Sivu 33 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2329303132333435363743 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 641 - 660 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #641
    Höyryttelijä jim's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    71
    Johtuiskohan tuo kurlaus siitä, että kun sen tankin ruuvaa pohjaan liian tiukkaan kiinni se alkaa aukeamaan sieltä yläpäästä kun piippu ei suostu enää uppoamaan syvemmälle?

     
     
  2. #642
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Ei tää mitenkään paha oo kurlaamaan mutta se on kuitenkin ehottomasti se huono puoli jos sellanen Nautiluksesta pitää mainita. Ite oon aatellu et liioilla wateilla aton saa käräytettyä tosi helposti sellaseks et se toimii mut kurlaa. Usein kurlaaminen ei lopu millään muulla kun aton vaihdolla uuteen, ei auta ees putsailut kun vähän. Millään kiristystiukkuuksilla en oo ite huomannu vaikutusta, kunnolla oon vääntäny yleensä kiinni vaikka oon höllemmällekin jättämistä kokeillu.

     
     
  3. #643
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Viikon verran tossa tuli Nautiluksella höyryteltyä Liquan mentholia 9w:n tehoilla, tänään sit hävis mentholin maku johonkin (höyryä kyllä tuli).. Aattelin et atopää loppu ja vaihdoin uuden.. Muutamat savut ehdin vetää ja taas hävisi maku jonnekin
    Uusia atopäitä on postissa tulossa, mutta onko normaalia et noissa on susikappaleita joukossa vai mikä tässä nyt mättää ????

    En mä tajua, välillä on makua ja välillä ei.. Taitaa olla suussa vikaa
    Viimeksi muokannut arskaxx; 28.03.15 kello 21:08.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  4. #644
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    5
    Nyt on ollut Nautilus käytössä kaksi kuukautta eikä ole vielä millään nesteellä kurlannut tai maku hävinnyt. Lähinnä on tullut höyryteltyä 9-11 watin tehoilla. Atot kestänyt yllättävän pitkään ja tasaisesti. Tässä vaiheessa ei vielä mitään valittamista.

     
     
  5. #645
    Nautilus mini ei ole kurlannut kertaakaan tämän 2.5kk aikana mitä olen höyrytellyt. Tavallisen otin käyttöön 2 viikkoa sitten ja se on kurlannut nyt abaut 4-5krt. Mistähän tämä ero johtuu, molemmissa sama neste (60pg/30vg)/atopäät käytössä.

     
     
  6. #646
    Tänään tuli miniversio postissa. Muutaman tunnin höyryttelyn perusteella kyllä omasta mielestä eVod on parempi kuin tämä. Höyryntuotto ja maku ei ole yhtä hyvää kuin evodilla ja onhan tää hieman raskaampi imettäväkin vaikka on ilmareiät mahdollisimman auki. Melko tyyriskin oli. Ihan kelpo clearo kuitenkin.

    e: Nyt kun tässä jo useamman tunnin höyrytellyt niin täytyy kyllä sanoa että en ole enää ihan samaa mieltä.. Aika tasasia molemmat evod ja Nautilus, ellei jälkimmäinen jopa hieman parempi. Paha sanoa.
    Viimeksi muokannut steamer420; 22.04.15 kello 01:49.

     
     
  7. #647
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    28
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Tänään tuli miniversio postissa. Muutaman tunnin höyryttelyn perusteella kyllä omasta mielestä eVod on parempi kuin tämä. Höyryntuotto ja maku ei ole yhtä hyvää kuin evodilla ja onhan tää hieman raskaampi imettäväkin vaikka on ilmareiät mahdollisimman auki. Melko tyyriskin oli. Ihan kelpo clearo kuitenkin.

    e: Nyt kun tässä jo useamman tunnin höyrytellyt niin täytyy kyllä sanoa että en ole enää ihan samaa mieltä.. Aika tasasia molemmat evod ja Nautilus, ellei jälkimmäinen jopa hieman parempi. Paha sanoa.
    - Mä itse taas nimenomaan tykkään Nautiluksen tiukemmasta imuvastuksesta. Muistuttaa enemmän röökin sauhuttelua... Joku Subtankin läpihengittävä inhalaattorihengittely ei vaan miellytä ollenkaan.

     
     
  8. #648
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Eikös nämä https://www.fasttech.com/product/1859403 kuitenkin käy tuohon normi Nautilukseen vaikka kuvauksessa lukeekin "mini"?
    Kuvien atoissa myös pienemmät nestereiät, saas nähdä mitä sieltä lopulta tulee.

     
     
  9. #649
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Kyllä käy.

     
     
  10. #650
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jorpakko Näytä viesti
    Eikös nämä https://www.fasttech.com/product/1859403 kuitenkin käy tuohon normi Nautilukseen vaikka kuvauksessa lukeekin "mini"?
    Kuvien atoissa myös pienemmät nestereiät, saas nähdä mitä sieltä lopulta tulee.
    Itse tilasin pari viikkoo sitten ja tuli pienillä rei'illä olevat.

     
     
  11. #651
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leeeevi Näytä viesti
    Itse tilasin pari viikkoo sitten ja tuli pienillä rei'illä olevat.
    Just tuolla samalla tuotenumerolla olevia?
    Jospa se "mini" merkkaakin sitä reiän kokoa...
    Nojoo, mutta kylläpähän nuo ihan toimivia ovat.

     
     
  12. #652
    $4.69 - 5pcs Aspire BVC Replacement Coil Heads 1.8Ohm - Cigabuy

    Näitä on tullu käytettyä minissä ja isossa nautiluksessa.Toimii mielestäni hyvin,maussa ja kestossakaan ei valittamista.

     
     
  13. #653
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja St.pierre Näytä viesti
    $4.69 - 5pcs Aspire BVC Replacement Coil Heads 1.8Ohm - Cigabuy

    Näitä on tullu käytettyä minissä ja isossa nautiluksessa.Toimii mielestäni hyvin,maussa ja kestossakaan ei valittamista.
    Persetti, laitetaanpas kirjanmerkkeihin - minä kun kuvittelin että tuo $9.41 oli halpa.
    Löytyy näemmä 1.6 ohmisenakin.
    Jos pelkästään noita ottaa niin posteineenkin jää viiteen euroon. Kiitos vinkistä.

     
     
  14. #654
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja St.pierre Näytä viesti
    $4.69 - 5pcs Aspire BVC Replacement Coil Heads 1.8Ohm - Cigabuy

    Näitä on tullu käytettyä minissä ja isossa nautiluksessa.Toimii mielestäni hyvin,maussa ja kestossakaan ei valittamista.
    Kiitos uudesta osoitteesta! Näkyy olevan halvin paikka tilata!.. Laitoin heti tilauksen vetämään,kiva nähdä milloin saapuvat tänne pohjolaan..!
    [

     
     
  15. #655
    Minulla on ollut jonkun viikon Nautilus mini käytössä. Siitä ei ole muuta huonoa sanottavaa kuin nesteen ruikkiminen suuhun, kun tankki alkaa tyhjetä. Tuohon ehkä vähän auttaa ilmareiän pienennys.

    Käytettävyyden kannalta pinnoittamaton lasitankki ei ole hyvä, en uskalla sitä paljon ulkoiluttaa. Saattaa olla että metallikuorinen versio tulee hankittua jossain vaiheessa.

    Kiitos cigabuy-vinkistä. Tuolta saisi muitakin atopäitä edullisesti.

     
     
  16. #656
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Cigabuylla näytti olevan Nautilus-kloonikin aika edukkaasti. Piti atopäitten lisäks tilata testiin.

     
     
  17. #657
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Käytettävyyden kannalta pinnoittamaton lasitankki ei ole hyvä, en uskalla sitä paljon ulkoiluttaa. Saattaa olla että metallikuorinen versio tulee hankittua jossain vaiheessa.
    Toi lasitankki on muutenkin huono, työkaverit jotain vinoili et ootko kussu tankkiin kun mulla oli jotain keltaista litkua tankissa eli parempi jos olis pikkasen peitossa litku
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #658
    Höyrykonkari Kolarov's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    168
    Oon nyt miettiny tuon nautiluksen ostamista ja ajatellut ostaa mekaanisen modin siihen, niin jos käytän 1,6 ohmisia ja 2500 amh akku, niin paljon se tuuttaa poweria siihen?

     
     
  19. #659
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    180
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kolarov Näytä viesti
    Oon nyt miettiny tuon nautiluksen ostamista ja ajatellut ostaa mekaanisen modin siihen, niin jos käytän 1,6 ohmisia ja 2500 amh akku, niin paljon se tuuttaa poweria siihen?
    Noin 11 wattia antaa täydellä 4.2v akulla.

     
     
  20. #660
    Höyrykonkari Kolarov's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anzmo Näytä viesti
    Noin 11 wattia antaa täydellä 4.2v akulla.
    Eikö tuon 11 watin suurinpirtein pitäisi ollakin juuri sopiva watti määrä laitokselle

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •