Sivu 75 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565717273747576777879 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,481 - 1,500 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #1481
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Kyllä sieltä seurantakoodi tulee. Olisko mennyt roskapostilaatikkoon.
    Paitsi jos on säästänyt sen 50 senttiä, tai jopa euron ja ottanut ilman seurantaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  2. #1482
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fisher22 Näytä viesti
    pitäiskö gearbestiltä tulla seurantakoodia? kaks pikkutilausta sinne ja molemmat 5pv sitte tehtyjä. hmm.. vai mahdoinko tilaa sillä paska postilla et saan vaan venailla et tuleeko vai ei.

    toki eiköhän tullin pojat josain kohtaa muista kirjeellä viimeistään kera tulli maksujen ja ilmoituksen et menee tuhottavaks mun elektroniikkavermeet
    Gearbest kuuluu niihin kauppoihin myös että: Tilaa, unohda ja ylläty iloisesti kun ja jos jo kuukauden päästä tavara tulee...

     
     
  3. #1483
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Kun oon saanut Gearbestiltä seurantakoodin niin 16 päivän sisällä on ollut paketti postissa. Tilauskertoja 32kpl.

     
     
  4. #1484
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Kun oon saanut Gearbestiltä seurantakoodin niin 16 päivän sisällä on ollut paketti postissa. Tilauskertoja 32kpl.
    Aijaa... Pitääkö sitä koodia siis jotenkin pyytää erikseen vaiko miten tuotteet noin nopeasti sieltä saa?

     
     
  5. #1485
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Aijaa... Pitääkö sitä koodia siis jotenkin pyytää erikseen vaiko miten tuotteet noin nopeasti sieltä saa?
    Tulee samalla seurantakoodi kun tulee shipped ilmoitus sähköpostiin. Finland E-packetin kun valitsee postitustavaksi saa kamat käteen viikossa kun ovat lähteneet liikkeelle.
    Paitsi että meni pää sekaisin, Fasttechillä on ainakin toi E-packet, Gearbestistä en osaa sanoa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #1486
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Aijaa... Pitääkö sitä koodia siis jotenkin pyytää erikseen vaiko miten tuotteet noin nopeasti sieltä saa?
    Jos ei oo tullut sähköpostiin, niin Gearbestin sivuilla klikkaa My orders --> tilauksen numero --> track your shipment. Sillä sivulla näkyy seurantakoodi, esim Tracking Number: RS875661835NL

     
     
  7. #1487
    tuo modi tuli upeesti perille ja on kyllä äärettömän kätevä duunikäyttöön. ja miksei muutenkin. akku tuntuu kestävän hyvin.

    gearbestin tankki ja ato tilauksia kun aloin tarkemmin tutkailemaan niin paypalilla maksoin ja kaikki meni ok. niin kun tutkailin tuota aiemmin tuota handen my orders settiä niin oli tilaus peruttu. maksu toki palautui tilille. noh. näillä näkymin ensi viikolla olisi nautilus mini ja siihen atoja tulossa. jos pelittää hyvin omassa käytössä niin lähtee 5ml nautilus hankintaan

     
     
  8. #1488
    sen verran voisi mielenkiinnosta kysellä näin old school karto ihmisenä että kauanko tollanen ato kestää tossa nautiluksessa? siinä käsityksessä olen että aika hyvin?siis verrattuna tähän vaihda kerran viikossa karto touhuun?

     
     
  9. #1489
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fisher22 Näytä viesti
    sen verran voisi mielenkiinnosta kysellä näin old school karto ihmisenä että kauanko tollanen ato kestää tossa nautiluksessa? siinä käsityksessä olen että aika hyvin?siis verrattuna tähän vaihda kerran viikossa karto touhuun?
    Reilu 100ml parhaimmillaan kestää mulla eli n. kuukausi. Pari viikkoa huonoimmillaan.. Muutamia susia on kans osunut kohdalle et just tankillinen menny jos sitäkään...

     
     
  10. #1490
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Pahus kun onkin vaikeeta yrittää takaisin nautiluksen MTL höyryihin kun on mennyt totuttelemaan DTL hommiin... Älkää totutelko niihin DTL hommiin!

     
     
  11. #1491
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Älkää totutelko niihin DTL hommiin!
    Juu ei

     
     
  12. #1492
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Pahus kun onkin vaikeeta yrittää takaisin nautiluksen MTL höyryihin kun on mennyt totuttelemaan DTL hommiin... Älkää totutelko niihin DTL hommiin!
    Mä pääsin keuhkovetojen kamaluudesta poskareiden ihanuuteen parissa päivässä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #1493
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mä pääsin keuhkovetojen kamaluudesta poskareiden ihanuuteen parissa päivässä.
    Jaa... Sulla taitaakin sitten olla sitä niinsanottua "selkärankaa" :-) Se vähän on mulla huono Paitsi jos vedit sitä DTL hommaa vain pari päivää niin sitten ymmärrän hyvinkin

     
     
  14. #1494
    Vahvuutta nesteeseen niin paluu on helppoa

     
     
  15. #1495
    noih. tänään tuli tankki perille ja ensivaikutelmat on kyllä äärimmäisen hyvät. pikkuisen on tujummat höyryt verrattuna tuohon vanhaan settiin mutta eipä tuo haittaa. pienellä totuttelulla tää on varmasti äärimmäisen pätevä hankinta. toki tuo 2ml koko tässä on aika kökkö. mutta pitää laittaa hankintaan tuo isompi tankki kotikäyttöön nytkun tietää ettei rahat mene hukkaan.

     
     
  16. #1496
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Jaa... Sulla taitaakin sitten olla sitä niinsanottua "selkärankaa" :-) Se vähän on mulla huono Paitsi jos vedit sitä DTL hommaa vain pari päivää niin sitten ymmärrän hyvinkin
    Kyllä ma taisin pari, ehkä jopa kolme vuotta keuhkoon vetää? Vai koska Atlantis ja eka Subtank tuli? Niihin aikoihin siirryin DTL touhuun. Ennen clearoja leikittiin muutama kuukausi poratuilla drippereillä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #1497
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Vahvuutta nesteeseen niin paluu on helppoa
    Ei oo. Tulee hikka ja tuntuu että keuhkot ei saa tarvitsemaansa.

     
     
  18. #1498
    On tuo Nautilus 2 muuten kiva, mutta en kyllä ymmärrä "päältätäytön" logiikkaa. Melkein joka kerta nestettä kerkee tirsuta sormille, kun yrittää ruuvata päällisen vaaka-asennossa kiinni. Jos vehkeen taas ruuvaa modiin tahi aluskappaleeseen kiinni, en saa koko tankkia auki, koska nakit ei riitä pitämään kiinni kapeasta alaosasta samalla. Hyvin kummallinen ajatus on tässä ollut kuka onkaan moisen keksinyt. Käytössähän tankki toimii ihan kivasti, mutta pienuuden vuoksi täyttöä pitäisi tehdä alvariinsa.

     
     
  19. #1499
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    On tuo Nautilus 2 muuten kiva, mutta en kyllä ymmärrä "päältätäytön" logiikkaa. Melkein joka kerta nestettä kerkee tirsuta sormille, kun yrittää ruuvata päällisen vaaka-asennossa kiinni. Jos vehkeen taas ruuvaa modiin tahi aluskappaleeseen kiinni, en saa koko tankkia auki, koska nakit ei riitä pitämään kiinni kapeasta alaosasta samalla. Hyvin kummallinen ajatus on tässä ollut kuka onkaan moisen keksinyt. Käytössähän tankki toimii ihan kivasti, mutta pienuuden vuoksi täyttöä pitäisi tehdä alvariinsa.
    Eihän sitä nyt vaaka-asennossa kuulu tankkia kiinni vääntää, mä pidän tankkia aina pystyssä kun muuten kastuu näpit

    Ja samaa mieltä olen tuosta päältätäytöstä. Olen tainnut sanoa aikaisemminkin???

     
     
  20. #1500
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Eihän sitä nyt vaaka-asennossa kuulu tankkia kiinni vääntää, mä pidän tankkia aina pystyssä kun muuten kastuu näpit

    Ja samaa mieltä olen tuosta päältätäytöstä. Olen tainnut sanoa aikaisemminkin???
    Siinäkö ongelma olikin

    Huono sanavalinta kyllä. Mutta huono on tuo mekanismikin. Varsinainen avo-vatupassi.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •