Sivu 152 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 52102142148149150151152153154155156162202252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,021 - 3,040 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

  1. #3021
    Oltiin poikien kanssa mummolassa käymässä..
    Lähin ulos sauhuttelee ja puhumaan paskaa naapurin kanssa kunnes veli tulee poikien kanssa juosten ulos sanoen; TiedätteksteEttätalopalaa.

    Katoin piippu niin vittu sieltä tuli savua enemmän kuin silverdogistani.
    Lähdin sitten juoksemaan olettaen,että koko keittiö on tulessa.
    Tulos oli 2muropakettia ja mikro tulessa,liesituuletin,liesi vääntynyt hehe..mokkamasterilla sammutin jonka jälkeen totesin,että poika oli laittanut hellan kutoselle ja se sytyttänyt muropaketit tuleen...
    Humutus oli se että ei ollut koko keittiö tulessa

     
     
  2. #3022
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Toivottavasti on vakuutukset kunnossa...

    Ja omat humutukset: La Liga alkaa taas

     
     
  3. #3023
    Höyryttelijä tomi.id4's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vääksy
    Viestit
    92
    Muija töissä, muksut päikkäreillä. Bruce springsteen soimaan, kuppi kahvia ja vanilla custardia terassilla sateen ropinaa kuunnellen. Mahtavaa saada välillä olla ihan omassa seurassaan!

     
     
  4. #3024
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tomi.id4 Näytä viesti
    Muija töissä, muksut päikkäreillä. Bruce springsteen soimaan, kuppi kahvia ja vanilla custardia terassilla sateen ropinaa kuunnellen. Mahtavaa saada välillä olla ihan omassa seurassaan!
    Kyllä kelpais. Nyt ei voi humuttaa mitään muuta kun omaa kärsivällisyyttään, just kerroin emännälle miten mukava olis ku 9/10 ei olisi niitä kertoja miten se kertoo kuinka turha ja saamaton nahjus oon niin osais suhtautua kehuihinkin. Nyt se on loukkaantunu, ja mä oon taas tehny väärin. Sama skenaario usiamman kerran päiväs pienillä eroilla. Aijee mä oon hyvä jätkä. <3
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #3025
    Höyryttelijä tomi.id4's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vääksy
    Viestit
    92
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kyllä kelpais. Nyt ei voi humuttaa mitään muuta kun omaa kärsivällisyyttään, just kerroin emännälle miten mukava olis ku 9/10 ei olisi niitä kertoja miten se kertoo kuinka turha ja saamaton nahjus oon niin osais suhtautua kehuihinkin. Nyt se on loukkaantunu, ja mä oon taas tehny väärin. Sama skenaario usiamman kerran päiväs pienillä eroilla. Aijee mä oon hyvä jätkä. <3
    Story of my life...

     
     
  6. #3026
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jos on niin vaikeeta olla parisuhteessa niin eikö olis parempi erota? Näin minä ite pähkäilin 4 vuotta sitten ja se tais olla elämäni paras päätös.

    Ei niiden lasten takia kannata olla yhdessä. Parempi olla kaks iloista erillään asuvaa vanhempaa kun kaks yhdessä asuvaa vittupäätä.

     
     
  7. #3027
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jos on niin vaikeeta olla parisuhteessa niin eikö olis parempi erota? Näin minä ite pähkäilin 4 vuotta sitten ja se tais olla elämäni paras päätös.

    Ei niiden lasten takia kannata olla yhdessä. Parempi olla kaks iloista erillään asuvaa vanhempaa kun kaks yhdessä asuvaa vittupäätä.
    Eise mielestäni tarkoita,että pitää erota jos tykkää olla yksin kerrankin?

    Itselläkin vaimo,2 lasta ja kyllä sitä omaa aikaa haluaa välillä sekä hehkuttaa sitä.(eise tarkoita että haluaisin olla kokoajan yksin ja perhe elämä olisi perseestä)
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  8. #3028
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kyllä kelpais. Nyt ei voi humuttaa mitään muuta kun omaa kärsivällisyyttään, just kerroin emännälle miten mukava olis ku 9/10 ei olisi niitä kertoja miten se kertoo kuinka turha ja saamaton nahjus oon niin osais suhtautua kehuihinkin. Nyt se on loukkaantunu, ja mä oon taas tehny väärin. Sama skenaario usiamman kerran päiväs pienillä eroilla. Aijee mä oon hyvä jätkä. <3
    Mä antaisin kyllä lopputilin emännälle. Ei saatana tuollaista jaksaisi kuunnella.
    Spoileri!



     
     
  9. #3029
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottavolvo Näytä viesti
    Eise mielestäni tarkoita,että pitää erota jos tykkää olla yksin kerrankin?

    Itselläkin vaimo,2 lasta ja kyllä sitä omaa aikaa haluaa välillä sekä hehkuttaa sitä.(eise tarkoita että haluaisin olla kokoajan yksin ja perhe elämä olisi perseestä)
    Lähinnä viittasin tuohon Barolen tilanteeseen, ei nimittäin ole ensimmäinen kerta kun aiheesta puhuu. En minä viitsisi olla tuolleen pieksettävänä, edes sanallisesti.

     
     
  10. #3030
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Mä oon selkeesti kärjistäny vähä liikaa, ja valitettavasti pari kertaa hölöttäny täällä kännissä näistä. Just olin tänne tulollaan kertomaan että vitutuksen aallonharja väistyy, sopu synty ja emäntä laitto pyykit kun katto että isäntä on vähä rätti. Nyt saan hetken huokasta kun otti pojan mukaan suihkuun, ja elämä rullaa taas.

    Juttuhan on siinä, että mä vihaan konflikteja, varsinkin niitä turhia mitä syntyy kun ollaan väsyneitä ja kiukkusia, ja nämä mun ison pyörän juntturoinnit ei oo helpottanu ollenkaan, vaan oon entistä herkemmin pahana pienemmistä asioista. Tää meidän yhdessäolo on välillä aikamoista vuoristorataa, mutta vikaa on molemmissa jos sitä nyt pitää lähtiä kaivelemaan. Tää on vaan just tätä, kun en mä täällä niitä hyviä asioita käy huutelemassa, ne jaetaan muualla, tämä nyt vaan on turvallisin paikka purnata omaa pahaa oloa, vaikka sitten sitä joka on ihan syyttä läsnä. Kaverit kun on suurin osa yhteisiä, en uskalla luottaa siihen että jos kunnolla päräytän miten paljo joku vituttaa, varsinkin jos tulee liioteltua, ettei se kantautuisi emännän korviin. Pahimmat höyryt päästää täällä tai jossain muualla, vetää henkeä ja kattoa peiliin. Aina sitä vikaa löytyy siitäkin suunnasta.

    Pitää ihan pahootella kun sotken jollain vitun foorumilla näinki henkilökohtaasista asioosta, mutta ei oikein muuta kanavaa oo. Täällä ainakin porukka tarttuu näihin hyvässä ja pahassa, ja vaikka mä mielipiteitä arvostankin, niin koskaan kukaan parisuhteen ulkopuolella ei voi tietää millanen se parisuhde oikeesti on. Mutta jospa jäpikät ja tyttölöiset tehdään niin, että Barole-setä käy täällä kertomas enemmän niistä hyvistäkin hetkistä, eikä manaa pelkkää kurjuutta, niin ei tarvi kenenkään pitää tuota emäntää täytenä ihmishirviönä? ^^

    Nyt Barole-setä on taas suhteellisen seesteinen, ja pukkaa ehkä uutta videota yön pimeinä tunteina jos ootte kiltisti. Ja vielä lopuksi, tässä on muutama päivä ollu poikkeuksellisen kurjia, mutta siihen aika suuri syypää saattaa olla se, että mulla on jääny lääkkeet syömättä vähän aikaa. Ihan puhtaasti unohtunu, kun olo on ollu niin poikkeuksellisen hyvä. Ehkä mitään ongelmaa ei oo ollukaan, vaan mömmöjen puutteesta ja vieroittautumisesta johtuen sellasia löydän kaikkialta, tapojeni vastaisesti?

    Jospa tää nyt tältä erää. Laitteet toimii, osa akuista löyty, nesteet ei oo kaikki ihan perseestä, poika juttelee, emäntä leppyy, ja kohta vietetään isä-poika-koira-koira-iltaa ihan vaan miesten kesken, kun eukkokulta käy tienaamassa ruokaa pöytään.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #3031
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    ^Veikkaan että oot vaan niitä epäsuomalaisia ihmeitä, jotka puhuu asioista ennen sitä hetkee, kun kaikki hajoo käsiin. Että nyt vähän harmittaa jne. Tai siis, kaikissa parisuhteissahan sitä on. Meillä oli oman kanssa just 3v päivä, ja siihen kolmeen vuoteen mahtuu lukematon määrä riitoja, eripuraa ja itkua. Ei se tee siitä suhteesta huonoo. Päinvastoin. Ite nään asian niin, että kun riitoja ja erimielisyyksiä on, ja kun niistä selvitään, yhdessä, niin se vain parantaa suhdetta toiseen. Se, että molemmat haluaa kaikesta paskasta huolimatta selvittää ja päästä yli niistä epämiellyttävistä asioista, kertoo sen että molemmat haluaa jatkaa sitä suhdetta. Se kertoo paljon enemmän kun hymyily ja ainainen onni.

    Jos olisin yhtään vähemmän kyyninen ihminen, valittaisin varmaan itsekin ääneen oman suhteeni huonoja puolia kaikkialla, missä kukaan pysyy paikallaan niin kauaa että ehtisi kuulla.

     
     
  12. #3032
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Se, että molemmat haluaa kaikesta paskasta huolimatta selvittää ja päästä yli niistä epämiellyttävistä asioista, kertoo sen että molemmat haluaa jatkaa sitä suhdetta. Se kertoo paljon enemmän kun hymyily ja ainainen onni.
    Tai sitten läheisriippuvuus on jo sillä tasolla ettei sitä enää itse tiedosta.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #3033
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Njoo, meikä on suhteellisen avoin ihminen, sellasistaki asioista joita monet pitää liian henkilökohtasina. Siitä on ollu kyllä niin iloa ku suruaki, mutta viimeaikoina ku alko keväällä tuo iso pyörä heittää, niin puhuminen siitä on helpottanu toipumista. Eikä tartte selitellä jatkuvasti ihmisille mikä on, kun selvitti sen kerran kaikille joille se kuuluu. Mitä sitä häpeilemään, ihmisiä me vaan ollaan ja prinsessatki käy paskalla. Mutta Barolepa puhuu siitä!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #3034
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Mutta defu, jos ne läheiset on se asia, joka tekee elämästä elämisen arvosta, niin sehän on ymmärrettävää?

     
     
  15. #3035
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Tänään tasausvapaa ja huomenna alkaa viikon loma !

    Emäntäkin lähtee priksi päiväksi reissuun kaverinsa luo niin saa olla ihan ittekseen muksujen kanssa. Tänään jyrätään kämppä siistiksi ipanoiden kanssa, kun ei muutamaan viikkon ole ehtinyt kun nukkumaan kotona. Saa sitten loppuviikon olla vaan ja maata sohvalla.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  16. #3036
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    ja siihen kolmeen vuoteen mahtuu lukematon määrä riitoja, eripuraa ja itkua. Ei se tee siitä suhteesta huonoo. Päinvastoin.
    Jaa, meillä taas vaimon kanssa reilu 12:sta vuoteen oo oikein riitoja saatu mitenkään aikaseks. Ite ehkä pari kertaa vuodessa mökötän jostain tosi turhasta asiasta. Vaikka ei oikeastaan yhtään riidelläkkään, niin en mä näe että meidän suhde huono olisi. Päinvastoin, rakastetaan toisiamme niinkuin 12 vuotta sitten.

    Ehkä me sitten vain ollaan friikkejä!

     
     
  17. #3037
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Eikö me kaikki olla?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #3038
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Nyt on kiva olla töissä kun tabletti on mukana

     
     
  19. #3039
    Höyrykonkari Wept's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    186
    qmCiCHN.jpg

    Vapaapäivä, nainen töissä ja kaikki oleellinen löytyy.
    Hyvä päivä tulossa?
    Smok XPro 50W, Aspire 2
    eGrip

     
     
  20. #3040
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wept Näytä viesti
    qmCiCHN.jpg

    Vapaapäivä, nainen töissä ja kaikki oleellinen löytyy.
    Hyvä päivä tulossa?
    Meikäläisen avatar siellä hilluu.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •