Sivu 25 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 152122232425262728 ViimeinenViimeinen
Tulokset 481 - 500 / 545

Aihe: Rakas Päiväkirja by Ahe222

  1. #481
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Jutussa muuten piiloyllätys kauniiden naisvartaloiden ystäville
    2 klikkaisulla löytyi piilot. Hieno juttu jälleen. Tulikin luettuea tarkemmin kuin ennen.

     
     
  2. #482
    Näköjään

     
     
  3. #483
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keipilä Näytä viesti
    Hard 'n heavy?
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  4. #484
    Ei vaan kivoja höyrymisuja löyty kätköistä

     
     
  5. #485
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keipilä Näytä viesti
    Ei vaan kivoja höyrymisuja löyty kätköistä
    Se oli tarkoitettu niille ketkä sai vieroitusoireita edellisen neidin pois menosta
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  6. #486
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Uskallanko mennä selaimella katsomaan ?
    Vai onko tämä TAAS joku pervo huijaus ?

     
     
  7. #487
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Uskallanko mennä selaimella katsomaan ?
    Vai onko tämä TAAS joku pervo huijaus ?
    Kenpä tietää
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  8. #488
    Millonka seuraavaa päiväkirjamerkintää?
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  9. #489
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Millonka seuraavaa päiväkirjamerkintää?
    Eiköhän sitä muuten vois kirjotellakkin mutta on aiheet hiukan kortilla nyte, ellen sitten raapustele lämpimikseni vaikka tuosta Sat22:sta
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  10. #490
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Eiköhän sitä muuten vois kirjotellakkin mutta on aiheet hiukan kortilla nyte, ellen sitten raapustele lämpimikseni vaikka tuosta Sat22:sta
    Tykkäisin tästä, koska se oli mun toinen vaihtoehto Origenin Gennylle. Alkuperäistä ei varmaan saa mistään edes rahalla.

    Gkfm 22 vois kyllä irrota lainaan, kunhan saan itse eka kokeiltua sitä ees pari viikkoa...Odottelee tossa #200 extra fine meshiä.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  11. #491
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    prkl, sorry. pitäis mennä nukkumaan.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  12. #492
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Tykkäisin tästä, koska se oli mun toinen vaihtoehto Origenin Gennylle. Alkuperäistä ei varmaan saa mistään edes rahalla.

    Gkfm 22 vois kyllä irrota lainaan, kunhan saan itse eka kokeiltua sitä ees pari viikkoa...Odottelee tossa #200 extra fine meshiä.
    Jos vaikka ensi viikolla alkais tuosta satiaisesta raapimaan tietoja kasaan, toi Gkmf on kyllä hiukan siinä ja tässä. Se kun on käytännössä ihan samanlainen kuin 20 mm versio mutta isompi kooltaan
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  13. #493
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Näinhän se on Mites Low endistä RSST-C? Siinä on ihan mielenkiintoinen dekki.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #494
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Näinhän se on Mites Low endistä RSST-C? Siinä on ihan mielenkiintoinen dekki.
    Piti oikein googlettaa minkä näköinen keksintö on ja nyt on kyllä SMOK pistänyt parastaan Inaxis meets kartotankki Vois olla ihan mielenkiintoinen testattava.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  15. #495
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mä pesasen ja laitan tulemaan, pistä yv:llä osoite. Näitä sun kirjoituksia on niin helvetin mukava lukea, et lainaan mielelläni.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  16. #496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Mä pesasen ja laitan tulemaan, pistä yv:llä osoite. Näitä sun kirjoituksia on niin helvetin mukava lukea, et lainaan mielelläni.
    Kiitosta ja laitan viestiä :-)
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  17. #497

    Kuopan tuotoksia

    VapePit aiheuttaa joillekkin syviä väristyksiä suuntaan tai toiseen eikä ehkä aiheetta. Kyseiseltä foorumilta liikkeelle lähtenyt, varsin hypetetty ato seuraavaksi eli SAT22

    - Materiaali 304 SS
    - Pituus 35.5mm
    - Tankki borosilikaattilasi 2.7ml ja ss tankki 3.4ml
    - Ilmareiät 2x0.8mm
    - Wick reikä 2.5mm tai 2.2mm, jolloin toinen toimii täyttöreikänä kun ei ole setuppi käytössä
    - Paino 38g
    - Liitin 510, säädettävä

    Ostopaikka: http://www.hardcorevapers.com/Atomizers/Sat22-Atomizer



    Kyseinen ato on Hellfire atojen kanssa yhden sortin mittapaalu höyryttely historiassa. Molemmat atot on enemmän ja vähemmän saaneet alkunsa VapePit foorumilla ja ovat siellä saavuttaneet eräänlaisen kultti maineen. Hellfire ehkä vielä enemmän mutta Satburn on myös saanut osansa tässä asiassa. Jopa naurettaviin mittasuhteisiin noussut asia joka ilmenee "fideleitten" eli fanaattisten fanittajien sairaanloisella jalustalle nostolla kun kyseessä jompi kumpi edellä mainituista atoista. Näistä ei saa missään nimessä puhua mitään negatiivis sävytteistä ja kaikki mikä muistuttaa edes etäisesti kyseisiä atoja ovat klooneja ja tuomittava joukolla alimpaan helvettiin. Siinä vaiheessa alkoi jo omasta mielestäni lopullisesti lähteä mopo käsistä kun kyseisiä atoja alkoi saada kauppojen hyllyiltä jolloin flipperit sekä fidelit, joiden mielestä muut höyryttelijät eivät vain olleet sen arvoisia sekä aton "unicorn" arvo lähti laskuun, olivat vahvasti edellä mainituista syistä kyseistä myyntiä vastaan.

    Kyseistä toimintatapamallia olen toisinaan huomannut esiintyvän myös tietyissä modeissa/modaajissa valitettavasti jopa meidän omilla foorumeilla. Tässä lyhyt höyryhistorian oppimäärä kaikille uusille tulijoille, sitten itse asiaan.



    Sat22:en mukana tulee siis itse ato (mikä ei todennäköisesti ole kuvasta poiketen osina), ss tankki, setti o-renkaita, vara miinusruuvi, metallinen tippi sekä hybridi sovitin. Kohtuu hyvin siis osia jo ostopakkauksessa. Tosin aton mukana olisi saanut olla jo valmiiksi myös delrin tippi, joka on hankittava erikseen mutta siitä lisää tuonnempana. Osat on siististi työstetty, kuten odottaa saattaa ja sopivat toisiinsa napakasti. Hattu välillä hiukan turhankin napakasti, varsinkin kun hattu ei juuri ole koolla pilattu joten siitä ei myöskään saa kovin hyvää otetta. Muutenkin pisteet Satburn:lle siitä ettäpurkamiseen, säätämiseen ja setupin tekoon ei tarvita kuin tasapäinen ruuvimeisseli.



    Pohjasta löytyy säädettävä 510 liitin jonka kontaktina toimii messinkinen ruuvi joka on vielä melkoisen pitkä, joten säätövaraa löytyy kyllä. Lisäksi pohjassa on kaiverrettuna aton nimi. Liittimen ruuvin ympärillä on o-rengas minkä funktio on oletettavasti vain eristää mahdollisuus osua liittimen runkoon, sillä aton tankissa kulkeva tolppa on yhtä rautaa pohjan kanssa joten vuodot tätä kautta on melkolailla mahdottomia.



    Tankki vetää tosiaan n.2.7ml lasi moodissa ja ss tankin kanssa 3.4ml. Borosilikaattilasi on mekaanisesti hieman muita lasilajeja kestävämpää mutta ei tietystikkään tuhoutumatonta, lisäksi lasi osa on melko pieni joten rikkoutumisen riski on suhteellisen pieni. Tämän lisäksi jos huomioidaan että kyseinen lasi kestää hyvin myös kemiallisesti voisi kuvitella että lasitankki on riittävä eikä metallitankille ole tarvetta.

    Näin ehkä onkin mutta metallitankilla saadaan n.0,7ml lisä tilavuutta on sen käyttö tältä osin ehkä ymmärrettävää. Tankki tiivistyy, materiaalista riippumatta, kahden o-renkaan väliin joka istuu omassa sille työstetyssä urassaan. Tankin vaihto on itseasiassa varsin yksinkertainen toimenpide: Setup irti, kansi ruuvataan pois paikoiltaan, vanha tankki pois ---> uusi tilalle ja kansi kiristetään takaisin, valmis. Ei juuri helpommaksi voisi siis muuttua eikä pelkoa esim. lasitankin hajoamisesta liian piukkojen o-renkaiden takia.



    Kansi on rakenteeltaan suhteellisen yksinkertainen, meshreikä on kahdella eri halkaisijalla valittavissa mikä tosin ei suurta muuttujaa mukanaan tuo koska reikien ero on vain 0,3mm. Toinen reikä toimii sitten täyttöaukkona kun valinta on kahden tasaväkisen valinnan välillä tehty. Aton kannessa oikeastaan ainoa asia mistä huomaa ns. HE statuksen on se että etäisyyksiin on kiinnitetty huomiota. Tällä tarkoitan lähinnä sitä että vastuslangan kulkeminen ilmassa on minimoitu käyttämällä leveä kantaista miinus ruuvia,erikseen ruuvattavalla paksunnos renkaalla plussatolpan ympärille ja sijoittamalla meshreikä mahdollisimman lähelle edellä mainittuja.

    Plus kontakti kiinnittyy tolppaan sormimutterilla minkä saa kiristettyä ilman työkaluakin sopivaan kireyteen. Itse setupin tekeminen Sat22:een on varsin
    helppoa juuri edellä mainituista syistä johtuen. Ainoa rajoitus oikeastaan setupin suhteen tulee mesh reiän koosta, koska omasta mielestäni paksut nesteet kaipaavat hieman isommalla halkaisijalla olevaa tukkia joten vaihtoehtoina on joko korkeammat ohmit setupissa jotta wickaus pysyy mukana menossa tai sitten käytettävä ohuempia nesteitä.



    Aikanaan kun Sat22 tuli markkinoille oli suurimpia myyntivaltteja juuri höyrykammion mahdollisimman pieni koko. Tällä on yleensä kaksi taipumusta, ensinnäkin se tuo mukanaan suhteellisen intensiivisen maun. Toinen mikä myös tulee kaupantekijäisiksi on ehkä vähemmän toivottu ominaisuus, nimittäin hattu myös lämpenee melkoisen voimallisesti. Jos olet mieltynyt vähänkään matalampiin vastuksiin ( <1 ohm) tulet varsin nopeasti huomaamaan miksi delrin tippi olisi suotavaa tulla mukana myyntipakkauksessa. Jopa kyseisen tipin kanssa on höyryttely, erityisesti pitemmissä vedoissa, melkoista taiteilua ettei huulet
    epähuomiossa ota kontaktia itse atoon.

    Hattu on myös varsin tiukalla sovitteella kiinni ja tarttuma pinta-alaa ei kovin paljoa ole kun iroittamisen hetki koittaa. Ilmareiät on mallia stäkätty ja ovat
    0.8mm halkaisijalla, tämän päivän standardeilla Sat22:en voi luokitella hyvinkin tiukka imuiseksi atoksi mutta julkaisemishetkellä tämä oli melko tyypillinen imuvastus genesis atoille. Sinänsä rakenne edes auttaa siihen ettei Sat22 ole erityisen vuoto herkkä, täysin vuotamaton se ei silti ole.

    Plussat ja miinukset
    + Myyntipakkauksessa molemmat tankit
    + Suhteellisen helppo setupoida
    + Maku
    + Et tarvitse pakillista työkaluja huoltoon/setupointiin

    - Lämpenee, mitä alhaisempi coili sitä lähemmäs helvetin portteja mennään
    - Delrin tippi ei mukana vakiona
    - Täyttäminen vaatii neulan
    - Hattu voi olla melkoinen pirulainen ottaa irti

    Sat22 antaa kammionsa puolesta suhteellisen voimallisen maun, jopa niin voimallisen että osa nesteistä mistä luulit pitäväsi saa tässä atossa vähemmän positiivisia piirteitä. Joskus nimittäin makujen voimistuminen ei automaattisesti takaa parempaa tulosta. Tämä ei sinänsä ole aton vika ja jos etsit intensiivistä makukokemusta niin tämän aton kanssa et oikein lähemmäs pääse. Muuten ato ei oikein puolusta hintalappuaan,vaikka mitään varsinaista rakenteellista vikaa atosta ei löydy ja gennynä se on yksi parhaimmasta päästä on se silti tavallaan vain yhden tempun hevonen.

    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  18. #498
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Kiitos jälleen asiallisesta arvostelusta. Tämä ato on aina kysyessä ollut "helvetin hyvä omglol", eikä muuta infoa koskaan herunut. Hyvää settiä!
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #499
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Yleisö kiittää
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  20. #500
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    216
    Hyvää tekstiä jälleen kerran. Näitä on aina yhtä mukava lukea.



     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •