Sivu 68 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 185864656667686970717278 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,341 - 1,360 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #1341
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä ostan vastukset vaan Puffilta nykyään, kiinalaisissa oli joku outo sivumaku (fillarin sisärengas), taisivat kyl olla kopioita, kirpparilta tuli jonkun kaupan mukana ?
    En ole laskenut paljonko on mennyt atoja, jotain 50-100 ehkä ja 2kpl on ollut susia syntyessään tähän asti. Varastossa on vielä parin vuoden tarve
    Saishan nuo toki halvemmalla kiinasta, mut se ei ole pääasia
    mulla maistunu ihan normille ja säästän rahaa.

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  2. #1342
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä ostan vastukset vaan Puffilta nykyään, kiinalaisissa oli joku outo sivumaku (fillarin sisärengas), taisivat kyl olla kopioita, kirpparilta tuli jonkun kaupan mukana ?
    En ole laskenut paljonko on mennyt atoja, jotain 50-100 ehkä ja 2kpl on ollut susia syntyessään tähän asti. Varastossa on vielä parin vuoden tarve
    Saishan nuo toki halvemmalla kiinasta, mut se ei ole pääasia
    Ettei kellekään jää epäselväksi niin Kiinastahan ne puffilankin atot Nautilukseen tulevat, samaa tavaraa mutta kalliimmalla hinnalla. Kopiot sitten erikseen, käyttänyt niitä nyt muutaman kuukauden ja ihan ookoo niillä pärjännyt mutta kuitenkin tuntuu että aidot antaisivat paremmin makua.

     
     
  3. #1343
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Ettei kellekään jää epäselväksi niin Kiinastahan ne puffilankin atot Nautilukseen tulevat, samaa tavaraa mutta kalliimmalla hinnalla. Kopiot sitten erikseen, käyttänyt niitä nyt muutaman kuukauden ja ihan ookoo niillä pärjännyt mutta kuitenkin tuntuu että aidot antaisivat paremmin makua.
    Oli tämä ainakin mulle selvä ennestään
    En vaan ole opetellut kiinasta tilaamaan mitään, alkaa muuten pyörre käymään pankkitilillä eli kumminkin tulee halvemmaksi tilata Puffilta vain sen mitä tarvii

    Ai niin, tuolla FT:llä on ihan älytön valikoima Nautiluksen atoja? Eri valmistaja ilmeisesti???
    Ja onko joku kokeillut noita 2.1 ohmisia vastuksia ???

     
     
  4. #1344
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072

     
     
  5. #1345
    Saakos näitä normi Nautiluksia enää tilata mistään? (Suomesta, Eta:sta, Kiinasta?) Ja mistä kannattas tilata atopäitä? Ajattelin tilata kymmeniä...

    Lueskelin äsken lakiasioista keskusteluja ja siellä saatto olla vastaus tähän mut nyt en enää millään löydä missä se oli...

     
     
  6. #1346
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Puffila, elektrosavu, finnvape ja happyjuice ainakin, kaikillasekä nettikauppa että kivijalkamyymälät. Nämä kotimaisia, Kiinan ihmemaan kauppoihin en ole sekaantunut joten niiden tarjonnasta en osaa sanoa.

     
     
  7. #1347
    Okei... Jos oon oikein ymmärtäny niin Nautilukseen ja miniin käy samat coilit? Miksköhän fasttechilla on erikseen nuo sitten ja eri hinnalla vieläpä Ison Nautiluksen coilit on loppu, mut jos minin käy siihen niin sama kai niitä tilata... Onhan nuo aika hyvät arvostelut saanu eli ehkä ne on aitoja tosiaan

    edit: WÅT:
    • "This item can only be purchased via Bitcoin (XBT) or gift certificates (store credits)."

     
     
  8. #1348
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Okei... Jos oon oikein ymmärtäny niin Nautilukseen ja miniin käy samat coilit? Miksköhän fasttechilla on erikseen nuo sitten ja eri hinnalla vieläpä Ison Nautiluksen coilit on loppu, mut jos minin käy siihen niin sama kai niitä tilata... Onhan nuo aika hyvät arvostelut saanu eli ehkä ne on aitoja tosiaan

    edit: WÅT:
    • "This item can only be purchased via Bitcoin (XBT) or gift certificates (store credits)."
    Ne minin atot sopii isompaankin, en tiedä miksi mini on erikseen mainittu. Eri hinnat sit taas johtunee eri valmistajasta??
    Jos niissä lukee authentic, niin aitoja pitäis olla. Meinaatko niitä, jotka maksaa $8.06/5 kpl??

    Aspiren tuotteita ei tuolta voi ostaa Paypalilla eli bitcoin tai sit ostat jotain muuta, jonka peruutat jolloin saat lahjakortin ja sillä sitten maksat atopäät.. Jotenkin noin se meni??

     
     
  9. #1349
    Joo just niitä tarkotin... Mutta mutta, miten voi näin halvat hinnat olla mahollisia ja uskaltaakohan tuolta tilata: Authentic Aspire Natilus 5pcs Replacement BVC Coil Head 1.6Ohm
    Lukasin kauppa-alueelta parikymmentä sivua ja oli siellä jonku verran kokemuksia, ei varmaan auta kun kokeilla

     
     
  10. #1350
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Joo just niitä tarkotin... Mutta mutta, miten voi näin halvat hinnat olla mahollisia ja uskaltaakohan tuolta tilata: Authentic Aspire Natilus 5pcs Replacement BVC Coil Head 1.6Ohm
    Lukasin kauppa-alueelta parikymmentä sivua ja oli siellä jonku verran kokemuksia, ei varmaan auta kun kokeilla
    miksi ei uskaltaisi. mä oon tilannu fastechiltä nautiluksia ja atoja ties kui kauan ja mitään vikaa ei ole ollut. kunhan otat authentic tankin ja atot ni bueno. siellä on niitä ökyhalpoja mut ei oo laadukkaita atoja ne kyllä. en mäkää sekaantunu oo kiinan kauppoihi oon vaak asiakas

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  11. #1351
    Niin no FastTechilta varmaan uskaltaisin mut tuo CigaBuy on ihan tuntematon... Mut joo kyllä mää taijan tilailla ens viikolla

     
     
  12. #1352
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Cigabuylla veloitetaan myös postit, Ft:llä ja 3fvapella ne kuuluu hintaan.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  13. #1353
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Btw kabukia myydään topvapella hp 95e
    #cream_ass_lyfe

     
     
  14. #1354
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Cigabuylla veloitetaan myös postit, Ft:llä ja 3fvapella ne kuuluu hintaan.
    Joo huomasin... Mut Cigabuy on ainakin noista ja parista muusta kiiinalaisesta ainut mistä saisin kaiken mitä halajan... Tosin jos ei ois posteja niin vois jaotella tavarat pienempiin eriin, onks ehotuksia vielä mistä kannattas tsekkailla?

    Ja CigaBuy on selvästi halvin noista mitä oon katellu, plus vielä -5% alennuskoodi... Kohan vaan ei paketti hukkuis matkalla

    Tarkotus ois ostaa Nautilus, Nautilus mini ja Nautiluksen sekä Cubiksen atopäitä...

     
     
  15. #1355
    Voi vee, kaatu äsken sähkäri pöydällä ja nesteet vuoti 510 liittimen päälle + ilmareistä... Näyttääks muista et tuo keskipinnin eriste/tiiviste ois painunu sisään? Ei siinä ennen miusta ollu tuommosta rakoa




     
     
  16. #1356
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:34.

     
     
  17. #1357
    Hmm okei... Näyttää tää näköjään toimivan, paitsi että ihan ku imuvastus ois kasvanu kaatumisen seurauksena Vai kuvittelenko vaan... Noh vois tilata jostain vara-baseja jostain muutenkin

     
     
  18. #1358
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Tuo plussapinnihän on irrallinen osa, pysyy paikoillaan tiivisteen puristamana. Sen voi painaa takaisin. Ei pitäisi imuvastukseen vaikuttaa tuon kaatumisen.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  19. #1359
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Ja varoituksena, FT:n varabaset on ollu viime aikoina huonoja, ei mee ato kierteille kaikissa. Hyvittivät mulle tuleen susiyksilön kyllä, kun laitoin videon aiheesta.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  20. #1360
    Joo no kattelinkin et jonkun verran oli negatiivista palautetta tuosta annettu... Onks tietoo mistä sais hyviä?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •