Sivu 13 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314151617 ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 334

Aihe: Harrastuksesi (höyryttelyn lisäksi)

  1. #241
    Harrastan navan kaivelua, satupelejä ja mietin parturissa käyntiä, että voisi harrastaa tukan kasvatusta. Tätäkö tämä elämä nyt sitten on. Tosin ihan oikeana potentiaalisena harrastuksena olisi kitaran kaivelu naftaliinistä. Pitäisi vaan perehtyä miten tuon äänen saa laadukkaana kuulokkeista ulos ja vielä ilman kummempaa sijoittamista.

     
     
  2. #242
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Maastofillarointia. Siitä hyvä harrastus, että pääsee polkemaan milloin huvittaa. Kostean kelin polkeminen vaan tuppaa näissä hommissa vituttamaan yllättävän paljon :think:

     
     
  3. #243
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    4
    Valokuvaus, harrastuksena/ammattina

     
     
  4. #244
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    16
    Ratsastus ja hevosten kanssa touhuilu. Tällä hetkellä opetellaan yhden nuoren hevosen kanssa ratsun taitoja ja kärrylenkillä käyntiä.

     
     
  5. #245
    Kuntosalilla tulee käytyä.

     
     
  6. #246
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    13
    Kuntosalilla tulee käytyä aktiivisesti, 5-8/krt viikko, aikalailla tullut elämäntavaksi..

     
     
  7. #247
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Salilla käyn, ja välillä tulee ajeltua papan metsässä tappovireissä olevalla crossilla.

     
     
  8. #248
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Whiten fat 3 lähti niin hyvään hintaan että oli pakko ostaa. Vihdoin pääsee taas alottamaan fillaroinnin pitkän tauon jälkeen.

     
     
  9. #249
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Koiran kanssa tulee liikuttua luonnossa paljon. Mökkeiltyä tulee kans harrastettua paljon ja siinä sivussa kalastusta yms. Kivaa..

     
     
  10. #250
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    17
    Kesällä tuli koettua tähän asti oman maastopyöräily harrastuksen kohokohta alpeilla:



    Eihän toi mitään amerikan meininkiä ole, mut tollasenaankin niin sviidun siistiä!

     
     
  11. #251
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    5
    Oman auton rakentelu, boxilla pelailu ja koiruus vie kaiken ylimääräisen ajan

     
     
  12. #252
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Katsotaan että herääkö tämä ketju unistaan? Kilpaurheiluammunta on minun toinen harrastukseni Laittakaa nyt harrastuksia tänne. Täällä voi mukavasti kohdata toisia harrastelijoita ja vaihtaa tietoja ja ajatuksia jne.

     
     
  13. #253
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kitaran rämpyttely joskus (ei siis soittaminen), Sienestys, kalastus, reserviläistoiminta ja 7 ja 8 vuotiaiden tyttölasteni kanssa viikko ja viikko systeemillä kuluu aika ja kaikkea mitä siihen littyy

     
     
  14. #254
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Katsotaan että herääkö tämä ketju unistaan? Kilpaurheiluammunta on minun toinen harrastukseni Laittakaa nyt harrastuksia tänne. Täällä voi mukavasti kohdata toisia harrastelijoita ja vaihtaa tietoja ja ajatuksia jne.
    Kasaa? Jos niin lohtaja varmaan tuttu Pitäs aseet viedä ens viikol kaverille huoltoon... Kylläkin metsästysaseita. On mul pistoolikin taulunpuhkomiseen...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #255
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Kasaa? Jos niin lohtaja varmaan tuttu Pitäs aseet viedä ens viikol kaverille huoltoon... Kylläkin metsästysaseita. On mul pistoolikin taulunpuhkomiseen...
    Metsästys pienimuotoisena on tarkoituksena tulla kuvioihin mukaan haulikolla. Aktiivisena reserviläisenä minulla on kavereita jotka harrastaa SRA ammuntaa. Itse olen toistaiseksi kuitenkin vain harrastanut ilmapistoolia ja .22LR pienoispistoolia. "toinen käsi taskussa" ammuntaa siis. Monenlaisilla aseilla olen kyllä ampunut mutta mua jostain syystä kiinnostaa tuo rauhallisempi tyyli jolla pyritään vaan ampumaan keskelle taulua. Tosin pika-ammunta on jostain syystä mulla toimivampi kuin se pitkään tähtääminen entiseen koulutauluun ja nykyisellä nimellä tarkkuustauluun ja tosiaan pistooli on se mun laji. Reserviläisten SM kisoihin ajoin Turusta Ouluun vuonna 2012 lopulla ja sieltä tuli SM hopeaa. Sen jälkeen harrastus on kyllä hiipunut. Se hopea taisi riittää minun kunnianhimooni! Vaan olinkin sitä ennen ampunut kolmessa vuodessa noin 50,000 laukausta joten ehkä olin hieman liian kiinni siinä harrastuksessa ja ehkä tuli vähän "katabolinen olo"

     
     
  16. #256
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Kasaa? Jos niin lohtaja varmaan tuttu Pitäs aseet viedä ens viikol kaverille huoltoon... Kylläkin metsästysaseita. On mul pistoolikin taulunpuhkomiseen...
    Lohtaja on mulle tuttu vain armeijan ajoista. Olin ilmatorjunnassa tulenjohtolaitemiehenä silloin aikoinaan ja 57 milliset tykit ampui

     
     
  17. #257
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ollu mieles kyl kans kokeilla oikeen kunnolla pistooliammuntaa kun paikkakunnalla on vireä ampumaseura. Tunnen myös tuon moninkertaisen suomenmestarin, olihan hän myös olympialaisissa edustamas. Kivaa hommaa ihan hupinakin kavereiden kans...
    Metsästys kuitenkin ykkösenä.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #258
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ollu mieles kyl kans kokeilla oikeen kunnolla pistooliammuntaa kun paikkakunnalla on vireä ampumaseura. Tunnen myös tuon moninkertaisen suomenmestarin, olihan hän myös olympialaisissa edustamas. Kivaa hommaa ihan hupinakin kavereiden kans...
    Metsästys kuitenkin ykkösenä.
    Minkä lajin pistoolin suomenmestarin? Marko vai?

     
     
  19. #259
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ollu mieles kyl kans kokeilla oikeen kunnolla pistooliammuntaa kun paikkakunnalla on vireä ampumaseura. Tunnen myös tuon moninkertaisen suomenmestarin, olihan hän myös olympialaisissa edustamas. Kivaa hommaa ihan hupinakin kavereiden kans...
    Metsästys kuitenkin ykkösenä.
    Virkistysammunta olis hyvä myös mutta jostain kumman syystä sekin on kiellettyä... Mitään järkeähän silläkään kiellolla ei ole.

     
     
  20. #260
    Lohtaja on kans tuttu paikka armeija ajoista. Perkele kolme kertaa on tullut käytyä viikon leirillä Poroluodolla meritulenjohto tehtävissä. On ankee paikka. Jos kutsukirje tulee postissa niin toivon että ei olisi neljäs kerta .


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •