Sivu 5 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891555 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #81
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    415
    Joo, puffilta tuli minulle, tuttuun tapaan nopeasti.

    Olen nyybie näiden laitteiden kanssa, mutta tämän päivän kokemuksesta:
    Mun oli pakko taas ohentaa nesteitä, ajelin tismalleen samalla reseptillä tehtyä (50/50 ja 2mg/ml), niin evodilla sai hiisata miten vaan niin ei kolissut päässä.

    Mut nyt tuolla nautiluksella, varsinkin kun ruuvasi toiseksi pienimmän ilmareijän niin saa semmoset hatsit vedettyä että muutaman kerran alkanut oikeen yskittämään ja pari kertaa oli pää kuutamolla, liekkö sitten lähtee samasta nesteestä rajummat höyryt?

     
     
  2. #82
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Ei kyllä pitäis 2mg nesteillä lähteä pää kuutamolle Onkohan tossa nyt kirjoitusvirhe?

     
     
  3. #83
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    Tuli ostettua tämäkin kikkare vähän puolivitsillä, mutta positiivinen yllätys kaikenkaikkiaan.

    Tehdasatoa en edes kokeillu, perseestä se olisi ollut kuitenkin. Joten microcoili (1,3o) bumbulilla Beaverin nokkaan ja eikun menoks. Kyllä tämä menee kärkeen clearo-osastolla heittämällä.

    Hienosti höyryää ja kurlausta/kuseskelua ei ole havaittu......... vielä.

    Tankki imee sen 5ml nestettä ja on myös omaan silmään aikas hieno, erilainen. Ilmansäätö on toteutettu tosi hyvin ja 4 erikokoista ilmareikää löytyy, joten jokainen löytää varmasti mieleisensä.

    Wattilaitettahan nämä clearot kaipailee alleen, mutta mekaanisellakin pöhisee hienosti.


    Ps. Microcoilin tekeminen ei tosiaan ole mikään ameriikan temppu vähänkään niitä näpränneelle, vaikka se vatipää tippers niin selittää.

     
     
  4. #84
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    415
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humppis Näytä viesti
    Ei kyllä pitäis 2mg nesteillä lähteä pää kuutamolle Onkohan tossa nyt kirjoitusvirhe?


    Semi-ot: Kyl kakkosen setti pitäisi mun laskurin ja järjen mukaan olla pytyssä.

    Oon tässä analogista ajanut alas ja nyt näiden kanssa nikoa niin vähän, että vaan saa pidettyä oireet pois.
    / Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )

     
     
  5. #85
    Höyryttelijä Kk85's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    65
    Onkyllä hirveitä laatueroja noissa tehas atoissa. Niitä tässä pääsääntöisesti koittanu kiroilun saattelemana käyttää kun menin sillon nautiluksen yhteydessä tilaamaan paketillisen ja toisen sain ilmatteeks.
    Jonkun verran kokeillu väännellä omia microja, mutta ei ainakaan nuo pumpuli mallit oo ollu omaan mieleen.
    Pitänee vissii koittaa vääntää duali silikan kanssa..

    Taas prkl yks susi ato, just vaihoin ja ja ja.... kuivaa pukkaa......

     
     
  6. #86
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Antakaa niiden atojen hetki imeä nestettä itseensä, niin ei tule dryhittejä turhaan.

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Tänään tuo EL509 sitten tuli. Vaikuttaa ihan unelmavehkeeltä ja jos toiminta on samaa kuin noilla pienemmillä, niin eipä tarvia ihan heti vaihtaa.
    brothers.jpg
    Ei kun kumpi se nyt sitten oli?

    Eikä tule dryhittiä alkuun jos imaisee muutaman kerran ilmareikä kokonaan kiinni atonvaihdon jälkeen.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  8. #88
    Höyryttelijä Kk85's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    65
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humanteri Näytä viesti
    Antakaa niiden atojen hetki imeä nestettä itseensä, niin ei tule dryhittejä turhaan.
    Juu yleensä itellä nuo saa rauhassa "lillua" kymmenisen min ennenkuin rupeen vaihon jälkee höyrytteleen.
    Nyt tuo illalla vaihettu ato herkes aamulla antamasta höyryä ja alko kusta nestettä allensa... Hyvää laatua nuo tehas atot.

     
     
  9. #89
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    Nyt jätkät se kanthali kauniiseen käteen ja microcoili+bumbuli kehiin. Voin luvata, että ei ole paluuta tehdasatoihin sen jälkeen. Ei wickausongelmia, ei dryhittejä.

     
     
  10. #90
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kk85 Näytä viesti
    Juu yleensä itellä nuo saa rauhassa "lillua" kymmenisen min ennenkuin rupeen vaihon jälkee höyrytteleen.
    Nyt tuo illalla vaihettu ato herkes aamulla antamasta höyryä ja alko kusta nestettä allensa... Hyvää laatua nuo tehas atot.
    Sama täällä. Mistä langasta teette itse setupin. Nyt ei löydy kuin .32 lankaa ja on aikas paksua tähän....

     
     
  11. #91
    Höyryttelijä Kk85's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    65
    Kyllähän siitä micron tohon tekee.
    Ite oisin juuri sitä tilannu tänää mutta oli puhvilasta loppu..
    Nyt käyttäny .25 josta tulee helposti ohmeiltaan liin isoja microja ja sit koitin tossa .40 mutta sillä taas ei meinaa saaha tarpeeks ohmeja..
    ns normi setuppeja muihin vermeisiin teen .20 tai .25 langoilla..


    edit. niin ja tässä illasta purin muutaman tehas aton ja 1.6ohm oli kaikki (3kpl) täysiä susia, 1.9ohm (3kpl), yksi "siksakki" ja kaksi ihan ok näköstä.

     
     
  12. #92
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    415
    Kokemuksia nautiluksesta, taustalla tosiaan vain Evod.

    Mutta kertaakaan ei ole kurlannut, ei pisaran pisaran missään nestettä, rakenne mielestäni hyvä, ilman säätö toimii.

    Saa todella ilmavat höyryt taikka hyvin tiukat.

    Olen ajanut noin 3.2v +- (ilman kuormaa mitattu), coilina vakio 1.6 ja akkuna joku 1300mah twisti.

    Ainut miinus, jos pakko antaa on se, että tässä mun setupissa ja laturissa, pitää irrottaa myös tuo koristekaulus että laturin saa ruuvattua pohjaan asti.


    Pakko tykätä tästä.
    / Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )

     
     
  13. #93
    Höyryttelijä Saimaja's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    eihän tätä laitetta saa mistään alkaa malttamattomalla menee käpyyn nenään pikkuhiljaa...

    ei vaan pitäis kattella videoita tuolta tubesta ellei oo hyllyllä liikkeissä

     
     
  14. #94

     
     
  15. #95
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    Saimaja: kirppiksellä on yks myynnissä

     
     
  16. #96
    Höyryttelijä Saimaja's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    en prkl nää kirppistä vielä

     
     
  17. #97
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saimaja Näytä viesti
    en prkl nää kirppistä vielä
    Elektrosavulla on niitä myynnissä. Klikkaat tuota nimerk. kttd:n linkkiä niin pääset suoraan sivulle.

     
     
  18. #98
    Höyrykonkari lyc4nthr0pos's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Lavia, Satakunta
    Viestit
    239
    ai saamari ois se varmasti hyvä jos osais jopa käyttää, kusee suuhu ku vanha muuli mutta en oo vielä kokeillu laittaa enempää ku 5,2 volttia tehoja vai täytyskö ennemmin siirtyä vattipuolelle?

     
     
  19. #99
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    415
    Moon menny +-3v, iha sama vakiona kummalla puolella ajaa..
    / Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )

     
     
  20. #100
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Mulle on välttäny 3.4V, toiseks isoimmalla ilmareiällä.

    Ja kyllä tuonkin näköjään kurlaamaan saa. Pohjaosan kuivattelu onkin sitten mielenkiintoisempi urakka.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •