Sivu 53 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34349505152535455565763 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,041 - 1,060 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #1041
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Lähti tilaukseen tämä clearo puffilta kun satuin kaverilla tätä kokeilemaan. Oli kyllä niin kivan tuntunen, että pakkohan se oli tilata, vaikka persaukisuus häämöttääkin. Toivottavasti tulee tiistaina

     
     
  2. #1042
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Häkäfobia Näytä viesti
    Nautiluksen ylätäytölle kolme peukkua!
    Beenarii! Sulle ois hommia.

     
     
  3. #1043
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Beenarii! Sulle ois hommia.
    Triton mini. Toki jos ulkonäkö on tärkeää, niin..... suunnittelupöydälle mars

    Ai niin ja eihän tuohon Tritonin miniin mahdu kuin muutama milli nestettä.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  4. #1044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Olishan tuo Anyvapen tankkikin varmaan jees, mutta ei ikinä myyty missään suomi kaupassa
    Päältätäytettävä.
    Anyvape Peakomizer V2 2.0 Mega NBVC Top Filling Glassomizer 1.6/1.8/2.1ohm, compatible with Aspire Nautilus BDC/BVC atomizer heads, niinko? Hyvännäköinen, 20 puntaa, kohtuuhinta. Onko kuva omasta kokoelmastasi? Mitä olet tykännyt, toimiiko? Antaako ilmansäätö mahdollisuuden pienentää tarvittaessa höyrypilveä? Anyvapen-langassa moitittiin laitetta dry-hiteistä.

     
     
  5. #1045
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Häkäfobia Näytä viesti
    Anyvape Peakomizer V2 2.0 Mega NBVC Top Filling Glassomizer 1.6/1.8/2.1ohm, compatible with Aspire Nautilus BDC/BVC atomizer heads, niinko? Hyvännäköinen, 20 puntaa, kohtuuhinta. Onko kuva omasta kokoelmastasi? Mitä olet tykännyt, toimiiko? Antaako ilmansäätö mahdollisuuden pienentää tarvittaessa höyrypilveä? Anyvapen-langassa moitittiin laitetta dry-hiteistä.
    Ei valitettavasti ole mun kuva eli en voi sanoa mitään toiminnasta
    En ole ulkomailta viitsinyt tilata, eikä suomesta saa (ei edes kirppikseltä)....

     
     
  6. #1046
    Höyrykonkari Kolarov's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    168
    Onko kellään mitään tietoa kuinka hyvä tuo rba pää mikä on vissii Briteissä kehitelty on? Kuullut kyllä aika lailla että olis paskaa, mutta jos jollain se nyt on ollu nii kerro ihmeessä kuinka hyvä oli vai oliko yhtään

     
     
  7. #1047
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Nautilus 2?

    Miksei Aspire Triton?

    Se ajaa samat mitä Atlantis ja Aspire kahdella eri atolla: 0,4 ohm ja 1,6 ohm. Olen kokeillut vasta tuota 0,4 tosin mutta luulisi toimivan. On Aspire ja on päältä täytettävä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #1048
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Nautilus 2?

    Miksei Aspire Triton?

    Se ajaa samat mitä Atlantis ja Aspire kahdella eri atolla: 0,4 ohm ja 1,6 ohm. Olen kokeillut vasta tuota 0,4 tosin mutta luulisi toimivan. On Aspire ja on päältä täytettävä.
    Niinhän sitä luulisi, niin luulin minäkin... Toisin kävi
    Tritoniin ei sovi Nautiluksen atot, paitsi miniin, jossa turhan pieni tankki. Mulla oli 3 tritonia ja yksi Triton 2, vaan ei ole enää. Nautiluksia on edelleen useita ja ne pysyy, ellei ilmaannu jotain uutta ja parempaa
    Viimeksi muokannut arskaxx; 19.04.16 kello 07:12.

     
     
  9. #1049
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    On Aspire ja on päältä täytettävä.
    Niin, kuluttajana minä päätän mitä kauppaa käytän ja millä maksuvälineellä teen kauppa, ei Aspire.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  10. #1050
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Niin, kuluttajana minä päätän mitä kauppaa käytän ja millä maksuvälineellä teen kauppa, ei Aspire.
    Toki. Mistä tässä on nyt kysymys? Ostin omani Stadin Höyrystä S-Pankin mastercardilla. Olisi kai niitä puffilastakin saanut. Onko Aspire jotenkin näihin asioihin puuttunut rajoituksillansa?

    En tiedä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #1051
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Toki. Mistä tässä on nyt kysymys? Ostin omani Stadin Höyrystä S-Pankin mastercardilla. Olisi kai niitä puffilastakin saanut. Onko Aspire jotenkin näihin asioihin puuttunut rajoituksillansa?

    En tiedä.
    PayPal ja nettikaupat lähinnä tökkii Aspiren kanssa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  12. #1052
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Viimeinkin tämä ihanuus saapui Puffilta postissa ja onhan tämä suorastaan nautinto. Tätä on kaipailtu ja pitkään. Voi miksi en älynnyt aiemmin tilata. Oisko jollakulla suositella modia mihin tämä täysikokoinen Nautilus passaisi ulkonäön puolesta hyvin nokkaan? Ei oikein tuo Kbox Mini 75W valkoisena näytä hyvältä tämän kanssa ja Istick TC100W on varattu Supertankille.

    1.6ohminen ato kovassa ajossa, saa nähdä miten kauan kestää. Tämähän toimii vielä 70VG/30PG liemillä hyvin ymmärtääkseni? Tällä hetkellä 50/50 nestettä tankissa.

     
     
  13. #1053
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Oisko jollakulla suositella modia mihin tämä täysikokoinen Nautilus passaisi ulkonäön puolesta hyvin nokkaan? Ei oikein tuo Kbox Mini 75W valkoisena näytä hyvältä tämän kanssa ja Istick TC100W on varattu Supertankille.
    On se onnea ja autuutta, kun Nautiluksen saa käyttöön.
    Modiksi Pico. Hopea tai musta.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  14. #1054
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Viimeinkin tämä ihanuus saapui Puffilta postissa ja onhan tämä suorastaan nautinto. Tätä on kaipailtu ja pitkään. Voi miksi en älynnyt aiemmin tilata. Oisko jollakulla suositella modia mihin tämä täysikokoinen Nautilus passaisi ulkonäön puolesta hyvin nokkaan? Ei oikein tuo Kbox Mini 75W valkoisena näytä hyvältä tämän kanssa ja Istick TC100W on varattu Supertankille.

    1.6ohminen ato kovassa ajossa, saa nähdä miten kauan kestää. Tämähän toimii vielä 70VG/30PG liemillä hyvin ymmärtääkseni? Tällä hetkellä 50/50 nestettä tankissa.
    Itse vedelly 90VG/10PG eikä ongelmaa.

     
     
  15. #1055
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Mulla on 90-94 VG liemiä, hyvin toimii. Tuota jäykemmällä ei auta ketjussa vapottaa, rauhallisesti jaksaa kyllä wikata. Ja atoina 1.8 ohmia.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  16. #1056
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    On se onnea ja autuutta, kun Nautiluksen saa käyttöön.
    Modiksi Pico. Hopea tai musta.
    Itsekin Picoa ajatellut, mutta kun näin kuvia, niin Nautilus näyttää jättiläiseltä Picon nokassa.. Jotenkin ei nappaa, pitäis olla joku sirompi tankki Picolle ?

    Tiedä sitten, ehkä otan kumminkin kokeeksi ? En mä tiä, ei oikein ole tarvettakaan uudelle modille... Tai ehkä sittenkin, huoh

    PS. 90VG olen testannut ja toimii, en tosin ketjussa ole imeskellyt...

     
     
  17. #1057
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Sillä just mietin ja kyselen, kun mulla on paha tapa imuttaa näitä aivan ketjussa ja pitkiä aikoja. Pitänee kattoa tuota Picoa ens kuussa kun tulee tili.

     
     
  18. #1058
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Sillä just mietin ja kyselen, kun mulla on paha tapa imuttaa näitä aivan ketjussa ja pitkiä aikoja. Pitänee kattoa tuota Picoa ens kuussa kun tulee tili.
    Ratkaisu on useampi Nautilus ja niille modit, höyryttelee niitä vuorotellen (noin mä teen).. Ei kyllästy makuunkaan heti

     
     
  19. #1059
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    4
    Varmaan kysytty jo, mutta mistä saa halvimmat atopäät? Pitäis tilailla iso läjä varuiksi varastoon..

     
     
  20. #1060
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ST-- Näytä viesti
    Varmaan kysytty jo, mutta mistä saa halvimmat atopäät? Pitäis tilailla iso läjä varuiksi varastoon..
    Fasttechiltä esim. saa halpoja.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •