Todella muhevankosteat löylyt antoi uusi Kastor20 Karhu kiuas
Turinoita.
Talleensa tiistaina: ensimmainen tapaaminen Transplus-pilotin kanssa.
Tuo on kaytannossa yksityinen poliklinikka joka pyorii NHS:n rahalla eika minun tarvitse maksaa mitaan mistaan. Terapia, laakinnallinen puoli, puheterapia, laserointi, lahetteet eteenpain leikkaukseen ja itse genitaaliorigamioperaatio... Maksan tasta tasan £0.00. Jos menisin yksityiselle saisin lyoda kateista tiskiin £25k+.
Lekuri kirjoitti lahetteen Tavistockin GIC:lle (lue: transpoliklinikka) aikas tarkalleen vuosi sitten. Catch on se etta Tavistockille on on odotettava nelja vuotta ensimmaista tapaamista jossa kaydaan lapi paperihommia, sen jalkeen on odotettava 2.5 vuotta hormonikorvaushoidon aloitusta. Kavin tuolla 56 Dean Streetilla ensimmaisissa labroissa DIY:n aloittamisen jalkeen tammikuussa ja mielenkiinto herasi tahan T+ pilottiin. Samointein laitoin mailia sinne, syyskuussa tuli ilmoitus asian etenemisesta, taman kuun 17 paiva sain puhelun jossa kutsuttiin kaymaan siella kuusi paivaa myohemmin. Noh, kavin. Seuraava tapaaminen on joulukuun toinen zoomin merkeissa ja siita sitten eteenpain.
Saatoin hieman hajota kotimatkalla. Kuinni lottovoitto?
Edit:
Ei ollut ihan pieni kasa paperia jonka sain mukaan
Viimeksi muokannut beyonder; 26.11.21 kello 15:44.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
"Not a bad life really"
Uusi "kyläkauppa" avataan torstaina ja samalla tulee yksi rahareikä lisää kun saatiin Alkon myymälä tänne käpykylään
302203001_487501373384302_5704575067655406077_n.jpg
302311535_488422106625562_9093205162232123980_n.jpg
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Noni sinne sun kaikki rahat sitte menee
Lähetetty minun SM-A405FN laitteesta Tapatalkilla
Tasan 10-v. tuli täyteen viimeisen tupakan poltosta, höyrytellen menty siitä lähtien.
"Not a bad life really"
Uus luuri! Piti olla toimituksessa vasta huomenna, mutta FedExin neitonen soittelikin jo tänään aamutuimaan ovikelloa.
IMG_20240311_104444.jpg