Sivu 8 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 488

Aihe: Clearoa etsimässä

  1. #141
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Arvon liero-sekspertit, onko clearoa jossa on rba ja rba:ssa on parempi wikkaus kuin subtankin rba:ssa? Pitää joko odotella sitä uutta rba:ta taikka sitten löytää joku korvaava.
    Huitase ne subin rbapään reiät isommiksi ihan kertaheitolla mutta jos ei huvita nii muistaakseni atlantikseen saa rba-pään, tosin ei ole tarkotettu atlantikselle se. Ja jos rba:ta haet niin Billow tai vastaava täysin rebuildable saattais kans toimia ihan hyvin

     
     
  2. #142
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lova Näytä viesti
    Huitase ne subin rbapään reiät isommiksi ihan kertaheitolla mutta jos ei huvita nii muistaakseni atlantikseen saa rba-pään, tosin ei ole tarkotettu atlantikselle se. Ja jos rba:ta haet niin Billow tai vastaava täysin rebuildable saattais kans toimia ihan hyvin
    Hiottu jo reikiä. Kunnon RBA:ta löytyy jo reilusti, mutta nuo clearotkin tuntuvat toimivan yllättävän hyvin noiden rba-päiden kanssa.

     
     
  3. #143
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Mites delta2? Siinä taitaa rba-dekki olla samantapainen kun lemossa...

     
     
  4. #144
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    73
    Tähän väliin, ja tiedän tämän olevan kuolleena syntynyt kysymys: mä höyrystellyt samoilla vermeillä siitä lähtien kun kartotankit tuli. Ensimmäinen lavatube yhä käytössä ja niin päin pois, mitä nyt suojaus poistettu.. Nyt mietin, josko päivittäis. Lähinnä häiritsee noissa kartoissa se, että maku ja höyry heikkenee huomattavasti parissa päivässä. Muut viat on sitten enempi semmosia fysikaalisia; lämmönvaihtelut jne, joista en usko, että päästään kovin äkkiä eroon höyrystimissä. Mietin tässä päivittämistä ja näistä clearoista kovin nykyään puhutaan. Ilmeisemmin jokunen askel on niistä CE2 turhakkeista otettu, eli onkohan tänä päivänä mitään sellaista yleisesti hyväksyttyä varmaa valintaa? Ajattelin marssia kauppaan hakemaan tuommoisen vinkeän laatikonmuotoisen virtalähteen ja jonkun vanhalta vahvistimenputkelta näyttävän pölperön siihen nokkaan, mutta vähän hukassa, nohta mikä. En viitsi ruveta itse mitään atoja rakentelemaan, kerran kokeilin ja totesin, että ei maksa vaivaa. Ajattelin siis hommata nautiluksen, koska sillä on hieno nimi ja se on hauskan näköinen. Onko parempia vaihtoehtoja? Näitä on nykyään biljoona enkä ole ollenkaan kärryillä. Haluaisin vain, että atot/kartot/naapurin mummo sykkisi edes viikon päivät ja että olisi höyryä ja makua. Kiitän etukäteen.

     
     
  5. #145
    Höyrykonkari Gonamies's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    134
    Itellä on iStick 50w ja oon siihen todella tyytyväinen. Tankkina Sensen herakles. Toi nautilus on varmasti hyvä/varma valinta myös, Oli mulla toisena vaihtoehtona.

     
     
  6. #146
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    73
    Joo, ajattelinkin, että hakisin tuon 50w istickin virtalähteeksi, mutta silti, en ole näissä höyrystimissä kovinkaan innoissan näistä itse virran antajista läihnnä siksi, että en muista milloin olisin viimeksi kironnut ongelman olevan virtaa antavassa vekottimessa. Pitääpä tutkia tuo sensen herakles siis.

     
     
  7. #147
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TeeJii Näytä viesti
    Joo, ajattelinkin, että hakisin tuon 50w istickin virtalähteeksi, mutta silti, en ole näissä höyrystimissä kovinkaan innoissan näistä itse virran antajista läihnnä siksi, että en muista milloin olisin viimeksi kironnut ongelman olevan virtaa antavassa vekottimessa. Pitääpä tutkia tuo sensen herakles siis.
    Kangerin subox voisi olla myös hyvä vaihtoehto. Tulee boksi ja tankki samassa paketissa 👍

     
     
  8. #148
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Mä en tiedä mitä mieltä olisin istck 50w:stä. Useimmilta puoliltaan loistava mutta kaiken pilaa huono tulitusnappi. Nappi pätkii usein tulittaessa ja toisaalta vissiin välillä tekee itsekseen kolmen painalluksen sarjoja ja vaihtaa VW:stä VV:hen ja välillä viiden painalluksen sarjoja ja sammuttaa boksin. Toisena boksina mulla on Cloupor mini ja sen laatuvaikutelma ja koko lootan jämäkkyys on sen verran eri tasolla että sitä on ilo käytellä istickkiin verrattuna.

     
     
  9. #149
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leeeevi Näytä viesti
    Mä en tiedä mitä mieltä olisin istck 50w:stä. Useimmilta puoliltaan loistava mutta kaiken pilaa huono tulitusnappi. Nappi pätkii usein tulittaessa ja toisaalta vissiin välillä tekee itsekseen kolmen painalluksen sarjoja ja vaihtaa VW:stä VV:hen ja välillä viiden painalluksen sarjoja ja sammuttaa boksin. Toisena boksina mulla on Cloupor mini ja sen laatuvaikutelma ja koko lootan jämäkkyys on sen verran eri tasolla että sitä on ilo käytellä istickkiin verrattuna.
    Istickissä tuntuu laatu vaihtelevan, oma 50w toimi moitteetta sen pari kk mitä se mulla oli
    Myin työkaverille, toivottavasti ei ala nyt oikuttelemaan.....
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #150
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Palataanpas takaisin jännän äärelle.

    Oppinut noilla subtankeilla (mini+nano) sekä iSubilla tuohon keuhkoimailuun. Molemmissa vaan on omat vikansa:
    subtank ja iSub"räkii" pieniä nestepisaroita höyryn sekaan
    subtankin höyryn tuotto aika maltillista
    iSub tuntuu käyvän kuivana yli 20W teholla ja alle 20W teholla höyryn tuotto on aika maltillista.

    Ja käytetty soossi on 65/35 VG/PG ja tuo neste menee vielä kayfunillakin.

    RBA leikkejä saa leikkiä Kayfunilla, Subin RBA:lla sekä drippereillä eli valmisato vehjes olisi hakusessa, siis:

    kehkoimuihin soveltuva
    ei "räi" nestettä
    tuottaa hyvin höyryä
    tehon tarve maltillinen (40W tai alle)
    valmisatpäät joko halpoja tai sitten pitkäikäisiä

    Suosituksia? Kokemuksia?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #151
    Höyrykonkari Wept's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Palataanpas takaisin jännän äärelle.

    Oppinut noilla subtankeilla (mini+nano) sekä iSubilla tuohon keuhkoimailuun. Molemmissa vaan on omat vikansa:
    subtank ja iSub"räkii" pieniä nestepisaroita höyryn sekaan
    subtankin höyryn tuotto aika maltillista
    iSub tuntuu käyvän kuivana yli 20W teholla ja alle 20W teholla höyryn tuotto on aika maltillista.

    Ja käytetty soossi on 65/35 VG/PG ja tuo neste menee vielä kayfunillakin.

    RBA leikkejä saa leikkiä Kayfunilla, Subin RBA:lla sekä drippereillä eli valmisato vehjes olisi hakusessa, siis:

    kehkoimuihin soveltuva
    ei "räi" nestettä
    tuottaa hyvin höyryä
    tehon tarve maltillinen (40W tai alle)
    valmisatpäät joko halpoja tai sitten pitkäikäisiä

    Suosituksia? Kokemuksia?
    Et ole sattunut Atlantis 2 kerinnyt kokeilemaan?
    0.3 atopäillä 35W ja höyryä tulee ainakin omilla keuhkoilla enemmän kuin tarpeeksi ja muutenkin vastaa teikäläisen vaatimuksia. Suosittelen ottamaan kokeiluun.

     
     
  12. #152
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Palataanpas takaisin jännän äärelle.

    Oppinut noilla subtankeilla (mini+nano) sekä iSubilla tuohon keuhkoimailuun. Molemmissa vaan on omat vikansa:
    subtank ja iSub"räkii" pieniä nestepisaroita höyryn sekaan
    subtankin höyryn tuotto aika maltillista
    iSub tuntuu käyvän kuivana yli 20W teholla ja alle 20W teholla höyryn tuotto on aika maltillista.

    Ja käytetty soossi on 65/35 VG/PG ja tuo neste menee vielä kayfunillakin.

    RBA leikkejä saa leikkiä Kayfunilla, Subin RBA:lla sekä drippereillä eli valmisato vehjes olisi hakusessa, siis:

    kehkoimuihin soveltuva
    ei "räi" nestettä
    tuottaa hyvin höyryä
    tehon tarve maltillinen (40W tai alle)
    valmisatpäät joko halpoja tai sitten pitkäikäisiä

    Suosituksia? Kokemuksia?
    Itse olen kokeillut lähes kaikkia markkinoiden tarjoamia subohm lieroja ja tällä hetkellä top 3 varmasti zephyrus, supertank by tobeco, ja arctic tank. Isub löytyy seuraavana varmasti suosikeistani enkä ole koskaan saannut räkimään lainkaan tätä? Noihin kannattaa tutustua kuitenkin jos ei ole vielä tuttuja.

     
     
  13. #153
    Höyryttelijä Kalapatto's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    41
    Pannaas tänne kysymys liittyen noihin clearoihin. Pari päivää sitten ajattelin taas perehtyä höyryttimien uutuuksiin ja selkeesti oon jääny jälkeen näissä hommissa kun en aiemmin ollut sub ohm clearoista sen kummemmin kuullut ja nyt haluan kokeilla, mutta haluaisin sellasen mikä on varma toiminen ja pystyy vetäää kovillakin tehoilla halutessaan (yli 35W) ja oonkin himoinnut tota freemax starre/Vapeston maganusta, mutta onko näitä vieläkin parempia? Makuasioita tottakai, mut omaan silmään revikoita kattelllessa toi olis paras. Onkohan siihen mahollsita kikkailla RBA atoa ja jos ei niin onko joku clearo RBA mahollisuudella parempi kun tuo maganus? Oon siis jo vuoden päivät ite kasannu vastukset ja todennu hyviks. Vielä yks kysymys, jotta saadaan tästä mahollisimman sekava: Onko noissa edes tarvetta ite kasatulle vastukselle eli toimiiko valmiit vastukset riittävän hyvin?
    Ehkä tähän jonku yhteenvedon vois vielä laittaa:
    Mitä clearoa suosittelet kun hakusessa suuret pilvet ja kunnon maut varmatoimisesta laitteesta?

    Edit: Tällä hetkellä sx 350 modilla big dripperistä vähän yli 30W tehoilla höyryän ni ainakaan sitä pienempiä höyryjä en kyllä haluais.
    Viimeksi muokannut Kalapatto; 09.07.15 kello 21:43.

     
     
  14. #154
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kalapatto Näytä viesti
    Pannaas tänne kysymys liittyen noihin clearoihin. Pari päivää sitten ajattelin taas perehtyä höyryttimien uutuuksiin ja selkeesti oon jääny jälkeen näissä hommissa kun en aiemmin ollut sub ohm clearoista sen kummemmin kuullut ja nyt haluan kokeilla, mutta haluaisin sellasen mikä on varma toiminen ja pystyy vetäää kovillakin tehoilla halutessaan (yli 35W) ja oonkin himoinnut tota freemax starre/Vapeston maganusta, mutta onko näitä vieläkin parempia? Makuasioita tottakai, mut omaan silmään revikoita kattelllessa toi olis paras. Onkohan siihen mahollsita kikkailla RBA atoa ja jos ei niin onko joku clearo RBA mahollisuudella parempi kun tuo maganus? Oon siis jo vuoden päivät ite kasannu vastukset ja todennu hyviks. Vielä yks kysymys, jotta saadaan tästä mahollisimman sekava: Onko noissa edes tarvetta ite kasatulle vastukselle eli toimiiko valmiit vastukset riittävän hyvin?
    Ehkä tähän jonku yhteenvedon vois vielä laittaa:
    Mitä clearoa suosittelet kun hakusessa suuret pilvet ja kunnon maut varmatoimisesta laitteesta?
    Tällä hetkellä taitaa suositelluimpia olla Zephyrus ja Subtank Mini/Plus. Molemmat, ainaki henkilökohtasen kokemuksen osalta toi subtank mini on kyl varmatoimisia ja hyviä tankkeja, molemmissa tulee vakiona se RBA-pää, joten sitte vakiocoileista helppo siirtyä coilien rakenteluun ilman uuen laiteen/osan ostamista

    Edit: oho, luin vissii hieman nopeesti ton, ootki jo vuojen väsänny omia coileja :'D Pahoitteluni tästä asiasta

     
     
  15. #155
    Höyryttelijä Kalapatto's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    41
    Joo ja oon kyllä ensimmäisestä ite kasatusta vastuksesta lähtien ollu sitä mieltä, että ne on ylivoimaisia näihin tehtaan atoihin verrattuna, mutta onko näistä uusien laitteiden vastuksista mihinkään jos vertaa wickausta ja kestoa noihin omiin coileihin? Ilmeisesti kuitenkin tuntuu aika pitkään kestävän esim. maganuksessa vaikka vetelis millasta siirappia

     
     
  16. #156
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kalapatto Näytä viesti
    Joo ja oon kyllä ensimmäisestä ite kasatusta vastuksesta lähtien ollu sitä mieltä, että ne on ylivoimaisia näihin tehtaan atoihin verrattuna, mutta onko näistä uusien laitteiden vastuksista mihinkään jos vertaa wickausta ja kestoa noihin omiin coileihin? Ilmeisesti kuitenkin tuntuu aika pitkään kestävän esim. maganuksessa vaikka vetelis millasta siirappia
    Kyllä mun muistin mukaa ainaki zephyrus wickkaa vaikka mitä liisteriä ja jos en väärin muista nii starre ja maganus on tasan tarkkaa sama tankki, eri brändäykset vaan

     
     
  17. #157
    Kertokaas mulle vuotamaton tankki. Meni hermo subtank minin hikoiluun. Suuri nestetilavuus on plussaa.

     
     
  18. #158
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Palataanpas takaisin jännän äärelle.

    Oppinut noilla subtankeilla (mini+nano) sekä iSubilla tuohon keuhkoimailuun. Molemmissa vaan on omat vikansa:
    subtank ja iSub"räkii" pieniä nestepisaroita höyryn sekaan
    subtankin höyryn tuotto aika maltillista
    iSub tuntuu käyvän kuivana yli 20W teholla ja alle 20W teholla höyryn tuotto on aika maltillista.

    Ja käytetty soossi on 65/35 VG/PG ja tuo neste menee vielä kayfunillakin.

    RBA leikkejä saa leikkiä Kayfunilla, Subin RBA:lla sekä drippereillä eli valmisato vehjes olisi hakusessa, siis:

    kehkoimuihin soveltuva
    ei "räi" nestettä
    tuottaa hyvin höyryä
    tehon tarve maltillinen (40W tai alle)
    valmisatpäät joko halpoja tai sitten pitkäikäisiä

    Suosituksia? Kokemuksia?
    Kaksi sanaa: Freemax ja Starre. 0.5 ohmisella toimii varsin hyvin 30-40 watilla, ja atopäät kestää ihan järjettömän kauan. Alle vitosen kipale noi atopäät, ja jopa Defun ryynästä imeskellyt samalla atolla 50ml, ja päälle vaikka mitä. Jalipon Milkkiä ato kesti 150ml. Ei ainuttakaan dryhittiä edes 90%VG kiisseleillä. Paras klearo mitä oon koskaan kokeillut. Tilasin jo ton uudenkin version. Nestettä tietysti kuluu ihan helvetisti, mutta DIY nesteethän on halpoja kuin saippua.

    Edit: Pisaraakaan ei ole vuotanut tähän mennessä. Sekin enkka omalla kohdalla. Subtank hikoilee kokoajan jostain...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #159
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:15.

     
     
  20. #160
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Arctic pelaa 31-32 watilla hyvin, wickaa mitä vaan, eikä vuoda, kunhan VG:tä on se yli 50%. Atopäät kestää 100ml (eli 4-5 päivää) ja erittäin luotettavia.
    Omasta mielestäni nuo Arcticin atot eivät anna juuri mitään ulos 32W tehoilla, itse ajelen jatkuvasti 55-70W tehoilla ja VG:tä on noin 80-90%. Atot kestäneet tähän mennessä noin 130-150ml höyryttelyt, joten ihan tyytyväinen olen kyllä.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •