Sivu 8 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 180

Aihe: Mini Lambo

  1. #141
    Höyryttelijä sfog's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki / Tampere
    Viestit
    56
    Tuossa noita on nyt useampikin minilambo testikäytössä. Kaikissa klassinen ViviNova itsetuunatulla atopäällä. (3,2 ohmia ja pumpulisydäminen silica). Ei näillä tupaa harmaaksi kerralla pistetä, mutta höyryn maku ja määrä ovat vähintäänkin kohdallaan. Jos akkukesto (IMR Elfest 700) on suurin piirtein sellainen, että yhden lataus riittää vähintään 3ml kulutukseen, niin teen näistä vanhalle äidilleni viikkopaketin. Itselleni taidan vaihtaa matkakäytössä olevat kaksi 1000mah Twistiä näihin.


    Olen jokusen määrän Twistejä pilannut liian ahkeralla latailulla, joten pitkässä juoksussa tulee halvemmaksi hankkia uusi 4.50€ akku kun 20.00-25.00€ maksava Twisti.


    ( ps. 40 vuoden savuttelun jälkeen pääsiäisenä tulee 2 vuotta täyteen pelkkää vapottelua. Johtuneeko tuosta 40 vuodesta, mutta mesh -kalut tuntuvat yrityksistä huolimatta tarjoavan aivan liian paljon…)

     
     
  2. #142
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Jaahas, tuli sitten oltua hieman päissään eilen. Tänään mini lambosta on toi liitinhässäkkä irti. Lisäksi protank mini on jämähtänyt noille ego-kierteille niin tiukkaan, etten saa irti mitenkään.


     
     
  3. #143
    Onhan tämä ihan OK, mutta jotenkin tehottoman tuntuinen. Akkujakin saa olla kokoajan vaihtamassa, ainakin minun käytöllä. Aluksi huvitti kun olin tottunut että WOOlla pärjäsi pari päivää, tällä pari tuntia..

     
     
  4. #144
    Höyryttelijä Saimaja's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannepetteri Näytä viesti
    Onhan tämä ihan OK, mutta jotenkin tehottoman tuntuinen. Akkujakin saa olla kokoajan vaihtamassa, ainakin minun käytöllä. Aluksi huvitti kun olin tottunut että WOOlla pärjäsi pari päivää, tällä pari tuntia..
    Itellä meni vähintään 4 täyttä akkua päivässä, oli rasittavaa vaihdella niitä kokoajan. Muuten ihan hyvä laitos
    Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren

     
     
  5. #145
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    18
    Eihän kellään oo tätä mini lamboo ja protank3 miniä? Ajattelin nimittäin laittaa nuo ens viikolla tilaukseen ja kiinnostais tietää että minkänäkönen setti tuo ois.

     
     
  6. #146
    Höyryttelijä Saimaja's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Clone Näytä viesti
    Eihän kellään oo tätä mini lamboo ja protank3 miniä? Ajattelin nimittäin laittaa nuo ens viikolla tilaukseen ja kiinnostais tietää että minkänäkönen setti tuo ois.
    Löytyis protank 2 ja aerotank jos kiinnostaa nähdä niistä jommankumman kaa?
    Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren

     
     
  7. #147
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saimaja Näytä viesti
    Löytyis protank 2 ja aerotank jos kiinnostaa nähdä niistä jommankumman kaa?
    Joo toki jos vain jaksat kuvaa laittaa!

     
     
  8. #148
    Millainen toi atopään puoleinen keskinasta on, onko palautuva jousitettu ratkaisu ?

     
     
  9. #149
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    18
    20140504_152736.jpg

    Tälläne pikku paketti.

     
     
  10. #150
    Itse tilasin tiistai-iltana mini Lambo-setin ja muutaman akun. Kotona on Tr-001 laturi. Tarkotus ois vaimollekin tilata samanlainen, oisko mielipidetta että mikä toiseksi laturiksi vai pärjääkö tolla yhellä.... Uus sais kyllä olla väh. 4-paikkainen.

     
     
  11. #151
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Nitecore i4. Löytyy mm. Puffilta.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #152
    Mini Lambo tulla pätkähti postilaatikkoon torstaina. Tässä nyt neljättä päivää testaillaan Protank 2 minin kanssa. Yllättävän hyvät höyryt tulee. Työkaverilta sain aiemmin lainaan normikokosen Protank 2:n niin tuntui jotenkin kuivilta höyryt MVP:n kanssa, mutta kun väänsi ite coilin pumpulilla niin parani huomattavasti. Akkulambossa kestää ehkä just työpäivän ajan. Akkuina toimii neljä efestin 700mAh:ta. Ehotin vaimolle et ostan sillekin tämmösen mut on kuulemma liian iso. Kai se on ostettava sille vielä noita Evodeja... Miusta tää on ihan söpön kokonen ominaisuuksiinsa nähden. Hyvä hankinta!

     
     
  13. #153
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Itsellä jäänyt alkuinnostuksen jälkeen lambot kaappiin. Akku kestää niin helkatin vähän aikaa noissa. Nuo ego-akut säädöillä tai ilman paljon kätevämpiä lopulta... ja jopa samoilla kestoilla(tai itse asiaas pienentkin kestää kauemmin) on vähintään puolet pienempiä.

     
     
  14. #154
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No toi nyt on aika ilmiselvää, kun katselee mAh:eja.
    Itse nämä irtoakulliset olen perustellut sillä, että ei oikein irtoa vastaavilla mAh:eilla varustettua Egoa akun hinnalla, tässä tapauksessa 14500.
    KGO & Twist

     
     
  15. #155
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    No toi nyt on aika ilmiselvää, kun katselee mAh:eja.
    Niin mutta vastaamilla mAh olevat egot kestää huomattavasti kauemmin.Oletin, että olisi sama kesto jos ei voltteja väännä ylöspäin.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Itse nämä irtoakulliset olen perustellut sillä, että ei oikein irtoa vastaavilla mAh:eilla varustettua Egoa akun hinnalla, tässä tapauksessa 14500.
    Tuohon pitäisi laskea lambonkin hinta .

    Itse yritin perustella ekologisuudella eli toivoa, että kuoret kestäisi kauemmin kuin akut... mutta käytännöllisyys vienyt voiton ja nyt on ego-akkuja sitten iso valikoima eri kokoisia säädöillä ja ilman.

     
     
  16. #156
    tehokkaampi akku hakusessa, mikä olisi paras vaihtoehto? Tämä (Mini lambo) , Innokin itaste 3 vai joku twisti?

     
     
  17. #157
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja makaroonironi Näytä viesti
    tehokkaampi akku hakusessa, mikä olisi paras vaihtoehto? Tämä (Mini lambo) , Innokin itaste 3 vai joku twisti?
    Tehokkaampi kuin mikä?

    Mini Lambo 6, iTaste, ja Twistit sun muut kykenee noin 11W maksimitehoihin. Seuraava teholuokka on sitten noi isot; Vamo, iso Lambo 6 yms.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  18. #158
    no siis näillä hetkillä on iha perus ego eli joku säädettävä kompaktin kokonen akku millä sais vähän tehoja et nesteet maistuis enemmän jne

     
     
  19. #159
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    ^ No siihen sopii Twist, Spinner, Winder, iTaste v3, Mini Lambo 6 yms oikein hyvin. Clearoja ilmeisesti ajelet. Rebuildableen sit enemmän tehoja.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  20. #160
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Melkein suosittelisin noita reguloituja egoja, kuten Winder tai Spinner. Vähemmän muuttujia, vain rulla pohjassa, mistä säätää voltit kohdilleen.
    KGO & Twist

     
     
Sivu 8 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •