Sivu 92 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4282888990919293949596102142192 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,821 - 1,840 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

  1. #1821
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Facebookin kisasta Sleeping Dogs, Hitman: Absolution ja Far Cry 3! Onpahan pyhiksi tekemistä

     
     
  2. #1822
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DaMulQ Näytä viesti
    Hmm, onkos paikkakuntalaisia?
    Juu, kyllä on...ihan näillä kulmilla pyörii.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  3. #1823

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Marraskuun .12 leikattiin olkapää, vikoina muun muassa:
    - Ahdas jänne, joten tuosta supsarpinatuksen päältä leikattiin luusta pala irti.
    - Jänne oli rispaantunut 1/3 poikki, rispauma hiottiin tasaiseksi
    - Olkanivelessä oli tulehtunutta pintaa joka hiottiin pois
    - Olkanivelestä kasvoi rustokiinnikkeitä jotka katkottiin
    - Muutama ruston pala oli katkennut olkapään sisälle jo aiemmin, ja ne palaset ongittiin pois lihasten väleistä

    Ja nyt joulukuun .19 mennään jo toista kertaa salille treenaamaan \,,/.
    Tehoeroa on vasempaan käteen verrattuna vielä aika huimasti, mutta kuukauden jälkeen leikkauksesta en mä vielä odottanutkaan sen olevan täysillä matkassa.
    Ja porukka puhui jostain useamman kuukauden sairaslomasta, "PFFFF" sanon minä 8)
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  4. #1824
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    sain korjattua venkulaksi menneen kameran jalustan kuulapään semmosella bogen kumitötsällä
    sähkötupakki kaiken korjaa

     
     
  5. #1825
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    sain korjattua venkulaksi menneen kameran jalustan kuulapään semmosella bogen kumitötsällä
    sähkötupakki kaiken korjaa
    Ratkaisu ihmiskunnan ongelmiin.

     
     
  6. #1826
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    MacGyverin uudisversiossa sveitsinlinkkari korvataan Bogen kumitutilla.

     
     
  7. #1827

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Marraskuun .12 leikattiin olkapää, vikoina muun muassa:
    - Ahdas jänne, joten tuosta supsarpinatuksen päältä leikattiin luusta pala irti.
    - Jänne oli rispaantunut 1/3 poikki, rispauma hiottiin tasaiseksi
    - Olkanivelessä oli tulehtunutta pintaa joka hiottiin pois
    - Olkanivelestä kasvoi rustokiinnikkeitä jotka katkottiin
    - Muutama ruston pala oli katkennut olkapään sisälle jo aiemmin, ja ne palaset ongittiin pois lihasten väleistä

    Ja nyt joulukuun .19 mennään jo toista kertaa salille treenaamaan \,,/.
    Tehoeroa on vasempaan käteen verrattuna vielä aika huimasti, mutta kuukauden jälkeen leikkauksesta en mä vielä odottanutkaan sen olevan täysillä matkassa.
    Ja porukka puhui jostain useamman kuukauden sairaslomasta, "PFFFF" sanon minä 8)
    Mulla on täysin samat oireet ja vielä molemmissa olkapäissä, oikeessa toi jänne on melkeen puoliksi poikki eli käytännössä sillä kädellä ei juuri mitään voi tehdä. Tässä odotellaan viimeistä magneettia ja leikkauskutsua. Näiden ongelmien takia ei oo kunnolla voinu jumpata pariin vuoteen, joten aika innolla venaillaan et sais kädet kuntoon.

    Edit. Vai puhunkohan mä nyt eri jänteistä. Mulla siis ongelmana noi jänteet jotka yhdistää hauiksen olkapäähän.

     
     
  8. #1828

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Edit. Vai puhunkohan mä nyt eri jänteistä. Mulla siis ongelmana noi jänteet jotka yhdistää hauiksen olkapäähän.
    Sulla on siis ongelma tämän (todennäköisesti) pitkän jänteen kanssa


    Ja mulla oli tämän kanssa (supraspinatus näkyy keskellä)


    Oireet on varmasti hyvin samat ja hoito, taida olla käytännön merkitystä mikä se jänne siellä on kun ahdasta kuitenkin on
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  9. #1829

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Jepa, just tuo pitkä jänne on rispaantunut ja tykkää pomppia ympäriinsä. Tällä hetkellä ei kauppakassia raskaampaa tarvi kantaa ja silti oon varmaan siellä prioriteettilistan häntäpäässä HUS:lla. Jospa sitä kesään mennessä pääsis.

     
     
  10. #1830
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Pakko humuttaa...vanhempi herrasmies oli kadottanut myymälässä takkinsa. Takkiin oli ahdettu miltein koko omaisuus tietenkin. Metsästin takkia 45 minuuttia joka kulmasta ja notkosta...ja perskule takki löytyi koskemattomana. Palauttaessani takkia oli miehen vaimo saapunut paikalle ja kun mies näki takkinsa ja totesin sen olevan koskematon purskahti hän itkuun...oli kyllä hyvä fiilis kun näki toisen heittävän painavan lastin selästään...

    hyvät joulut, vaarille vaan!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  11. #1831
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Noi on hienoja tilanteita... :
    Tuntuu jo tossa hyvältä, mutta usein saa lukea kiitokset vielä "ruusuja" palstalta. Se oli ehkä palveluammatissa parasta.

    Itsekin aika pyytettömästi jeesailin asiakkaita, ollessani joskus ennen muinoin huonekalumyyjänä ja hyvä palaute lämmittää aina mieltä.

     
     
  12. #1832

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Jepa, just tuo pitkä jänne on rispaantunut ja tykkää pomppia ympäriinsä. Tällä hetkellä ei kauppakassia raskaampaa tarvi kantaa ja silti oon varmaan siellä prioriteettilistan häntäpäässä HUS:lla. Jospa sitä kesään mennessä pääsis.
    Hitto se tuntuu ikävältä ku se jänne napsahtelee, välillä sattuu niin saatanasti ku se paukkuu!
    Itellä kans kesti kokonaisuudessaan kaksi vuotta saada tuo leikkaus. Ensin vuosi lyötiin kortisonia olkapäähän, kun ei se korjannut tilannetta, juoksin puoli vuotta eri lääkäreillä.
    Lopulta terveystalon kautta sain ajan magneettikuvauksiin missä päätettiin leikata. Ja sitä sai odottaa 6kk.
    Tuossa julkisilla oltiin kauan sitä mieltä kun röntgeniä ja ultraa tuijotettiin että ei siellä mitään vikaa ole.
    Virolaiset lääkärit vain patisti lopettamaan treenaamisen niin "kyla se silla korjantu".
    En lopettanu vaan vaihdoin lekuria yksityiselle ja sitten vasta saatiin hommaan vauhtia.
    Elä murehdi, kyllä siitä sunkin olkapäästä tulee hyvä vielä .
    Itse heitin jo painot nurkkaan "ei ikinä enää treeniä", kunnes terveystalon ortopedi Hannu Mustonen sanoi että "täysin korjattavis tuo on, ei tuossa iässä kannata käsipuoleksi jäädä".
    Ja tosiaan nyt onkin kuukausi leikkauksesta ja aivan mahtava fiilis.
    Joka päivä tuntuu paremmalta ja paremmalta
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  13. #1833
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Itelle kävi sellainen episodi pari vuotta sitten kun junalla lahteen menin, niin joltain oli lompakko tippunyt asemalle ja sen siitä sitten noukin ja silloinkin oli muistaakseni juuri joulunalusviikko. No lompakossa oli rahaa reilu 1500€ ja sitten oli vielä tiliote jonka mukaan tililllä oli yli 40 000€ ja sitten tietenkin pankkikortti ja TUNNUSLUKU. Voi herranjestas, no siinä meni muutama päivä kun sain selvitettyä lompakon omistajan ja sitten hänelle soitin ja sanoin jotta mulla on lompakkosi ja kysyin sen sisältöä ja kaikki täsmäsi, ja nuori nainen saapui lompakkoaan hakemaan ja kun lompakon annoin hän antoi mulle pusun ja kaivoi lompakostaan 1500€ ja antoi minulle ne kiitokseksi rehellisyydestä, vaikkka kuinka intin etten tarvitse penniäkään niin ei auttanut.
    Ja kertoi vielä että oli justiinsa opinnot aloittanut lääkiksessä, ja opintolaina oli napsahtanut tilille ja papan perintörahat, lupasi että opettelee tunnusluvun ulkoa eikä sitä enään lompakossa pidä, ja kehui vielä jasseria enkeliksi, ja aikamme siinä halailtuamme päästiin kompromissiin ja otin vain satasen.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  14. #1834
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Ja humutampa vielä sen verran jotta hampaan paikkaus maksoi Hollolassa huimat 22€, eipä tarvinnut plastic baddingilla korjata.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #1835
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Pitääkö tulla sinne hammaslääkäriin
    Ens kuussa taas tarkastus ja taitaapi olla 70e jos en väärin muista:-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #1836
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Pitääkö tulla sinne hammaslääkäriin
    Ens kuussa taas tarkastus ja taitaapi olla 70e jos en väärin muista:-
    No kyllä itekkin pidän sikahalpana, ilmeisesti meillä Hollolassa on asiat paremmin kuin muualla, ja toi hinta on kyllä sitten ilman puudutusta ja sainpahan syntini anteeksi ainakin omasta mielestä kun ilman puudutusta mentiin. Ja omasta mielestäni en tiedä pahempaa kidutuskeinoa kuin poralla vedetään hermoon.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  17. #1837
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Se ois niikuin tonttu täynnä ja 11 kuukautta+2 päivää ylenpalttista paskanjauhantaa
    Vähä asiaa, senkinedestä asianvierestä
    Koittakaa kestää
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #1838
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    252

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Kävin tänään hakemassa Diablon ja lähti pelittämään ensimmäisellä yrityksellä. Loistava vehje!

    Caravela+Omega,Chi you+Stormrider, Arrow+Ba Gua,Cyclon V2+Mjölnir, Diablo
    Menneet: Silver Dog, NGP 4.0 ja V3.1 GP Paps, DID, Zenesis Standard, Penelope, Odysseus, GGTS, Line SS,Kiinalaiset dripperit, lavatube, ego.

     
     
  19. #1839
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Tulihan se mini kayfun postin sekoilujen jälkeen
    Mitähän seuraavax :
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #1840
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Joululahjat ostettu ja pakattu nyt jo

    Ihan kaikkea ei kyennyt ostamaan kun ylläripyllärinä joutu 100€ vielä laittamaan auton kunnostukseen.
    Venttiilikopantiivisteen vuoto alkaa vaatimaan jo toimenpiteitä. Enkä ala omia käsiä paskomaan tuolla pakkasessa. Ammattilaiselle töitä ja auto korjaamolle
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •