Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 28 / 28

Aihe: Keskustelua KIRPPIS -alueesta foorumilla

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Kai sitä ny ehdottaa saa o;

     
     
  2. #22
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ja sä arvelit tämän homman kuuluvan sulle koska...?
    Saa varmaan mainita jos asiallisesti jos vituttaa? Tuo jatkuva uppiminen kyllä tympii myös minua.

     
     
  3. #23
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    En nyt tiedä taustoja, mutta jos uppii esim. kolme-viisi kertaa viikossa tuotetta, minkä haluaa myydä niin en ainakaan itse räjäytä siitä suonia ohimossa. Myyjä haluaa tavarasta x eroon, eikä täällä kaikki selaa myydään palstaa sivulle 6 saakka. Sivulla kolme yleensä alkaa mietityttää onkohan noi enää edes myynnissä

    Nämä nyt on mun mielipiteitä, eikä mitään ultimaalisia totuuksia.

    Tuohon varaus hommaan on sama mielipide kuin parilla muulla, ihan haista paskaa "kysyn tykkääkö vaimo väristä, otan mittoja" jne shaibaa saa lukea joka forkalla ja ikinä kukaan osta mitään. JOS haluaa jonkun romppeen ostaa, niin ne rahat kaivaa vaikka visalta. Tai Masterilta, mastereita saa vaikka 5, kun laittelee hakemuksia

    JOS taas joku maksaa esim. varausmaksun, on se jo aika selkeä merkki ostopäätöksestä. Mut nää on näitä, loppupeleissähän se on ihan vain ja ainoastaan myyjän kädessä, myykö vai ei.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #24
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Uppimisesta; jos on kiire hankkiutua laitteista eroon, niin iskee hinnan niin alas, että menee. Jos taas ei halua "liian halvalla" myydä, niin sitten sisäistää sen, että myymisessä voi mennä aikaa, tai sitä ei koskaan saa kaupaksi. Ei siihen ne "ylös, up, hoppistakeikkaa, ostakeeostakee"-loitsut auta.

    Ite kyllä voin varata myymääni laitetta esim. kavereille tai foorumi"tutuille", joita pidän edes jollain tapaa sanansa mittaisina. Jos taas mulla ei ole mitään mielikuvaa tyypistä nimimerkin takana, tai se on negatiivinen, niin käytän enemmän harkintaa, tai en vaan varaa. Toisekseen jos jotain jollekin varaan, niin siihen pitää olla joku selkee takaraja, jolloin varaaja ilmoittaa selkeesti ottaako sen, vaiko ei ja jos mitään ei siihen mennessä kuulu, niin sitten se menee seuraavalle jonossa.
    Enkä kyllä rupea viikkotolkulla varaamaan, mutta jos esim. ostaja on saamassa parin päivän päästä kapitaalia, niin ei mulla yleensä niin kiire ole, ettenkö jaksais odotella.. Yleensä kuitenkin jos joku jotain haluaa sen verran, että uskaltaa varausta kysellä, niin myös laitteesta hälle on enemmän iloa, kuin jollekin rahakeisarille, joka heittelee H-attyjä roskiin kun o-renkaat kulahtaa, käyttää W-boxeja saunaklapeina ja sytyttää grillin tuhatlappusilla.
    Enkä nyt meinaa mitään jonne 16v. "varaa mulle qun ei just nyt äiti antanu enempää karkkirahaa ja tarvii ES"-huutelua.

    Itsekin aika usein olen PA, paitsi niinä päivinä kun rahaa sattuu tulemaan ja olen tainnut kerran tai pari pyytää jotakuta varaamaan jonkun kiinnostavan/hyvän hintasen laitteen mulle, niin ymmärrän hyvin varauksen "tarpeen" ja usein sen pyrin myös muille suomaan.
    Tuskinpa kenenkään talous kaatuu, jos joutuu pari päivää odottelemaan (toki, jos se siihen kaatuu, niin ymmärrän, että ei haluta varailla kellekään)? Ja vaikka ostaja feidaiskin jonnekin, niin kai se tuote silti edelleen myyntikunnossa on?

    Edit. Nämä mun pointit varaamisesta kohdistettu siis lähinnä kalliimpaan kamaan; ei kukaan voi olla niin persaukinen, että jotain parin kympin pakettia tarttis varailla, tai jos on, niin varmaan niille parillekin kympille löytyy joku järkevämpi kohde..?

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari Helberth's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    295
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ja sä arvelit tämän homman kuuluvan sulle koska...?
    Sama tyyppi nostaa montaa eri myyntiketjuaan monta kertaa viikossa, eikä ystävällisistäkään huomautuksista ota onkeensa?

     
     
  6. #26
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Sitä varten on ylläpito. Jos "huolestunut foorumilainen" kokee, että sääntöjä ei noudateta hän raportoi ylläpidolle EI ala sotkemaan myyntiketjua, syyllistyen itsekin sääntörikkomukseen.
    KGO & Twist

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Tuolla viestin alareunassa on tuo "Ilmoita viestistä ylläpidolle" painike. Eiköhän tälläkin forumilla saa sanktioita jos toistuvasti rikkoo sääntöjä. On paljon tehokkaampaa antaa ylläpidon hoitaa nämä sääntörikkomukset, kuin että huudellaan eri ketjuissa asiasta, ja samalla aiheutetaan tarpeetonta draamaa. Ymmärrän hyvin, että ärsyttää kun jotkut henkilöt toistuvasti rikkovat sääntöjä ymmärtämättä seurauksia siitä, mutta jos jokainen forumilainen rupeaa poliisiksi, tulee yhtä suuri kaaos forumille, kuin että ketään ei noudattaisi sääntöjä. Täytyy kyllä myöntää että tämän kyseisen myyjän asenne neuvoja ja kysymyksiä kohtaan ovat olleet vähintäänkin ärsyttävä, mutta ostajana jätän moiset myyjät omaan arvoonsa, koska epäilen kauppojen onnistumista.

     
     
  8. #28
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Kauppapalaute varmaan on se yksi suurimmista indikaattoreista jonka perusteella pohtia.
    Jonka unohdit laittaa mulle
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •