Sivu 14 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314151617 ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 334

Aihe: Harrastuksesi (höyryttelyn lisäksi)

  1. #261
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Minkä lajin pistoolin suomenmestarin? Marko vai?
    Ei vaan Ritva K.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #262
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Lohtaja on kans tuttu paikka armeija ajoista. Perkele kolme kertaa on tullut käytyä viikon leirillä Poroluodolla meritulenjohto tehtävissä. On ankee paikka. Jos kutsukirje tulee postissa niin toivon että ei olisi neljäs kerta .
    No mutta eikös natsoja tule lisää... Rupeat vaan aktiiviseksi reserviläiseksi niin saat olla sotilaspuvussa kunniavartioissa ja natsat kiiltävinä! Minä oon sitä kunniavartiohommaa harrastanut mutta ilman natsoja kun jo armeijassa selkä todettiin sököksi, eikä se oo siitä parantunut. No yhden mitalin oon sentään rintaan saanut

     
     
  3. #263
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei vaan Ritva K.
    Mulle antoi pari oppituntia olympiapistooliampuja Rami V. Siinä tulikin muutamassa tunnissa niin paljon tietoa ja harjoittelumateriaalia että en oo vieläkään niitä kaikkia käynyt läpi!

     
     
  4. #264
    Ei natsaa vaikka saisikin lisää natsoja. Jos tarjoavat pari High end Modia niin kyllä mä sit pariksi päiväksi voin mennä telttailemaan . Nykyään varmaan tulenjohtoa voi jo vaikka etänä tehdä jossain kahvilassa. Eikös se ole tätä nykypäivää. Voi olla että minut on siirretty mappi ööhön kun tsaarin ajan tulenjohtovälineitä ei ole enään.


     
     
  5. #265
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Naiset on kyllä hyviä ampujia. Harmi vaan että harva harrastaa lajia. Mun sisko kävi ekaa kertaa elämässään ampumassa mun kanssa radalla mun pienoiskiväärillä ja makuu-ammunnassa ampui kaikki yhteen reikään ja keskelle taulua! Kysyi sitten että onko tämä nyt se ilmakivääri..?

     
     
  6. #266
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Ei natsaa vaikka saisikin lisää natsoja. Jos tarjoavat pari High end Modia niin kyllä mä sit pariksi päiväksi voin mennä telttailemaan . Nykyään varmaan tulenjohtoa voi jo vaikka etänä tehdä jossain kahvilassa. Eikös se ole tätä nykypäivää. Voi olla että minut on siirretty mappi ööhön kun tsaarin ajan tulenjohtovälineitä ei ole enään.
    Mun tulenjohtolaiteauto siirrettiin mappi ööhön jo vuonna -96. Ja syystäkin!

     
     
  7. #267
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Naiset on kyllä hyviä ampujia. Harmi vaan että harva harrastaa lajia. Mun sisko kävi ekaa kertaa elämässään ampumassa mun kanssa radalla mun pienoiskiväärillä ja makuu-ammunnassa ampui kaikki yhteen reikään ja keskelle taulua! Kysyi sitten että onko tämä nyt se ilmakivääri..?
    Naisilla on etuna hyvä tuki makuuammunnassa miehillä tuo yleensä kasvaa liian alas.
    Spoileri!

     
     
  8. #268
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 12:40.

     
     
  9. #269
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jotenkin mielenkiintoista kuitenkin että kivääriampujat käyttävät paksuja nahkavaatteita. Eivät pysty edes normaalilla tavalla liikkumaan niissä varusteissa. Pistooliampujat sitten taas eivät saa käyttää nilkaan asti ylettyviä kenkiä, rannekelloakaan eikä mitään tukea. Jotenkin hassua Mutta eipä siinä mitään kun säännöt ovat kuitenkin kaikille samat

     
     
  10. #270
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Pieksämäki
    Viestit
    37
    Harrastuksina nyt ei varsinaisesti enää juuri mikään muu, kuin höyryttely. Aikaisemmin tuli keräiltyä elokuvia, joita hyllystä löytyykin yli 600, sekä luettua kirjoja paljonkin. Nykyään aika menee höyrytellessä ja erilaisia pienpanimotuotteita maistellessa. Ja Viskiä maistelen myös paljonkin.
    Sähköistä nikotiini-inhalaattoria käyttäjä lähihoitaja.


    Laitteistona:
    Sigelei Fuchai 213 + Aspire Cleito 120
    Vaporesso Nano + Aspire Cleito
    Koopor plus 200w
    Ijoy Limitless rdta

     
     
  11. #271
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Virkistysammunta olis hyvä myös mutta jostain kumman syystä sekin on kiellettyä... Mitään järkeähän silläkään kiellolla ei ole.
    Ja jos EUnukit saa tahtonsa läpi, kielletään kaikki.
    Tuo viimeisin lakiesitys kieltää kaikki puoliautomaattiaseet joihin saa yli 6 patruunan lippaan, pistoolikahvan, alle 45cm piiput ja jälleenlataamisen yms.

    Eli kaikenlainen reserviläistoiminta ja kilpa-ammunta loppuu koko euroopasta.

    Muu aseisiin liittyvä harrastus- ja elinkeinotoiminta loppuu muihin älyttömiin sääntöihin.

    Sitten ei ole aseta enää kuin rikollisilla ja terroristeilla.

     
     
  12. #272
    Mää vien kanssa sotilaspassin samalla kertaa jos pistoolista joutuu luopumaan. Jos ei kerran ihmiseen luoteta rauhan aikana,niin sotikoon jotkut muut sitten.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  13. #273
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    Uskomattoman tyhmiä on lainsäätäjät, niin suomessa kuin koko euroopassa.
    Aivan sama juttu olis jos rattijuopumuksia yritettäisiin ehkäistä kieltämällä taksikuskeilta auton käyttö...


    Jottei karkaa ot:kin ihan älyttömäksi niin kerrottakoon että (ilmeisen?) aseharrastuksen lisäksi tallista löytyy pieni metallipaja.
    Pari sorvia, iso ja pieni, työkalujyrsinkone aika hyvine varusteineen, jarrulevysorvi, pylväsporakone ja muutama muu pikku metallintyöstökone.
    Vesijäähdytteinen AC/DC-TIG ja MIG löytyy myös.

    Ajatuksena on olla kaikkien pörisevien vehkeiden (autot, mp:t, mönkijä, kelkka, lumilinko, traktorit, ruohonleikkurit, sahat, puutarhajyrsin, jne) kunnossapidossa omavarainen.


    Tilat puusepän verstaallekki on jo olemassa mutta koneet puuttuu vielä.

     
     
  14. #274
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jeps. Yritän sanoa asiani lyhyesti. A: USA-Venäjä ovat esimerkki siitä että rauhan turvaamiseksi tarvitaan voimalle vastavoima. B: Rikollisia laki ei koske. C: Entinen ampumaurheiluharrastaja voi lopettaa olemasta A-luokan nuhteeton kansalainen. D: Aseet eivät tästä maasta eikä koko maailmasta katoa ikinä mihinkään. C: Luvattomien aseiden maahantuonti lisääntyy. D: Ampuma-aseilla tapahtuvat kuolemat, haavoittumiset ja välikohtaukset lisääntyvät runsaasti. Näin siis tulee tapahtumaan mikäli aseet kielletään kokonaan. Tästä on esimerkkejä jo olemassa.

     
     
  15. #275
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Mulla on ollut liikuntaharrastuksena jo pitkään aikido ja uinti. Muita harrastuksia on strategialautapelit, perinnekäsityöt ja musiikki. Soitan ja laulan kovaa ja korkealta. Paikallisessa viihdemusiikkikuorossakin tulee kunnon kansakoulunopettajan tapojen mukaisesti heiluttua.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  16. #276
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Casull Näytä viesti
    Jottei karkaa ot:kin ihan älyttömäksi niin kerrottakoon että (ilmeisen?) aseharrastuksen lisäksi tallista löytyy pieni metallipaja.
    Pari sorvia, iso ja pieni, työkalujyrsinkone aika hyvine varusteineen, jarrulevysorvi, pylväsporakone ja muutama muu pikku metallintyöstökone.
    Vesijäähdytteinen AC/DC-TIG ja MIG löytyy myös.
    Jos sulla on koneet niin nappaa kiinni Trollin topcap tilauksesta, se on niin bf-koukussa että voit velkoa miljoonaviissataa...

     
     
  17. #277
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    15
    Töissä käyminen, lasten kasvatus, eläminen, (VAPOTTELU)

     
     
  18. #278
    --- .... .....
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  19. #279
    Höyryttelijä Sanna's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Koirat, nörtteily, millon mikäkin. Innostun asioista helposti. Geokätköily, rakennekynnet, käsityöt, värittely..
    Viimeksi muokannut Sanna; 04.10.16 kello 22:09.

     
     
  20. #280
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mullakin harrastuksena mitä milloinkin mutta tuota geokätköilyä aion koittaa kun tykkään liikkua luonnossa ja siinä olis jokin tarkoitus silloin kun ei ole sieniaika :-D

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •