Sivu 70 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 206066676869707172737480 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,381 - 1,400 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #1381
    Itellä osu kerran kohdalle paketillinen Nautiluksen atopäitä, joissa kaikissa oli ne kylkien reiät aivan liian pienet. Kärähti kaikki muutamassa päivässä kun vastus kuivahti niin helposti.

     
     
  2. #1382
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TurbinoZ100000 Näytä viesti
    Itellä osu kerran kohdalle paketillinen Nautiluksen atopäitä, joissa kaikissa oli ne kylkien reiät aivan liian pienet. Kärähti kaikki muutamassa päivässä kun vastus kuivahti niin helposti.
    Olet vissiin saanut laatikollisen vanhanmallisia vastuksia. Niissä oli pienet reiät ja kaksi vastusta vaakasuorassa. Nykyisissä yksi pystyvastus.
    Kuvassa vasemmalla vanha malli

    IMG_20161206_164841936.jpg

     
     
  3. #1383
    No tämä selittää. Mielestäni toki BVC-mallia tilailin, mutta ei sitte onnistunut.

     
     
  4. #1384
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Decapitated Näytä viesti
    Onko muilla ollut lähiaikoina ongelmia tämän atopäiden kanssa? Rouvalla kesti aiemmin kuukauden päivät yksi atopää ja nyt ne kärähtää muutamissa päivissä. Mitään muutoksia mihinkään omalta taholta ei ole tapahtunut.
    On niitä huonoja joskus kohdalle sattunut kyllä. Yleensä mulla kesti viikon päivät yksi ato. Onko varmasti max.12W tehoja ja ootko koittanut jollain toisellakin modilla, ettei vaan oo modissa jotain outoa? Onko näppäinlukko päällä modissa taskussa ettei kuumene yksikseen taskussa jne... Mä aikoinaan käräyttelin taskussa parit atopäät ennenkuin uskoin että se näppäinlukko pitää olla päällä P.S. Mulle tuli yhtäkkiä mieleen että olen joskus nähnyt ja putsannutkin hapettumaa nautiluksen pohjanastasta sisäpuolelta... Voiko se aiheuttaa ehkä oikkaria? En ole perehtynyt sähköön ja tankkeihin sen paremmin että osaisin siitä sanoa? Anybody?

     
     
  5. #1385
    Edelleen omaan makuun parhaita clearoja.

     
     
  6. #1386
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Nautilus 2
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  7. #1387
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    PBusardo huomas pari "vikaa" Nautilus 2 tankista
    Kurlailee aina täytön jälkeen ja ilmansäätörinkula saattaa jäädä käteen lasia irrottaessa (vastuksen vaihto).. Muuten kyl oli satisfying

     
     
  8. #1388
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kivan näköinen tankki kyllä. Vaan miten ne tuon tipin on taas onnistunut ryssimään tuon näköiseksi? Tutti?

     
     
  9. #1389
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Pari sanaa pitäis keksiä Nautilus kakkosesta??? Mitähän sitä keksis??

    Makua antaa ehkä hieman paremmin kuin iso Nautilus (tosin vasta kahta litkua kokeiltu)
    Hieman tosiaan kurlaa täytön jälkeen, mut korjaantuu aika pian ja ilmansäätörinkula on irtomallia

    Omituista, että 1.8 ohmin atolla saa tehot pudottaa 10w:n kun normaalisti 13w on suosikki???
    Lisähuomiona et mukana tulleessa 1.8 atossa oli merkattu suositellut watit (10-14) normaali volttien sijaan (edistystä)

    0.7 ohmin atokin tuli testattua, mut liian lämpimät höyryt mulle

    Ilmansäätö menee persiilleen aina kun tankin avaa ja se pitää hakea kohdalleen. Ei iso vaiva mutta voisi tuo säätö olla parempikin esim. Kabuki tyylinen

    Mikään duunikampe tämä ei ole kun en tykkää pulloja kanniskella mukana, mutta kotikäytössä toimii

    Kokonaisuutena aika hyvä MTL-tankki

    Varmaan hyvä laite aloittelijalle tuo Zelos kit??? Tuossa vielä Mike Vapesin revikka Zelos kitistä:
    https://www.youtube.com/watch?v=MQZzkXtiFOI

    Ja benji, tää tippi on ihan hyvän mallinen

     
     
  10. #1390
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Koitin tänään Nautilusta jolla vuosi sitten aloitin lopettelemaan tupakin polttoa ja jolla tupakinpolton sain lopetettuakin... Niin, kas kummaa... Enpä saanutkaan siitä mitään irti enää kun olen siirtynyt DTL hommiin jo puoli vuotta sitten... Höyrytkin jäi keuhkoihin (keuhkokapasiteetti varmaan kasvanut tupakin jättämisen jälkeen) Että juu... Hassu homma... Jäin vain nyt miettimään että suosittelenko nautilusta enää tupakista eroon yrittäville? Itse sillä pääsin kyllä eroon, mutta nyt tuntuu ihan nuhapumpulta

     
     
  11. #1391
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Koitin tänään Nautilusta jolla vuosi sitten aloitin lopettelemaan tupakin polttoa ja jolla tupakinpolton sain lopetettuakin... Niin, kas kummaa... Enpä saanutkaan siitä mitään irti enää kun olen siirtynyt DTL hommiin jo puoli vuotta sitten... Höyrytkin jäi keuhkoihin (keuhkokapasiteetti varmaan kasvanut tupakin jättämisen jälkeen) Että juu... Hassu homma... Jäin vain nyt miettimään että suosittelenko nautilusta enää tupakista eroon yrittäville? Itse sillä pääsin kyllä eroon, mutta nyt tuntuu ihan nuhapumpulta
    Niin no, mä olen edelleen sitä mieltä et aloittelija ei halua heti alkaa vetämään suoraan keuhkoon höyryjä. Parempi alkaa poskihoidolla ja sit siirtyä dtl, jos siltä tuntuu
    Mä alan suositella tota Zelos kittiä aloittelijalle kunhan niitä tulee kauppoihin

     
     
  12. #1392
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    No juu, ei missään nimessä aloittelijalle suoraan keuhkoon vedettävää kylläkään (DTL tyyli).

     
     
  13. #1393
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Koitin tänään Nautilusta jolla vuosi sitten aloitin lopettelemaan tupakin polttoa ja jolla tupakinpolton sain lopetettuakin... Niin, kas kummaa... Enpä saanutkaan siitä mitään irti enää kun olen siirtynyt DTL hommiin jo puoli vuotta sitten... Höyrytkin jäi keuhkoihin (keuhkokapasiteetti varmaan kasvanut tupakin jättämisen jälkeen) Että juu... Hassu homma... Jäin vain nyt miettimään että suosittelenko nautilusta enää tupakista eroon yrittäville? Itse sillä pääsin kyllä eroon, mutta nyt tuntuu ihan nuhapumpulta
    Nautilusta mulla ei ole, mutta varmaan täytyy hommata. Nyt on jo puoli vuotta ollut siirtymä MTL atoihin, ja Kayfun Lite käytössä kokoajan. Aromamizer on siinä sivussa mukana, sillä vedetään lähinnä äkäiset pilvet kiireessä. Ihan hyvin tuntuu pärjäävän Kaiffarilla, vaikka pelkäsin ettei siinä olis mitään fiilistä näillä mun olemattomilla niksoilla. Hyvin pärjään ja Nautilus pitää ostaa heti kun jäis joskus perkele rahaa johonkin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #1394
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Se nyt kuitenkin perinteisessä nautiluksessa on hyvä että kun laittaa vaan riittävän väkevät nesteet sisään niin kyllä sillä pärjää ja jos "työpaikalla ei saisi tupakoida" niin ei anna paljoa höyryä ainakaan varsinkaan jos laittaa vifty/vifty vg/pg.

     
     
  15. #1395
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Koitin tänään Nautilusta jolla vuosi sitten aloitin lopettelemaan tupakin polttoa ja jolla tupakinpolton sain lopetettuakin... Niin, kas kummaa... Enpä saanutkaan siitä mitään irti enää kun olen siirtynyt DTL hommiin jo puoli vuotta sitten... Höyrytkin jäi keuhkoihin (keuhkokapasiteetti varmaan kasvanut tupakin jättämisen jälkeen) Että juu... Hassu homma... Jäin vain nyt miettimään että suosittelenko nautilusta enää tupakista eroon yrittäville? Itse sillä pääsin kyllä eroon, mutta nyt tuntuu ihan nuhapumpulta
    Nautiluksella, sen sukulaisilla ja Kayfunin mini V3:lla menty jo reilu vuosi. DTL vekottimet kokeiltu ja huonoksi havaittu mulle. Makuasioita, mutta nortinpolttajalle MTL on paikallaan.
    Niin ja niksat on 2 mg.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  16. #1396
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Nautiluksella, sen sukulaisilla ja Kayfunin mini V3:lla menty jo reilu vuosi. DTL vekottimet kokeiltu ja huonoksi havaittu mulle. Makuasioita, mutta nortinpolttajalle MTL on paikallaan.
    Niin ja niksat on 2 mg.
    Pienillä niksoilla pärjäät ja sehän on hyvä se

     
     
  17. #1397
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Kappas, tasan 2 vuotta sitten tilasin ekan Nautiluksen. On niitä muutama kertynyt sen jälkeen + muutama muu samoja vastuksia käyttävä tankki

     
     
  18. #1398
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Kyllä nautilus on hyvä portti dtl-vehjeksiin.

     
     
  19. #1399
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Toisinaan vaan tulee mieleen että miksi piti nautiluksesta siirtyä DTL hommiin... Nautiluksella vähemmän tököttejä keuhkoihin ja siinä mielessä varmaan parempi kun eipä ne keuhkot mistään muusta tykkää kuin raittiista ilmasta

     
     
  20. #1400
    Pitihän se tämäkin tilata, ei vaan ollut Suomessa SS tarjolla. Ostettua tuli kuitenkin, eikä hintakaan kovin korkea. Onneksi tuohon saa vaihdettua tipin

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •