Sivu 63 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 135359606162636465666773 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,241 - 1,260 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #1241
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Itse en noihin Claptoneihin tykästynyt.. Höyry ja maku on OK, mutta kestävyys aika huono verrattuna normi 1.8 ohmisiin... Karstaantuu aika pikaisesti mun litkuilla.

     
     
  2. #1242
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    2
    Moi

    Onko täällä foorumissa missään osto/myynti palstaa? Ei ainakaan silmään pistänyt. Ostin tän Nautilus X:n, 10kpl coilsseja ja 4ml tankin ja tää ei oo kyllä yhtään mulle tarkoitettu et jos jollain on halua kokeilla... Perus Nautilus on vieläkin ehdoton ykkönen.

     
     
  3. #1243
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jeppe85 Näytä viesti
    Moi

    Onko täällä foorumissa missään osto/myynti palstaa? Ei ainakaan silmään pistänyt. Ostin tän Nautilus X:n, 10kpl coilsseja ja 4ml tankin ja tää ei oo kyllä yhtään mulle tarkoitettu et jos jollain on halua kokeilla... Perus Nautilus on vieläkin ehdoton ykkönen.
    On täällä kirppis, mutta se näkyy vain niille, jotka on vähintään 2 viikkoa ollut foorumilla ja lisäksi kirjoittanut vähintään 5 viestiä

    PS. Samaa mieltä et perus Nautilus on ykkönen edelleen

     
     
  4. #1244
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    On se ykkönen edelleen vaan täälläkin

     
     
  5. #1245
    +1

     
     
  6. #1246
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Voipi olla ettei kanata tilata FT:ltä varabasea Nautilukseen juuri nyt. Mulle tuli tuossa yks kappale sku 2069706, eli tuota: https://www.fasttech.com/p/2069706
    Siinähän kävi niinku pitikin, coili ruuvautuu pesään vähän reilun puoli kierrosta. Eipä juuri käyttöä tuollaiselle. Katotaan mitä fasttechi sanoo.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  7. #1247
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Voipi olla ettei kanata tilata FT:ltä varabasea Nautilukseen juuri nyt. Mulle tuli tuossa yks kappale sku 2069706, eli tuota: https://www.fasttech.com/p/2069706
    Siinähän kävi niinku pitikin, coili ruuvautuu pesään vähän reilun puoli kierrosta. Eipä juuri käyttöä tuollaiselle. Katotaan mitä fasttechi sanoo.
    Joo, ihan sekundaa. Tuossa muutama sivu aiemmin kirjoittelin noista: Varoituksen sana tällaisista Fasttechin "Nautilus Replacement base" osista...

     
     
  8. #1248
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    Joo, ihan sekundaa. Tuossa muutama sivu aiemmin kirjoittelin noista: Varoituksen sana tällaisista Fasttechin "Nautilus Replacement base" osista...
    Jeps, luin sun viestin ja ft:n forumin viestit aiheesta. Tuo oli kuiten tilattu jo aikaa sitten.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  9. #1249
    Nautilus X:ää tuli kokeiltua - ei kyllä vakuuttanut. Claptonit taas vanhassa Nautiluksessa toimii mun mielestä oikeinkin hyvin.

     
     
  10. #1250
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Voipi olla ettei kanata tilata FT:ltä varabasea Nautilukseen juuri nyt. Mulle tuli tuossa yks kappale sku 2069706, eli tuota: https://www.fasttech.com/p/2069706
    Siinähän kävi niinku pitikin, coili ruuvautuu pesään vähän reilun puoli kierrosta. Eipä juuri käyttöä tuollaiselle. Katotaan mitä fasttechi sanoo.
    Ja FT hyvitti ko. basen, kun laitoin niille videon aiheesta.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  11. #1251
    Suositelkaa jotain hyvää modia nautilukseen? Pitäisi saada itse säätää tehot ja ulkoisesti myös sopia nautilukseen

     
     
  12. #1252
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Johtaja Näytä viesti
    Suositelkaa jotain hyvää modia nautilukseen? Pitäisi saada itse säätää tehot ja ulkoisesti myös sopia nautilukseen
    Aika paha kysymys
    Tuo ulkoinen sopivuus meinaan. Tuossa pari esimerkkiä:

    IMG_20160607_174606187.jpgIMG_20150529_201345.jpg

     
     
  13. #1253
    Mikäs tuo teräksinen modi on ?

     
     
  14. #1254
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Johtaja Näytä viesti
    Mikäs tuo teräksinen modi on ?
    Tuo pitkä putki kakkoskuvassa on Vamo V2...
    Ykköskuvassa Wismec Skyladon mekaaninen modi, KF4 kloonilla..
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #1255
    Juu tuota vamoa juuri kattelin sillähän pärjäisi komeesti. Kiitoksia!

     
     
  16. #1256
    Kannattaisiko ostaa tuo vamo v5 suoraan kun ei ole kuin muutaman euron kalliimpi kuin v2 puffilassa?

     
     
  17. #1257
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Johtaja Näytä viesti
    Kannattaisiko ostaa tuo vamo v5 suoraan kun ei ole kuin muutaman euron kalliimpi kuin v2 puffilassa?
    Vamo 5:ssä on tollanen outo kavennus tuossa yläpäässä eli Nautiluksen kanssa jää semmonen outo kolo tankin ja modin väliin.. Ellei se haittaa, niin sit vitonen ilman muuta

     
     
  18. #1258
    Nautilusguru Arskaxx, voisitko ystävällisesti nimetä modeistasi:

    1. kuva: neljä ensimmäistä vasemmalta ja viimeinen ja 2. kuva: kaksi ensimmäistä oikealta.

    Luotan valintoihisi, putkea en halua. Mulla on Nautiluksen isoja ja pieni tankkeja iso läjä ja vielä isompi kasa atopäitä modia vailla. En vain ole saanut tilausta aikaiseksi. Hyvä modi jäi ruohonleikkurin kynsiin, ja AIO:t eivät ole läheskään Nautiluksen veroisia.

     
     
  19. #1259
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Hmmmm... Mulla on vähän suunnat sekaisin
    Kuva1 vasemmalta oikealle tai toisinpäin ?
    1. Aspire Plato (käyttää Nautiluksen vastuksia)
    2. Diablo Fulgoris
    3. Kbox mini (50w)
    4. Kbox mini (50w)
    5. IPV D2
    6. Istick Pico
    7. Wismec skyladon+kf4 klooni
    8,9,10 Xvostick klooni

    Kuva 2. edelleen vasemmalta oikealle?
    1. Diablo Fulgoris
    2. Vamo v2
    3. Istick 50w
    4. Egrip (ei liity Nautilukseen mitenkään)

    Tuossa vielä uusin hankinta, Knight V1

    IMG_20160709_172042682_HDR.jpg
    Viimeksi muokannut arskaxx; 09.07.16 kello 17:24.

     
     
  20. #1260
    Nautilus faneille (joihin itsekin olen kuulunut): Mikä tässä on mielestänne parempaa kuin Tritonissa? (Triton kakkosta vaan itse käyttänyt). Mulla on kolme Nautilusta, mutta niiden "tukkoisuuden" takia oon pikkuhiljaa siirtynyt kokonaan Triton kakkoseen. Niitä on myös tällä hetkellä 3 kpl, mutta olen ajatellut tilata vielä pari, ja lisäksi jonkun järjettömän määrän niihin sopivia 1,8 ohm atoja. MTL tyylillä pääasiassa höyrytellyt tähän mennessä. Makuasioitahan nämä, mutta ihan uteliaisuuttani kyselen, tuomitsematta Nautilusta ollenkaan. Kuinka moni Nautilusta pääasiassa käyttävä on kokeillut Tritonia, ja jos Triton ei ollut hyvä, niin miksi?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •