Sivu 29 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 192526272829303132333979 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 561 - 580 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #561
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja whguard Näytä viesti
    Pitää jatkaa tutkimuksia. Minin kanssa ei vaan ole ollut minkäänlaisia ongelmia niin aika kumma tuo isompi versio kun ei suostu yhteistyöhön.
    Jään minäkin mielenkiinnolla seuraamaan mistä vika löytyy..Mullakaan ei ole ollut mitään ongelmia Nautilus Minin kanssa,päin vastoin pelaa kun enkeli ,joten ihmettelen kovasti tätäkin juttua. Tarkoitus on jossain vaiheessa hommata isompi....Kerro jos löydät syyn moiseen "käytökseen",,?
    [

     
     
  2. #562
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117
    Vuoto ongelmia? Saako tän laitoksen jotenkin vuotamaankin?

    Jos jotain menny persiilleen niin käy kuivana, mutta muuten rokkaa hyvin. Itsellä jäi aika huono näkemys pienempi reikäisistä atoista, mutta nää isompi reikäiset kunnon primetyksellä on kyllä mainioita. Purin vanhan mallin aton päivän käytön jälkeen ja oli aivan tumman ruskea wickimateriaali coilin ympärillä. Purin nyt sitten kokeeksi neljän päivän käytön jälkeen päivitetyn version ja wicki materiaali coilin ympärillä on vain hyvin haaleasti nesteen väristä, lähestulkoon valkoista. Itellä ei kyllä vuotamisesta tai kurlauksesta tietoakaan, mutta sen cartomaisen primetyksen vaatii, että toimii hyvin. Loppupeleissä olen päätynyt nyt vanhaan kunnon "kortsu" metodiin näiden kanssa, eli primeen tasan samalla tavalla kun cartot aikanaan. Loppu ongelmat siihen ja tietty tähän parempaan designiin. 10W oon ajanu kokoajan. Vanhan linjan lavatube klooni, eli 4V 1.6Ω. Se piti vielä mainita, että pääasiassa lunghitteinä isoimmalla röörillä menee.

    Ohjeina sanoisin: 1. Primetys, primetys ja vielä kerran primetys. Laite kyllä palkitsee luokkansa parhailla höyryillä. Makuasia tietysti minkälaisista höyryistä tykkää. 2. Joka täytön yhteydessä tarkista, että keskiputki koko matkalta on täysin kuiva. 3. Pese koko laitos säännöllisesti ja anna kuivua kunnolla tai kuivaa huolella. Fööni on hyvä tähän.. 4. Älä täytä yli 5ml merkin ja älä päästä alle 1ml merkin. 5. Valitettavasti osa atoista on valmiiksi huonosti toimivia. Tosin itse saanut korjattua työntämällä juuri oikean kokaisen ruuvimeisselin aton keskireiästä hitaasti pyöritellen sisään ja varovasti pyöritellen ulos: coili painautuu tiukemmin wickimateriaaliin.
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
  3. #563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja whguard Näytä viesti
    Ongelmia Nautiluksen kanssa. Onko jollekkin tullut vastaan tilanne jossa se pohjan silikoonitiiviste ja lasi eivät ole tarpeeksi tiiviitä ja tämä johtaa jatkuvaan kurlaamiseen/vuotamiseen ilmareiästä? Kokeiltu myös paketissa olleella varalasilla ja sama ongelma. Eli vaikka tukkii ilmareiän niin silti imiessä vuotaa ilmaa läpi jostain.
    Mulla oli joskus juurikin tämä ongelma, ja syyksi paljastui pieni lovi tiivisteessä. Hommasin uuden ja sen jälkeen toimi normaalisti. Sen tiivisteen pitää siis olla täysin ehjä, vuotamaton ei riitä.

     
     
  4. #564
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DogToffee Näytä viesti
    Mulla oli joskus juurikin tämä ongelma, ja syyksi paljastui pieni lovi tiivisteessä. Hommasin uuden ja sen jälkeen toimi normaalisti. Sen tiivisteen pitää siis olla täysin ehjä, vuotamaton ei riitä.
    Näin vähän ajattelinkin. Laitoin viestiä Fasttechin aspaan ja lupasivat lähdettää uuden silikoonin, palaillaan asiaan sitten kuukauden - parin päästä kun se kotiutuu tänne Suomeen. Oli kyllä siis ihan authentic malli kyseessä.

     
     
  5. #565
    En nyt löytäny varmistettua vastausta mistään, joten käykö samat BVC-coilit niin isompaan kuin pienempäänkin Nautilukseen?

     
     
  6. #566
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jaunomus Näytä viesti
    En nyt löytäny varmistettua vastausta mistään, joten käykö samat BVC-coilit niin isompaan kuin pienempäänkin Nautilukseen?
    Käy
    Japa japa

     
     
  7. #567
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hower Näytä viesti
    - No niin. Back to bdc isomman Nautiluksen kanssa- ja taas toimii.
    Ei kurlaa, ei tule nestettä/roiskeita suuhun, voi rauhassa käyttää vaikka pienempiäkin ilmareikiä, ei tarvitse varoa että imee liian lujaa jne.
    Tähän on yks "pellepelottoman" konsti, jos roiskeita tulee satunnaisesti ja omasta mielestään imutekniikka on oikea käytetylle nesteelle ja teholle, niin sipasee hyvillä saksilla filtterin päästä semmosen millin vahvuisen pätkän ja laittaa sen ikäänkuin rikkana drip tipin alle siihen höyrystimeltä tulevan putken päähän.

    Toinen mahdolisuus on kuristaa driptipin sisäreikää, tein muovipipetin kärjestä katkaisten sellaisen kartiomaisen hässäkän jonka paksumpi pää sopii tipin sisähalkaisijaan napakasti ja se kapeampi pää "roikkuu" tipin varassa sinne hormiin päin. Siinä välissä on hyvin tilaa erilaisille "suodatus" ratkaisuille kunhan ei tee sellaista mikä tukkii ilman kierron.

    Jos sieltä nyt sattuu poksahtamaan kaminassa lillunut litku huolimattoman imaisun alkuvaiheessa, niin tuo "kuristus" viritys torppaa ne roiskeet kitalaesta. Makuun ei vaikuta ja saa hifistellä mieleisen imuvastuksen kanssa ilman että kuristelee tankin puolelta mitään.

    Ihme on jos ei lopu kurlaamiset ja jos rupluttaa niin ei auta kuin koettaa muuttaa tekniikkaa. Joku jossain sanoi osuvasti että tarkoitus ei ole saada golfpalloa puutarhaletkun läpi, semmoiset testit on jo varattu nimeltämainitsemattoman maanosan huolimattomille naisille.

    Saapi poistella tekstiä jos meni överiksi...
    Viimeksi muokannut bluewolf; 12.02.15 kello 18:30. Syy: tarkennuksia...

     
     
  8. #568
    Nautilus mini ollu nyt päivän käytössa ja voin sanoa että kivasti toimii, mutta verrattuna kangerin aerotankkiin maku on jopa hitusen huonompi kun kangerissa. Ihmettelen suuresti tätä.

     
     
  9. #569
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Audrina Näytä viesti
    Nautilus mini ollu nyt päivän käytössa ja voin sanoa että kivasti toimii, mutta verrattuna kangerin aerotankkiin maku on jopa hitusen huonompi kun kangerissa. Ihmettelen suuresti tätä.
    Anna atopäälle aikaa makustua käyttämälläsi nesteellä kyllä se maku sieltä irtoaa 2-3 tankillisen jälkeen.

     
     
  10. #570
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Mä oon ruvennu miettii et onkohan nois atopäis jotain paskaa mikä on haitallista. Käytin miniä pitkän aikaa ja tietysti muita vekottimia. Kurkkuun tuli välillä kun en höyrytelly semmonen ihme kipukohtaus, tuntu et kurkusta valuis verta. Mut ei sieltä verta tullu. Nyt oon ollu ilman miniä ja noi kurkun viillot on loppunu. Höyryttelin miniä erittäin paljon. Ja se kipu kohtaus kesti 10-15 min max. Ihan outo homma. Nyt höyryttelen ihan samoja nesteitä ja yhtä paljon eikä mitään ongelmaa. Täytyy ottaa mini käyttöön ja kattoo alkaaks ne kurkku ongelmat taas. Täytyypä käydä lekuris tutkituttaa kurkku.

     
     
  11. #571
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja isoego Näytä viesti
    Mä oon ruvennu miettii et onkohan nois atopäis jotain paskaa mikä on haitallista. Käytin miniä pitkän aikaa ja tietysti muita vekottimia. Kurkkuun tuli välillä kun en höyrytelly semmonen ihme kipukohtaus, tuntu et kurkusta valuis verta. Mut ei sieltä verta tullu. Nyt oon ollu ilman miniä ja noi kurkun viillot on loppunu. Höyryttelin miniä erittäin paljon. Ja se kipu kohtaus kesti 10-15 min max. Ihan outo homma. Nyt höyryttelen ihan samoja nesteitä ja yhtä paljon eikä mitään ongelmaa. Täytyy ottaa mini käyttöön ja kattoo alkaaks ne kurkku ongelmat taas. Täytyypä käydä lekuris tutkituttaa kurkku.
    Erikoista, en ole itse huomannut mitään ylimääräistä kurkkutuntumaa vaikka tuossa oli parin kk:n jakso jolloin bvc päät käytössä pääasiallisesti. kannattaahan se käydä tutkituttamassa lekurissa. olikos niissä bvc-päissä sitä silicahöttöä vai mitä se nyt oli wickimateriaalina? Siitähän oli Atlantiksen kanssa ilmennyt jotain vähäisiä ongelmia ihmisten keuhkojen ja kurkun kanssa käsittääkseni.

     
     
  12. #572
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Loviisa
    Viestit
    19
    Mitä muuta eroa on 1,6ohm ja 1,8ohm BVC-atoilla kun vastusarvo? Irtoaako toisesta paremmat höyryt/maut? Molempia varmaan löytyy jo päivitettynä versiona?

     
     
  13. #573
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Eipä oikeastaan mitään väliä kumpaa käytät jos virtalähde on säädettävä. Itse olen huomannut että 1.8 ohmiset on olleet hiukan pidempi-ikäisiä omassa käytössä.

     
     
  14. #574
    Höyryttelijä jim's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    71
    Nautiluksen atopään voi näköjään purkaa näinkin....

    ImageUploadedByTapatalk1424245824.222023.jpg

     
     
  15. #575
    Höyryttelijä SmokeBandit's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Pohojammaan lakeuksilla
    Viestit
    53
    Mikähän voi olla vialla kun nautilus suorastaan räkii litkua dip tipistä!!Kun on ollut hetken aikaa rauhassa ja painaa tulitusta niin muutama tippa lentää drip tipistä noin 2 cm korkeudelle? 1.8 ato ja n.4-4.5v vaikka ei oo sillä väliä kun tekee saman piennennän tai suurennan voltteja.....




     
     
  16. #576
    Höyryttelijä SmokeBandit's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Pohojammaan lakeuksilla
    Viestit
    53
    Niin on normaali koko ei mini ja nesteenä Hangsen mint....
    Viimeksi muokannut SmokeBandit; 19.02.15 kello 10:53.




     
     
  17. #577
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Paksummat nesteet vois mun mielestä auttaa..

     
     
  18. #578
    Nyt joku wanhan liiton kartojäärä kertomaan paukkubogeista ja että miksi.

    Oisko sitten just ohuet nesteet ja mahdollisesti atopää jo senverran höttönä/viallinen että coili on osaksi irti vanuista, wikkaa epätasaisesti ja pääsee räkimään välistä putkeen tms.

    Mulla on sellanen willi teoria että kun on pystycoili ja wikkihöttö ympärillä, ja jos ne on lyhästi niin coilin ja wikkimatskun väliin jää tilaa nestepatjalle ja kun tööttää virtaa niin sehän neste kiehahtaa ja ampuu ylöspäin.
    "Piirillinen pettää aina"

     
     
  19. #579
    Höyryttelijä SmokeBandit's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Pohojammaan lakeuksilla
    Viestit
    53
    JepsUus ato ja niin loppu räiskintä!




     
     
  20. #580
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Tämän BVC mallin oire on muutaman (parin) päivän käytön jälkeen, isomman Nautiluksen kanssa, juurikin tuo poksahtelu alkuvaiheessa.

    Joku jossain kertoi työntäneensä coilista läpi sopivan tapin varovasti pyörittelemällä. Kokeilin tuota kikkaa neljän käyttöpäivän jälkeen kun tuntui että maku ja höyry katosivat aivan totaalisesti.

    2 mm poranterä on hieman väljähkö mutta 2,5 mm ei sovi joten tuolla 2 millisellä varoen vastapäivään kairaamalla sain muutoksen, nyt rassauksen jälkeen on kolme päivää vedelty. Aivan sama missä asennossa ja millä voimalla imeskelee, semmonen tasanen " rutina" vain kuuluu ja oireet katosivat.

    Tuossa vinkissä oli hinta/laatusuhde kohdallaan kuka sen sitten alunperin kirjoittikin.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •