Sivu 22 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 121819202122232425263272 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #421
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    FT..? Mikä putiikki..? Oonko tosiaan näin "vihreä" näissä hommissa vielä.? 1,6 atopäitä en ole vielä testannut Nautiluksessa ja sininen tankki kiinnostaisi myös.. Vertailen hintoja samalla kun kerrot osoitteen..
    [

     
     
  2. #422

     
     
  3. #423
    Ja sieltä laatutavarat nopeasti kotiin

     
     
  4. #424
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    43
    Pitää nyt ihan kysyä kun maailmalla myydään Nautilus BVC nimellä näitä vermeitä, että kai nuo uudet vertical atomisaattorit menee kuitenkin vanhaankin nautilukseen?

     
     
  5. #425
    menee menee (y)

     
     
  6. #426
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    73
    People´s vape muutti näköjään koostumuksia nesteissä. Mites toi 15pg/85vg toimii tässä? Meneekö jo liian paksuks? Vai kokeilemalla selviää?

     
     
  7. #427
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Lainaus Alkuperäinen postaaja progevarvas Näytä viesti
    CE5-S bvc coililla ollut oikein maukas ja tuntuu vaan paranevan vaikka ollut jo täyden viikon käytössä.
    Mutta mini Nautiluksesta en ole vielä saanut tyydyttäviä höyryjä...kahta eri 1.8 ohmista testannut. Meh...
    Mulla ei ollut mitään hajua ennen tätä viestiä, että BVC-coilia pääsee kokeileen muullakin, kun 30e nautiluksella. Joten kiitos tästä. Tilaanpa kans ton CE5 :n.
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  8. #428
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    42
    Huomaahan kaikki sen että Nautiluksen atot ja muiden aspireiden atot on eri asia. Vaikka molemmat on bvc. Kaveri ei huomannut, tilasi Nautiluksen atoja Aspire viviin, niin minähän siitä hyödyin kun nyt höyryttelen noilla atoilla..

     
     
  9. #429
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    43
    Onko tosta Nautilus Ministä kokemuksia että pelittääkö yhtä hyvin kun tuo täysjärkäle? Mietin että ostasin sellasen tuohon rinnalle jonkun pienen boksin kanssa (istick tjsp) ulkokäyttöä varten. Oon sen verran tyytyväinen ollut tuohon isoon ja oishan se kätevää että tarvii ostaa vaan yhdenlaisia atopäitä.

    edittiä: Jaa olihan noista jo puhetta aikaisemminkin olen puusilmä. Pistetään mini tilaukseen. Kiitoksia itselleni, ja valmentajalle.
    Viimeksi muokannut Nurge; 30.10.14 kello 11:54.

     
     
  10. #430
    Puolisentoista vuotta meni Kangerin T2 -clearolla ja nyt hommasin BVC nautiluksen. Vähemmän irtoaa makua kuin tuosta T2:sta. Mitä teen väärin.. Paljonko "pitäisi" antaa watteja tai voltteja, kun käytössä 1.8ohmin ato?

     
     
  11. #431
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    73
    Itellä on käytössä nesteistä riippuen 9,5-12w. Siis sekä normaalissa että minissä.

     
     
  12. #432
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 09:59.

     
     
  13. #433
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Oon vaihtanu vanhoihin nautiluksiin noita uusia BVC coileja ja jostain syystä saan niistä ainoastaan palanutta vaikka oon antanu imeytyy rauhassa 15 min ja alottanu maltillisilla 8W tehoilla. Mikä mahtaa olla nautiluksissa? En jaksa uskoa että olis sattumaa, oon nyt kokeillu vaihtaa kolmesta eri paketista atopäitä ja aina vaan sama probleema.. ja samoista paketeista otettu mini nautilukseen atopäitä ja toimii kun unelma.

     
     
  14. #434
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Oon vaihtanu vanhoihin nautiluksiin noita uusia BVC coileja ja jostain syystä saan niistä ainoastaan palanutta vaikka oon antanu imeytyy rauhassa 15 min ja alottanu maltillisilla 8W tehoilla. Mikä mahtaa olla nautiluksissa? En jaksa uskoa että olis sattumaa, oon nyt kokeillu vaihtaa kolmesta eri paketista atopäitä ja aina vaan sama probleema.. ja samoista paketeista otettu mini nautilukseen atopäitä ja toimii kun unelma.
    Huonosti lähtevät aluksi uudet atopäät minullakin wickkaamaan jos ei aluksi anna reiluja primeri-imuja sormi ilmansäätöreiän päällä, pelkästään imeyttämällä tuloksena on yleensä ollut palanutta villasukkaa ja pilallinen atopää.

     
     
  15. #435
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Mistä Nautilus minin tippiin tiiviste?

     
     
  16. #436
    Höyrähtänyt X-Type's Avatar

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    11
    Itsellä nautilus 1.6 vastuksella ja menin tilaamaan 1.8 lisäksi. 1.6 todettu nyt ainakin hyväksi. Toivottavasti vara patit toimii yhtä hyvin.

     
     
  17. #437
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    5
    Harkitsen kovasti Nautilus Minin tilaamista, miten meneekö hyvin yhteen perus 900mAh ego akun kanssa? Mahtaako antaa miten makua ha höryä kyseisellä akulla? Kokemuksia?

     
     
  18. #438
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    105
    Suosittelisin kyllä nyt tilaamaan samaan syssyyn esimerkiksi sen istickin. Ihan pikkasen kivemmat höyryt antaa nautilus sen keulilla.

     
     
  19. #439
    Höyrykonkari morkhat's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    140
    Jos vertaa ego-tikkua istickiin niin itsestäni ainakin tuntui kuin taivas olisi revennyt kun vaihtoi istickiin (tosin atona oli et-s)

     
     
  20. #440
    En koko pitkää ketjua jaksanut läpilukea, mutta kysyn onko kukaan kokeillut noita FT:n kopsu-Nautiluksia (https://www.fasttech.com/products/0/...aromizer-2-0ml ) ja miltäs vaikuttivat?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •