Sivu 12 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28910111213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 322

Aihe: Työpaikkojen suhtautuminen höyryttelyyn?

  1. #221
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    67
    ^ sama homma, sisällä höyryttelen silloin tällöin kun omassa rauhassa saan olla. Jos jotain alkaa häiritsemään voin mennä myös ulos.

     
     
  2. #222
    Ei saa vapotella mutta stealthisti vedellään > Ei jaksa röökinsavuun mennä istumaan. Ja paikkana iso halli missä polttokoneita ja varastointia. Ei ymmärrä ei

     
     
  3. #223
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    69
    Itse olen pienessä firmassa töissä ja höyrytellä passaa missä vain ja milloin vain huvittaa. Alkuun tuli jotain pientä härnäystä kun tän vapottelun alotin, mutta enää ei oo päällystö kenkkuillu.

     
     
  4. #224
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    41
    Metallipajassa töissä. Tupakointi kielletty.

    Täällä käryää ja/tai haisee rosterin ja mustanhitsaus , leikkunesteet, polttoleikkaus, plasmaleikkaus, öljyt, maalit, paska ja hiki mutta höyryttää saa
    Out of order...


     
     
  5. #225
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    84
    Joku "idiootti" meni kysymään vartioilta saako höyrystellä sisällä ja tietenkin vastaus oli "ei". Ennen sitä höyrysteltiin vapaasti missä vain. Toki jos sataa vettä tai räntää tai kissoja ja koiria voi tehdä pidemmän vessassa käynnin.

     
     
  6. #226
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Kaikki työkaverit on tokassu että "totahan voi vedellä vaikka kassalla".. Eilen myös esimies sanoi tismalleen nuo samat sanat

    Töissä en kuitenkaan ole kertaakaan sisällä höyrynnyt enkä lupaa siihen kysynyt, vaikka joskus taukohuoneessa mieli tekisi... Kaikille ei välttämättä ole niin mukava jos toinen höyryää vieressä niin en sen takia edes yritä, vaikka joku ei suoraan kiellä niin ei tarkoita sitä että se ei haittaa.

    Eräs on hetken jo ihmetellyt sitä että ravaan samaan malliin tupakalla mutta en enää haise röökiltä Naisväen kommentit on yleensä ollut luokkaa "tosi kiva hedelmäinen tuoksu tulee tuosta"

    Meilläkin muutama täysin savuton työpaikalla ja kyllä huomaa naamasta selvästi kun tupakkaväki tulee takaisin sisälle ja katku on sen mukainen. Onneksi en enää ole tuota samaa porukkaa.

    Muutenkin asiakaspalvelutyössä on itsellekkin paljon mukavampi palvella asiakasta kun ei käryä savulta.

    Pikkuhiljaa on kolleegat jo tottunut eivätkä enää niin huomioi tai kysele, alkuun tuli tuimaa katsetta kun kahvipöydässä kaivoin putelit ja ruiskut esille Siihenkin ovat jo tottuneet. Aluepäällikölle en tosin ole uskaltanut vielä esitellä kun niin harvoin käy.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  7. #227
    Itse olen putkiston linja saneerauksessa mukana ja meille on esimies sanonut, että asiakkaiden asunnoissa ei saa pössytellä. Rappukäytävällä tai ullakolla saa ja hänen toimistossa. Esimies on käyttänyt nuuskaa viimeiset 20 vuotta ja tällä hetkellä hän höyryää e röllin voimin.

     
     
  8. #228
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Meillä töissä suhtautuminen höyryttelyyn on ihan suopeaa ja sisällä saa höyrytä

     
     
  9. #229
    Näin kiinteistönhoitajana riittää iv-konehuoneita, pannuhuoneita ja muita tiloja höyrystelyyn. Ammatiopetuksen puolella näkyy oppilaillakin höyrykkeitä yllättävän paljon, ei sentään itse kehtaa ajella traktorilla pröötankki höyryten. Joku tyylikäs e-piippu voisi olla hyvä ostos nuitten valomiekkojen lisäksi...

     
     
  10. #230
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Talon ajoneuvoissa tupakointi kielletty. Tasa-arvon nimissä en myöskään höyryttele. Kummia katseita ihan jonkin verran kuitenkin keräsin kun lomilta palasin eGon kanssa. Eka kommentti oli kuitenkin, että on poeka alottana terveelliset elämän tavat. Vielä alakaa ruokataavvolla sallaattia pureksimmaan, niin myö soitetaan valakotakkiset. Ja asia oli tuolla loppuun käsitelty.

     
     
  11. #231
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Meillä töissä suhtautuminen höyryttelyyn on ihan suopeaa ja sisällä saa höyrytä
    vampires-kiss.jpg

     
     
  12. #232
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    84
    Tasa-arvon nimissä en myöskään höyryttele
    On se jonkin verran ärsyttävää että meidät niputetaan yhteen samaan porukkaan.

     
     
  13. #233
    Höyrykonkari Kahvikuppi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Kotka(n pesä)
    Viestit
    136
    Uudet duunit, uudet kuviot. Luulisin että johtoportaan mielipide on se että tupakkapaikalle vaan kiltisti, en ala edes kyselemään. Ulkona käyn siinä missä muutkin... - paitsi henksan tiloissa yksin, veskissä, varastossa jne jne jne paikoissa.

    Muuten kaikki on olleet kiinnostuneita höyryilystä, kaikki tuntuu tietävän mistä on kyse, kukaan ei vaan ei oikeen tainnut nähdä sähkötupangia irl, no kerta se on ensimmäinenkin - ei kukaan ole siis huonosti ainakaan suhtaunut, ja miks olisikaan

     
     
  14. #234
    Höyryttelijä Savupatonki's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    49
    Tehtaassa työskentelen ja ainut paikka missä saa höyrytä on tupakkakoppi.. Ja se idiotti joka tämän päätti taisi siirtyä itse sähkötupakkaan vähän sen jälkeen Onneks meil on iso pukuhuone..

     
     
  15. #235
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Olen "toimistossa" töissä ja minulla on työpiste 1 hengen huoneessa. Siellä voi vapaasti höyrytellä ja talvisin hieman hymyilyttää kun normiröökiä polttavat joutuvat lähtemään pihalle röökille...

     
     
  16. #236
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Olin tossa vähän aikaa eri hommissa ja siellä iski sisällä höyryttelykielto heti ekana päivänä sen jälkeen ku olin lähteny. Enkä siis ollut firman ainoa höyryttelijä, ei mene mun piikkiin. Nyt taas vanhoissa hommissa ja sisällä hallissa tuprutellaan ku mitkäkin höyryveturit. Pari ruvennu höyryttelijöiksi poissaollessani ja yhdelle tilattiin setit uudestaan kun oli jo ehtunyt myydä aiemmat eGonsa helvettiin ja ratkennut uudestaan röökiin. Yhdelle duunikaverille tilailtiin eGot summuut rensselit kun kyrpiintyi Paul Saaren toimitusaikoihin.

     
     
  17. #237
    Talon ainut höyrypää olen,ja pomon luvalla saan höyrytä sisällä hallissa,loput 8 käy räntäsateessa savuilla,pomo mukaanlukien.

     
     
  18. #238
    Höyrykonkari koposenpera's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    vantaa
    Viestit
    173
    ajelen kuorma-autoa ja höyryttelen hytissä niin paljon kuin sielu sietää.pomo on ainakin tyytyväinen kun ei tupakka haise enää ohjaamossa

     
     
  19. #239
    Höyrykonkari Kahvikuppi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Kotka(n pesä)
    Viestit
    136
    Nyt on uudessa työpaikassa ihmiset ja talon tavat tulleet tutuiksi. Kahvihuoneessa jos olen yksin, niin stelth siellä, kuten muissa henkilökunnan tiloissa. Varastossa höyryilen sisällä, kun muut, pomo mukaanlukien sauhuaa ulkona sateessa ja myrskyssä. Autossa polttamisesta oli jotain juttua, kukaan ei siis polta autossa, ei vaan tiedetä saisiko vai ei. Parempi ettei... itse kyllä höyryän jos yksin ajelen.
    Niin ja eilen yks työkaveri kysyi että mitä hemmettiä mä teen, kun näki mut röökillä polttamassa oikeaa tupakkaa (akku loppu, eikä vara-akkua mukana)!

     
     
  20. #240
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    84
    Nyt tekisi kyllä mieli löytää joku sisätila vapoiluun, on kylmää.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •