Sivu 18 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8141516171819202122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 488

Aihe: Clearoa etsimässä

  1. #341
    Höyrykonkari Korvaboosti's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    236
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jorpakko Näytä viesti
    Atlantis EVO

    edit:Ainiin, Melo III Mini muistui mieleen.

    Mutta, miksi etsiä muita kun Minisuperi on paras?
    Ohan se loistava laitos, mutta pitäs päästä testaan jotain muutakin vaihteluksi jossa ois vielä parempi pohja ratkaisu. Onneksi ei superista tartte ku kerran kuukaudessa taistella pohja auki.
    Jos tohon meloon laitto starren aton niin tais olla semmonen ongelma et wickireijät jää turha ylös, ja pinni pitää vaihtaa melon atosta? Uus Atlantis vaikuttas kyl kiinnostavalta.

     
     
  2. #342
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    DTL clearo, toimivilla ja kohtuuhintaisilla atopäillä Starren kaveriksi. RBA-pää plussaa, mutta ei pakollinen.

    Mikä se ois?

     
     
  3. #343
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Kangertechin Protank4 tai Toptank mini? Itse tykkäsin aivan pirun paljon ja ikävä on... On helppo ja hyvä RBA-pää ja tarjoaa hyvät maut pienillä wateilla ja tosi kivasti höyryäkin.

     
     
  4. #344
    subtank only ollu tässä 1.5 vuotta jo mut nyt ku olis modi ilman höyrystintä niin josko kokeilis jotain muutakin. Oon vähän miettinyt ja Atlantis EVO tai sitten Supertank miellyttäs, evoon ilmeisesti menee starren atopäät joita on kehuttu ja supertankistakin kuullut paljon hyvää. Kuinka osais päättää Kenties joku jolla on kokemusta molemmista vois laittaa parilla ranskalaisella viivalla päällimmäiset tunteet.


    edit: niin tosta EVOsta pitikin kysyä että miten siihen oikeen noi starren atopäät sopii kun näyttää ihan erilaisilta?

    edit: sekotin jotenkin eli evossa onkin ilmeisesti omat ja supertank/starre käy keskenään.

    Tilailinkin ton Starre 2 kun gearbestiltä sai 13 taalaan.
    Viimeksi muokannut sir^; 08.08.16 kello 02:18.

     
     
  5. #345
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Moro..! Löytyykö ketään joka osaisi kertoa enemmän Kabuki Styled BCC Bottom Coil Clearomizerista? Niihin (ainakin 3ml) käy samat atot kun nautilukseen.Mutta sitten kun isompaan 4ml mennään ( https://www.fasttech.com/products/0/...il-clearomizer ) käy ainoastaan 1,6 ohmin atopää..? Entä mitä tarkoittaa w/0 coil head ? Olen tilannut aikaisemmin 3ml Kabukeja 2kpl ja vaikkeivat ilmesesti olekkaan ihan alkuperäisiä, ovat toimineet jopa paremmin kuin aidot Nautilukset.. Ei kurlausongelmia,ei vuotamista ja jopa paremmat savut kun Naitlus Aspire tankeilla(5ml),vaikka samat atopäät ja litkut.. Käyttänyt olen vain vg-litkuja.. Picon nokassa Kabuki on näppärän pieni ja menee paremmin taskuun,siinä syy miksi kokeilin Kabukia,erään ystävällisen palstalaisen suositulksesta.!!Nyt tilasin 4ml Kabukin ja työnnän siihen 1,8 ohmin aton ,kun niitä kerran on... Kokemuksia tietoa jollain lisää..?
    [

     
     
  6. #346
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laatto Näytä viesti
    Moro..! Löytyykö ketään joka osaisi kertoa enemmän Kabuki Styled BCC Bottom Coil Clearomizerista? Niihin (ainakin 3ml) käy samat atot kun nautilukseen.Mutta sitten kun isompaan 4ml mennään ( https://www.fasttech.com/products/0/...il-clearomizer ) käy ainoastaan 1,6 ohmin atopää..? Entä mitä tarkoittaa w/0 coil head ? Olen tilannut aikaisemmin 3ml Kabukeja 2kpl ja vaikkeivat ilmesesti olekkaan ihan alkuperäisiä, ovat toimineet jopa paremmin kuin aidot Nautilukset.. Ei kurlausongelmia,ei vuotamista ja jopa paremmat savut kun Naitlus Aspire tankeilla(5ml),vaikka samat atopäät ja litkut.. Käyttänyt olen vain vg-litkuja.. Picon nokassa Kabuki on näppärän pieni ja menee paremmin taskuun,siinä syy miksi kokeilin Kabukia,erään ystävällisen palstalaisen suositulksesta.!!Nyt tilasin 4ml Kabukin ja työnnän siihen 1,8 ohmin aton ,kun niitä kerran on... Kokemuksia tietoa jollain lisää..?
    Käy näihin kaikki Nautiluksen atot.
    Minä olen tilannut aikanaan tuon: https://www.fasttech.com/products/3006/10018705/3960900 ja sitten tuon: https://www.fasttech.com/products/3994100
    Tuo viimeksi tilattu on ihan toimiva, mutta o-renkaat oli kuitenkin aika huonot ja työn jälki vähän karumpaa.
    Eka oli oikein hyvä muuten, mutta kontaktiruuvi oli mun makuun vähän turhan terävä, kun on pieni kuusiokolokannalla oleva. Vaihdoin sen tasakantaiseen, niin ei kuluta modin kontaktipintaa.
    Noihin tilavuuksiin ei kannata välttämättä uskoa, samoilla mitoilla olevien kamppeitten tilavuus ei varmaan paljon eroa.
    Seuraavaksi tilaan tuon titaaniversion: https://www.fasttech.com/products/0/...nk-clearomizer

    Tsekkaa muuten tuo Vika: https://www.fasttech.com/products/0/...nk-clearomizer
    Tilasin yhden ja piti pistää toinenkin tulemaan kun tuon oli koeponnistanut. On sirompi kuin Kabuki, mutta siistiä työtä ja toimiva laite tämäkin nimestään huolimatta.

    Edit: en tilaakkaan titaaniversiota, siinä on ihan turhat (mulle) P3-kierteet kasvattamassa pituutta.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  7. #347
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Kiitti lisäselvennyksestä.. Siis kaikkiin Kabukeihin uppoaa Natiluksen atot. w/0 coil head mulle jäi vaan vielä epäselväksi mitä lie tarkoittanee?..Tilasin 4 Kabukia jemmaan lisää,ettei lopu kesken sauhuttelu.. Itse olen siirtymässä niihin pikkuhiljaa ,kunhan olen tapellut Naitilusten kanssa tarpeeksi..Alussa tuntuivat tosi hyviltä ,mutta kova käyttö tekee näköjään tehtävänsä 2 vuodessa..(väljyydet kasvaa ja vuotaminen ja kurlaaminen lisäänty sitä mukaan).. Kaikki muuten onnistuu,kun tutkii ja kyselee...
    [

     
     
  8. #348
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laatto Näytä viesti
    Kiitti lisäselvennyksestä.. Siis kaikkiin Kabukeihin uppoaa Natiluksen atot. w/0 coil head mulle jäi vaan vielä epäselväksi mitä lie tarkoittanee?..
    Villi veikkaus et w/o tarkoittaa with out eli tankki myydään ilman vastuksia, ehkä ????

     
     
  9. #349
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Villi veikkaus et w/o tarkoittaa with out eli tankki myydään ilman vastuksia, ehkä ????
    Just näin. Unohtu mainita.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  10. #350
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Just näin. Unohtu mainita.
    "Anteeksi maalaisuuteni,muutan huomenna kaupunkiin" Liian yksinkertaista meikäläiselle?,eipä ihan heti tullut mieleen... Menen kielikursseille tämän jälkeen, vaikka ko kieli piti olla edes jotenkin hallussa ,sen verran ehkä hävettääkin.. Mutta ens kerralla mietin kyllä itse enemmän ja jos en saa itseltäni vastausta ,sitten vasta kysäisen..!!
    [

     
     
  11. #351
    Höyrykonkari koneisto's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    282
    Alkaa pumpuleiden vaihto tökkiä, joten pähkäilyn alla jonkin lieron hankkiminen.
    Hetkeen en ole kehitystä seurannut, joten apu kelpaisi.

    Kaipaisin tankkia, jonka
    - nestetilavuus vähintään 4 ml
    - halkaisija 22 mm
    - sopii ilmavaan mouth to lung / restrictive lung hit höyryttelyyn
    - ei niin jäätävän ruma kuin esim. Starre
    - soveltuu n. 30 - 35 watin tehoille, myös vähempi kelpaa

     
     
  12. #352
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja koneisto Näytä viesti
    Alkaa pumpuleiden vaihto tökkiä, joten pähkäilyn alla jonkin lieron hankkiminen.
    Hetkeen en ole kehitystä seurannut, joten apu kelpaisi.

    Kaipaisin tankkia, jonka
    - nestetilavuus vähintään 4 ml
    - halkaisija 22 mm
    - sopii ilmavaan mouth to lung / restrictive lung hit höyryttelyyn
    - ei niin jäätävän ruma kuin esim. Starre
    - soveltuu n. 30 - 35 watin tehoille, myös vähempi kelpaa
    Joyetech Ultimo, tai Supertank mini.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #353
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Korjataas teppaa, elikkäs se on lähinnä Superi, mini/normi/kullitettu ihan oman mieltymyksen mukaan.
    Ultimo on ihan kakka, ainakaan claptonit (helvetin lyhytikäisiä) tai keraaminuppi (kusee alleen iloisesti kuumana) ei vakuuta plus vaativat sen 40+ hattiwattia.
    Toki notchi ja rba testimättä.
    KGO & Twist

     
     
  14. #354
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Korjataas teppaa, elikkäs se on lähinnä Superi, mini/normi/kullitettu ihan oman mieltymyksen mukaan.
    Ultimo on ihan kakka, ainakaan claptonit (helvetin lyhytikäisiä) tai keraaminuppi (kusee alleen iloisesti kuumana) ei vakuuta plus vaativat sen 40+ hattiwattia.
    Toki notchi ja rba testimättä.
    No voi nenä. Aika paljon tota Ultimoa on kyllä kehuttu, ja varsinkin atojen kestoa. Tehovaatimuksen unohdin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  15. #355
    Höyrykonkari koneisto's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    282
    Supertank mini näyttää ihan kivalta. Pitääkö tuo 3ml kapasiteetti paikkansa?

     
     
  16. #356
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Kait se aika lähellä on. On kyllä erittäin helppo täyttää, joten ei ongelmaa vaikka olisi 2ml tilavuus.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #357
    Höyryttelijä Möge's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Turguses
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja koneisto Näytä viesti
    Alkaa pumpuleiden vaihto tökkiä, joten pähkäilyn alla jonkin lieron hankkiminen.
    Hetkeen en ole kehitystä seurannut, joten apu kelpaisi.

    Kaipaisin tankkia, jonka
    - nestetilavuus vähintään 4 ml
    - halkaisija 22 mm
    - sopii ilmavaan mouth to lung / restrictive lung hit höyryttelyyn
    - ei niin jäätävän ruma kuin esim. Starre
    - soveltuu n. 30 - 35 watin tehoille, myös vähempi kelpaa
    Miten olisi Freemaxin Scylla? "Virtaviivaisempi" kuin Starre ja ylätäyttöinen. 0.5ohmin DVC atot toimivat oikein mainiosti 30-35W tehoilla nimim. kokemusta on.

     
     
  18. #358
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Lainaus Alkuperäinen postaaja koneisto Näytä viesti
    Alkaa pumpuleiden vaihto tökkiä, joten pähkäilyn alla jonkin lieron hankkiminen.
    Hetkeen en ole kehitystä seurannut, joten apu kelpaisi.

    Kaipaisin tankkia, jonka
    - nestetilavuus vähintään 4 ml
    - halkaisija 22 mm
    - sopii ilmavaan mouth to lung / restrictive lung hit höyryttelyyn
    - ei niin jäätävän ruma kuin esim. Starre
    - soveltuu n. 30 - 35 watin tehoille, myös vähempi kelpaa
    Kangertechin Toptank mini. Aivan ihana vekotin. 0.5 claptoneilla 30-40wattia, saa mtl coileja, voi käyttää mtl kun ruuvaa vaan ilmoja pieneksi. 4ml tilavuus. RBA-pää, joka on tosi helppo tehdä + saa erittäin maukkaat höyryt.

    Oikeastaan väittäisin tuota toiseksi parhaaksi clearoksi, mitä olen omistanut. On ollu supertank, supertank mini, toptank mini, tfv4 on, aspire cleito, tfv8 (tämä on se paras) ja aspire nautilus.

     
     
  19. #359
    Mikähän ois hyvä TopTankin kaveriksi? Kohtuullinen hinta ja alhainen nesteenkulutus olisi plussaa. Vaporesson targettia ja iJust 2 tankkia oon miettinyt, mutta taitaa nekin sitä nestettä syödä aika hyvin ja mikäpäs nykyään ei söisi. Nautilus kymmenellä watilla ei oikein enää vakuuta kun on tottunut tuohon TopTankin höyrymäärään.

     
     
  20. #360
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:34.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •