Sivu 14 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4101112131415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 421

Aihe: Kanger AeroTank

  1. #261
    Höyryttelijä Aleph's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suolahti
    Viestit
    56
    Pari päivää testaillut Aerotank v2:sta n. 60/40 pg/vg harvest berryllä, toistaiseksi toimii kuin ajatus... Jatkamme testausta

     
     
  2. #262
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Aerotank Megaa imeskelin ja rupesi höyryt väheneen, vaihdoin akun mutta ei parannusta, otin pohjan irti ja tutkin atopäätä ja jostain syystä laitoin pelkän pohjaosan (AFC) ohmimittariin, yllätys oli että pelkkä pohja näytti 0.33 ohm ja atopään (2.0 Ohm) 3.20 ohm:a

    E: No nyt alkoi taas pohisemään mutta tankki perhana jumittui aton yläcäppiin en heti pääse mittaamaan ohmeja

     
     
  3. #263
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    13
    Ostin muutama viikko sitten Aerotank Minin ja onhan se hyvä ja näppärän kokoinen peli. Atoja (v2) tosin meni päivän tai kahden välein, eli paskoja ovat.
    Aloin sitten purkamaan näitä ja tein 0,2 mm:n langalla vastaavat dualcoilit ja tsädääm, eka kesti heti viikon ja toinen on nyt toiminut kolme päivää moitteetta. Suht helppo nuo on vielä rakentaa, eli voin suositella, jos kyllästyttää, kun paketissa on 90% paskoja. Savuista sen verran, että minusta höyryää nyt vielä paremmin, mitä tehdastekoisilla.
    Eka postaus btw.

     
     
  4. #264
    Samanmoista painiskelua täälläkin noiden uusien atojen kans. Viime viikolla tuli mitta täyteen joten pistin naturevapelta tilaukseen dcd atoja. Toivottavasti tilaus kolahtaa pian lootaan kun oon tällä hetkellä vara clearon varas "iclear 30s" joka kärsii nykyään samanlaisista ongelmista. Taitaapi pian olla ainut vaihtoehto siirtyä rba vehkeisiin jos sama meno clearojen kans jatkuu.

     
     
  5. #265
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Kanger AeroTank

    EMOW ollut nyt testissä ja kyllä tämä vielä parin tankillisen jälkeen sangen suuresti vakuuttaa.
    Eihän tämä toki mikään RBA ole, mutta maku ja höyryntuotanto pieksee Justfogin klearot.
    Omaan makuun turhan tiukka imuvastus ja höyryä joutuu imemään, eikö se tuprahda suuhun vähäisellä työllä, mutta moista nyt ei voi näiltä vaatiakaan.
    Loistava startteri, kauas on tultu 510:sta.
    Tuosta imuvastuksesta vielä...Tämän kanssa tulee se tunne, että nesteet tulevat justiinsa suuhun, eli itselle se kaikkein inhottavin imuvastus.
    Viimeksi muokannut Troll from behind; 28.08.14 kello 18:56.
    KGO & Twist

     
     
  6. #266
    Oletko nyt varma, että sulla ei ole atopäässä vikaa joka tukkii ilmanoton tms.? Itse oon pari päivää EMOWia käyttäneenä sitä mieltä, että saatananmoinen tuulitunnelihan toi on kaikki luukut auki.

     
     
  7. #267
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JamppaL Näytä viesti
    Oletko nyt varma, että sulla ei ole atopäässä vikaa joka tukkii ilmanoton tms.? Itse oon pari päivää EMOWia käyttäneenä sitä mieltä, että saatananmoinen tuulitunnelihan toi on kaikki luukut auki.
    Mulla on nyt viikon ollut Aerotank v2 ahkerassa käytössä ja kyllä sieltä tosiaan aika reilusti ilmaa tulee läpi, jos kaikki kolot on auki. Omalla kohdalla parhaiten toimii niin, että 2,5 reikää näkyvissä, juuri sopiva imuvastus.

    Se tuli huomattua, että nesteiden lisäyksen yhteydessä kannattaa aina putsata tuo airflow chamber. Siellä ei juurikaan nestettä tarvitse olla, että alkaa höyryntuotto tökkimään.

     
     
  8. #268
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Vinkuuko eli kuuluuko imuääni?

     
     
  9. #269
    Mulla ei ainakaan vingu.

     
     
  10. #270
    Höyrähtänyt otus76's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    tuorila
    Viestit
    21
    Aerotank mega. Hmmmmmm..... alkuun vaikutti tosi huonolta mut nyt 3 viikkoo sisäänajoo takana niin enpä taida heti luopuu megasta. Osansa asiqqn voipi olla mbv vg voittoisilla nesteillä mut joo. Aivan pirun hyvä ostos.

     
     
  11. #271
    maaco
    Vieras
    Itelle tuli perjantaina aerotank mega. olen todella tyytyväinen tähän, höyryntuotto ja tuntuma on mallikasta, mutta.. miten hitossa tällä on kaikki kokeillut nesteet tosi miedonmakuisia? imuvastusta on säädetty ees ja taas, ja saa kyllä imeä ihan törkeän pitkään että kunnolla saa makua esiin. erinäisiä Liquan ja Atmoksen nesteitä kokeiltu. Kohtahan mulle toki tulee kyllä pink-mulelta pohjaa ja aromit, että ongelmasta selviää kyllä sen jälkeen

     
     
  12. #272
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ilmeisesti näissä EMOWin vaihtopäissäkin on valitettavaa laadunvaihtelua.
    Atossa ollut pää loistava, paketista otettu maistuu kumille ja hukkaa makua.
    KGO & Twist

     
     
  13. #273
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Onko emowin akussa/atoissa perus 510 liitäntä vai joku oma?

     
     
  14. #274
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Persus 510 Ego-kierteillä.
    KGO & Twist

     
     
  15. #275
    Missähän vika kun saan aerotankista vain kuivaa ja palaneen makuista höyryä?

    Nämä kärjet käytössä: Kanger Dual Coil -vaihtoato - Vaihtohöyrystimet - Höyrystimet

    1.8 ohmisia kärkiä käytän ja smokin groovella käytän 11 watilla. Olen pessyt ja kuivannut sekä kokeillut 3 uutta vaihtopäätä ilman apua.

     
     
  16. #276
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapotin Näytä viesti
    Missähän vika kun saan aerotankista vain kuivaa ja palaneen makuista höyryä?

    Nämä kärjet käytössä: Kanger Dual Coil -vaihtoato - Vaihtohöyrystimet - Höyrystimet

    1.8 ohmisia kärkiä käytän ja smokin groovella käytän 11 watilla. Olen pessyt ja kuivannut sekä kokeillut 3 uutta vaihtopäätä ilman apua.
    Ei pitäisi puske palanutta noilla tehoilla/ohmeilla.
    Minkä pitoista nestettä käytössä? Jos vahvasti VG niin uskoisin sen olevan onglema.

    Tai sitten atopäät on sekundoja, mutta 3 putkeen niin aika ihmeellistä jos näin on.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  17. #277
    Tosi huonoa tuuria jos kolme atopäätä on pökäleenä että heti uutuuttaan, kokeile antaa ihan minimi ilmat ja muutamat primeri imut jos tosi paksu kiisseli ? Toi Groove antaa muuten aika jämäkkää pulssia, itsella poltti LR-kartot helposti jos pääsi yhtään käymään kuivempana. Olisko toista virtalähdettä kokeilla ?

     
     
  18. #278
    Joo kävin liikkeessä kysymässä ja tuo nesteen paksuushan se syy oli. Ostin kuitenkin aspiren nautiluksen ja se tuntuu näin päivän testauksella hoitavan tuon paksummankin nesteen kiitettävästi. Kiitokset nopeista vastauksista

     
     
  19. #279
    Itellä on ohutta nestettä PG70 VG30 ja suurin osa (90%) nuista atopäistä paketista valmiiksi rikkinäisiä.

     
     
  20. #280
    Onko tuo atopäiden laatuongelma todellakin päässyt noin pahaksi että yksi kymmenestä atopäästä on toimiva ? Itse jättäydyin Kangerin kelkasta siinä vaiheessa kun keskimääräinen atopään kestävyys oli enää Megan tankillinen, eli vajaa 5ml jonka jälkeen tehoja tuli pudottaa tosi rajusti, jopa alle 10 watin jolla sinnitteli nippanappa toisen tankillisen. Viimeinen niitti oli tankkissa ollut valkoinen smegma jolle en muuta alkuperää ole keksinyt kuin juuri vaihdettu vaihtopää.

    Wickkimateriaalihan noissa on ilmeisesti ongelman syynä koska aikoinaan Megan ja Minin mukana tulleet kaksi atopäätä toimivat ainakin minulla ihan helkkarin hyvin. Viimeksi aikanikuluksi purkamassani käyttämättömässä atopäässä coilit olivat varsin siistit ja jaloissa olivat NR langat, onkohan noistakin luovuttu jos kumisaappaan makua pukkaa ?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •