Sivu 16 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61213141516171819202666 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #301
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Itselle tupsahti tänään postiluukusta esmoken paketti, joka sisälsi nautilus minin. Hieman oli vaikeuksia saada pönttöä auki mut pienen taiston jälkeen sekin onnistui. El toron 18mg periquee tankkiin, parit kuivaimut ja ei kun höyryämään. Kurkkutuntuma oli juurikin sitä mitä pitää 18mg nesteillä olla ja mainittakoon, että olen tottunut imailemaan drippereistä 4-6mg litkuja ja rta/clearosta noin 12mg litkuja. Makua tulee yhtä hyvin, ellei jopa paremmin kuin klooni kaiffarista. Tai no, vaikea verrata kun en ole el toron periquee kaiffarista maistanu. Mutta maku on kyllä voimakas, ja kuten kaikki el toron nesteet tuntevat henkilöt tietävät että el torot on muutenkin voimakasmakuisia nesteitä. Ilmansäätö aivan loistava, löysällä imulla voi imasta kunnon lungit ilman dryhittejä ja tiukalla imulla on sitten ehkä turhankin ahtaat oltavat. Joten afc mahdollisuudesta ja sen toimivuudesta todella iso plussa. Kyseessä siis miniversio joten en ala tankkikoosta heittelemään arvostelua. Tankin pyrex materiaalista suuret plussat. Ulkonäkö hieman exoottinen verrattuna muihin clearoihin kuten aerotank mega ja evod. Kurlaamista en näin lyhyellä ajalla ole huomannut.

    Plussat ja miinukset vielä listattuna:

    + helppokäyttöisyys
    + maku, kurkkutuntuma, höyryntuotto
    + tankin materiaali (pyrex)
    + afc
    + ulkonäkö
    + hinta/laatu-suhde

    - suurin miinus siitä ettei tästä enempää keksinyt valitettavaa

    Kokonaisuudessaan paras clearo jota olen kokeillut ja vetää myös vertoja rakennettaville. 9,5/10 pisteet.

    Ja edittiä edeltävään: nestettä vaihtaessani huomasin että olin aluksi täyttänyt väärästä päästä. Tutkailin asiaa ja totesin että olin kasannut sen aluksi myös väärin eli topcap ja tankkilasi kiinni ja pohjasta nesteet sisään jonka jälkeen pohja jossa on atopääkiinni, kierretään paikalleen ja hoplaa, tasan 2ml nestettä tankissa, ei tippaakaan enempää tai vähempää
    Viimeksi muokannut Fythern; 26.08.14 kello 14:57. Syy: Käytön mukaan huomaa kaikkea jännää :D

     
     
  2. #302
    Onko muilla ollut noiden BVC coilien kanssa sellaista ongelmaa, että nesteen maku jää suuhun? Vai onko tämä normaalia? Toisaalta en ole varma johtuuko tämä coilista, sillä aiemmin tätä ei tapahtunut, ja coilin vaihto ei tuntunut auttavan.

     
     
  3. #303
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Affen Näytä viesti
    Onko muilla ollut noiden BVC coilien kanssa sellaista ongelmaa, että nesteen maku jää suuhun? Vai onko tämä normaalia? Toisaalta en ole varma johtuuko tämä coilista, sillä aiemmin tätä ei tapahtunut, ja coilin vaihto ei tuntunut auttavan.
    No jonkunlainen nesteenmaku näistä kai luonnollisestikkin jää suuhun. Mutta jos imee liian ahnaasti ja ilmansäätö pienellä niin se kerää sitä ylimäärästä litkua sinne sisuksiin, eli jos on varaa niin ilmansäätöä napsu isommalle ja voi sitä imuaankin tarkkailla millä forcella sitä lutkuttaa. Itsellä se on lähes tolla kaavalla ainakin toiminut. Joskus olen ruuvannut värkin auki ja puhallellut ja ravistellut ylimääräiset pois sieltä atomisaattoriyksiköstä ja vastakappaleesta, aloittanut vähän niinkuin puhtaalta pöydältä.

     
     
  4. #304
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stroh74 Näytä viesti
    No jonkunlainen nesteenmaku näistä kai luonnollisestikkin jää suuhun. Mutta jos imee liian ahnaasti ja ilmansäätö pienellä niin se kerää sitä ylimäärästä litkua sinne sisuksiin, eli jos on varaa niin ilmansäätöä napsu isommalle ja voi sitä imuaankin tarkkailla millä forcella sitä lutkuttaa. Itsellä se on lähes tolla kaavalla ainakin toiminut. Joskus olen ruuvannut värkin auki ja puhallellut ja ravistellut ylimääräiset pois sieltä atomisaattoriyksiköstä ja vastakappaleesta, aloittanut vähän niinkuin puhtaalta pöydältä.
    Höyryttelen aina isoimmalla ilmansäädöllä, nesteet vaihtanut ja koko toosan puhdistanut, eikä auttanut. Pitääpä koittaa vielä samalla coililla mutta toisella tankilla.

     
     
  5. #305
    Höyrypää FinTab's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    532
    Kyllähän näillä bvc atoilla makua saa ja välillä liikaakin, kun tosiaan kusee nesteet suuhun.
    Ilmareikään ei ole vielä vuotanut.
    Aika rauhallisesti pitää imailla, ettei pissi.
    Vai kaipaako se lisää tehoa?
    15 wattilla ajellu ja ilmansäätö on aina isoimmalla.

    Testinesteenä ollu vanillaberry, joka on kyllä aika lirua.

     
     
  6. #306
    Käytössä nyt normaalikokoinen Nautilus. Atot mitä tuli mukaan (dualcoil-mikälie) olivat hirveitä, mutta ostin näitä BVC atopäitä ja voi huhhuh. Paras clearo mitä ikinä olen kokeillut ja olen kokeillut monta. Ennen tätä parhaat oli mun mielestä Aspire ET-S BDC ja Smok Tumbler Tank. Kanger AeroTank Mega AFCssä höyrynmäärä oli hyvä mutta maku oli minun mielestäni kadoksissa. Nesteenä käytän 50vg/50pg eikä ole ollut mitään ongelmia.

     
     
  7. #307
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Kumpi Nautilus vai Delta Hmm? Taidan odottaa Wiitiksen kommenttia

     
     
  8. #308
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Kumpi Nautilus vai Delta Hmm? Taidan odottaa Wiitiksen kommenttia
    Delta.
    Weikkaan Wiitiksen komppaavan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #309
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    WVS tyypit on aina isomman perässä kyl mun mielestä nautilus uusien BVC atopäiden saattelemana vie voiton

    E: ja siis en tietenkään väitä et delta huono olis mut jotenkin maku jää vaisuksi nautiluksen rinnalla ja omaan makuun nautiluksesta saa riittävän löysän imun vaikka lungeja keuhkohittejä varten

     
     
  10. #310
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Delta.
    Weikkaan Wiitiksen komppaavan
    Uskoisin posti paten kiikuttavan Nautilusta Raumalle päin

     
     
  11. #311
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Hyi stana... Nautis on kyl ämpäriruma, ulkomuodoltaan muistuttaa venäläistä perseenpäristintä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #312
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Hyi stana... Nautis on kyl ämpäriruma, ulkomuodoltaan muistuttaa venäläistä perseenpäristintä
    Eikös se ollu joku Silo tank tjsp mikä omaa nautiluksen ominaisuudet kaikinpuolin mutta ilmansäädössä saa entistä löysemmän imun ja tankkilasi jotenkuten suojassa mahdollisilta kolhuilta. Ulkokö muistuttaa hieman foggeria tai taifunia hintakaan ei ollut paha...

     
     
  13. #313
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    BVC tai ei, niin höyryjen taso ei kyllä nouse pumpulin eikä varsinkaan meshin tasolle...oma mielipide näin parin viikon käytön jälkeen. Helppokäyttöinen tuo toki on.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  14. #314
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Niin no tuossa tulee se ikuisuuskysymys RBA Vs muut, eli hyvä srtupöi pieksee valmisatot, huono sitten taas ei.
    KGO & Twist

     
     
  15. #315
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Niin no tuossa tulee se ikuisuuskysymys RBA Vs muut, eli hyvä srtupöi pieksee valmisatot, huono sitten taas ei.
    Hyvin päätelty, hyvä neste myös pieksee huonon nesteen

     
     
  16. #316
    Millainen tämä on vs Kangerin Aerotank v2?
    Mulla tuo Aerov2 nyt käytössä ja toimii kyllä ihan mukavasti, mutta olisikohan tämä vielä parempi...?

     
     
  17. #317
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Niin no tuossa tulee se ikuisuuskysymys RBA Vs muut, eli hyvä srtupöi pieksee valmisatot, huono sitten taas ei.
    Voimakkaan makuinen neste antaa anteeksi. Maussa kuitenkin jää gennyille reippaasti Kurkkutuntuma yllättävän hyvä 15 wattiloisella
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #318
    Päätin tilata puffilta aspire minin ja 1.6 atoja. Saa nähä miten toimii. Enjuicen mentholia tullu pääasiassa höyryteltyä. Nykynen clearo on evod2 dual coililla. Jos tämä aspire olis vähän parempi kapistus.

     
     
  19. #319
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Ainii tää piti testata.. siiloa tilaukseen vai vaihtaako joku deltaan?



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  20. #320
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Ainii tää piti testata.. siiloa tilaukseen vai vaihtaako joku deltaan?
    Mistä meinasit siilon täpätä, suoraan BV:ltä? Mulle kans, jos tilaat

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •