Sivu 342 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 242292332338339340341342343344345346 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,821 - 6,840 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

  1. #6821
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ei se räjähtänyt... Olin eräässä paikassa asioimassa ja takki oli mulla sylissä ja kun nousin ylös niin höyryke tipahti takin taskusta lattialle. Totesin ajattelematta että: Kas! Eihän se räjähtänytkään! vaikka nämä sähkötupakit kuulemma niin tahtoo tehdä tosi usein... Ei tainnut virkailija ymmärtää minun hieman outoa huumorintajuani kun katseli vähän ihmeissään minua... Enkä ehtinyt miettimään sanomistani; se vain tuli jostain alitajunnasta

     
     
  2. #6822
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Ei se räjähtänyt... Olin eräässä paikassa asioimassa ja takki oli mulla sylissä ja kun nousin ylös niin höyryke tipahti takin taskusta lattialle. Totesin ajattelematta että: Kas! Eihän se räjähtänytkään! vaikka nämä sähkötupakit kuulemma niin tahtoo tehdä tosi usein... Ei tainnut virkailija ymmärtää minun hieman outoa huumorintajuani kun katseli vähän ihmeissään minua... Enkä ehtinyt miettimään sanomistani; se vain tuli jostain alitajunnasta
    Et vissiin poliisilaitoksella kumminkaan kun täällä vielä kirjoittelet

     
     
  3. #6823
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    SVT:n vahinkotarkastuksessa kun eräs päätti ajaa perseeseen kun olin pysähtynyt punaisiin liikennevaloihin. Peräti vielä osoitteessa: Uhriläähteenkadulla

     
     
  4. #6824
    Katsastuksesta auto "heittämällä" läpi.
    Pakokaasutestistä nipin napin läpi.
    Vasemman etupyörän laakeri alkaa olee kaput.
    Jotain mumisi lisävaloista ja max ref luvusta. Mutta ei siitäkään sen enempää.


     
     
  5. #6825
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    2 vuotta höyryillä täyteen

     
     
  6. #6826
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Kuivauskone korjattu
    Olisi käynyt helpommin jos olisi aluksi tiennyt toimintaperiaatteen, olisi riittänyt yhden ruuvin irroitus ja akselille menevän hiilen putsaus. 3 kertaa tuli turhaan purettua, kerran aivan atomeiksi. Mutta onpahan nyt sitten kaikki paikat putsattuna.

     
     
  7. #6827
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    V70 vaihtui XC90:een, jännä miten minun entinen 330000 ajettu Volvo ei ollutkaan enää niin hirveän haluttua tavaraa vaihtokaupassa

     
     
  8. #6828
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    30 vuotta napsahti täyteen. Vieraat kestitetty ja illaksi on tekemiset sovittu + huomenna pekkaspäivä

     
     
  9. #6829
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Onnea

     
     
  10. #6830
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Tänään tiedossa askartelua. Päiväkoti järjestää askarteluhetken kera isovanhempien, välineeksi riittää pajunoksa. Kutsussa oli huomioitu se, että kaikkien lasten isovanhempien ei syystä tai toisesta ole mahdollisuutta osallistua, joten mukaan sai kutsua isovanhemmat tai jonkun tärkeän henkilön.

     
     
  11. #6831
    Ensimmäinen duunihaastattelu edellisen työsuhteen loppumisen (lokakuu 2016) jälkeen takana ja omasta mielestäni meni ihan hyvin. Muihin hakemuksiin olen toistaiseksi saanut vastaukseksi vain kiitokset mielenkiinnosta. Olen (ainakin omasta ja äidin mielestä ) hyvin pätevä tähän vapaana olevaan duuniin ja osaamiseni riittäisi myös firmassa muihin työtehtäviin, joihin ei suoranaisesti haettu ketään, mutta joihin kuitenkin yhä useammin tarvitaan auttavaa kättä. Haastattelussa kävi vielä ilmi, että vaikka hakivat alunperin vain "lomatuuraajaa" elokuulle asti, niin kyseessä olisi kuitenkin vakituinen työsuhde ja nyt on kyllä vähän perhosia vatsassa ja jänskättää pääsenkö duuniin vai en.

    Hieman jäi vaivaamaan, että toivottavasti palkkatoiveeni ei mennyt liian yläkanttiin, mutta korostin kyllä, että liksasta voidaan neuvottella ja toivottavasti ei tössää tähän...

    Ai prkl, että olis mukava vaihtaa tämä sohvalla röhöttäminen ihan oikeisiin töihin...

     
     
  12. #6832
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Toivottavasti natsaa.

     
     
  13. #6833
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Täältä iso

     
     
  14. #6834
    ^^ & ^ Tänks Olen kyllä varsin pettynyt, jos en tuohon duuniin pääse, varsinkin kun pystyisin jeesaamaan muissakin kuin perusasioissa enemmän tai vähemmän "on day one"...

    Nyt vain malttamatonta odotusta ja jos huonosti käy, niin onpahan sitten aikaa nauttia kesästä ja metsästää muita duunipaikkoja

     
     
  15. #6835
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    On ne kiinanepelit varsinaisia veikkoja.. Tuolla ärsytysketjussa manailinkin jo, kuinka niiden (FT:n) "glass tank" on PEI:tä ja messinki rosteria (toki kullitettua) ja tein siitä tiketin.
    Ensin väitettiin (parin päivän viiveellä), että se on ihan oikein koska "Brass (minor parts may made by non-brass)". Sitten kun selitin vielä enemmän rautalangasta vääntäen, tarjottiin 2$ refundia. Kun ilmoitin lyhyen ytimekkäästi "Not agreed." nousi refundi 7$, jonka sitten hyväksyin, koska en tod. rupea omaan piikkiin postittamaan kiinaan laitosta, jonka postit täältä päästä on aivan varmasti 2x tuotteen hinnasta, enkä jaksanut tähän mennessä 10 päivää jatkunutta viestittelyä jatkaa.

     
     
  16. #6836
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Katsastuksesta auto "heittämällä" läpi.
    Pakokaasutestistä nipin napin läpi.
    Vasemman etupyörän laakeri alkaa olee kaput.
    Jotain mumisi lisävaloista ja max ref luvusta. Mutta ei siitäkään sen enempää.
    Tähän vielä palaten. On auto ollut kuukauden pari vähän "nuhanen" ja éi meinannut kiihtyä mihinkään.
    Tosin eilen tehtiin automaattivaihteiston öljyn vaihto/huuhtelu. EGR venttiilin ja kanavien puhdistus.
    Jumaleissöni, sai auto takaisin pirteyden ja kiihtyykin niinkuin pitää.


     
     
  17. #6837
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Luulin et ei tuu juuri yhtään veronpalautuksia, mutta niitä tuleeki noin 1700. 👏😄

     
     
  18. #6838
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Squape ärrään meshit sisälle. Niin 2015 ettei tosikaan.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #6839
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    ^^ & ^ Tänks Olen kyllä varsin pettynyt, jos en tuohon duuniin pääse, varsinkin kun pystyisin jeesaamaan muissakin kuin perusasioissa enemmän tai vähemmän "on day one"...

    Nyt vain malttamatonta odotusta ja jos huonosti käy, niin onpahan sitten aikaa nauttia kesästä ja metsästää muita duunipaikkoja
    Lainaanpa itseäni ja enpä tietenkään saanut tätä duunia

    Mutta mutta, sain viime viikon torstaina meiliä toiselta työnantajalta, joka oli bongannut CV:ni TE-keskuksen CV-netistä ja kävin haastattelussa heti seuraavana päivän (perjantai). Toimari sitten soitti äsken ja kertoi paikan olevan minun ja ylihuomenna torstaina pitäis allekirjoittaa soppari Aika nopea prosessi, kun saa viikossa hoidettua.

    En siis edes hakenut tätä duunia ja vaikka toisin kuulee sanottavan, niin nyt kyllä melkein hakivat sohvalta hommiin


    Kyseessä on vielä oman alan hommia ja vaikka liksa laskee reilusti entisestä, niin en valita. Vanhassa duunissa tuli peruspalkkaan lisää about kolmannes varallaolokorvauksista ja sen verran tuli tehtyä näitä päivystys-, viikonloppu- ja yöhommia, että olisin melkein voinut vähän maksaakin tällaisesta "tavallisesta" 8-16-duunista ilman varallaoloa. Käytännössä olin alan yleiseen palkkatasoon verrattuna selvästi "ylipalkattu" ja nyt mennään sitten normiliksoilla.

    Ai vähänkö on nyt hyvä fiilis Tosin tässä on sellainen miinus, että taisi tulla käytettyä "hyvä tuuri" loppuun loppuelämän osalta

     
     
  20. #6840
    Taas kerran kaikille foorumilaisille: ja .
    On täällä vaan hienoa porukkaa, apua löytyy asiaan jos toiseenkin, vuorokauden ajasta riippumatta.
    Ei mulla nyt muuta, jatketaan...
    "Not a bad life really"

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •