Sivu 48 / 62 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3844454647484950515258 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 1222

Aihe: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

  1. #941
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Juurikin näin. Eli tota 4. osaa et periaatteessa tarvitse, mut mä ostaisin sen kuitenkin samalla kun se ei paljoa maksa ja sit saa kokonaisen ggts:än.
    Okei. Kiitos taas opinannosta.

     
     
  2. #942
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    mulla muuttunu toi satus tuolla pending ennen oli processing vai onko se sen takia kun niitä rahoja palauttelee?

     
     
  3. #943
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Ihme sählinkiä. Kai gurulla toimii asiat vielä entiseen malliin? Tai eipä kai uukoollakaan mitään muuta ihmeellistä, kuin ongelmia tän pre-order -palautusasian kanssa.

     
     
  4. #944
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Gurulla toimii ja toimiipa muuten nyt myös luottokorttimaksu, joten tilisiirrot ovat historiaa! 8)

     
     
  5. #945
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Jees. Lähti Full ad cap ja extension sleeve tilaukseen. Kohta on kokonaine telescooppi

     
     
  6. #946
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    mulla muuttunu toi satus tuolla pending ennen oli processing vai onko se sen takia kun niitä rahoja palauttelee?
    Kannattaa varmaan laittaa mailia sinne, mun tilaus ei ollut vielä yli 60 päivää vanha, eli pystyvät lähettämään rahan takaisin "send money" vaihtoehdolla PayPalin kautta.
    Mullekin ne aluks yritti tyrkyttää jotain jämäosia, kun kyselin hyvityksen perään, mutta vastasin että kaikki rahana takas... vastaus oli "no problem" ja laittoi asian käsittelyyn.

    ja NYT, pari minuuttia myöhemmin tuli sähköposti PayPalilta - Refund!

     
     
  7. #947
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Mihin pistit mitä prkl mulle mitään oo tullu mites muotoilen tämän asian heille, sillee ettei niille tuu ihan kauheen paha mieli :P alkaa hermot olla lopussa kaiken säätämisen jälkee.
    Pistin niille että haluan rahat takas tosta preorderista katotaan mitä vastaavat.

    Tuesday September 9th

    Dear customers, due to circumstances out of our control, we regret to announce that we will no longer be collaborating with the supplier, Imeo.

    Regrettably we now must undertake the process of refunding most outstanding pre-orders to customers. Where we can we will endeavour to contact customers via email to see if we can partially fill existing orders.

    We would like to reassure customers that all outstanding pre-orders will be refunded via Paypal, and as quickly as possible. We would kindly ask that you allow up to one week for this as we process the list, we would appreciate your patience.

    In the spirit of good customer service we have requested that the final stock order be fulfilled so as to not inconvenience everyone but unfortunately we have not been able to agree on this possibility. We have however been told by Imeo, that all outstanding pre-orders will be handled by the Greek supplier at http://www.e-smokeguru.gr .

    As we have large stockpiles of parts the store will be open for some time to come. We will have a big stocktake in two weeks, so please keep an eye on the website around this time.

    We would like to take this opportunity to thank all our customers for their support.

    Ja toi tuli sietlä vaan takas täh helvettiä.

     
     
  8. #948
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Noi tulee vissiin automaattisesti, mutta mulle ainakin vastas erikseen ton tiedotteen jälkeen. Nopsaa ne saa rahat lähetettyy takas jos tilaus ei oo yli 60 päivää vanha.

     
     
  9. #949

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Kuinka tuo korttimaksu gurulla toimii/mistä löytyy ???
    Maksutavoiksi kun tarjoaa vain tilisiirtoa ja kreikkalaisille tarkoitettua toista vaihtoehtoa :-[

     
     
  10. #950
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Kolmas vaihtoehto oli mulla ainakin siinä alla? Olethan kirjautunut sisään omilla tunnyksilla jos vaatii sen?

     
     
  11. #951

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Kirjautuneena olen, mutta maksuvaihtoehtoja silti vain kaksi... :-\

     
     
  12. #952
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    mites jos tilauksesta yli 60 päivää?
    pitääkö pistää paypal:in kautta refoundia vai mitä vit..a:-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #953
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jonezzki Näytä viesti
    Kirjautuneena olen, mutta maksuvaihtoehtoja silti vain kaksi... :-\
    Kävin uudestaan kattomas ja oli tosiaan hävinny, kenties ongelmia korttimaksujen kanssa??? Eli tilisiirrolla sit vaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    mites jos tilauksesta yli 60 päivää?
    pitääkö pistää paypal:in kautta refoundia vai mitä vit..a:-
    Exceli on lähetetty PayPalin väelle ja niiden pitäis laittaa refundi, toki ainahan voi vielä yrittää kysyä että mikä maksaa ja mikä on status!?

     
     
  14. #954
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Ai mun bloogin staattus? Ei vaiskaan, pitäs käydä kattomas mut kännykän varas mökillä
    Lisää haetaan hirvenlihhaa tänä viikonloppuna
    Pitäs saada sulle vaan toimitettua jotenkin 1kpl hirvenpaistia seinäjoelle? Ideoita:-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #955

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Google gromella muuten ei toimi kaikki sivut kunnolla, ainakaan itellä. Firefoxilla pelittää noi sivut kunnolla.

     
     
  16. #956

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    E-smokegurulla meni luottokortilla maksettaessa maksu näköjään dollareina. En tiedä olisiko sitä voinut vaihtaa jossain, mutta ainakin defaulttina oli näin. Guru pyyteli sitten eilen lisää rahaa jotka maksoin paypalin kautta.
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  17. #957
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Joo ei oo mitään vastattu ja on alle 60päivää tilauksesta että mukavaa tälläne olis ne rahat kiva saaha kyllä jo.

     
     
  18. #958
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Ilmoitit varmaan myös tilausnumerosi siinä sähköpostissa, niin pääsevät nopeasti kärryille.

    "My order (#xxxx) is not older than 60 days and I want full refund, please let me know when you can handle it?"

     
     
  19. #959
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    SSGGTS ja jännitehävikki - bullshit!
    Täyteen ladattu AW IMR 18650 (noin 150 lataussykliä takana) ja 1,5 ohmin setuppi DIDissä:



    Noaloxia laitoin seuraaviin kierteisiin: Napin runko, teleskoopin yläosa ja stealth cäp.
    Muita "kikkoja" ei ole käytetty, paitsi pohjajousi ei ole paikallaan ja tollaseen tulokseen pääsin.

     
     
  20. #960
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Harmi kun pistit Chameleonin jo kiertoon. Ois ollut kiva nähä miten se hukkaa. Ainakin itsestä tuntu, että sen ja P+:an välillä oli ihan suunnaton ero.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •