Sivu 47 / 62 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3743444546474849505157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 1222

Aihe: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

  1. #921
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    No nyt se saatanan GG Uk:n mies lähettelee jotain pikkuosia mun tilauksesta ja palauttaa vain osan rahoista....mitäköhän helvettiä mä nyt sitte teen yhdellä tai kahdella pikkumutterilla ja palalla?

     
     
  2. #922
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Tuli postissa tänään kick putki Saksanmaalta, näyttäs olevan ihan samaa sävyä kuin alkuperäinen



    Ja eri valossa






     
     
  3. #923

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Tuli postissa tänään kick putki Saksanmaalta, näyttäs olevan ihan samaa sävyä kuin alkuperäinen
    Mulle tuli kanssa jokunen päivä sitten. Oli kyllä ihan laadukkaasti tehty.
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  4. #924
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model


     
     
  5. #925

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Tuolta old samiltako facebookin kautta ostitte nuo kick-jatkot, vai?

    Iha hyvää infoa jalipon videos.

     
     
  6. #926

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Tuolta old samiltako facebookin kautta ostitte nuo kick-jatkot, vai?

    Iha hyvää infoa jalipon videos.
    Tuolta minä tilasin ja nopeasti tuli: http://www.dampfauktion.de/item/id/5182.html

     
     
  7. #927

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Tuolta minä tilasin ja nopeasti tuli: http://www.dampfauktion.de/item/id/5182.html
    Saakos tuolta mitenkään samoilla posteilla jos ostaa enemmän tavaraa?
    Tuo DasOli on vissiin samaa poppoota tuon old sam facebook ryhmän kans. http://www.facebook.com/groups/27754...p_r2j_approved
    Missä perhanas tuola facebook ryhmäs on tilausohjeet?

     
     
  8. #928

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    ^ Taitaa tuo DasOli olla Oliver Sames - a.k.a. Old Sam?

    Tilasin tuolta kaksi kick-putkea. Vaikka molemmat piti tulla yksillä postikuluilla (4,50€), dampfauktion laittoi väkisin molempiin omat postikulunsa, siis 2 x 4,50€. Mainitsin asiasta tilauksen lisätietokentässä ja maksoin tilauksen.

    Oliver vastasi seuraavana päivänä maililla:

    Unfortunately the system of dampfauktion cant add only 1x shipment to more than 1 article. Now you have paid 4,50 euro to much. Do you need anymore (o-rings, magnets?) or should i pay the 4,50 euros back to you?
    Otin sitten tuon ylimääräisen postimaksun palautuksena. - Putket tulivat muuten nopeasti, neljässä päivässä!

     
     
  9. #929

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Tilasin tuolta kaksi kick-putkea. Vaikka molemmat piti tulla yksillä postikuluilla (4,50€), dampfauktion laittoi väkisin molempiin omat postikulunsa, siis 2 x 4,50€. Mainitsin asiasta tilauksen lisätietokentässä ja maksoin tilauksen.
    Mjoo, näin arvelinki. Pitää selvittää miten tilata suoraan noilta niin ei tarvi maksaa ekstraa ja ootella palautuksia.

     
     
  10. #930
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    No perskeles. Kait se on vapaapäivän kunniaks haettava motonetistä elektroniikan puhdistus kamaa ja käytävä kaikki GGTS osat läpi.

     
     
  11. #931
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Joko on niitä palautuksia näkynyt vai onkohan niitä edes tulossa...

     
     
  12. #932
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    55

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Joko on niitä palautuksia näkynyt vai onkohan niitä edes tulossa...
    Ei oo näkyny ja rupeaa epäilyttämään jo koko touhu. Imeo tuolla jossain lupaili että Cami palauttaa rahat varmaan viikossa. No niiin perkele näkyy. Ei sillä että kiire ois enää kun hankin jo pötkylän muualta, vaan on kyllä ärsyttävää touhua molemmilta osapuolilta. Ois ollu asiakkaiden kannalta mun mielestä kohtuullista että toi GG Uk ois saanu hoitaa noi preorderit loppuun.

    Ja muuten ei ainakaan toi mun pötkylän laatu oo ihan hintansa veroista. Kierteet kohtuullisen surkeat, esim. SS Donissa on superhyvät kierteet tähän verrattuna, ja Papsissa suunnilleen samaa tasoa.
    Vehkkeet: GGTS, alu Don, Madvapes diy VV box
    Atot : Bully, EM 510
    Tulossa: Diablo hybrid, UFS, Provari, Penelope ja sitten riittää.

     
     
  13. #933
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Mitä kaikkee stealthiin pitää lisäillä jos haluaa siitä "kokonaisen"? Full ad cap, teleskooppiputki..?

     
     
  14. #934
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Tosta näkee aika kivasti ton paketin. http://ggwiki.et.com.mx/images/f/fd/...-19-pm-85k.pdf
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #935
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Toi putken yläosa (nro4) on vähän kysymysmerkki. Onko se sama kuin pidennyspala 2x1634018350 akuille tai 18650 akulle? Eli mikäli käyttää 18490 / 18350 + kick tota ei ees tartte?

     
     
  16. #936
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    ^On se seitsemään laskeminen muuten vaikeeta...

     
     
  17. #937

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    18350 + kick mahtuu tolla pelkällä teleskoopilla vielä, eli ei tarvita sitä jatkopalaa. Melkeen kyl ostaisin sen jatkopalan suosiolla kanssa, koska olis enää sitä vaikka täys ggts.

     
     
  18. #938
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    18350 + kick mahtuu tolla pelkällä teleskoopilla vielä, eli ei tarvita sitä jatkopalaa. Melkeen kyl ostaisin sen jatkopalan suosiolla kanssa, koska olis enää sitä vaikka täys ggts.
    Eli toi hanuksen pistämässä kuvassa oleva nro 4 on siis se jatkopala? Hieman vaikea vaikkapa gurulta noista varaosista päätellä että mikä on mikä. :P

     
     
  19. #939
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nevatus Näytä viesti
    Ei oo näkyny ja rupeaa epäilyttämään jo koko touhu. Imeo tuolla jossain lupaili että Cami palauttaa rahat varmaan viikossa. No niiin perkele näkyy. Ei sillä että kiire ois enää kun hankin jo pötkylän muualta, vaan on kyllä ärsyttävää touhua molemmilta osapuolilta. Ois ollu asiakkaiden kannalta mun mielestä kohtuullista että toi GG Uk ois saanu hoitaa noi preorderit loppuun.

    Ja muuten ei ainakaan toi mun pötkylän laatu oo ihan hintansa veroista. Kierteet kohtuullisen surkeat, esim. SS Donissa on superhyvät kierteet tähän verrattuna, ja Papsissa suunnilleen samaa tasoa.
    Olen saanut 250£ ostoksista takaisin 9£, Cam on lähettänyt yhden muutaman punnan osan postiin (jota en yksistään edes tarvitse).
    Siinä kaikki mitä tiuolta on kuulunut, yhteenkään kyselyyni ei ole vastattu.
    Aika vittumaista että lähettelee kysymättä jotain osia kokonaisesta tilauksesta, vaikka olen sinne maininnut että kaikki tilaukset hyvitykseen.

     
     
  20. #940

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Eli toi hanuksen pistämässä kuvassa oleva nro 4 on siis se jatkopala? Hieman vaikea vaikkapa gurulta noista varaosista päätellä että mikä on mikä. :P
    Juurikin näin. Eli tota 4. osaa et periaatteessa tarvitse, mut mä ostaisin sen kuitenkin samalla kun se ei paljoa maksa ja sit saa kokonaisen ggts:än.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •