Sivu 298 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 198248288294295296297298299300301302308348 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,941 - 5,960 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

  1. #5941
    Kiitos! en ehtiny oleen onneksi kuin vajaat 3kk ilman duunia. Alko aika käydä silti turhan pitkäksi

     
     
  2. #5942
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Paras päivä aikoihin
    Raikasta ilmaa ja paljon hyötyliikuntaa yhdistettynä hupiin ja ruokapöytään saatuihin herkkuihin.

     
     
  3. #5943
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Kiitos! en ehtiny oleen onneksi kuin vajaat 3kk ilman duunia. Alko aika käydä silti turhan pitkäksi
    Tuttu tunne, ittelle riitti kuukausi nii otti työn joka on vähä sinne päin ku mitä halus. Osittain takana taloudellinen pakko!

     
     
  4. #5944
    Mä sain onneksi duunin, josta parempaa en vois oikeastaan toivoa

    Alko seinät kaatua päälle, ennemmin kuin olla taloudellisesti tiukkaa. Mutta saapi elää nyt vähän leveämmin ja ostaa toivottavasti oman kämpän tulevaisuudessa..

     
     
  5. #5945
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Iloiset Uutiset aina hienoa katsottavaa. Onnet Työpaikasta.

     
     
  6. #5946
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Mä sain onneksi duunin, josta parempaa en vois oikeastaan toivoa

    Alko seinät kaatua päälle, ennemmin kuin olla taloudellisesti tiukkaa. Mutta saapi elää nyt vähän leveämmin ja ostaa toivottavasti oman kämpän tulevaisuudessa..
    Intistä suoraa tyhjänpäälle ja työkkärin karenssi, ei paljoa valittu työpaikkaa

     
     
  7. #5947
    Mä olin tohon duuniin ainoa hakija, kellä oli firman edellyttämää ammattitaitoa.. Ala johon ei voi opiskella, vaan opitaan tekemällä Tarjos suoraan sellasen palkan, ettei tarvinnut edes vinkata että enemmänkin saisi maksaa..

     
     
  8. #5948
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Mä olin tohon duuniin ainoa hakija, kellä oli firman edellyttämää ammattitaitoa.. Ala johon ei voi opiskella, vaan opitaan tekemällä Tarjos suoraan sellasen palkan, ettei tarvinnut edes vinkata että enemmänkin saisi maksaa..
    On se aina mukavaa kun elämä menee jotenkuten suunnitelmien mukaan!

     
     
  9. #5949
    Kyl.. On tässä ollut vastoinkäymisiä viimeisen vuoden aikaan ihan tarpeeksi. 7v mittanen avoliitto nurin, määräaikainen työ päättyi josta tykkäsin ihan sikana, siitä työttömänä puol vuotta, muutamaksi kuukaudeksi töihin ja jouduin lopettaan terveydellisin perustein. Jonkunsortin henkisen tasapainon saavutin tovi sitten, ja nyt siunattiin vielä sellaisella työllä mitä olen jo tovin etsinyt. Kerrankin ei voi valittaa mistään! Hyvä että on mun vuoro olla onnellinen välillä

     
     
  10. #5950
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Kyl.. On tässä ollut vastoinkäymisiä viimeisen vuoden aikaan ihan tarpeeksi. 7v mittanen avoliitto nurin, määräaikainen työ päättyi josta tykkäsin ihan sikana, siitä työttömänä puol vuotta, muutamaksi kuukaudeksi töihin ja jouduin lopettaan terveydellisin perustein. Jonkunsortin henkisen tasapainon saavutin tovi sitten, ja nyt siunattiin vielä sellaisella työllä mitä olen jo tovin etsinyt. Kerrankin ei voi valittaa mistään! Hyvä että on mun vuoro olla onnellinen välillä
    Siitä se lähtee, tulevaisuutta kohden vain!

     
     
  11. #5951
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Toivottavasti sais ittekkin moisia postauksia tehdätänne humu ketjuun myöhemmällä tänävuonna Sillä erolla että oma kämppä vaihtuis omaan tupaan Omaan 60m2 rivariin riitti meriitit opiskelijalla ja yhteisopedakogilla jolla oli 8kk työsopimus muttei ihan riittänyt tupaan asti Sais nyt edes paperit koulusta ulos niin sais 4x rahaa nykyiseen varrattuna kelalta

     
     
  12. #5952
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Toivottavasti sais ittekkin moisia postauksia tehdätänne humu ketjuun myöhemmällä tänävuonna Sillä erolla että oma kämppä vaihtuis omaan tupaan Omaan 60m2 rivariin riitti meriitit opiskelijalla ja yhteisopedakogilla jolla oli 8kk työsopimus muttei ihan riittänyt tupaan asti Sais nyt edes paperit koulusta ulos niin sais 4x rahaa nykyiseen varrattuna kelalta
    Saat jos uskot siihen.

     
     
  13. #5953
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Iltapäivällä veetutti, mutta nyt ei lähellekkään niin paljoa. Tais päiväunet avittaa

     
     
  14. #5954
    Höyryttelijä Tokke's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Mynämäki
    Viestit
    48
    alkuviikosta tulleeseen sat22:seen ensimmäinen setuppi sisään ja samantien sukat pyöri jaloissa. tämä tuli jäädäkseen ainoa miinus etten aikasemmin muistanut tätä

     
     
  15. #5955
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Eilen lähti spaincigarilta viestiä että paketti on lähetetty, tänään tulee UPS:lta viesti aamulla että toimitus päivän aikana ovelle melkoisen nopiata etten väittäis. Vois kinukit ottaa mallia eurooppalaisesta tavaran toimituksesta.

     
     
  16. #5956
    Postipäivä on aina kiva Nyt on tiivareita (250 ml) vähäksi aikaa ja kunnon tankkiato
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  17. #5957
    Höyrypää Kuhanz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    843
    Tuvassa kaverilla VUP ja laittoi viestiä että päivystäjä oli tuonu punkalleni paketin siellä odottelee puffilta k box, subtank ja vaihtopäitä. Tulee olemaan pitkä viimeinen tekakurssin teoriatunti.


    Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
    Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
    Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion


     
     
  18. #5958
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Arkivapen Berry Crushia tuli postissa Eikun kokkaamaan.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  19. #5959
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Eilen lähti spaincigarilta viestiä että paketti on lähetetty, tänään tulee UPS:lta viesti aamulla että toimitus päivän aikana ovelle melkoisen nopiata etten väittäis. Vois postin väki ottaa mallia eurooppalaisesta tavaran toimituksesta.
    Noinha sie tarkoitit

     
     
  20. #5960
    Höyrähtänyt Eman's Avatar

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Maalla, melkein kaupungissa.
    Viestit
    16
    Perjantaina tilatut tiivarit inaweralta näemmä saapuneet noukittavaksi. Jeba jee. Ensviikon talviloma pelastettu.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •