Sivu 72 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2262686970717273747576 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,421 - 1,440 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #1421
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    23
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Vähän yläkanttiin watit sulla kun valmistaja suosittelee 10-14w, saattaa lyhentää käyttöikää?
    Joo, en mä täyttä tehoa käyttänytkään kuin testatakseni. Kivasti kyllä lämmittää höyryä, mutta watin pari yli kympin riittää oikein hyvin.

    Ja kakkosen uudistuksesta en osaa sanoa suuntaan enkä toiseen. Aiempia en ole testannut, mutta ei tuo liukuva ilmansäätö ole vielä haitannut.

    Tyytyväinen! (Kunnes parempi tulee vastaan)

     
     
  2. #1422
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Kakkonen ei ole ykkönen! Tuo liukuva afc on kyllä surkea, eikä tämä nyt oikein muutenkaan vakuuta. Kyllähän tätä höyryttelee, muttei kovin onnistunut uudistus.
    Jep. Enkä minä ainakaan saa tuota täyttökantta auki ilman et kiertää tankin irti modista. Päältätäytön idea on mun mielestä siinä, että voi täyttää ilman et irrottaa modista tankin. Olen kyl nähnyt videon, jossa täyttö onnistuu kuten pitääkin
    Ilmansäätö menee tietty persiilleen joka kerta et saa aina säädellä kohdilleen..
    3 kertaa on käynyt niin, että kansi mennyt jotenkin väärille kierteille ja siten ei mene ihan kiinni asti. Enkä oo huomannu sitä vasta kun sormet on litkussa. Ja sit kun ruuvaa auki, niin atopää tulee mukana ja sen irrottamiseen tarvii pihdit.. Vaihdoin nyt uuden vastuksen, josko siinä vanhassa oli huonot kierteet...
    Mut makua ja höyryä tää antaa hyvin

     
     
  3. #1423
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Riksa Näytä viesti
    Tyytyväinen! (Kunnes parempi tulee vastaan)
    Ei kannata hakea, mä oon pari vuotta kokeillut kaikenlaisia, mut ei oo Nautiluksen voittanutta
    Tosin 5ml nautilus on ykkönen vielä
    Sit vasta ku alat kokeilla suoraan keuhkoonvetoa, niin tankkeja löytyy kyllä ja rahaa palaa

     
     
  4. #1424
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ei kannata hakea, mä oon pari vuotta kokeillut kaikenlaisia, mut ei oo Nautiluksen voittanutta
    Tosin 5ml nautilus on ykkönen vielä
    Sit vasta ku alat kokeilla suoraan keuhkoonvetoa, niin tankkeja löytyy kyllä ja rahaa palaa
    Samaa mieltä!

     
     
  5. #1425
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    23
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Jep. Enkä minä ainakaan saa tuota täyttökantta auki ilman et kiertää tankin irti modista.
    Kas, tätä en tullutkaan ajatelleeksi, kun on vielä eka tankillinen menossa.

    Mutta joo, hyvä pointti. Kokeilin, ja kyllä tuo näyttäisi olevan mahdollista kiertää auki jopa liikuttamatta ilmansäätöä, mutta aika tarkasti saa tehdä ja puristaa niin paljon kuin sormista irtoaa.

    Toinen juttu, joka tuli mieleen, on atopään vaihto. Tähänastisissa laitteissa pään on voinut vaihtaa puolitäydellä tankilla, mutta tässä taitaa olla pakko kaataa tankin loppu jonnekin talteen ennen vaihtoa, koska "tankki" on vain lasisylinteri ilman kumpaakaan päätyä. No, pikkumurheita tällä hyppäyksellä itse höyryttelykokemuksessa.

     
     
  6. #1426
    Höyryttelijä Shaman69's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vapetown
    Viestit
    33
    Tulinpa etsimään kokemuksia tästä uudesta Nautilus 2:sta. Hyvät MTL tankit kun ovat yhden käden sormilla laskettavissa...Kaikkia kun ei turhat DTL pilvet kiinnosta.
    Taidan jättää tuon kauppaan. Perusteena: 1)Ei pysty täyttämään modin nokassa. 2)Liian pieni tilavuus. 3) Heppoinen rakenne. 4) Jatkuvaa ilmansäätämistä 5) Kurlaa jne...6) Lasi rikkoutuu helposti 7) Turhaa ruuvaamista.


    Aspiren X olisi möhkölasilla varustettuna melko hyvä, mutta se Drip tip on aivan perseestä.....eikä pysty vaihtamaan. Huulet palaa jo pikkutehoilla.


    Vanha Nautilus on vieläkin kova sana. Ainoastaan alatäyttö on peestä.


    Joten minä jatkan itse modatulla(lisätiivisteet jne) Triton 1:llä. Ollut 6000mAh 2x18650 akuilla(Sony VTC6 IMR) Istickin 120W nokassa, vuodesta kivi ja keppi. Ja toimii aina vaan, eikä muuten kurlaa tai vuoda!


    Olen tottunut siihen,ettei tarvi turhaan kantaa vara-akkuja tai nestepulloa mukana, vaikka lähtis päivän reissulle. Tosin jos lähden pitemmälle reissulle nih muutamat vara-akut ja jerry-kannullinen nestettä lähtee mukaan.


    Mut joops...Tää Nautilus 2.....EI jatkoon.

     
     
  7. #1427
    Mitäs raati sanoo jos tekee mieli Nautilusta kokeilla että hommaanko alkuperäisen, minin vai kakkosen?

     
     
  8. #1428
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Mitäs raati sanoo jos tekee mieli Nautilusta kokeilla että hommaanko alkuperäisen, minin vai kakkosen?
    Hankala kysymys, mutta itse ottaisen sen alkuperäisen 5ml
    Olen kyl vähän jäävi vastaamaan kun fanitan 5 millistä

     
     
  9. #1429
    Höyryttelijä Shaman69's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vapetown
    Viestit
    33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Mitäs raati sanoo jos tekee mieli Nautilusta kokeilla että hommaanko alkuperäisen, minin vai kakkosen?
    Eihän tuossa tarvitse edes miettiä! Jos noista 3.sta pitää valita, niin ehdottomasti alkuperäinen Iso Nautilus 5ml tilavuudella.

    Mutta itse harkitsen Nautilus X isommalla 4ml laajennuskitillä ja 1,8ohmin vastuksella. Sorvaan siihen itse sopivasti pidemmän driptipin...kiinteän päälle. Tuo viritys olisi jo toimintakelpoinen.

    Mutta kahta en vaihda....sukat sekä Triton tankki. Ja kun asentaa yhden pikkuinen o-renkaan sisälle lisätiivisteeksi, niin alkuaikojen kurlaus/vuoto-ongelmat loppuu siihen.

    Ja Triton 1, on muuten parempi ja toimivampi, kuin 2 versio.

     
     
  10. #1430
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    103
    Mulla on tuolla kaapin perällä juurikin nuo triton1, nautius ja nautilus 5ml. Aikaa mtl tyyppisestä höyryttelystä on mutta silloin pidin tankeista järjestyksessä: Nautilus 5ml, nautilus ja triton. Triton jäi kolmanneksi juurikin tuon vuotamisen takia mutta olisi tuon tiivistekikan kanssa saattanut nousta vaikka ensimmäiseksi.

     
     
  11. #1431
    Höyryttelijä Shaman69's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vapetown
    Viestit
    33
    Tässä Triton 1 vuotojen/kurlauksen korjausohjeet o-renkaalla. Lisäksi riittävän paksu neste(70vg/30pg) auttaa asiaa sekä oikea tapa täyttää tankki. Eli ilmareiät alhaalta kiinni...käännä yläosa täyttöasentoon....yläosa irti...täyttö jättäen pieni ilmatila tankkiin...yläosa takaisin...imaisu....kääntö höyryttelyasentoon ja ilmareiät alhaalta auki= toimii.

    Voi lukiessa tuntua hankalalta, mutta kun sormet oppii järjestyksen, niin menee ihan automaattisesti ja täyttö kestää max.20s.

    Tossa parit linkit, jos joku haluaa pistää vanhan Tritonsa kuntoon.Triton o-ring close.jpg

    Triton 1 leak fix o-ring.jpg

    mosqto
    October 2015 edited October 2015 1
    I don't mean to bring up this sore topic again but I feel I definitely fixed mine. I have ran about 6 tankfuls through mine now and have no leaking. I don't care if you don't have problems with yours, this is for those of us that are still unhappy with our leaking Tritons and are still waiting for a solution.


    I am attaching some pictures of my method for guidelines to follow. You will need a small wooden dowel rod or a piece of a wooden chopstick and to buy a silicone O-ring sized 11mm Outer Diameter with 2.5mm wall thickness. I used the following from Amazon, O-rings were slow shipped from China.
    http://www.amazon.com/gp/product/B008ASXZUG
    When you go to reassemble... the bottom will be harder to screw on with coil installed, just push in as you turn until everything is flush.
    When replacing the top after filling make sure to push it on slowly or you will flood an already saturated coil causing fluid to run down coil. Can also remove the Black O-ring as others have previously stated.

     
     
  12. #1432
    Tuli hankittua käytetty "iso" Nautilus foorumin kautta ja vaikuttaa pätevältä laitteelta.

    Mitäs coileja tähän kannattaa hankkia, nämä ovat ilmeisesti ehtaa tavaraa ja toimivat paksummilla > 80VG litkuilla?

    https://www.fasttech.com/products/0/...vc-clearomizer

     
     
  13. #1433
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Tuli hankittua käytetty "iso" Nautilus foorumin kautta ja vaikuttaa pätevältä laitteelta.

    Mitäs coileja tähän kannattaa hankkia, nämä ovat ilmeisesti ehtaa tavaraa ja toimivat paksummilla > 80VG litkuilla?

    https://www.fasttech.com/products/0/...vc-clearomizer
    Ota sitten tuo huomioon ellet osta lahjakortilla tai noilla bitcoineilla:

    Important information and restrictions:
    This item can only be purchased via Bitcoin (XBT) or gift certificates (store credits).
    Bitcoin is secure and popular. First time using Bitcoin? Click here to get started within minutes

    Tuossa olisi toinen kiinankauppa ja alessa vielä: 5pcs Original 1.8 ohm Coil Head for Aspire Nautilus Mini-8.99 Online Shopping| GearBest.com. Tuolta voi ostaa ns.normisti noita.

     
     
  14. #1434
    Hyvä pontti, onneksi oli hyvityskortti niin sillä sai ongelmitta tilattua. Otin kokeeksi näitä 6925001 ja näitä 1859402 veikkaisin että suht samoja ovat.

     
     
  15. #1435
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Postipate kävi ja nyt on reilu 100 kpl vastuksia varalla, kai niillä pärjää jonkin aikaa

     
     
  16. #1436
    Noin 2v niillä pärjää

     
     
  17. #1437
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2017
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    11
    Itellä ollut nyt reilun vuoden Aspire Nautilus mini käytössä ja ruvennut sylkemään nestettä suuhun BVC atoilla, Tritton mini clapton atoilla pelittää normaalisti.

     
     
  18. #1438
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Aika erikoinen vika? Mulla reilu 2 vuotta ollu Nautiluksia käytössä (nyt 5kpl ajossa), eikä ole tollasta vikaa ollut.

     
     
  19. #1439
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2017
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    11
    Joskus toimii jonkin aikaa normaalisti ja välillä rupeaa heti sylkemään. Sen verran montaa BVC atoa testannut että vika on hyvin todennäköisesti Nautiluksessa.
    Kyllä se joskus sylkee vähän noilla Tritton mini atoillakin, mutta hyvin harvoin.

     
     
  20. #1440
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Vuotaisko tankiin ilmaa, niin sitten pääsee liikaa nestettä lorahtamaan atopäähän?
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •