Sivu 8 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 373

Aihe: Joyetech eGo-C yleisketju

  1. #141

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ae Pae Rae Näytä viesti
    Juuri tarkistin paljonko se oli euroissa, eikä se ollutkaan ihan noin paljon. Reilu 70e kaikkine kuluineen Neljä päivää mennyt maksusta ja vieläkin preparation in progress lukee tuolla tilauksissa ???
    Mä tilasin samaisen paketin viikko sitten sunnuntaina. Wysylka maanantaina ja paketti postissa tasan viikon päästä eli tänään. Keskihintainen toimitus ja maksu Paypalilla. Hieno ja laadukkaan oloinen laite, ei harmita hinta kyllä yhtään.

     
     
  2. #142
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    4

    Vs: Joyetech eGo-C

    To 16.2 tilasin ja 21.2 sain omani peleonilta.
    Ainakin ensipurasun perusteella vaikuttaa loistavalta laitteelta.

     
     
  3. #143

    Vs: Joyetech eGo-C

    Häh? Mikähän siellä nyt on mennyt vikaan. Tilasin itse päivää aikasemmin eikä mitään merkkiä tilauksen edistymisestä ???

     
     
  4. #144

    Vs: Joyetech eGo-C

    Joskus nuo ulkomaantilaukset kestää tovin.. O0

     
     
  5. #145

    Vs: Joyetech eGo-C

    Mulla ollu finnvapesta ostettu ego-c ato käytös ny viikon ja hienosti on pelannu, antaa hyvän kurkkutuntuman. Otin siihen viä lisäks 5kpl lr atoja, 3€ kappale. Minusta hintalaatusuhde kohdallaan. Akkuna ego 1100 pt. Toimituskin nopeaa, keskiviikkona tilaus ja perjantainatavarat postilaatikos.

     
     
  6. #146

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sharpie Näytä viesti
    Mulla ollu finnvapesta ostettu ego-c ato käytös ny viikon ja hienosti on pelannu, antaa hyvän kurkkutuntuman. Otin siihen viä lisäks 5kpl lr atoja, 3€ kappale. Minusta hintalaatusuhde kohdallaan. Akkuna ego 1100 pt. Toimituskin nopeaa, keskiviikkona tilaus ja perjantainatavarat postilaatikos.
    Sinulla on siis Finnvapesta ostettu halpakopio, mutta hyvä, että sentään toimii ja olet siitä ylpeä

     
     
  7. #147
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapoman
    Sinulla on siis Finnvapesta ostettu halpakopio, mutta hyvä, että sentään toimii ja olet siitä ylpeä
    Etkö ikinä kyllästy itseesi?

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  8. #148

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Etkö ikinä kyllästy itseesi?
    Ja faktat muuttuisivat siitä mihin suuntaan ?

     
     
  9. #149

    Vs: Joyetech eGo-C

    Narsistin leiman uhallakin siteeraan itse itseäni:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Erityinen kiitos menee kuitenkin Stoneylle, jonka aloittama ketju Aloittelijan kokemuksia toimi meikäläiselle korvaamattomana kiinnekohtana siirtymässä höyryttelyn maailmaan. Erityisen vaikutuksen teki aloittelijaa ymmärtävä ja arvostava asenne, jota soisi näkevän foorumilla jatkossakin mahdollisimman laajalti.
    Veikkaan, että kyse on tästä.

     
     
  10. #150

    Vs: Joyetech eGo-C


    Mielestäni ei vain ole korrektia mainostaa jatkuvasti halpakopioita threadissa, jonka otsikko kuuluu: "Joyetech eGo-C".


     
     
  11. #151

    Vs: Joyetech eGo-C

    Faktat ovat puolellasi ja asiallisesti ottaen olet aivan oikeassa. Faktojen ohella meihin kaikkiin vaikuttavat kuitenkin hyvin paljon myös mielikuvat ja fiilistason jutut. Nämä ohjaavat paljon kulutuskäyttäytymistämme.

    Luulen, että omalta osaltasi onnistut liittämään Joyetechiin myönteisiä mielikuvia paremmin tuomalla esille brändin myönteisiä puolia. Jos sen sijaan Joyetech-käyttäjä piikittelee "halpakopioiden" käyttäjää, saattaa koko Joyetechiin alkaa liittyä ikäviä ja negatiivisia vivahteita jälkimmäisen henkilön mielessä.

    How about siis vaikkapa:
    Hei X, mukava kuulla, että olet tyytyväinen eGo-C-malliisi. Jahka jossakin välissä hankit siihen uusia osia, suosittelen kokeilemaan alkuperäisiä Joyetechin valmistamia tuotteita. Monet pitävät niiden laatua ylivertaisena. Niitä löytyy esimerkiksi kaupoista X, Y ja Z.

    Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni asiasta.

     
     
  12. #152

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Faktat ovat puolellasi ja asiallisesti ottaen olet aivan oikeassa. Faktojen ohella meihin kaikkiin vaikuttavat kuitenkin hyvin paljon myös mielikuvat ja fiilistason jutut. Nämä ohjaavat paljon kulutuskäyttäytymistämme.

    Luulen, että omalta osaltasi onnistut liittämään Joyetechiin myönteisiä mielikuvia paremmin tuomalla esille brändin myönteisiä puolia. Jos sen sijaan Joyetech-käyttäjä piikittelee "halpakopioiden" käyttäjää, saattaa koko Joyetechiin alkaa liittyä ikäviä ja negatiivisia vivahteita jälkimmäisen henkilön mielessä.

    How about siis vaikkapa:
    Hei X, mukava kuulla, että olet tyytyväinen eGo-C-malliisi. Jahka jossakin välissä hankit siihen uusia osia, suosittelen kokeilemaan alkuperäisiä Joyetechin valmistamia tuotteita. Monet pitävät niiden laatua ylivertaisena. Niitä löytyy esimerkiksi kaupoista X, Y ja Z.

    Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni asiasta.
    Saattaapahan tuo noin olla hyvinkin niin, mutta minä en vain ole myymässä mitään Aiheesta voisi kirjoittaa kirjan, mutta toivoisin lyhyesti vain ihmisten panostavan laatuun ja tuotekehitykseen...

     
     
  13. #153
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Joyetech eGo-C

    Tarkistakaas muuten joku tuo yhteensopivuus aitojen osien kanssa.
    KGO & Twist

     
     
  14. #154
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapoman
    Mielestäni ei vain ole korrektia mainostaa jatkuvasti halpakopioita threadissa, jonka otsikko kuuluu: "Joyetech eGo-C".
    Tuossa otsikkoasiassa olet kyllä oikeassa, en huomioinut sitä lainkaan. Anteeksi.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  15. #155

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tarkistakaas muuten joku tuo yhteensopivuus aitojen osien kanssa.
    Trollilla hyvä tekninen pointti! Kun en itse pysty tuota testaamaan, korjataan aikaisempaa tekstiä kunnon disclaimer-hengessä:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Jahka jossakin välissä hankit siihen uusia osia, suosittelen kokeilemaan alkuperäisiä Joyetechin valmistamia tuotteita.
    Muotoon "Jahka jossakin välissä uusit laitteistosi..."

    Anyway, idea varmaan välittyi silti. Vapomanin tavoin myös minä toivon, odotan ja vaadin laitteilta laatua, jonka takana on useimmiten runsaasti tuotekehittelytyötä. Ja kun tällaisiin tuotteisiin törmään, koetan "käännyttää" ihmisiä mieluummin hyvällä kuin pahalla.

     
     
  16. #156
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    85

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Hommahan meni niin että Jantyn pääsuunnittelija Mik Dahl Neilson suunnitteli eGon ja Joyetechin piti olla valmistaja... Kiinassa kuitenkin tuotemerkin saa se joka ehtii sen napata.
    Tuossa Vapourtrailin lähetyksessä oli itse suunnittelija vieraana ja kertoili miten se meni: http://www.vapourtrails.tv/?p=3059 17 minuutin kohdilla tulee Mik ääneen.

    En viitsi muualta asiaa tukevia juttuja kaivella, tarinan opetus on kuitenkin se että "mikään ei ole niin epävarmaa kuin varma", tai jotain.
    Mielenkiintoinen video, paljon uutta tietoa.

    Mikäli oikein käsitin eGo ja eGo-T on Jantyn suunnittelemia ja Joyetechin valmistamia, jonka jälkeen tiet erkani. Eli kumpikin on ns. "aito". eGo-C on Joyetechin omaa tuotosta ja Jantyn seuraava sukupolvi on Neo Classic.

    eGo tuotemerkkiä ei ilmeisesti omista kukaan (myytiin kiinassa millä nimellä vain, niin euroopassa ei pitäis olla mahdollista).

     
     
  17. #157
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    93

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tarkistakaas muuten joku tuo yhteensopivuus aitojen osien kanssa.
    Ainakin joyetech atohead toimii kaverin joyelifessä ja myös päinvastoin, vaikka erilaisia ovatkin. Aidot tulevat muovisessa läpipainopakkauksessa valmiiksi kosteina ja kloonit pussissa kuivillaan. Joyelifen atobasessa ei näyttänyt olevan reikää automaattiakuille. Conen reikä taitaa olla aavistuksen pienempi, eli itseäni tuon aidon kanssa ärsyttävä driptipin löysyys ei vaivaa.

     
     
  18. #158

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapoman Näytä viesti
    Mielestäni ei vain ole korrektia mainostaa jatkuvasti halpakopioita threadissa, jonka otsikko kuuluu: "Joyetech eGo-C".
    Nöyrin anteeksipyyntö, ei tule toistumaan. Ajattelin vain kannattaa suomalaista toimittajaa, mutta kohden ei koskaan. Ja varmasti se aito joyetech on huomattavasti parempi.

     
     
  19. #159
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Joyetech eGo-C


     
     
  20. #160
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    3

    Vs: Joyetech eGo-C

    Tervehdys kaikille!

    Tuli viimenään tilattua FinnVapelta eCo-C startteri ja siihen kahvin makuinen maku neste ilman nikotiinia. Oli muuten nopea toimitus! Hinnasta en tiedä olisiko ulkomailta saanut halvemmalla? Eikä niin väliäkään. Nyt mitä laitetta tullut testailtua tuntuu että kunnon savuja ei lähde muuta kuin juuri täytön jälkeen hetken aikaa. Onko se tuosta nesteestä kiinni vai mikä? Tuntuu myös se läpinäkyvä tankki fuskaavan nestettä aikas reilusti kun laitetta kääntelee ympäriinsä?

    Mietin että kannattaako mun tilata siihen tuo Mini DC Tank V2? Tarvinko muuta kuin tuon tankin että se toimii kunnolla? Nikotiini nesteitä ajattelin tilailla ensi viikolla myös.

    Tästä tämä höyryttely sitten lähtee!

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •