Sivu 55 / 62 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545515253545556575859 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,081 - 1,100 / 1222

Aihe: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

  1. #1081

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Jaa-a, jostai ulkomaan foorumilta? Täälä niitä on vähä väliä koitettu ostaa, mutta ilmeisesti hieman huonolla menestyksellä.

    Itellä on ihan vaan tämmönen http://www.puff.fi/adapteri-510-ego-sovite-p-885.html
    Ja tulee justiisa collectorin huulille eli sopivan kokone. 510-510 on liian lyhyt.

    Omasta mielestä tuolla adapterilla on hienompi ku collector tuo vähän näyttävyyttä, tosin pienempää kokoa tuolla stealth capilla varmaan haetaan.

     
     
  2. #1082
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    248

    GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Entäs jos heittäytyis hurjaksi ja riipasis tommosen boge-mittaisen adapterin kehiin. Sehän tulis sit tuohon imuilma säätöjen huulille...

    -Spellgoth

     
     
  3. #1083

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Ny meni ohi. Selvennätkö?

     
     
  4. #1084
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    248

    GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model



    Vähän nyt sekoilin. Mutta eihän tuommonen adapteri riitä pituudeltaan kun putkessa on kuvanmukaiset osat kiinni.?

    -Spellgoth
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  5. #1085
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Tuo ylin osa, eli Draw Lid (jossa noi isot koloset) otetaan välistä pois, silloin eGo-510 -adapteri on just sopiva.

     
     
  6. #1086

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Timohe Näytä viesti
    Tuo ylin osa, eli Draw Lid (jossa noi isot koloset) otetaan välistä pois, silloin eGo-510 -adapteri on just sopiva.
    Joo tätä siis meinasin.
    Mutta jos se bogemitta tuon draw lidin kans sopii nii mikäs siinä sitte.

     
     
  7. #1087

    Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Aika hyvin on kyl näitten kreikkalaisten arvo ulkomaillaki laskenu. 380e nyt korkein tarjous ggts + ody setistä. Ei kauaa enää raaski noita pitää jos arvo laskee vieläkin. Tossa sais kuitenkin just ja just viel omat takas.

     
     
  8. #1088

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Aika hyvin on kyl näitten kreikkalaisten arvo ulkomaillaki laskenu. 380e nyt korkein tarjous ggts + ody setistä. Ei kauaa enää raaski noita pitää jos arvo laskee vieläkin. Tossa sais kuitenkin just ja just viel omat takas.
    Ja toi on matala?
    £127 GGTS ja 150€ maksoin Odystä GG ja 510 pohjalla posteineen. Siihen 15€ KF kuori.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  9. #1089

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    400 eurolla toi nyt sit lähti. Ihan tyytyväinen oon et laitoin noi tonne myyntiin kun suomessa olis ainakin satasen saanu hinnasta tiputtaa. Mulle jäi muuten yli ggts o-rengas setti ja ody keramiikka jos jotain kiinnostaa niin voin pistää jotain muodollista korvausta vastaan noi tulemaan.

     
     
  10. #1090
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Spellgoth Näytä viesti
    Ja kuinka pitkä adapteri tuohon menee?
    Tässä guidea, jos haluat oikein millilleen sen liitännän. ¨

    http://beta.e-cigarette-forum.com/index.php/GG_adapters

    Itse käytän yhtä 510 - Ego/510 adapteria ja 510-510 adapteria, joita löytyy ainakin puffilta ja sillä saa värkit siihen GGTS:n nokkaan. En kierrä niitä ihan pohjaan tuonne collectoriin ja silti pöhisee hyvin. Kaveri käyttää kanssa 2kpl 5105-10 adapteria puffilta ja sekin toimii ihan jees. Kaikki noi on mallia reikä ja liikkuva adapterin napa.
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  11. #1091
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Mulle jäi muuten yli ggts o-rengas setti ja ody keramiikka jos jotain kiinnostaa niin voin pistää jotain muodollista korvausta vastaan noi tulemaan.
    Mä voisin vaikka huolia, jos on vielä tarjolla.

     
     
  12. #1092

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mä voisin vaikka huolia, jos on vielä tarjolla.
    Onhan noi vielä. Onko noille kiireellistä tarvetta vai otanko turkumiittiin mukaan tammikuussa?

     
     
  13. #1093
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Onhan noi vielä. Onko noille kiireellistä tarvetta vai otanko turkumiittiin mukaan tammikuussa?
    Ei nyt (ainakaan toistaseks :P) mitään älytöntä kiirettä ole, yks keramiikka löytyy vielä ja just vasta äsken vaihdoin tiivisteet GGTS:ään, mutta ajattelin että varalle varmaan hyvä olla, eli miitti passaa oikein hyvin mulle.

     
     
  14. #1094

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ei nyt (ainakaan toistaseks :P) mitään älytöntä kiirettä ole, yks keramiikka löytyy vielä ja just vasta äsken vaihdoin tiivisteet GGTS:ään, mutta ajattelin että varalle varmaan hyvä olla, eli miitti passaa oikein hyvin mulle.
    Tämä selvä. Pistän keltasen post-itin päälle ja kalenteriin merkinnän, et muistan ottaa noi mukaan. Tossa on kaks settiä o-renkaita ja yks keramiikka. Mulle ei noille oo enää käyttöä.

     
     
  15. #1095
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Hieno homma. Kiitokset.

     
     
  16. #1096
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    248

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vihtis Näytä viesti
    Tässä guidea, jos haluat oikein millilleen sen liitännän. ¨

    http://beta.e-cigarette-forum.com/index.php/GG_adapters

    Itse käytän yhtä 510 - Ego/510 adapteria ja 510-510 adapteria, joita löytyy ainakin puffilta ja sillä saa värkit siihen GGTS:n nokkaan. En kierrä niitä ihan pohjaan tuonne collectoriin ja silti pöhisee hyvin. Kaveri käyttää kanssa 2kpl 5105-10 adapteria puffilta ja sekin toimii ihan jees. Kaikki noi on mallia reikä ja liikkuva adapterin napa.
    Pitääpäs kaivella jostain nuo 910-510 ja 510-910 adapterit niin saa tuon ilmansäädön kans toimimaan. Jollain haisua mistä löytyis kertalaakilla molemmat?

    -Spellgoth

     
     
  17. #1097
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Spellgoth Näytä viesti
    Pitääpäs kaivella jostain nuo 910-510 ja 510-910 adapterit niin saa tuon ilmansäädön kans toimimaan. Jollain haisua mistä löytyis kertalaakilla molemmat?

    -Spellgoth
    Libertyllä on ainakin ollut.

     
     
  18. #1098

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Löytyisiköhän mistään GGTS:n uutta tulitusnappia? Omani oikuttelee perkeleesti ja olen nuo pinnat hionut puhtaaksi, mutta edelleen vaan temppuaa. Sen verran tulee misfirea, että ei tuo ihan normaalia kyllä voi enää ns. laatumodilta olla.
    Vaping since 2011.

     
     
  19. #1099

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Ei taida olla juuri nyt saatavilla ainakaan kaupoista, mutta olethan tarkistanut, että a) nappi on säädetty riittävän syvälle runkoon, eli kytkimen (messinki)tappi ulottuu painettaessa kunnolla pohjacapin messinkitolppaan, ja että b) se nappulan näppäinlukkona toimiva isompi karheapintainen "mutteri" ei ole kiertynyt vahingossa auki, eli ei estä kontaktin syntymistä, kun nappia koetetaan painaa?

     
     
  20. #1100

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Mä vaihdoin tulitusnapin messinkiseen, ja sen jälkeen ei ole kickin kanssa pätkinyt. Tuohon messinkinappiin en ole edes magneetteja vaihtanut, kun tuntuma tuollaisenaan on ihan hyvä.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •