Sivu 28 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 182425262728293031323878 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541 - 560 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #541
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laatto Näytä viesti
    Twistedilta..? Joku mulle uus putiikki..?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Twisted on siis nimimerkki foorumilla
    Erään Twisted-merkin alta löytyy myös hyviä tiivareita,mut tässä tapauksessa oli joo forkan kaverista kyse.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  2. #542
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Twisted on siis nimimerkki foorumilla
    Anteeksi "maalaisuuteni",onneksi kysyminen ei maksanut mitään..! ft putiikkikin tuli mulle tietoon tän forumin kautta..
    [

     
     
  3. #543
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Mikäli noi lämpöcoilit kiinnostelee ni nyt niitä näyttäis saavan myös -> UKecigstoresta.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  4. #544
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Samoin! Nautilus ja i-sick on aika lyömätön yhdistelmä Itse en oo vielä kokeillut 1,6 ohmisia atopäitä,millä tehoilla tuntus tulevan parhaat höyryt,?
    [

     
     
  5. #545
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja voodoo Näytä viesti
    Juu isommat wikkireiät on näköjään ainakin näissä Puffin 1.6 ohmisissa, ihan jees. Tämä on kyllä siinä mielessä jännä klearo että vaikka on tullut viimeaikoina hommattua kaikenmoisia Ari Vatasen mallisia subohm höyrykanuunoita ja hitsausmuuntajia virtalähteeksi niin taaskin on tämä päivä höyrytty näköjään iStick 20w / Nautilus combolla.
    Samoin! Nautilus ja i-sick 20w on aika lyömätön yhdistelmä Itse en oo vielä kokeillut 1,6 ohmisia atopäitä,millä tehoilla tuntus tulevan parhaat höyryt,?
    [

     
     
  6. #546
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laatto Näytä viesti
    Samoin! Nautilus ja i-sick 20w on aika lyömätön yhdistelmä Itse en oo vielä kokeillut 1,6 ohmisia atopäitä,millä tehoilla tuntus tulevan parhaat höyryt,?
    Sellasta 13-15 wattia pidän ite parhaana..

     
     
  7. #547
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja phage4i Näytä viesti
    Erään Twisted-merkin alta löytyy myös hyviä tiivareita,mut tässä tapauksessa oli joo forkan kaverista kyse.
    Juu näin annoin tässä tapauksessa itseni ymmärtää
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laatto Näytä viesti
    Anteeksi "maalaisuuteni",onneksi kysyminen ei maksanut mitään..! ft putiikkikin tuli mulle tietoon tän forumin kautta..
    Täällä saa ja pitää kysyä jos joku asia epäselvää, sitä varten me täällä kaikki ollaan mullekkin täältä auennut melkosen monta asiaa.

     
     
  8. #548
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    28
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hower Näytä viesti
    On se huvittavaa; kun Nautilus tuli markkinoille sitä kehuttiin maasta taivaaseen videoilla ja varsinkin niitä ilmansäätöominaisuuksia.
    Tykkäsin ja toimi. Itse vaihtelin sitä reikää lähinnä toka pienimmästä seuraavan isompaan. Isoin jäi yleensä käyttämättä.
    No, tuli uutuutena bvc-polttimo ja taas aivan hillitöntä kehumista. Hetikohta kurlaamisongelmien jälkeen ohjeena oli käyttää vain isointa reikää ja enemmän tehoja. Eli se ihasteltu ilmansäätöominaisuuden hyödyntäminen meni sen siliän tien.
    Nyt: "Tää piti kans jakaa, että ovat luopuneet keraamisesta täytteestä" - Hah!
    Toivottavasti postista kolahtaa tänään sarja vanhanmallisia bdc-kiukaita niin voi taas alkaa höyryttelyn + lopettaa säätämisen ja kiroilun...
    - No niin. Back to bdc isomman Nautiluksen kanssa- ja taas toimii.
    Ei kurlaa, ei tule nestettä/roiskeita suuhun, voi rauhassa käyttää vaikka pienempiäkin ilmareikiä, ei tarvitse varoa että imee liian lujaa jne.

     
     
  9. #549
    Höyryttelijä apev's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    58
    Hyvin toimii iStick:n nokassa tämä. Tosin mulla eka "kunnon" laite. Mutta todella positiinen ylläri. Ja käytössä nyt 1.6ohm.

     
     
  10. #550
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hower Näytä viesti
    - No niin. Back to bdc isomman Nautiluksen kanssa- ja taas toimii.
    Ei kurlaa, ei tule nestettä/roiskeita suuhun, voi rauhassa käyttää vaikka pienempiäkin ilmareikiä, ei tarvitse varoa että imee liian lujaa jne.
    Tätä kyllä hieman ihmettelen, omat kokemukset kertoo ainoastaan ettei bdc päihin ole paluuta. Toki makuasioita nämäkin taitaa olla ja matkassa on monta muutakin tekijää jotka vaikuttaa lopputulokseen esim. litkun paksuus jne.

     
     
  11. #551
    Mun mielestä tää nautilus ei ole kyllä mistään kotoisin. Mulla se oli Provarin nokassa kiinni ja aivan onneton vehje. Clearot koko ajan kuivina ja höyryn määrä mitätön. Vertaan tässä kylläkin nyt nemesis/kayfun lite plus v2 yhdistelmään. Jokseenkin eri sarjan kamaa toki nuo RBA setit. En vain ite tykkää noista clear/carto hösseleistä. Pussi pumpulia ja 10m vastuslankaa ja siin on lifetime varastot kasassa.

     
     
  12. #552
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Kylläpä on tästä laitteesta porukalla tosi erilaisia kokemuksia =) itekin kun tän ketjun luin silloin kun ostoo harkihin niin ei tästä ota selvää, piti ostaa ja kokeilla ite.

     
     
  13. #553
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    28
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leeeevi Näytä viesti
    Kylläpä on tästä laitteesta porukalla tosi erilaisia kokemuksia =) itekin kun tän ketjun luin silloin kun ostoo harkihin niin ei tästä ota selvää, piti ostaa ja kokeilla ite.
    Hyvä laitehan tama iso Aspire Nautilus on. Kun höyrytin tuli markkinoille niin sitä kehuttiin vallan pirusti mm. ulkomaan videoarvioinneissa ja olen itsekin siihen todella tyytyväinen. Höyryä piisaa mun tarpeisiin, laitteena VamoV5. Että yhtään en ymmärrä tuota ylläolevaa kommentia "höyryn määrä mitätön". Mun kellarihuone on usvaa paksunaan kun höyryttelen....
    Useimmiten kiehuu Space Jam Andromeda.
    Kritiikkini koski vain tuota uutta bvc-kiuasta ja nesteen lotinaa siinä...

     
     
  14. #554
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94
    Hitsi pitää kyllä metsästää noita isompi reikäisiä atoja, kun edellinen 1,8 ohmin puffin setti on ollut turhan lyhytikäinen - kestää ehkä päivän kaksi ennen kuin alkaa maistua mullalta. Edellinen setti oli paljon pidempi-ikäinen.

    Onko noissa uusissa atoissa joku merkintä jolla varmistaa että ovat nimenomaan uutta mallia?

     
     
  15. #555
    Ongelmia Nautiluksen kanssa. Onko jollekkin tullut vastaan tilanne jossa se pohjan silikoonitiiviste ja lasi eivät ole tarpeeksi tiiviitä ja tämä johtaa jatkuvaan kurlaamiseen/vuotamiseen ilmareiästä? Kokeiltu myös paketissa olleella varalasilla ja sama ongelma. Eli vaikka tukkii ilmareiän niin silti imiessä vuotaa ilmaa läpi jostain.

     
     
  16. #556
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Ei kai se tiiviste voi moista aiheuttaa,sillonhan se vuotas ihan vaan siitä kyljestä eikä ilmareikien kautta. Onhan atopään alapäässä kierteen ja pienen kauluksen välissä tiiviste paikallaan?

     
     
  17. #557
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    6
    monen monta kertaa vuoto ollut ongelmana, ei omasta mielestä nautilus ole mistään kotoisin.

    riippuen tietenkin, voi olla että jos komponentit liian tiukasti kiinni tai liian löysällä että vuotoa tapahtuu eli kaiken pitää olla ns.sopivasti kiinni :P
    Viimeksi muokannut ktdd; 08.02.15 kello 22:34.

     
     
  18. #558
    Pitää tarkistaa toi alapään kauluksen tilanne. Ajattelin tuolla tiivistejutulla sitä, että kun tankkiin ei muodostu ali/ylipainetta vaan falskaa tiivisteestä juuri sen verran että neste ei vuoda mutta se johtaa sitten nesteen vääränlaiseen poistumiseen atosta sen ilmareiän kautta. Ainakin olen antanut itseni ymmärtää että tankki tyyliset atot toimivat tähän tyyliin.

     
     
  19. #559
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Ettei ole käynyt kierteillä huonosti? Atopään voi vahingossa vetää väärille kierteille tankin höyryputkeen. Ja mistä tiedän? Koska olen itse tehnyt saman.

     
     
  20. #560
    Pitää jatkaa tutkimuksia. Minin kanssa ei vaan ole ollut minkäänlaisia ongelmia niin aika kumma tuo isompi versio kun ei suostu yhteistyöhön.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •