Sivu 9 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789101112131959 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #161
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    113
    ^

    On se kyllä kumma miten se noin kettuilee. Taitaa olla niin että on sattunut legendaarinen maanantai versio sulle. Ei tossa muuten ole mitään järkeä, kun kerran vieläkin kurlaa noiden kaikkien toimenpiteiden jälkeen.

    Kannattaa varmaan Paroselle laittaa viestiä, sillähän on/oli Nautilus hakusessa. Vois jopa poistaa sen sopuhintaan.

     
     
  2. #162
    Lainaus Alkuperäinen postaaja |foder| Näytä viesti
    Huljuttelin kaikki osat kuumalla vedellä. Atoa en uskaltanut vaan kuivapoltin sen. Loppu rätinä ja pauke niin oletin sen olevan kuiva, eikä tullut enää silminnähden höyryä.
    Kasaus ja tankki täyteen. Hetken annoin seistä ettei se imupaperi olisi kovin kuiva ja polttaisi sitä. Silica vastuksen keskellä ja aton reunaa kiertää imupaperi.
    Muutamia imuja varovasti ja alkaa taas kurlaa.
    Kokeilin imeä hitaasti ja pitkään. Ei vaikutusta, kurlaa. Vain huulet palaa.
    Tokeilin imeä vähän voimakkaammin. Nestettä suuhun. Ei hyvä.

    Niin sun neste oli 70/30? Eli liika laihaa tuolle vehkeelle. Samoin jos annat paljon tehoa ja koko ato käy kuumana, oon huomannut, että se lisää vain kurlausta.
    Max 10W näille tehdas setupeille.
    50/50 on itellä ja pelaa ok, mutta ehkä vähän siinä rajoilla kun ei paljon tarvi lämpötilan muutoksia tulla ja kurlaus alkaa. Enämpi VG:tä ja alkaa toimimaan.

     
     
  3. #163
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    113
    Mulla oli kokoajan sellanen mielikuva että foder käytti 50/50 nesteitä. Piti tarkistaa ylempää ja sehän oli 70/30 litkuja.

    Ehkä ei pitäis postata tänne samalla kun koheltaa muuta.

     
     
  4. #164
    Oli muutenkin tarkoitus tilata uusia nesteitä niin tilaanpa sitten niiin VG voittoista kuin mahdollista. Evaperilla näyttäisi olevan vain 50/50 saatavilla, köyhän pakko äänestää lompakolla ja tilata halvimmat nesteet.
    Jos ei sittenkään niin sitten on leikki kaukana.

    Ja kyllä kurlaa enemmän lämpimänä. Sehän selvä. Oli nesteet mitä hyvänsä, viskositeetti muuttuu kun lämpenee.
    Mutta lopetan osaltani kirjoittelun tähän. Tulee kohta vaan rumaa luettavaa.
    Jatketaan sitten kun uudet nesteet saapuu.

    Tällä välin jatkan evodilla. On halpa mutta se sentään toimii, oli nesteenä mitä tahansa, vaikka vanhaa moottoriöljyä!

     
     
  5. #165
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    113
    Lainaus Alkuperäinen postaaja |foder| Näytä viesti
    Oli muutenkin tarkoitus tilata uusia nesteitä niin tilaanpa sitten niiin VG voittoista kuin mahdollista. Evaperilla näyttäisi olevan vain 50/50 saatavilla, köyhän pakko äänestää lompakolla ja tilata halvimmat nesteet.
    Jos ei sittenkään niin sitten on leikki kaukana.
    Voisit tietysti tehdä pelivedon ja ostaa pelkkää VG:tä. Esim elektrosavulla on VG 100ml 5.50€. Laimentaa se nikotiiniä ja ehkä makua jonkin verran mutta ainakin tulee halvemmaksi.

    Tai sitten ostaa ihan suoraan nikotiinipohjat ja tiivisteitä esim Esmokelta. 100ml 50/50 12mg/ml nikotiini maksaa posteineen puolasta ~10€, ja tiivisteet(esim Flavor Westin) 3.50€ 10ml pottu. Mikä kääntyy sitten noin 50ml valmiiksi litkuksi.

     
     
  6. #166
    Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    161
    Varmasti ottaa päähän tuommoinen. Vaikuttaa kyllä siltä että sinulle sattui maanantaikappale. Nautiluksen olen saanut kurlaamaan yhden kerran, atopäätä vaihtaessa jätin sen liian löysälle. Nesteenä Minnesota Menthol. Käsittääkseni 70% PG 30% VG.

     
     
  7. #167
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Viimeksi tankatessa katoin jotta onpa muuten karstaisen näkönen ato. Vaan kun ei höyryn laatu ole vielä laskenu, niin mennään tuolla. Ainakin 15ml on jo takana.

    Ja kurlas tuo mullakin kerran kovaa joskus, kun oli liikojen lämpötilanvaihteluiden takia nestettä pohjassa. Se on ihan normia että driptipin alta nesteitä pitää kuivata. Se on ominaisuus eikä vika.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  8. #168
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    lahti
    Viestit
    6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Paronen Näytä viesti
    Ei pysty laittaa yvtä.. Mut laittele yvtä mulle jos sulla viel on nautilus vailla kotia..
    juu aspiren saa uuteen kottiin jos kelpaa? mut yv:tä löytäny mistää,että oisin saanu laitettuu mut täytyy laittaa varmaa numero tai jotai tänne ,et saa osotteen laitettuu...

     
     
  9. #169
    Höyrykonkari Paronen's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    190
    Lainaus Alkuperäinen postaaja frede1 Näytä viesti
    juu aspiren saa uuteen kottiin jos kelpaa? mut yv:tä löytäny mistää,että oisin saanu laitettuu mut täytyy laittaa varmaa numero tai jotai tänne ,et saa osotteen laitettuu...

     
     
  10. #170
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    113
    Lainaus Alkuperäinen postaaja frede1 Näytä viesti
    juu aspiren saa uuteen kottiin jos kelpaa? mut yv:tä löytäny mistää,että oisin saanu laitettuu mut täytyy laittaa varmaa numero tai jotai tänne ,et saa osotteen laitettuu...
    Kato onko sulla asetuksista yksityisviestit päällä.

    Eli oikeesta yläkulmasta 'asetukset' -> Vasemmasta reunasta katot 'käyttäjätilin' kohdalta 'yleiset asetukset' -> Yksityisviestit päällä & Vastaanota yksityisviestejä kaikilta jäseniltä valituiksi.

    Ja näin yleisesti pitää mainita että tuli viimein haettua itelle kans Nautilus, ja on kyllä pätevä laitos. Toi ilmansäätö on ihan mahtava.

     
     
  11. #171
    Onko tämä nyt sitten se klearojen klearo josta ei enää paremmaksi päästä? Koska ellei tämä ole se mihin kehitys lopetetaan, niin hintalappu on kyllä naurettavan korkealla.
    Ei siinä, ilmeisesti tälle kysyntää kuitenkin on.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  12. #172
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Kai sitä ainakin periaatteessa joskus voi joku parempikin tulla, mutta tällä hetkellä tuo hinta on ainakin kohdallaan. Paras saa olla kallein. Ehkä hinta putoaa sitten jos jotain parempaa tulee markkinoille.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  13. #173
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    lahti
    Viestit
    6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Paronen Näytä viesti
    noin ne on muutettu...pitäs olla

     
     
  14. #174
    Höyrykonkari Paronen's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    190
    Lainaus Alkuperäinen postaaja frede1 Näytä viesti
    noin ne on muutettu...pitäs olla
    Ei toimi vielkään... koitappa kirjautua ulos ja sit takas sisään ja laitappa mulle virstii tulee nii saahaa kaupat syntymään..

     
     
  15. #175
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    30
    Eilen saapui itsellekkin nautilus.
    Latasin tankkiin Jalippo bearsia 6mg. Modina toimii vamo v5. Voltteja ei kärsi nostaa yli 3.5 muuten tulee aivan jäätävä käry suuhun. Höyry jää kylmäksi ja sitäkautta makuelämys jää aika heikoksi. Testin vuoksi laitoin vielä Aspiren BDC tankkiin jalippoa ja nostin voltit viiten. Höyry on jo huomattavasti lämpimämpää ja maku erittäin miellyttävä. Kummassakin tankissa 1.8ohm kelat.

     
     
  16. #176
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roki Näytä viesti
    Kai sitä ainakin periaatteessa joskus voi joku parempikin tulla, mutta tällä hetkellä tuo hinta on ainakin kohdallaan. Paras saa olla kallein. Ehkä hinta putoaa sitten jos jotain parempaa tulee markkinoille.
    Tuon varsinaisen klearon hinnan vielä pystysin jotenkin sulattamaan, mutta että 3,5 euroa vaihtopäistä? Se kuulostaa jo aika paljolta, ellei näissä sitten elinikä ole keskivertoa pidempi.
    Mutta tosiaan, hyvä vaan jos markkinoilta löytyy viimein oikeasti toimivia klearoja. Omalla kohdalla ei vaan vielä hinta/hyöty-suhde natsaa.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  17. #177
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tietty vertauskohteeksi voisi ottaa Joytechin CE2:det...
    Totta tosin on, että tuolla hinnalla sen sekundan osuuden tarvis olla jo kohtuu pieni, EI parhaaseen Boge-tyyliin askissa hyvä, tuurilla kaksi.
    KGO & Twist

     
     
  18. #178
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    mutta että 3,5 euroa vaihtopäistä? Se kuulostaa jo aika paljolta, ellei näissä sitten elinikä ole keskivertoa pidempi.
    Eipä oo mikään muu atopää minun käytössä kuukautta kestäny. Kangerit ei ihan viikkoakaan, eikä Aspiren normaalit BDC:t paljoakaan yli viikon.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  19. #179
    Kui? Kangerin atopäihin olen vaihtanut vastuksen kolmeen kun on menneet niin tukkeeseen eli ei ole yksikään totaali sipannu tämän vuoden puolella. 4 evodia kierrossa. Kaksi käytössä ja kaksi viinakylvyssä. Kolme tankillista päivässä höyryttelen. Onko mulla tuuria vaan?

     
     
  20. #180
    Evodin atot mullakin kestänyt. Alkuun sattui pari maanantaikappaletta mutta nyt on menty jo erittäin pitkään yhdellä ja samalla atolla.
    Riippuu varmaan nesteestä? Mulla adv pelkkää menttoolia. Ei karstaa tai muutenkaan aiheuta ylimääräistä tekemistä. Päivässä menee n. 2-3 tankillista.

    Uudet nesteet saapuu toivottavasti ke-to. Saa sitten lyödä vaikka 100% VG tankkiin ja kokeilla toimiiko mun nautilus silloin vieläkään.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •