähä se kirppis on kadonnu ei oo hirveesti täällä tultu höpöteltyä... nooh iha hyvähän toi uudistus loppujen lopuksi on

     
     
  2. #182
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Just tämmösiä henkilöitä lisää, kiitos. Olisiko ensimmäinen alle viiden viestin tyyppi joka ei valita?

     
     
  3. #183
    Höyrähtänyt kapselinorsu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    7
    Ja ei mullakaan kauaa kestänyt että sain noi viisi viestiä ja uuden arvonimen 'höyrähtänyt'

    joten onko se nyt niin kauheaa ?

     
     
  4. #184
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    15
    Jaaha mietinkin, että mihin osa ominaisuuksista oli kadonnut. No onneksi tuon 5 viestiä saa helposti täyteen niin pääsee selaamaan kirppistä ja kaikki ominaisuudet käyttöön, vaikkakin suurimmaksi osaksi tuleekin vain lurkkailtua.

     
     
  5. #185
    Nyt on asenne kohdillaan

     
     
  6. #186
    Teretulemast vaan uusille , uusia keskustelijoita ja tuoreita näkökantoja tarvitaan.

     
     
  7. #187
    Höyrähtänyt Elukka RC Team's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kyröskoski
    Viestit
    13
    no on tuokin sääntö kun itse olen jo 44v. niin en tuollaista sääntöä ymmärrä kaikille eikö siihenkin voisi jotain ikä haarukkaa kehittää ninkä jälkeen tuo sääntö ei koske kun harvemmin esin minun ikäiset on enään perseiliöitä

     
     
  8. #188
    Tällä foorumilla mennään niillä säännöillä mitkä on ylläpitäjät laatineet ja piste.

    Olen tähän topikkiin jo kertaalleen oman kommenttini uusista säännöistä laittanut. Myönnettäköön, että kuuluttuani yli vuoden nukkuvien puolueeseen tuntui aluksi hieman "epäreilulta" vaatimus viiden viestin kirjoittamiselta jotta täydet oikeudet säilyisivät.

    Mutta perhana, mitäs kävikään; tähän kirjoittamiseenhan voi jäädä koukkuun! Kun sen 5 viestiä sai näpyteltyä, niin huomasi ettei tämä kirjoittelu nyt niin kauheaa olekaan

     
     
  9. #189
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Itse olen tätä taistoa seurannut kuinka tämmöiset säännöt on perseestä yms. Alkoi naurattamaan se että, olin itse noin 2kk plärännyt, selaillut ja kysellytkin jotain pientä niin sen jälkeen vasta löysin tämän torin Rajoitukset on mielestäni hyviä, eivätkä mahdottomia ja tavalla tai toisella nostavat forumin tasoa. Kunhan se alku kitinä saadaan loppumaan.

     
     
  10. #190
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka RC Team Näytä viesti
    no on tuokin sääntö kun itse olen jo 44v. niin en tuollaista sääntöä ymmärrä kaikille eikö siihenkin voisi jotain ikä haarukkaa kehittää ninkä jälkeen tuo sääntö ei koske kun harvemmin esin minun ikäiset on enään perseiliöitä
    Valitettavasti erinäisissä "asiakaspalvelutilanteissa" on tullut huomattua että juurikin keski-ikäiset naiset on pahimpia ja 40v+ miehet tulee kirkkaana kakkosena. Mutta en nyt halua tosielämän havaintoja yleistää tänne sen kummemmin, kunhan totesin että ikä on täysin kelvoton mittari kun perseilijöitä haetaan. Varsinkin kun millään et voi varmistaa että käyttäjä on antanut todellisen iän. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #191
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Tällä foorumilla mennään niillä säännöillä mitkä on ylläpitäjät laatineet ja piste.

    Olen tähän topikkiin jo kertaalleen oman kommenttini uusista säännöistä laittanut. Myönnettäköön, että kuuluttuani yli vuoden nukkuvien puolueeseen tuntui aluksi hieman "epäreilulta" vaatimus viiden viestin kirjoittamiselta jotta täydet oikeudet säilyisivät.

    Mutta perhana, mitäs kävikään; tähän kirjoittamiseenhan voi jäädä koukkuun! Kun sen 5 viestiä sai näpyteltyä, niin huomasi ettei tämä kirjoittelu nyt niin kauheaa olekaan
    Noniin alkaahan täällä lurkkijoiden mielipiteet muuttua positiivisemmiksi Itsekkin olin yli puolitoista vuotta höyrytellyt ennen kuin tänne eksyin. Ihan vain mielenkiinnon ja verkostoitumisen takia vaikka olikin aluksi ennakkoluuloja erinäisten keskustelupalstojen takia Ainut huono puoli siinä verkostoitumisessa olikin sitten se, että löysi niin paljon kaikkea uutta sälää mitä on pakko saada.
    Mutta niin, ei muuta kuin tervetuloa vain lisää positiivisia viestejä "nollapostaajilta"
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  12. #192
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    7
    Ollaan ny vaan tyytyväisiä, että ongelmiin puututaan ja foorumi pidetään siistinä. Itse olen kohta neljä vuotta höyrytellyt ja vierailijana selaillut foorumia. Foorumille kirjauduin lähinnä kauppapaikan takia. En silti koe mitään vääryyttä tästä sääntöuudistuksesta. Päinvastoin tää on hyvä kannustin tämmösille jääräpäille kuin myös uusille, että foorumilla voi tehdä muutakin ku selata muitten viestejä.

     
     
  13. #193
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Pitsalta hyvä pointti

    Ja aina on hyvä muistaa, että Foorumit eivät perustu demokratiaan vaan ylläpidon päätöksiin miten ratkoa ongelmat.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #194
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    2
    Hyvä hyvä, kannattaa rajoittaa ettei pääse röllit riehumaan tykkäisin ja kiittäisin jos kyseiset napit näkyisi

     
     
  15. #195
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Tämä ketju ei ole tarkoitettu viestimäärien kartuttamiseen, juvoselta poistettu spämmiviestit. Seuraavasta tulee BAN.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #196
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Itkua ja parkua mäki täynnä Yhden kaupan olen tehnyt nolla postaajan kanssa, mutta sitä ennen piti stalkata naamakirja. Sieltä löytyi linkki kavereiden kesken ja pystyin kaupan tekemään. Maksu oli kyllä pirullisen nopea, joten kovinkaan suurta riskiä ei asiassa ollut. Itselleni yksi kriteeri on se, että millainen tyyppi on kysymyksessä...se on mun päätökseni, joka ei tarvitse miellyttää muita. Jos ei halua osallistua niin se on ihan ok, mutta ei mulla ole pakottavaa tarvetta myöskään myydä vaivalla hankittua tavaraa heille. Aina löytyy myyjiä ja ostajia, mutta itse haluan myydä aktiivisille käyttäjille, koska heiltä myöskin mahdollisesti saan ostettua jotain uutta ja haluttua tavaraa tulevaisuudessa.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  17. #197
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Alajärvi
    Viestit
    6
    No ohan tää sillee ite kauan foorumilla hillunut ja silleen mutta en ole pahemmin mihinkään kommentoinut vaikka lukeminen on ollutkin ahkeraa noo asiat on tälläsii eiköhän tämäkin hoidu kun on vaan asialla

     
     
  18. #198
    Höyrähtänyt Paulir's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Siuro
    Viestit
    11
    Kait se on sitten pakolla se 5 viestiä kirjoiteltava. Itse olen ollut vuoden höyryttelemättä ja ei tullut tätä foorumia seurailtua. Ilmeisesti vanha tunnus hukkunut jossain vaiheessa, jossa noi ehdot olisi täyttynyt. Ei voi mitään.

     
     
  19. #199
    Mä jo ihmettelinkin, että onko täältä kokonaan hävinnyt tuo myydään palsta No pittää ruveta kyseleen tyhmiä tuolla foorumeilla, että saa taas nuo näkyviin

    Lavatubeja 3kpl | Vamo v2 |

     
     
  20. #200
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka RC Team Näytä viesti
    no on tuokin sääntö kun itse olen jo 44v. niin en tuollaista sääntöä ymmärrä kaikille eikö siihenkin voisi jotain ikä haarukkaa kehittää ninkä jälkeen tuo sääntö ei koske kun harvemmin esin minun ikäiset on enään perseiliöitä


    Se että sinä et "perseile" tuossa iässä ei tarkoita etteikö "Pertti 44v Inarista" tekisi niin kuten varmasti itsekkin tajuat. Olen muilla foorumeilla ihmetellyt rajotteiden puutetta koska tämä tietty ihmistyyppi tykkää tehdä useita uusia tunnuksia ja näillä häiritä foorumeiden lukumukavuutta. Niin kiire ei kenelläkään voi olla etteikö tätä kestäisi odottaa.

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •