Sivu 16 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6121314151617 ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 334

Aihe: Harrastuksesi (höyryttelyn lisäksi)

  1. #301
    Höyrykonkari t0n1's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    365
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smokxx Näytä viesti
    Hienoa! Sama harrastus myös täällä. Ota mut töihin? Tv. Työtön ICT-asentaja
    Muuten kyllä vaan projekti on semmonen, että hyvä jos itsensä työllistää jos työllistää Nettisivuja jos osaat väsätä niin sitten kyllä löytyy jotain pientä projektia mahdollisesti

     
     
  2. #302
    Omiin harrastuksiin kuuluu
    Punttisali, ulkoilua sekä diggaan käydä katsomassa kotimaista jalkapalloa (HIFK) kotipelejä paikanpäällä.

     
     
  3. #303
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kilpa-ammunta. Yhdenkäden tarkkuus hommeloita. Tosin hyvä harrastus on jäänyt ja olisi kyllä hyvä aloittaa uudestaan...

     
     
  4. #304
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Veneily ja erityisesti Vetouistelu,useampi satatuntia kesään vesillä

     
     
  5. #305
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Mitä tv:n katselulta aikaa jää (not much) lukemista, lähinnä kansantajuistettua tiedettä yms. Sellaisia vähän toisen käden harrastuksia on lentävät rc-laitteet ja sulan veden aikaan kalastelu - joka on kyllä hiipunut aika vähiin kun kalakaveri muutti muualle. Jos rahallista ja ajallista satsausta käyttää mittarina, niin Euroopassa matkailu. Vuoden lomapäivistä en yhtä tai kahta enempää vietä kotona, emännän kanssa rampataan ulkomailla 6-8 kertaa vuodessa. Tässä tuloluokassa jää muut harrastukset väistämättä kengännauhabudjetille...

     
     
  6. #306
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jap Näytä viesti
    Veneily ja erityisesti Vetouistelu,useampi satatuntia kesään vesillä
    Mä pidän myös veneilystä ja on jopa paperitkin ajella jopa työkseni pienaluksia, mutta tuo vetouistelu ei ole mulle kalaa tuottanut jostain syystä. Mä siis siirtyilen ja heittelen vieheitä ja pohja-onkia ja silakkalitkoja

     
     
  7. #307
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna(kotoisin lapland)
    Viestit
    61
    kirjoittaminen,seksi
    "I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits-

     
     
  8. #308
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DrMorphos Näytä viesti
    kirjoittaminen,seksi
    Tuota seksiä ei ookkaan viä moni huomannut listata, mut lisään omaani välittömästi!

     
     
  9. #309
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Alfa Romeo, pleikkari ja PC. Salia pitäis harrastaa taas, mutta toi aika... Raaka nussiminen vois olla harrastus, mutta toi aika...

    Ja suomalaista vaimoahan kuvaa parhaiten : Kylmä ja kankea.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #310
    Höyrykonkari Kawa's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    200
    leffojen katselua, lukemista, kotoilua, kännäilyä, moottoripyöräilyä ja (perho)kalastusta, kahta viimeksi mainittua tekisin enemmänkin jos vain budjetti antaisi periksi...

    (seksiäkin voisin harrastaa jos olisi joku mirkku kuvioissa, toisaalta kuitenkin mieluummin menisin kalaan... )

     
     
  11. #311
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Pääasiassa kalastus. Perho, vetouistelu, jigaaminen (suosittelen kokeilemaan) ja pilkki. Pilkkiä tosin vähemmän näin sydäntalvella kun ei se oo kiva istua -15c pakkasessa jäällä. Kevään ja kierän jään hommia enempi. Vene tuli vaihdettua kuukaus sitten, eli sais jäät jo lähtä..........


    Mitä se semmonen seksi on ja mistä sitä saa?

     
     
  12. #312
    Höyrykonkari Kawa's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    200
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    Mitä se semmonen seksi on ja mistä sitä saa?
    Jos et vielä tiedä, suosittelen että pysyttelet kaukana niistä (seksi)hommista, harmia vaan aiheuttaa moiset toiminnot...

     
     
  13. #313
    Tii ta ta tii. Intissä pistäytyi hän sähköttämässä. General glass cept1. Katsastus ja melastus. Ja yleensä kaikki mihin ryhdyn. Lähtee käsistä. Nykyään höyryttelyynkin on mennyt joitain tuhansia. Tupakointi olisi tullut oikein paljon halvemmaksi,mutta 34 vuotta sitä riitti.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  14. #314
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Olen alkanut pikkuhiljaa haalimaan vaelluskamppeita taas kokoon kun edelliset tosin jo pahasti ikääntyneet on jääneet johonkin matkan varrelle useiden muuttojen takia joskus, jessus että noilla on hintaa jos haluaa edes vähänkin parempaa ja kevyempää tavaraa. Tänään lähti ostoskoriin ultralight gearista msr access 1 teltta, vielä puuttuu rinkka, makuualusta ja makuupussi kun kaikki pikkusälä jo on titaanikattiloista kompansseihin.

     
     
  15. #315
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Olen alkanut pikkuhiljaa haalimaan vaelluskamppeita taas kokoon kun edelliset tosin jo pahasti ikääntyneet on jääneet johonkin matkan varrelle useiden muuttojen takia joskus, jessus että noilla on hintaa jos haluaa edes vähänkin parempaa ja kevyempää tavaraa. Tänään lähti ostoskoriin ultralight gearista msr access 1 teltta, vielä puuttuu rinkka, makuualusta ja makuupussi kun kaikki pikkusälä jo on titaanikattiloista kompansseihin.
    Mä oon haalinut mun vaelluskamat Varustelekasta, elikkä vanhaa armeijan kamaa. Kirpputoreilta myös. Ei oo ehkä aivan kevyttä ja kompaktia mutta toimii nekin Nyt oon tosin varsikenkiä vailla kun vanhoista suomen armeijan jalkineista pohjat hajos. Nyt ei kyllä oo rahaa ostaa uusia eikä edes käytettyjä tällä hetkellä...

     
     
  16. #316
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä oon haalinut mun vaelluskamat Varustelekasta, elikkä vanhaa armeijan kamaa. Kirpputoreilta myös. Ei oo ehkä aivan kevyttä ja kompaktia mutta toimii nekin Nyt oon tosin varsikenkiä vailla kun vanhoista suomen armeijan jalkineista pohjat hajos. Nyt ei kyllä oo rahaa ostaa uusia eikä edes käytettyjä tällä hetkellä...
    Itse olen jotain reisitaskuhousuja sieltä ostellut, kyllähän noi pomminkestävät armeijakamat on ihan ok johonkin metsä tetsaukseen mutta ei ehkä ihan sieltä käyttö mukavammasta päästä ja ne juu tosiaan painaa ihan liikaa jos haluaa vaellella vaikka jotain yli 30 kilsaa per päivä ilman isompaa tuskaa. Mulla on tässä mielessä sellanen semi kevyt setti joka toimii myös talvella ja pienillä muutoksilla toimii myös sitten kunnon kilometrien nielentään, enään ei puutu muuten kuin rinkka (osprey atmos 65 luultavasti) ja makuupussi joita varmaan täytyy ostaa kaksi eri vuodenajoille.

    Keittiö leireilyä kun dhl toi teltan ja makuualustat ja tietenkin oli ihan must saada legendaarisen pocket rocketin uusi versio.
    IMG_20170728_122852141 (1024x576).jpg

    Käytännössä tuo on itseseisova teltta mut ei jaksanu kiristellä nurkkia niin näyttää lähinnä jätesäkiltä tuossa, eikä viitsinyt lyödä kiiloja pystyyn lattiaan

     
     
  17. #317
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vanhojen harrastusten päälle tuli aloitettua lasten kanssa perhe Ju-jutsu. Voin sanoa että on rankkaa vanhalle, paksulle ja kunnottomalle miehelle

     
     
  18. #318
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Erilaisten veitsien ja puukkojen keräily.

     
     
  19. #319
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dehumanized Näytä viesti
    Erilaisten veitsien ja puukkojen keräily.
    Minulla veitsiä ja puukkoja myös muutamia (niitä kalliimpia) SOG Trident 2.0 ja SOG:n pari jousiavusteista linkkuveistä ja suomalaista käsityöpuukkoa. Enempi tekisi mieli ostaa, mutta harvemmin on varaa ostaa kaikkea mitä haluaisi

     
     
  20. #320
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Olen jo pitkään tuijotellut esee 6 mallia metsäteräksi, esee 5 saattaa olla ehkä vähän jo överi, lopulta tietenkin ostan sitten jonkun jääkäripuukon joka ei olisi suinkaan huono valinta. Asiasta viidenteen niin sain jo makuupussitkin tilattua vaelluskokoelmaan josta aiemmin horisin eli carinthian tropen ja defence 4 mallit lähti tulemaan, ovat yhdisteltävissä keskenään eli sieltä +5 aina sinne -15 ja -35 asteisiin on nyt coveroitu. Noi carinthian pussit ei ehkä ole sieltä kevyimmästä päästä mutta hinta ja laatu ratkaisi, carinthiahan tekee esim puolustusvoimille pusseja.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •