Sivu 8 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 166

Aihe: ekaa modia etsimässä.

  1. #141
    Nopea ja luultavasti usein kysytty kysymys luvassa.
    Olen ajatellut siirtyä mekaanisten maailmaan ja katsonut puffilta tollasta Atomo modia. Mahtuuko tohon 18500 putkeen kick myös sisälle? Entä onko se kick kauhean tarpeellinen ja mitä sillä tehdään?

    Ja mites tää nyt menee. Jos patteri antaa 3,7v mekaanisessa aina, niin voinko huoletta laittaa silti alle 1,7ohmia tulille? Lavatubessa ainakin toimii parhaiten kun ohmeihin lisää +2v, jos enemmän niin alkaa tulemaan palanutta makua.

     
     
  2. #142
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smoukki Näytä viesti
    Nopea ja luultavasti usein kysytty kysymys luvassa.
    Olen ajatellut siirtyä mekaanisten maailmaan ja katsonut puffilta tollasta Atomo modia. Mahtuuko tohon 18500 putkeen kick myös sisälle? Entä onko se kick kauhean tarpeellinen ja mitä sillä tehdään?

    Ja mites tää nyt menee. Jos patteri antaa 3,7v mekaanisessa aina, niin voinko huoletta laittaa silti alle 1,7ohmia tulille? Lavatubessa ainakin toimii parhaiten kun ohmeihin lisää +2v, jos enemmän niin alkaa tulemaan palanutta makua.
    kikki antaa atomisaattorille lisää virtaa jos akussa ei riitä potku jotkut tykkää ja jotkut ei
    atomon klooniin mahtuu 18350 kokonen akku ja sen päähän kikki mutta sitä ei suositella kun akun varaus laskee liaan nopeasti

    akku kun on täyteen ladattu niin sen varaus on 4.2 v ja se laskee ainakin 3.4 v ennen kuin tulee akun oma turva vastaan ja mekaanisella kun höyryttelee niin vastukset on kutakuinkin 0.4-1.3 ohmia jos haluat ajella mekaanisella putkella jotain kartoja taikka klearoja niin sitten suosittelen kikin käyttöä...niin ja tuo ohmeihin lisää +2 niin sitä ei kanatta enään kokeilla vaan etsii itse tietyn voltti tai watti määrän millä maku ja höyryn tuotto on parhaimillaan

    tervettuola foorumille täällä me autetaan jos on hätä taikka laitteet pettää

     
     
  3. #143
    Kiitoksia tiedosta!

    Mikäs mekaaninen kannattaisi näistä siis ostaa puffilta Drawtube v4, K101 vai Atomo? Tarkoitus olisi hommata sellainen modi joka olisi luotettava, suhteellisen kaunis ja hyvin tykittävä.

    Kiinnostusta olisi siis alkaa rakentelemaan setuppeja kun tietämys tästä hieman kasvaa.

     
     
  4. #144
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smoukki Näytä viesti
    K101 luotettava, suhteellisen kaunis ja hyvin tykittävä.
    Itellä on k101 ja k100. Nämä täyttää omassa käytössä noi vaatimukset, lisäksi kaikki 18-sarjan akut sopii muutamalla kiepautuksella sopivan tiukasti, ja nappi sekä lukitus on miellyttäviä.
    Jos meshillä meinaat pelata, niin kokeile RSST.
    Pikkironkeloija


     
     
  5. #145
    Itse ostin reilu vuosi sitten Vamo v.2 ja muuten hyvä laite, mutta kromi on nyt kulunut pois ja huonompi putsata kuin Vamo v.5
    "Hei paappa Ripa!"

     
     
  6. #146
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    3
    Morjesta kaikille! Päädyinpäs tänne kyselemään näin kohtuu noviisina vähän yleis neuvoja kun koittanut tässä pääni puhki miettiä jo muutaman päivän.

    Elikkä olen toista vuotta egojen + clearojen parissa pelleillyt ja nyt tuntuu, että pitäisi vähän paremman luokan vermettä laittaa tilaukseen.
    Piirillisissä modeissa olen vakavasti harkinnut Vamo V5 modia ja syinä watti säätö ja syö sisäänsä erikokoiset patterit joten onnistuisi kantaa mukanakin tarvittaessa eikä tarvitsisi opetella mitään ihmeellisempää.
    Mekaanista olen myös katsellut vaihtoehdoksi tuolle, mutta onko tuo nyt kuin hankala homma perehtyä tuon maailmaan ja mitä vermeitä mekaanisen kanssa yleisesti kannattaa käyttää?
    Käyttötarkoitus sijoittuu myös töissä sauhutteluun joten olisi mukava ettei kokoajan täytyisi olla täyttämässä tai latailemassa akkua.

    Molemmatkin voisi olla vaihtoehto tietenkin, mutta uutena tahtoo tulla lompakko vastaan hintojen kanssa kun ei mitään aiva pilipali putkia/modia viitsi hommata.
    Täälläpäin ei ole sähkötupakin käyttäjiä lähes laisinkaan joten en pääse hypistelemään noita oikeastaan missään.
    Jos jollain on myytäväksi jotain mielestänne minulle sopivaa käytettynä niin otan mielelläni ideoita/tarjouksia vastaan. Kauppa paikkaan kun en pääse viestien sekä kahen viikon käyttäjänä olo rajouituksen takia tutkimaan tilannetta.

    Kiitokset valmiiksi vastauksista ja tarjouksista jos niitä tulee

     
     
  7. #147
    No vamo on varmaan hintaluokassaan ihan ok peli, mutta itse ehkä sigelein 20w modi. Ei kokemusta siitä muuta hinnaltaan ok ja tehoa piisaa. Ja itse ehkä ottaisin kayhunin sen kaveriksi, aidon sellaisen kylläkin. Mekaaniseksi ehkä smokin magneto , itselläkin oli se eka mekaaninen ja oli ok. Rakennustarvikkeita lisäksi eli kanthalia , akut ja laturi myös. Videoita löytää kyllä tubesta kun alat coileja tekemään. Se on ihan simppeliä hommaa kun on muutaman vääntänyt. Sekä harjoitus tekee mestarin ja ottaa vielä jonkun dripperin millä on hyvä coileja aloittaa tekemään esim. Igo w4:sen. Mutta tämä oli minun ehdotus ja toivotaan että kokeneemmat höyryttelijät antaa sinulle lisää vinkkejä

     
     
  8. #148
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Ite oon tässä nelisen kuukautta höyrytelly ja kokeillu laitteita jos jonkinlaisia.. itte en niinkään säädöllisistä laitteista lämmenny vaan mekaanisista.. nyt on eka rba ollu viikon käytössä ja takasin tehdascoileihin ei paluuta ole! Tulossa on kaiffari postissa. Modeja tällä hetkellä omistan ea modin kylki ja pohjanapilla sekä paps mikälie 350 kokosena

     
     
  9. #149
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    3
    Sigelei menee vähän yli hintaluokasta kun pompsahtaa tuonne sataan euroon ja siihen lisukkeet päälle mitä tarvii :/ Muutenkin omasta mielestäni tuossa on vähän turhan paljon "hienouksia" kuten to kallistuksella säätely jne. joka ei itseeni tuo luottua pitkäaikaiseen kestävyyteen.
    Mikäs noiden mekaanisten modien suurin hyöty sitten on, muutoin kuin kestävyydeltään siis. Minimi ohm määriä niissä ei taida olla joten niihin käy kaikki alle 1ohm höyrystimet jne?
    Lukenut monta kertaa tuon, että vamo on hintaluokassaan hyvä, mutta onko se sitten paras tai juuri sen about 50euron arvoinen mitä suomen liikkeissä siitä joutuu maksamaan? Jos jollain jää SS versio ylimääräiseksi tai on valmis myymään ulkomailta ostamansa niin voisin hyväkuntoisesta uuden hinnan maksaa.
    En viitsisi ottaa riskiä ulkomailta tilatessa eikä huvittaisi 1-2kk alkaa odottelemaankaan.

    Itse tosiaan en ole tutkinut noiden toimintaa paljoa ja koitan hahmottaa jonkinmoisen yleiskuvan ettei tule hätiköiden tilattua jotain mitä on heti vaihtamassa parempaan.

    Mekaanisen varmasti joskus tulevaisuudessa tulen laittamaan kunhan vähän ensin perehdyn noihin tarkemmin ja eihän näitä laitteita varmaan koskaan liikaa ole joten tuskin se vamon testaaminen ensin huono ajatus on

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keipilä Näytä viesti
    No vamo on varmaan hintaluokassaan ihan ok peli, mutta itse ehkä sigelein 20w modi. Ei kokemusta siitä muuta hinnaltaan ok ja tehoa piisaa. Ja itse ehkä ottaisin kayhunin sen kaveriksi, aidon sellaisen kylläkin. Mekaaniseksi ehkä smokin magneto , itselläkin oli se eka mekaaninen ja oli ok. Rakennustarvikkeita lisäksi eli kanthalia , akut ja laturi myös. Videoita löytää kyllä tubesta kun alat coileja tekemään. Se on ihan simppeliä hommaa kun on muutaman vääntänyt. Sekä harjoitus tekee mestarin ja ottaa vielä jonkun dripperin millä on hyvä coileja aloittaa tekemään esim. Igo w4:sen. Mutta tämä oli minun ehdotus ja toivotaan että kokeneemmat höyryttelijät antaa sinulle lisää vinkkejä

     
     
  10. #150
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331
    itse olen tyytyväinen vamo v2 malliin, en nää mitään syytä ostaa kalliinpaa modia tilalle. hyvin pöhisee cat rda:kin siinä.

     
     
  11. #151
    Höyryttelijä Peratus's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    91
    Itellä Vamo V5 ollut käytössä alusta asti egojen rinnalla. Alkuun käyttelin egoja duunissa ja Vamoa kotona, mutta nykyään se kulkee aina mukana ja egot lähinnä varalla akun loppumisen takia tai autossa, kun vamo vähän iso handun ja ratin väliin =) Todella tyytyväinen ollut, kaikkea on tullut tolla ajettua esim: evod, protank II, cartotankit, ja nyt viimeisimpänä käytettynä ostettu somnium ato. Parasta tuossa on mun mielestä tuo kierteellinen yläcappi jolla saa ns. vastakarvaan kiertämällä kaikki isommat atot istumaan tukevasti nokassa säästäen liitäntää / kierteitä. Pääasiassa ajelen isommilla akuilla, mutta esim baarireissulla menee kivasti farkkujen etutaskuun pikkuakulla kartotankki tms. Arizona höyryltä taisin tuon alunperin tilata about 40€ hintaan ja on tullut mielestäni rahalle vastinetta.


    Vamo V5 + eVod + Protank II + Spinner 1300 + SMOK SCAR RDA + AGR+ + SMOK Tumbler + Somnium ato + eXpromizer + SMOK Magneto + IGO L + Protank Mini II + Diablo Reaver SS/Brass + Diablo One Red + Fortune 18350

     
     
  12. #152
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    sastamala
    Viestit
    13
    K100 ja vamo V5 jatkuvassa käytössä ja molempiin ollu tod. tyytyväinen. mielestäni hinta & laatu kohtaa molemmissa. K100 kestää reissut ryminät ja vaikka ydinsodan ja "valomiekka" vamo on kotioloissa passeli laite ollut.

     
     
  13. #153
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kiimis Näytä viesti
    K100 ja vamo V5 jatkuvassa käytössä ja molempiin ollu tod. tyytyväinen. mielestäni hinta & laatu kohtaa molemmissa. K100 kestää reissut ryminät ja vaikka ydinsodan ja "valomiekka" vamo on kotioloissa passeli laite ollut.
    Juuri samanlaisella combolla oon itsekin ensi viikosta alkaen vetämässä, Gripperi ei sitten sopinutkana baari-illan höyrykkeeksi kun saan imaistua karton kuivaksi jo aika nopeasti, menty siis eGo-tikulla tai Innokin iTaste ver 3:lla (jonka näppäinlukko taas ei ollut mitenkään hyvä vaan alkoi tulittamaan itsestään tulikuumaksi asti povarissa). K101 on tulossa ensi viikolla johon sitten alan sovittelemaan DCT-tankkeja ja siitä sitten baari-illan höyrykkeeksi. Vamo saa pysyä koti- ja työkäytössä


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  14. #154
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    No nytpä se ois jo itellekki tulossa tuo Vamo V5 Toivottavasti huomaa eron ego-vehkeisiin.. Aerotankkia ajattelin tarjota tuohon vamoon josko se siinä sitten kunnolla pöhisisi, kun ei tuon ego-akun kanssa oikein halunnu pöhistä
    "For as long as there's a pulse, a beating, I'll make it through the day"

     
     
  15. #155
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    7
    Kiitos Peratus ! Meikäläisen on tullut nyt myös aika siirtyä modien maailmaan ja vähän oli tuo Vamo 5 myös kiikarissa. Ilmeisesti on ainakin tuo hinta laatusuhde kohdillaan. Muistaakseni sanoit että sulla vois olla mulle laturi myynnissä. Otin muuten viime v-loppuna ensimmäisen savuttoman baarireissuni ikinä ja muutenkin Tammikuusta lähtien nyt kokonaan ilman röökiä. (aika hyvät fiilikset alkaa olemaan) thanks for showing me the right path

     
     
  16. #156
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    moi.Näitä lukiessaan täytyy todeta että melkoista "välineurheilua"tää touhu on.meinaan että nyt rupes muakin toi vamo 5 kiinnostaa.täytyy vissiin puffille tilaus laittaa

     
     
  17. #157
    Juu, näitä lueskellessa alkaa melkein pelottaa, kun aina kaikki tekninen ja hieno on kuitenkin kiinnostanut kovasti. Onneksi (?) olen sen verran tumpelo käsistäni, etten ainakaan heti ala näpertelemään minkään pikkutarkan kanssa. Siitä ei tule kuin sanomista. Mutta silti, mielenkiintoista lueskella ja katsella erilaisia innovaatioita.

     
     
  18. #158
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    moi.Näitä lukiessaan täytyy todeta että melkoista "välineurheilua"tää touhu on.meinaan että nyt rupes muakin toi vamo 5 kiinnostaa.täytyy vissiin puffille tilaus laittaa
    Kyllä tää aika keposeen lähtee käsistä, itsellekin on viimeisen kuukauden aikana tullut vähintään yksi paketti höyryttelyyn liittyen per viikko ja kokonaisuudessaan käyttänyt noin 300-350 euroa kolmen kuukauden aikana. Ja pääsiäisen jälkeen pitäisi laittaa lisää vaan tulemaan... Pitää vaan päästä näpräämään kaikenlaista.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  19. #159
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Missäs vaiheessa tökkään vamon akun lataukseen? jostain muistelen lukeneeni että silloin kun on 3,6v jäljellä, olis hyvä laittaa laturiin? 18650 samsungin akku kyseessä. En oo kyl varma meneekö oikeaan paikkaan tämä kysymys mut kokeillaan kepillä jäätä niinsanotusti

     
     
  20. #160
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Siivu87 Näytä viesti
    Missäs vaiheessa tökkään vamon akun lataukseen? jostain muistelen lukeneeni että silloin kun on 3,6v
    Kyllä toi on ihan ok, liian matala olis pahempi. Vamo tosin ei taida päästää akkua tyhjän puolelle.
    Pikkironkeloija


     
     
Sivu 8 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •