Sivu 35 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2531323334353637383945 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 681 - 700 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #681
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Cigabuylla näytti olevan Nautilus-kloonikin aika edukkaasti. Piti atopäitten lisäks tilata testiin.
    Niin piti munkin... Uskomattoman nopeasti tulivat sekä mini-klooni ja atopäät= 8p testaus alkaa vasta ensi kuussa..kun nkotiudun..
    [

     
     
  2. #682
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Onko nyt jokapaikassa näitä uusia päitä tarjolla vai saako vanhoja mistään? Vanhat toimii kun junan vessa niin en viittis alkaa noiden uusien kanssa sähläämään.
    Tänään tuli Ego2:ta 1.8ohm atopäät ja nääkin on sitä uusinta versioo.Nautilus minissä tunnin pöhissyt 4.8voltilla ekä vielä oo kyrvähtänyt/kurlannut.

     
     
  3. #683
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,075
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Tänään tuli Ego2:ta 1.8ohm atopäät ja nääkin on sitä uusinta versioo.Nautilus minissä tunnin pöhissyt 4.8voltilla ekä vielä oo kyrvähtänyt/kurlannut.
    Mulla kärähti tänään yksi 1.8 ohminen (uutta mallia) vain parinkymmenen imaisun jälkeen
    Aikasemmin tänään jo poltin yhden kun tuuttasin vahingossa 40wattia nautilukselle, maistuu muuten aika pahalle
    Se boxin lukitus on hyvä jos sitä käyttää, ettei vahingossa mee watit korkealle
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  4. #684
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulla kärähti tänään yksi 1.8 ohminen (uutta mallia) vain parinkymmenen imaisun jälkeen
    Aikasemmin tänään jo poltin yhden kun tuuttasin vahingossa 40wattia nautilukselle, maistuu muuten aika pahalle
    Se boxin lukitus on hyvä jos sitä käyttää, ettei vahingossa mee watit korkealle
    Joo, vähän oon skeptinen näihin uusiin atopäihin .Mini Nutiluksesta tankillinen imailtu ja toimi.Nyt testissä isompi versio ja 13.2wattii/nesteet 50/50.Do Dii.Nyt on nelisen tankillista isommasta Nautiluksesta imailtu ja watit ollu siinä 10-15 väliltä.Ei oo kyrvähtäny vaan helvetin kosteet hyyryt ja maku kohiltaan, mut ihan ko salaa suuhun kusasis nimittäin jää toi nesteen maku suuhun pyörimään.Mini Nautiluksessa vanha atopää ja hyyryt hitusen kuivemmat ja makua ehkä hieman vähemmän.Johtunee varmaankin siitä että ei kuseksi suuhun ees salaa.Kyllä noi vanhat päät on meikäläisen mieleen enemmän.Noissa vanhoissa 1.8ohmissa oli merkattu voltit 6:teen asti, kun taas näissä uusissa 5volttiin.Ps.Jos joku noista vanhoista bvc päistä eroon haluaa niin ottakee yhteyttä niin ostan halvalla poes
    Viimeksi muokannut masse; 13.05.15 kello 20:34. Syy: lisäys

     
     
  5. #685
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Tulipahan tilailtua Fasttechiltä aito metallisäleiköllä oleva tankki ja pohjaosa. Vasta käteen saadessani tajusin et sehän on koko Nautilus siinä hintaan 12USD. Pohjaosa on tosin tarvikemalli eli klooni mutta ihan toimiva.
    Tuotteet:
    https://www.fasttech.com/products/2069706
    https://www.fasttech.com/products/1871601

     
     
  6. #686
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Kolmisen tankillista vedetty pirtelöä nautiluksesta, ensitunnot hieman pettymyksen puolella. Laitteena iStick 50 ja tehoja käytellyt noissa atoissa suositellut määrät. Makua ja höyryä tuntui tulevan eka tankillisen ajan paremmin kuin toisella, tuntuu että välillä katoaa maku jonnekin..

    Hyvää tässä mielestäni tankin koko, muuta positiivista mainitsemisen arvoista en nyt kyllä löydä. Jos nyt saisin tehdä ostopäätöksen niin hyllyyn jäisi.

     
     
  7. #687
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    11
    Itsellä ollut nyt reilu neljä päivää Nautilus käytössä iStick 30w nokassa. Äsken alkoi ensimmäistä kertaa kurlailemaan. Kokeilin ensin tämän ketjun aikasempien ohjeiden perusteella höyrytellä vaakatasossa, ei auttanut. Seuraavaksi puhalsin ilmarööristä sisään laite ylösalaisin, niin ruikki aika reippaasti tuota nestettä ulos tuon suukappaleen kautta (vai mikä driptippi se nyt onkaan ) ja kurlaaminen loppui. Uusi kun näiden höyryttimien kanssa olen, niin mistähän tuo mahtoi johtua? Nyt höyryää entiseen malliin taas

     
     
  8. #688
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Muutama päivä imailtu ja alkoi ärsyttämään tuo hienoinen tukkoisuus. Minun mielestäni tässä on liian pienet nuo ilmareiät, joten porasin isointa ilma-aukkoa hieman isommaksi ja nyt saa parempia henkosia. Hieno tuo rosteriverkkotankki, pitihän se hommata..

     
     
  9. #689
    Kauanko teillä kestäneet nuo atopäät? Mulla ollut nyt 3 vkoa istickin nokassa tuo Nautilus Mini ja noin 2-3ml nestettä imuutellut päivässä ja tuntuu vieläkin pelittävän. En ole edes putsannut tai mitään kertaakaan. Varalle otin 5kpl noita 1.8 ohmin atoja.

    Ajattelin seuraavaksi ostaa isomman Nautiluksen, tilaanko samalla 1.6 vai 1.8 ohmin atoja?

     
     
  10. #690
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Maltillisilla wateilla (alle 13w) coilit kestää kyllä aika hyvin. Menee itellä viikkokin reilusti vaihtamatta, mulla se viikko tarkottaa noin 50-60ml eli sama kun toi sun 3 viikkoo 2-3ml päivässä. Liikaa watteja niin menee nopeesti sellaseks et se silleen aavistuksen kurlaa ja höyryntuotto heikkenee ja siinä vaiheessa muutenkin aina vaihdan..Ite suosittelen 1,8ohmisia, en oo muuta eroo noissa huomannu kun et jostain syystä 1,8:t kestää vähän paremmin.
    Ja M.Kane, ite tein heti alkuun saman,porasin pienimmän reiän tilalle 4mm poralla röörin..

     
     
  11. #691
    Ok. Ite oon käyttänyt 7-13w. MItä tuo kurlaaminen käytännössä tarkottaa? Drip tippiin mulla kyllä tulee paskaa ja joskus jos otan esim 2-3 nopeaa imua nappi pohjassa niin imujen välissä voi kuulua jotain mikä voisi olla kurlaamista :P

    Entäs sitten tuo pesu. Kaikki osat vaan irti atomisaattori mukaan lukien atopää ja kuumalla vedellä huuhdellaan?

     
     
  12. #692
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leeeevi Näytä viesti
    Ite suosittelen 1,8ohmisia, en oo muuta eroo noissa huomannu kun et jostain syystä 1,8:t kestää vähän paremmin.
    No helkkari pitääkin sitten testata. Itse lähinnä käyttänyt 1,6 ohmisia ja kesto vaihtelee. Joskus menee 5-7 päivää ja toisinaan huomattavasti vähemmän. Itse vaihdan kun huomaan että maku alkaa häviämään eikä höyryntuotto ole ole niin hyvä.

     
     
  13. #693
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jokke79 Näytä viesti
    Ok. Ite oon käyttänyt 7-13w. MItä tuo kurlaaminen käytännössä tarkottaa? Drip tippiin mulla kyllä tulee paskaa ja joskus jos otan esim 2-3 nopeaa imua nappi pohjassa niin imujen välissä voi kuulua jotain mikä voisi olla kurlaamista :P

    Entäs sitten tuo pesu. Kaikki osat vaan irti atomisaattori mukaan lukien atopää ja kuumalla vedellä huuhdellaan?
    Kurlaaminen on sitä kun imiessä kuuluu ja tuntuu pientä porinaa, kyllä sen tunnistaa. Tolleen mä oon ainakin noi pessyt..

     
     
  14. #694
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jokke79 Näytä viesti
    Ok. Ite oon käyttänyt 7-13w. MItä tuo kurlaaminen käytännössä tarkottaa? Drip tippiin mulla kyllä tulee paskaa ja joskus jos otan esim 2-3 nopeaa imua nappi pohjassa niin imujen välissä voi kuulua jotain mikä voisi olla kurlaamista :P

    Entäs sitten tuo pesu. Kaikki osat vaan irti atomisaattori mukaan lukien atopää ja kuumalla vedellä huuhdellaan?
    Kurlaaminen johtuu siitä jos imuttelee voimalla niin neste ei ehdi höyrystyy ja tulee sieltä punpulihässäkästä läpitte putkeen.Tohon auttaa yleensä rauhallisempi imuttelu / ilmarööri isoimmalle ja tehoakin voipi varovasti nostaa.Jos suuhun kusasee niin ota tippi poes ja pistä paperi siihen tilalle ja puhku sieltä pohjassa olevista ilmarööreistä putki tyhjäks

    Pesun olen juuri tuollatavalla tehnyt, paitsi atopäätä en oo pesassu vaan vaihtanut uuteen

     
     
  15. #695
    Onko tuosts atopään pesusta jotain haittaa? Ei vielä viitti heitttää menee kun jo 22 päivää hyvin pelittäny. Ilmeisesti toi kurlaa mulla aina ihan pienen hetken kun ensimmäistä imu otan. Onko tuolla nyt sitten niin väliä?

     
     
  16. #696
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jokke79 Näytä viesti
    Onko tuosts atopään pesusta jotain haittaa? Ei vielä viitti heitttää menee kun jo 22 päivää hyvin pelittäny. Ilmeisesti toi kurlaa mulla aina ihan pienen hetken kun ensimmäistä imu otan. Onko tuolla nyt sitten niin väliä?
    En tiedä onko vika ollut vain käyttäjässä mutta joskus kokeilin aton pesua ja tuntui että se ei toiminut enää samalla tavalla edes mitä se oli ennen vaikka näyttikin "uudelta". Tuntuu että pumpulit turpoaa niin että siitä tulee sellainen klimppimäinen pakkaus jonka läpi ei tule niin neste kuin ilmakaan samalla tavalla enää. Jos 22 pv takana, se alkaa olemaan jo mahdollisesti vaihtokunnossa joten ei se pesu sitä ainakaan enää pilaa hirveästi enempää muistaakseni itsellä atopää tuli vaihdettua juuri 3 vkon tienoilla mikäli aktiivikäytössä koko ajan.

     
     
  17. #697
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    11
    Paljonkohan tälle Nautiluksen atopäälle uskaltaa antaa watteja iStick 30w setupilla? Olen nyt höyrynnyt 1,8 ohmisella atopäällä 11-13w ja muutaman kerran kokeillut 20w tehoja, ja ei ainakaan vielä mitään ongelmia havaittavissa.

     
     
  18. #698
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Oman kokemuksen mukaan 15W 1.8ohmiselle on aika maximi.

    (Tosin omista kokemuksista on jo aikaa ja entiä sitten kestääkö uudet? atopäät paremmin)
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  19. #699
    No niin nyt on uusi nautilus mini istick 30w nokassa 1.8ohmin vastuksella.

    Paljon uskallan laittaa watteja ettei käryä? Ainakin tuo vintagen dreameri ei maistu oikein millekkään tuossa. Ja ego onessa tuntus muutenkin lämpimämmät höyryt olevan :/

    Vai lie vaan kallista kusta tuo dreameri

     
     
  20. #700
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ville86 Näytä viesti
    No niin nyt on uusi nautilus mini istick 30w nokassa 1.8ohmin vastuksella.

    Paljon uskallan laittaa watteja ettei käryä? Ainakin tuo vintagen dreameri ei maistu oikein millekkään tuossa. Ja ego onessa tuntus muutenkin lämpimämmät höyryt olevan :/

    Vai lie vaan kallista kusta tuo dreameri
    Jos on uusilla atopäillä isommat wick reiät ja pumpuli niin 20w uskaltaa antaa. Jos taas vanhoilla atopäillä niin 14w alkaa olee maksimi.
    Japa japa

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •