Sivu 10 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910111213142060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #181
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Jos atopää vaatii vastuksen vaihtoa tahi kylvetystä, niin kyllä se on siinä vaiheessa minulle kuollut. En jaksa käydä sorhaamaan vastuslankojen kanssa ja pesun jäljiltä on yleensä ilmestynyt villasukan maku.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  2. #182
    Taitaa jäädä minultakin tämä laite laittamatta juurikin clearon hinnan ja huoltokulujen takia vaikka vähän himoittais kyllä, lisäksi räkistä löytyy dualeita jo Aspiren Vivi-S ja CE5 BDC että Kangerin Aero ja Evod 2. Eiköhän näillä höyryttele seuraavaan "jeesuslaitteen" ilmaantumiseen saakka. Offtopiccia jatkaakseni kangerin single ja dualcoil atopäät kestävät minulla max 3 päivää jonka jälkeen alkaa tulemaan "scratchy hittiä" ja sivumakuja joista en diggaa yhtään, noin kolme kertaa huoltokeitän atopäät ennen hylkäämistä.

     
     
  3. #183
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    113
    Lainaus Alkuperäinen postaaja voodoo Näytä viesti
    Taitaa jäädä minultakin tämä laite laittamatta juurikin clearon hinnan ja huoltokulujen takia vaikka vähän himoittais kyllä, lisäksi räkistä löytyy dualeita jo Aspiren Vivi-S ja CE5 BDC että Kangerin Aero ja Evod 2. Eiköhän näillä höyryttele seuraavaan "jeesuslaitteen" ilmaantumiseen saakka. Offtopiccia jatkaakseni kangerin single ja dualcoil atopäät kestävät minulla max 3 päivää jonka jälkeen alkaa tulemaan "scratchy hittiä" ja sivumakuja joista en diggaa yhtään, noin kolme kertaa huoltokeitän atopäät ennen hylkäämistä.
    Voihan noi Nautiluksen päät itse periaatteessa rakentaa itse uudestaan. Siitä en sitten tiedä miten helppo projekti se on.

    Itellä mennyt karkeesti arvioituna tankillinen nesteitä. Ja vielä pöhisee erittäin hyvin toi tehdasato. Höyryttelin toffeeta pari milliä ja sitten vaihdoin harvest berryn tankkiin. Hassut toffee berry maut kesti about 3 imua ja sen jälkeen pelkkää Harvest berryä.

    Pitää nyt kattoa kuin kauan toi ato kestää ja reportoida tänne takas. Samalla vois sitten koittaa ton uudestaan rakentamisen jos se onnistuu.

     
     
  4. #184
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Onhan se huoltokuluissa vähän eri juttu jos atopää kestää kolme päivää tahi viikkoa. Hintaero Kangerin parhaaseen ei kuitenkaan ole suuri. Protank 3 AFC lähti halvalla kiertoon. Aspiret eivät ole lähdössä.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  5. #185
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    En kyllä ymmärrä mitä maanantai kappaleita teille on tullu, itellä nyt viikon vanha nauta jota olen oikein yrittämällä saada kurlaamaan vaan eipä tuo onnistu sit millään.. 80/20 nesteellä, pienimmällä ilmareiällä ja 7w tehoilla saa imeskellä posket lommolla eikä onnistu, ilman virtaaki yrittäny ties kuinka kauan imeskellä enkä saa kurlaamaan...

    Maku näissä omissa keitoksissa ja kavereiden keitoksissa kyllä paljon parempaa kuin muilla clearoilla joita kokeillut

    ja ~15w tehoilla toimi viellä ihan hyvin ilman palanutta makua kun toiseks pienimpään ilmareikään vaihtoi


    vielä edelliseen lisätäkseni.

    onhan tuo iso mutta ei se pienikään aina kaunista ole, sopivan kokonen töihin niin ei tartte täyttöpulloja kanniskella mukana ja istuu kivasti paksumman modin nokkaan

     
     
  6. #186
    Höyryttelijä Kk85's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    65
    Millasia kiukaita ootte vääntäny tohon?

    Itellä tähän mennessä parhaiten toiminu twisted micro coil + pumpuli..

     
     
  7. #187
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Itsellä tähän mennessä toiminu parhaiten tehtaan tekele ja DIY-settiin ei tunnu olevan tarvetta. Kilpailija tuolle on koeajossa, mutta en vielä muutaman hetken käytöllä sano mitään.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  8. #188
    Nyt tankissa 20/80 PG/VG.
    Ensimmäisen aton imuttelin paskaks kun imuttelin liian isoilla reijillä ja tehoilla. Pääsi kuivaksi.
    Nyt pienimmällä reijällä ja 6W tehoa, jos nostaa tehoa, alkaa palanut maistumaan.
    Täytyy lisätä vähän PG ja koittaa löytää sopiva suhde.
    Kai tää tästä...

     
     
  9. #189
    Höyrykonkari Paronen's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    190
    50/50 toimii itellä 2isoimmalla ilmareijällä mainiosti

     
     
  10. #190
    Joo ei toi mun eka laskelma pitänytkään paikkaansa. Menee jo pää solmuun kun laatikon pohjalla olevia putelin pohjia halusin käyttää ensin pois.
    Lisännyt jo niin monta kertaa eri pohjaa et en sano enää mitään suhteisiin. Kunnon sekametelisoppa, maku kyllä hyvä mutta suhteet kun saisi kohdalleen.
    Taidanpa tehdä ihan uuden putelin pelkistä pohjista ja kun hyvä suhde löytyy niin sitten vasta tiivarit perään.

     
     
  11. #191
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    113
    Itellä käytössä enimmäkseen ~75/25 VG/PG litkut ja hyvin pöhisee oikeestaan kaikilla muilla paitsi pienimmällä ilmareijällä.

    1.8ohmin ato @ 3.6V lavatube 2.1:sellä.

     
     
  12. #192
    Nonii, nyt nautilus myyntiin. Kuka haluaa. Hinta järkyttävä ja mitään takuuta en anna.
    Nesteet n.60/40 VG:n hyväksi ja kurlaus jatkuu.
    Maailman paskin clearo.

     
     
  13. #193
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    hahaha.. mihinkä hintaan mahtaa foder siitä sitten luopua, kyllä mulle toinen samanmoinen kelpaa varuiks jos eka sattuu oppimaan lentämään syystä tai toisesta ilman laskeutumis harjotuksia

     
     
  14. #194
    Tässä vitutuksessa en osaa sanoa.
    Tarjoa jotain. Katsotaan sitten asiaa eteenpäin.

    Itse klearolla en ole saanut imettyä edes yhtä kokonaista tankillista.
    Mukaan neljä atoa.
    Tietenkin paketin mukana tullut soviterengas.

    Pieniä hiusnaarmuja olen saanut aikaiseksi itse lasiin. Pesun yhteydessä kuivannut talouspaperilla, ilmeisesti liian karkeaa.
    Muutoin kuin uusi.

    Tilasin tämän itselleni synttärilahjaksi ja nyt on koko vuosi pilalla...

     
     
  15. #195
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    hmmm.. mitenköhän ihmeessä saat kurlaamaan noinkin sitkeellä nesteellä, itellä on käytössä ~80/20 neste eikä tippaakaan oo menny nesteitä väärään paikkaan

     
     
  16. #196
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    saimpas muuten kerran nesteet ilmarei'istä syöksyen ulos kun oli "aavistuksen" löysälle jääny atopää uusien nesteiden maistelun keskellä. sen jälkeen kyllä on muistanu sen ruuvata oikeasti tiukasti paikalleen

     
     
  17. #197
    ole nyt varovainen lausuessasi Nauiluksesta kriittisiä säkeitä. Annoin omalleni vasaraa, ja sain kuulla pitkään kaikenlaista vittuilua. Jopa vaihtaessani vamon nemesikseen, joku lukutaidoton kysyi; annoinko vamollekin vasaraa. Ihme saatanan reliikki.

    -sory, oli pakko

    .

     
     
  18. #198
    Kaikki on kierretty kunnolla paikoilleen. Tätä on tarkistettu useasti, usean pesun yhteydessä.

    En tajua mitä teen väärin mutta en tykkää tästä. Paska mikä paska.

    E: Vai vika vamossa? Kokeilen huomenna evodin akun nokkaan.

     
     
  19. #199
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Jos kurlaa, niin isompaa ilmareikää vaan käyttöön. Jos ei auta, niin voin minäkin sen ostaa pois. On siihen kurlaukseen kyllä toinenkin mahdollinen syy.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  20. #200
    Melkein viikon nyt ajellut nautilusta ja kyllä pelittää hienosti red colalla, tehdas atoilla ja 9,5W.
    Loisto peli!

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •