Sivu 15 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5111213141516171819 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 373

Aihe: Joyetech eGo-C yleisketju

  1. #281

    Vs: Joyetech eGo-C

    Kerran testasin noita ja aika surkea kokemus jäi niistä!! Muutenkin hemmetin pelleilyä noi pikku tankit silikoni korkkeineen!! Kunnon tankit ne olla pitää ja kartot ja tietenkin modi että löylyä riittää

    No makunsa kullakin!!

     
     
  2. #282

    Vs: Joyetech eGo-C

    En mä jaksa tollasia Sit kun ei toimi niin roskiin ja uutta tilalle.

     
     
  3. #283

    Vs: Joyetech eGo-C

    Heitätkö aton vai akun roskiin vai kummatkin ? Täytyyhän sun tietää ja testata kummassa on vika. Nää testit tekee nopeammin kuin käärii sätkän.

     
     
  4. #284

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Galahad Näytä viesti
    Heitätkö aton vai akun roskiin vai kummatkin ? Täytyyhän sun tietää ja testata kummassa on vika. Nää testit tekee nopeammin kuin käärii sätkän.
    Tottakai testaan toisella akulla, mutta atomisoijaa en ala uudelleenrakenteleen tai kaiveleen. Lentää roskiin nopeemmin kun käärii sätkän.

     
     
  5. #285
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Joyetech eGo-C

    Atomisaattorista silta, piikki ja lanka huitsin nevadaan tohon tyyliin:



    Sit vähän nippeliä kiinni rakennelmaan ja tankin tilalle drip tip ja lopputulos näyttää tältä:



    Mulla on tossa akussa kiinni B-tyypin eGo cone, ivapour-elixirin / avidin cisco - eGo adapteri ja o-rengas (tuli drip shieldin mukana ylimääräisenä. Ei pitäisi vuotaa mistään (korkeintaan noista ilmanottourista o-renkaan yläreunassa ja näin paskastakin saa hyvän.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  6. #286
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    85

    Vs: Joyetech eGo-C

    Mun 2 käytössä olevaa T atoa alkaa meneen tukkeeseen koko ajan nopeammin, joten pistin tilaukseen lisää. Health Cabinista oli kaikki valkoset loppu, joten päätin siirtyä C:hen. Tilaukseen meni C Twist akku (variable voltage) ja atomisaattorin pää ja keho. Saas nähdä miten toimii... Harmillisesti C:tä ei saanu valkoisena joten siirryin ruostumattomaan.

     
     
  7. #287
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    17

    Vs: Joyetech eGo-C

    Itellä näyttäis vuotavan aika reilusti noista sivuilla olevista reistä, mistäköhän mahtaa johtua ?

     
     
  8. #288

    Vs: Joyetech eGo-C

    Mitenkäs usein noita aton headeita pitää vaihtaa. Just tänään tilasin startterin niin mietin että mitäs seuraavaksi pitää tilata.

     
     
  9. #289
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    24

    Re: Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinippa
    Mitenkäs usein noita aton headeita pitää vaihtaa. Just tänään tilasin startterin niin mietin että mitäs seuraavaksi pitää tilata.
    Mulla noi kärjet ovat kestäneet 5-8 viikkoa (~1.5ml/pvä), tai itseasiassa senkin jälkeen olen muutaman vielä säästänyt hätävaroiksi kun ainoa vika oli tietyistä vahva-aromisista litkuista atoon jäänyt sivumaku joka ei tuntunut pesulla lähtevän. Muista alkoi höyryntuotto mennä vähän heikoksi, mutta siis yhtään ei ole varsinaisesti täysin rikkoutunut, joten aika kestäviä nuo ovat. Itse ruukaan peseskellä nuita kuumalla vedellä viikon - parin välein, tämä saattaa auttaa pidentämään niiden elinikää, tiedä häntä. Ja käytän aitoja Joyen kamppeita.
    Mennäänkö takapakkia vai vejetäänkö etupakkia?

     
     
  10. #290
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Por
    Viestit
    11

    Vs: Joyetech eGo-C

    Minä olen kyllä helvetin tyytyväinen tähän ego-C:hen. Samaten isäni, serkkuni ja yksi kaverini on.

    En tiedä sitten noista kloonikamppeista, että miten toimii. Itselläni on aito.

    Eikä ole startterikitti hinnallakaan pilattu, kun vajaa 70€ toimituskuluineen.

     
     
  11. #291
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    lievestuore
    Viestit
    9

    Vs: Joyetech eGo-C

    ja hakua yritin taas käyttää mutten löytänyt vastausta aiheeseeni? eli ego c n akku ei taaskaan tee mitään on täysi MUTTA alkoi vaan vilkuttamaan valoa carton vaihdon jälkeen? mikä voisi olla vika? eikä pelannut vanhallakaan juuri enenn vaihtoa toimineella vaan sama vilkutus alkoi. navat koskettavat toisiaan eikä shaissiakaan ole väleissä? mikä neuvoksi? eilen takuuseen uuden akun hajin JÄLLEEN KERRAN ja kestihän se päivän. kosketuspinnatkin on putsattu joka kerta kun on aine loppunut/carto vaihdettu mutta ei vilkkuminen alkoi heti aamutuimaan

     
     
  12. #292

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ke70 Näytä viesti
    ja hakua yritin taas käyttää mutten löytänyt vastausta aiheeseeni? eli ego c n akku ei taaskaan tee mitään on täysi MUTTA alkoi vaan vilkuttamaan valoa carton vaihdon jälkeen? mikä voisi olla vika? eikä pelannut vanhallakaan juuri enenn vaihtoa toimineella vaan sama vilkutus alkoi. navat koskettavat toisiaan eikä shaissiakaan ole väleissä? mikä neuvoksi? eilen takuuseen uuden akun hajin JÄLLEEN KERRAN ja kestihän se päivän. kosketuspinnatkin on putsattu joka kerta kun on aine loppunut/carto vaihdettu mutta ei vilkkuminen alkoi heti aamutuimaan
    Vilkkuminen viittaisi oikosulkuun, silloin akku vain vilkuttaa lediä. Toimiiko akku ilman cartoa, eli painamalla nappia ledi palaa niin kauan, kunnes nappi vapautetaan ? Lisättäessä carto päähän alkaa vilkutus ?

     
     
  13. #293
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ke70 Näytä viesti
    ja hakua yritin taas käyttää mutten löytänyt vastausta aiheeseeni? eli ego c n akku ei taaskaan tee mitään on täysi MUTTA alkoi vaan vilkuttamaan valoa carton vaihdon jälkeen? mikä voisi olla vika? eikä pelannut vanhallakaan juuri enenn vaihtoa toimineella vaan sama vilkutus alkoi. navat koskettavat toisiaan eikä shaissiakaan ole väleissä? mikä neuvoksi? eilen takuuseen uuden akun hajin JÄLLEEN KERRAN ja kestihän se päivän. kosketuspinnatkin on putsattu joka kerta kun on aine loppunut/carto vaihdettu mutta ei vilkkuminen alkoi heti aamutuimaan
    Näköjään kirjoitit aikaisemmin nostelleesi akun napaa ylöspäin.. mutta miten paljon?
    Millaisia cartoja käytät ja onko tapahtunut vuotoja?

    Itse en ole onnistunut saamaan vielä yli 9kk aikana yhtään eGo akkua rikki, mutta alussa oli niiden kanssa ongelmia juurikin tuon keskinavan nostelun kanssa ja tätä joutui harrastamaan vain piraattiakkujen kanssa. Aidot Joytech akut toimineet ilman ongelmia.
    Kontaktipinnat voi olla puhtaat, mutta onko sinne keskinavan alapuolelle/ympärille kertynyt kuivettunutta nestettä aikaisemman tulvimisen takia?
    Olen myös nähnyt yhden akun simahtaneen, kun sinne akkuliittimeen lorahti tankillinen nestettä ja liitin laski nesteet akun sisään..

    Vilkkuminen tosiaan vaikuttaa oikosululta.. latautuuko akku normaalisti?
    Teoriassa ei pitäisi edes ladata jos liitin oikosulussa, mutta mittaamallahan se selviäisi ja yleismittari onkin näissä tapauksissa hyvinkin tarpeellinen.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  14. #294
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    lievestuore
    Viestit
    9

    Vs: Joyetech eGo-C

    juu nostelin yhden akun napaa mutta tuon hain eilen takuuseen uuden ja juu valo vilkuttaa myös ilman cartoa ja vilkuttaa sen 3x lediä onko lie merkitystä? ja cartot ovat tälläisiä http://www.finnvape.com/product/157/boge-3-musta-5-kpl ja akku ei lataudu juu eli minäkin epäilen oikosta mutta millä minä tästä selviäisin? en edes ymmärrä miten voi olla mahdollista kun ei nuo cartot vuodakkaan? ja jännitteet normaalit ja ohmit myös

     
     
  15. #295
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    lievestuore
    Viestit
    9

    Vs: Joyetech eGo-C

    ja huomasin juuri että akku vilkuttaa nopeasti lediään kun kierrän akkua laturiin???

     
     
  16. #296

    Vs: Joyetech eGo-C

    Jotenkin taitaa akku mennä oikosulkuun. Oletko nostanut navan niin että jotain on mennyt mönkään sisäpuolella kenties? Onko muuten joyetechin akut? Rupeaako akut toimimaan hetken päästä itsestään, vai pitääkö käyttää laturin kautta?

     
     
  17. #297
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    7

    Vs: Joyetech eGo-C

    Itse olen huomannus reilun viikon kokeilulla että toi aito Joyetechin valmistama eGo-C vuotaa jotenkin aton läpi ainakin tuonne akun navoille asti ja todennnäköisesti sitä kertyy sitten akun kuoren väliinkin ajan saatossa. Mitenhän pitäisi toimia tuon kanssa? Pitäisiköhän miten toimia tuon kanssa...? Kyseessä on siis kummatkin aloituspakkauksen laitteet mitkä tekee noin... Toista laitetta käyttää muija ja toista minä itse. Onko kellään kokemuksia asiasta?

     
     
  18. #298

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja firewall Näytä viesti
    Itse olen huomannus reilun viikon kokeilulla että toi aito Joyetechin valmistama eGo-C vuotaa jotenkin aton läpi ainakin tuonne akun navoille asti ja todennnäköisesti sitä kertyy sitten akun kuoren väliinkin ajan saatossa. Mitenhän pitäisi toimia tuon kanssa? Pitäisiköhän miten toimia tuon kanssa...? Kyseessä on siis kummatkin aloituspakkauksen laitteet mitkä tekee noin... Toista laitetta käyttää muija ja toista minä itse. Onko kellään kokemuksia asiasta?
    Enpä vielä ole törmännyt atomisaattoriin, joka ei tuota vähän tekisi. Kuivaan akun navan aina kun atomisaattori on irti ja ilman ongelmia ovat akut toimineet jo yli 8kk...

     
     
  19. #299
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Joyetech eGo-C

    Lainaus Alkuperäinen postaaja firewall Näytä viesti
    Itse olen huomannus reilun viikon kokeilulla että toi aito Joyetechin valmistama eGo-C vuotaa jotenkin aton läpi ainakin tuonne akun navoille asti ja todennnäköisesti sitä kertyy sitten akun kuoren väliinkin ajan saatossa. Mitenhän pitäisi toimia tuon kanssa? Pitäisiköhän miten toimia tuon kanssa...? Kyseessä on siis kummatkin aloituspakkauksen laitteet mitkä tekee noin... Toista laitetta käyttää muija ja toista minä itse. Onko kellään kokemuksia asiasta?
    Jos haluat teidän egot täysin tiiviiksi niin tilaa ivapour elixiristä suljettu 510 - ego adapteri ja ego vision cone. Tai jos on hopeinen laite niin liisalta good sense dca cone. (eli cloud9vaping, jos sivut saataisiin taas auki) Nuo conet on hitusen liian pitkiä, mutta ne voi hiekkapaperoida tai viilata sopivan mittaisiksi. B-tyypin cone (cloud9vapingista) on taas pikkuisen liian lyhyt, jää pieni rako. tsekkaa mun postaus aiemmin tältä sivulta.

    sitten ruuvaat atomisaattorin tuohon adapteriin kiinni, egon ulkokierteeseen conen ja adapteri+aton kiinni akkuun. pohjavuodot ovat mennyttä.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  20. #300
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Joyetech eGo-C

    Hitosti ominaisuuksia ne on yhden napin alle saaneet tossa uusimmassa ego-c upgrade akussa. Löytyy varaustilan ilmoitusta ja jännitteen regulaattorin on/off kytkintä.

    Mitähän ne seuraavaksi keksii?

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •